MaGYAUR

MaGYAUR

Egy háziasszony is jobban elvezetné az országot, mint Orbán Viktor!

2022. november 29. - Magyaur

Milyen egy jó háziasszony? - Előrelátó és gondoskodó

  • Tájékozódik, előre felkészül a nehezebb időkre, bespájzol, befőz, feltölti a tartalékokat.
  • Mindenkiről gondoskodik a családban, de ha teheti. akkor nem hagyja magukra sem a beteg rokonokat, sem a nyomorgó ismerősöket.
  • Figyelemmel kíséri a gyerekek, fiatalok testi-lelki fejlődését.
  • Ügyel a szép tiszta környezetre.
  • Nyomon kíséri a kiadásokat - egyensúlyban tartja a büdzsét.

Pont ezt a magatartást várnánk el az államot képviselő kormánytól is: legyen előrelátó, építkezzen, legyen minden szempontból takarékos és a befolyt adókból gondoskodjon a polgárok taníttatásáról, egészségük karbantartásáról és a nyugdíjakról. Ne engedje, hogy az adókból létrehozott köztulajdont a hatalom közelében lévők, jogi trükkökkel, magántulajdonná alakítsák át, elvegyék és szétosszák maguk közt!

Milyen Orbán Viktor? - Gyerekes és felelőtlen

  • A kormányfő alapállása a görcsös bizonyítási vágy: akárcsak a 19. századi magyar nacionalisták, Orbán képzeletében Magyarország egyenrangú partnere a régi, nagy európai államoknak, ezért is fontos számára a szuverenitás eszméje, de épp ezért nem tartja a magyarral egyenrangúnak az Osztrák-Magyar Monarchia „nem-államalkotó” népeit, utódállamait, beleértve Ukrajnát is.
  • Mivel a mozgatórugó a bizonyítási vágy és nem a politikai bölcsesség, ezért a kisebbrendűségi érzés keveredik a nagyzási hóborttal. Mint minden populista a „legek” rabja: legyünk a legnagyobbak, legősibbek, legfélelmetesebbek stb. Egy ilyen „küldetéses ember” nem tartja magához méltónak a lakosság életkörülményeit javító, hétköznapi „csip-csup” ügyeket; világraszóló Olimpiát, Vadászati Világkiállítást, világversenyeket és Eucharisztikus Világkongresszust akar rendezni, kerül amibe kerül. És viszont nem akar igazán költeni a nem-látványos csatornázásokra, házak szigetelésére, energetikai beruházásokra, valamint például a pedagógusok fizetésemelésére sem.
  • A legfőbb célcsoportja a nacionalista-keresztény konzervatív „szurkolói tábor”; az apjához hasonló falusiak, valamint a drukkerek. Nekik játszik, őket akarja elkápráztatni a nemzeti öntudat és a kormánytámogatás erősítésére szolgáló sportarénákban.
  • De hiába minden: a cselek, a taktikai húzások, a meccsszüneti propaganda: a végeredmény mégis kész katasztrófa. Nem sikerül, nem sikerülhet az ami egy ügyes háziasszonynak igen: a háztartás, jelen esetben az Államháztartás normális működtetése!

Ma az a tragikus helyzet állt elő, hogy Magyarország háborús részvétel nélkül is háborús szükséghelyzetbe került a kontár és harácsoló Fidesz-kormányzás miatt.

Orbán ezért személyes felelősséggel tartozik!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-gyaur.blog.hu/api/trackback/id/tr2117990686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2022.11.29. 18:30:57

Nézze.
Sajnos akarna ő pedagógus bért emelnihh, ___ de háál isstennekkh __ az errre szánth pénzt nem kapjukkh megh. Kláárikáám vezetésévell Brüssszellben elintéztükkh. Igeen ____ hogy ne kapjuk megg. És igenn ____ egy jó háziassszonny előrelátóó __ mint Klárikáám. Medgyessy Péteerr ___ száz napot látotth előre. JÓÓMAGAMMM _____ mit tagagggyamm ___ hármat se. A reformok tartalmáát úgy vállltogattamm __ mint más __ az alsógatyájáthh. Bajnai előrelátotthh ____ felvetthh egy rakás hitelth az IMFtőől __ asszitttte m majd Orbán nem bírja vissszafizetni belebukik assztán majd jövünk mi válságot kezelnihh. __ Lófaszt Gordonn ____ sajnos Orrbán aszt az akadályth iss vetttte. __ És akkor medddig lát előre Orrbáán? ____________ Kétezerharrmincig a kurva életbehh.

ulpius66 2022.11.29. 18:42:42

Sőt!

Egy kiscica is jobban vezetné az országot!
(talán még egy plüss maci is......)

MINDEGY KI, CSAK NE ORBÁN!!!!!!! SAJNA EZ MÁR KIBASZOTTUL UNCSI......

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.29. 18:59:36

@ulpius66: Dögölj meg a kurva anyádat, akkor nem kell tovább hallgatnod.
Az ország is jobban jár, egy élősködő patkánnyal kevesebb...

törppicur 2022.11.29. 19:02:43

Az előrelátó asszonyokból a politikai színtéren elegem van Nem volt jó USA parlemnti elnoknek, elnökjelölten, EU elnöknek, EU parlament elnöknek, brit miniszterelnöknek...
A hazai politika mezőn vitézkedő ballib asszonyokon meg már annyit rühügtünk, hogy könnyünk csorgott.

ulpius66 2022.11.29. 19:52:11

@Kangörcsös TSZ elnök: "Dögölj meg a kurva anyádat, akkor nem kell tovább hallgatnod.
Az ország is jobban jár, egy élősködő patkánnyal kevesebb..."

Neked is szép estét!

ulpius66 2022.11.29. 19:53:12

@Kangörcsös TSZ elnök:

Inkább nézd a foci vébét!

Hajrá Irán!!!!!!!!

Remélem lenyomják az amcsikat.....

SZURKOLJUNK EGYÜTT!!!!!!

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.29. 20:14:55

@ulpius66: Nem lesz öngyilkos. Az ország nagy része mellette áll, a magadfajta férgek meg nem számítanak.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.29. 20:17:50

@törppicur: Sőt, azon a narkós kurva anyádon is sokan röhögtek amikor a fülednél fogva csipeszelt fel a ruhaszárító kötélre miután hetente egyszer kimosott a szarból.

uIpius66 2022.11.29. 22:16:41

@gigabursch: Igyál egy kis kannást, vannak egész jók is aztán alugyál. Mink is így csinájjuk.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2022.11.29. 22:19:17

@Kangörcsös TSZ elnök: Csak nehogy megmérettessse magáát ___ még a végén legyőőz.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2022.11.29. 22:25:46

@törppicur: Nézze.
A TSZ elnök a mi nevelésünkkh. Annak idejééén ___ elvetttükhh a Huszka Joliék fölggyéét ___ és azon a jó pár hektéronnn _____ ő volt a TSZ elnökkh. ___ Hát hogyisss mongyammm _____ abban az időszakbann ___ egy igazi rohaDK nőttte ki magáth. De nem nagyobbbá amekkora ÉN VAGYOKKhh.

törppicur 2022.11.29. 22:53:23

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: értem én hogy nehéz volt elnöknek lennie, de mitől vált a nyomorult ilyen gusztustalanná? Tényleg volt itt mindenféle mocskosszájú, hitvány kommentelő, de ez egy utolsó. Szerintem hagyjuk..

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.29. 23:14:45

@törppicur: Kangörcsös TSZ elnök=o1g a Bödőcs féle paródiában.
Nem várom el tőletek, hogy ismerjétek. Valójában semmit nem várok el. Embernek sem tartalak benneteket csupán eltaposni való, undorító hazaáruló férgeknek.
Mosolyogva rúgnám ki a sámlit bármelyikőtök alól.
Na csá. Friss lószar van a körúton szaladj mielőtt ulpius elhappolja előled.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.11.30. 06:43:29

Nem lenne nagy kunszt jobban vezetni az országot. Orbán "munkássága" annyiból áll hogy minden európai ügynek keresztbe fekszik, pénzt követel, a seggnyalóinak valamint a választásokra meg szórja a pénzt.

Magyaur 2022.11.30. 07:57:34

Nem tartom "zseninek" sem Orbánt, sem Trump-ot, sem Putyint, sem Hitlert, mert maga a populizmus primitív, amit képviselnek... Primitív, tehát egyszerű és tömegérzelmeket mozgat meg egyszerű módon, ugyanakkor felelőtlen és hosszú távon káros!

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.30. 11:32:44

@Magyaur: "Zseni"?
Dehogy. Csak gátlástalan.

ulpius66 2022.11.30. 11:34:23

@Magyaur:

Ezt jó volt olvasni.....

Akkor lécci áruld mán el azt is, kiket tartasz zseninek......NÉV SZERINT!!!!
(én bírom a vicceket, és bearanyozza a napom, amikor jókat olvasgatok......)

HaD 2022.11.30. 14:00:41

zorbáb nacionalista atidüjét mint alapirányt megnevezni tévedés. Ennek a kcsgnek pont annyira fontos a magyarság mint annak a tanácsadó bandának akik diktálják a kottát ennek az un "magyar" elitnek. Egyszerüen egy nagyhatalmi hovatartozás változás(melynek az utóvédharcait mai napig is láthatjuk Ukrajnában)lekezeléseben voltak kiválsztva azon egyedek a 80-as években akik az anyjukat is megbsznák meg az apjukat is agyonlövetnék ha mondják nekik. A nacionalista felhang az a nyomoronc magyar veszteseknek szól..aztán pont ezekröl húzzák le a hetedik bört is ezek a kis bibsibérencek...

HaD 2022.11.30. 14:06:55

amit nemzeti kiállásnak állítanak be az nem más mint a becsapdázott nemzet felhasználása az alkupozijuk erösítésehez...qrvára nem érdekli egy percig sem ezt a bandát hogy azemberek hova jutnak és milyen jövöképük lesz pláne jövöjük...erre a teljes gazdaság kezelés az eü az oktatás kezelése a legjobb bizonyíték....persze az agitprop az simán felülír letompított és félelem közt élö embiket...akár tömegesen is..

birka menet 2022.11.30. 19:23:22

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: @ulpius66: @törppicur: @gigabursch:

Hehehe értelmi fogyatékos lúzer fidernyák banda, há Viktátor gazdátok az EU-t is leszopta, oszt azok is csak a seggberúgást adták neki? Mint putyin?

Értelmi fogyatékos fidernyákok, mint gondoltok, kin fogja a Felcsúti Kisputyin bevasalni a hiányzó 7,5 milliárd eurót? A Mér$zaro$ bandáján vagy rajtatok, a kétmillió nyomorék birkáján?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.11.30. 19:42:01

@HaD: ki találnak valami ideológiát a lopáshoz.

kewcheg 2022.11.30. 20:08:11

Az vesse rá az első követ, aki még nem követett el hibát ország vezetése közben.Kissé sántít a hasonlat a háziasszonnyal, mert a háziasszonyt szereti a családja és szót fogadnak neki. Orbánt az ország nagy része gyűlöli és megfojtaná egy kanál vizben.Ha mindenki szeretné és szót fogadnának Neki mint a háziasszonynak, ő is mindenkivel törődne és mindenkivel jot tenne.Sokszor sajnálom is, mert amennyi gyülölet, meg ellenszenv éri, én még azon csodálkozom, hogy ki mer menni az utcára.És nemcsak őt, de feleségeit, rokonait barátait is. Gyurcsán legszivesebben megölné.Emellett egybe kell tartania egy olyan heterogén képződményt mint a fidesz.Itt van minden: ateista, hivő, libsi, ratyi, homofob, cigány, népnemzeti, urbánus, pro gun, pro life, white trash, zsidó, és még soroljam? Ezt egy művészet egybetartani Csak a legutolsó esemény: a huncutszemű közti elnök asszonycsak ugy fogja magát, és elmegy vonattal az ellenséges ukránokhoz.Miniszterelnököt akkor ne üsse meg a guta? Az is egy nagy meló: létrehozni a népnemzeti burzsoáziát.Persze ez sokaknak nem tetszik, kiabálnak kigyót-békát hogy őket kihadják a nemzeti oligarchiából.Az csak természetes, hogy Orbán olyanokat gazdagít meg, akiket ismer, szeret és ellenkezőleg is.Ez egy hosszu folyamat.Természetes, hogy a szegényen maradt népnek ez nem tetszik, de meg kell lépni, mert késobb ezek a nemzeti oligarchiák fogják az országban költeni a pénzt azzal hogy Porschét, Tag Heuer Monacot, hajót, uszomedencét, stb.vesznek, plusz dolgoztatnak párezer magyart.Amugy ez is a komcsik bűne.Ök végeztek a régi burzsoáziával.Ha az meglenne, nem kéne új.....

birka menet 2022.11.30. 22:52:27

@kewcheg:

Abban az egyben tévedsz, hogy a fideSS neonáci banda heterogén lenne. Valójában homogén: kétmillió értelmi fogyatékos lény gyűjtőhelye. Ezeket ezért könnyű az orruknál fogva putyin lába elé vezetni.

kewcheg 2022.11.30. 23:06:40

@birka menet: sajnos ebben nem értünk egyet.Ezt csak Orbán tartja egyben,ha ő kiesik, minimum két, de inkább több részre esik rövid időn belül....lesz belőle liberális, meg keresztény-konzervatív párt először, aztán még több....

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2022.11.30. 23:59:11

@birka menet: Nézze.
ÉN magán vasalnám be _ tugggya? Magáán.

pizo 2022.12.01. 07:40:08

@kewcheg: Jó is lenne, ha már kiesne...

Zoli

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.12.01. 08:54:10

Tehát az Ellenzéki Összefogdosás következő kormányfőjelöltje az Egyszerű Háziasszony? Gondolom, Gyurcsányné.

DFK 2022.12.01. 08:58:17

Mondjuk a poszter és barátai nem nagyon értik, hogy egy háztartást meg egy országot vezetni két nagyon eltérő komplexitású feladat. Olyanok, illetve pont ugyanazok, ők, mint akik az ötvenes években munkás igazgatókat raktak a gyárak élére.

Sorállományú előfelvételis 2022.12.01. 09:02:38

@DFK: Nem várta el tőled senki hogy megértsd a posztot. Azért mert egy szöveget ki tudsz betűzni, attól még nagyon messze vagy attól hogy felfogd az értelmét.

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Tudjuk hogy te nem szereted a demokráciát, te a pedofilokrácia híve vagy.

Sorállományú előfelvételis 2022.12.01. 09:06:05

@kewcheg: Hogy esik ki Orbán? Ha lemond akkor még a háttérből írányítani fog. Ha esetleg letartóztatják egy választási vereseég után, még rosszabb, valami oknál fogva meghal, abból polgárháború lenne. A legbékésebb kimenet az ha választási vereséget szenved, szép csendben visszavonul és békén hagyják.

TAURUS 2022.12.01. 09:14:43

@Magyaur: Lássuk a listát , ki lenne mefelelő szerinted? de küldöd a listát,ugye?

birka menet 2022.12.01. 10:45:27

@DFK:

Igy van te értelmi fogyatékos, orbán gazdád kiváló kolbásztöltésben meg pályinka vedelésben, az ország vezetésében pedig a magyar történelem legalja szinvonalát képviseli

Lamlam 2022.12.01. 18:13:47

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!:
Ők azok akik árnyékszékből is képesek az országot kiárusítani , amihez nekünk semmi közünk nem lesz .

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ А GYÚRCSÁÁNY!2 2022.12.02. 06:43:17

@Lamlam: Így igaz. Nem leszel Mészáros jobbágya mint most.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ А GYÚRCSÁÁNY!2 2022.12.02. 06:45:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Te meg Putyin gyarmatává tennéd az országot, vezéreddel egyetemben. Ezt még egy háziasszony sem tenné meg

Sorállományú előfelvételis 2022.12.02. 08:10:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Kaptak egy levelet az egyházmegyétől, hogy sajnálják amit az egyik tagjuk -te - művelt a gyerekkel.

lenoardo999 2022.12.02. 09:02:42

Valahogy ennek a háziasszonynak a bevételek nem nagyon jutnak az eszébe. Arról a férj gondoskodik, Béla? Elég avítt gondolkodásmód.

padlogaz 2022.12.02. 10:01:27

ha eltekintünk a populista megfogalmazástól, akkor jó a lista.
de sajnos választáskor csak a meglévő kínálat közül lehet valakire voksolni.
a listában foglaltak sajnos még mindig jellemzőbbek orbánra, mint a korábbi ellenzéki kormányokra.
nem tudom, hogy a posztoló kire gondolt, aki jó lehetne, de ha csak az 1.,2. és 5. pontokat nézzük, akkor azok betartása - a korábbi tapasztalatok alapján - az mszp/gyurcsány kombó esetében pl. még katasztrofálisabb lenne.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.02. 16:42:47

@padlogaz: Bocsi nem stimmel. Az 5. pont igenis jogos. Orbán a sok EU-s pénzzel, a manyuppal együtt nem csökkentette az államadósságot az államháztartási hiányról nem is szólva. Arról nem is szólva hogy 2010-ben az euró 270 forint volt, most meg 400 felett.

élhetetlen 2022.12.02. 17:58:39

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: Át szoktam ugrani a bejegyzéseidet, mert idegesítőek. Kicsit olyanok, mintha ironizálnák, de közben kemény hülyeségeket írsz. „az errre szánth pénzt nem kapjukkh megh. Kláárikáám vezetésévell Brüssszellben elintéztükkh.”, Klári nem azért küzdött, hogy ne kapjuk meg a pénzt, hanem, hogy az adott célcsoportok kapják, ne a kormány. Ne lehessen összedőlő félben levő biodómra, aranyszarvasra, esetleg 2 milliárdos támogatásra költeni egy magán szállodánál, mert az turisztikai fejlesztés, igaz, hogy a hasznából semmit nem látsz.
IMF hitel. „sajnos Orrbán aszt az akadályth iss vetttte”. Nem volt akadály, amit vennie kellett volna. Úgy tudom, a nagy részét nem költötték el,, örömmel és elismeréssel vette át a kasszát Orbán, azóta magántőkésítette, és most mázsa számra bocsátja ki a deviza alapú államkötvényt. Na, azt nehéz lesz visszafizetni.
A stílusod is, a mondanivalód is gügye, de ez van.

élhetetlen 2022.12.02. 18:27:26

@ulpius66: Lehet, hogy bírod a vicceket, csak az a baj, hogy te a valóságot is viccnek tekinted. Az egyik újabb, az öregek kifosztása. 2500 embert akarnak kirakni a kórházakból, öregotthonokba, ahol most is fél év, 6 év a várakozási idő, aztán arról, hogy hány másik beteggel kerülsz egy szobába, arról nem beszélnek. Ha bekerülsz valahova, és nem tudod fizetni az ellátási költséget, akkor felmérik a vagyoni helyzetedet, ami talán csak egy lakás, és jelzálogot tesznek rá, valaki majd megveszi fillérekért. Ha nem felel meg a hatágyas, akkor menj haza egyedül megpusztulni Tessék röhögni, jó vicc. És van még pár ilyen.

Rodney_2 2022.12.03. 02:40:39

@élhetetlen: Szerinted kinek kellene fizetni a te öregkori ellátásodat, nekem? Ha rajtam múlna meg se születtél volna :)

Rodney_2 2022.12.03. 02:47:28

@lenoardo999: A szocialisták (mai nevükön ballib idióták) mindig azt gondolják, hogy a pénz a pénzfán terem, csak le kell szedni (csak el kell venni azoktól akik megtermelik) és ki kell osztani az általuk preferált csőcseléknek.

birka menet 2022.12.03. 04:43:36

@Rodney_2:

Szia rodney, háakkor a neonáci orbán testvired cocialista is???
Van még a 10 deka disznóhúsból, amit orbán gazdád emverei osztottak ki a csőcselékének, hogy szavazzanak Kisputyinra?

birka menet 2022.12.03. 04:48:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A keresztény Oroszország természetes szövetségesünk."

Na legalább kifejezted a kivánságodat, hogy Hágában putyin mellett akarsz lógni. Szerintem most besepersz vagy 9 millió láikot.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.03. 08:26:10

@Rodney_2: Baszod azt a demagóg kurva anyádat te rühes patkány, pont a fidesz csinálja ezt, elveszi a pénzt a magas adókkal aztàn megvásárolja rajta a csőcselék szavazatait. Jó vastag bőr van azon az ocsmány pofádon.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.03. 08:28:11

@Rodney_2: Ha rajtad múlna, senki sem született volna meg. Majd egyszer talán elmeséli a feleséged, kitől vannak a gyerekek...

Rodney_2 2022.12.03. 08:58:54

@Kangörcsös TSZ elnök: Emlékszel még a progresszív SZJA-ra?? Nyugaton amikor a ballib szemét sivalkodik, hogy romlik a középosztály helyzete, akkor elfelejtik, hogy az pont azért romlik, mert olyan progresszív adók vannak, hogy a felső kulcs 50% körüli és abból finanszírozzák a majommigráncs csőcseléket meg a hozzád hasonló lumpenprolikat.
Ti néhányan ellenzékiek akik ide irogattok nagyon félelmetes képet festetek az ellenzék állapotjáról: mindegyiktek halál frusztrált, agresszív, primitív seggfej és persze hülye mindenhez, de a ballib hazudómédia hatására azt hiszitek, hogy ti vagytok az okosak (lásd még "tájékozott városi diplomás" ahol a "tájékozott" azt jelenti, hogy nem a TV1-et nézi hanem tájékozottságát a Soros Híradóból meg a Gyurcsány Harsonából meríti. Hozzátok képest egy nyilas házmester maga a szellemi világítótorony :))))

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.03. 09:09:30

@Rodney_2: A személyeskedés és a mellébeszélés nem tereli el a figyelmet arról, hogy egy ordas nagyot hazudtál.
A többi meg szóra sem érdemes...ebugatás nem hallik az égig...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.12.03. 09:17:32

@birka menet:

Mi lesz Hágában? Szivárványünnep? Azon miért vennénk részt mi keresztények?

élhetetlen 2022.12.03. 12:00:59

@Rodney_2: Ki fizette a bölcsődédet, óvodádat (ha volt), az általános iskoládat, és esetleg ami utána volt? Az általunk befizetett adóból kaptad, az orvost meg az általunk fizetett TB-ből.. Fizettük a nyugdíjjárulékot, abból fizették a szüleid nyugdíját, ha dolgoztak előtte. A társadalmi szerződés úgy szólt, hogy amíg dolgozunk, addig mi fizetünk, ennek fejében majd kapunk tisztes ellátást öregkorunkra.
Nem az én megszületésemmel van a baj, hanem a tiéddel (és a hozzád hasonlókéval), akinek annyi az erkölcsi érzéke, hogy amíg ő kap, addig rendben, ha már neki kéne fizetni, akkor köpköd.

élhetetlen 2022.12.03. 12:54:11

@Rodney_2: Nézz már körül, hátha meglátod a valóságot is. 2500 embert fognak kirakni a kórházakból, nem tudni, milyen körülmények közé öregotthonokba. Ha nem tudja fizetni az ellátás költségét, ami nem tudjuk, mennyi lesz, akkor felmérik a vagyonát, mondjuk van egy jó helyen levő lakása, és ráterhelik a tartozást, így már eladni sem tudja piaci áron. Nem gond, majd eladják árverésen („Az ingatlan árverés során az ingatlant meghirdetik a fent leírt online felületek egyikén, ritkábban személyesen,”). Ha nem feltűnő a hirdetés, akkor könnyű összehozni pár csókost, egyeztetni, hogy te ígérsz plusz egy milliót, én kettőt, ez az enyém, a köv. a tiéd lesz. Itt is viszik egy élet megtermelt eredményét, csak az általuk preferált csőcseléknek adják, akik már esetleg enélkül is milliárdosok. Ez már az öregek kifosztása.
Ugyanez a közvagyonnak, Krisztina krt, Ingyen odaadják az épületet egy alapítványnak, amit akár másnap eladhat. Persze, az államnak elővételi joga van, de hogy néz az ki, hogy tegnap ingyen adtam, ma jó pénzért visszaveszem. itt már az egész ló kilógna, nem csak a lába. Mátrai erőmű? Vedd meg nyugodtan, olcsó, Lölö, nem kell rá költened, megvesszük tőled drágán, majd az adókból költünk rá, stb-
Egy dolog hiányzik a hozzászólásodból, ami az ilyeneknél lenni szokott, hogy aki ezt észreveszi, az hazaáruló.

élhetetlen 2022.12.03. 13:24:55

@Rodney_2: Itt látszik, hogy mennyire gyöpös vagy. Neked csak a FIDESZ és a ballib létezik, ez utóbbiak mindegyike halál frusztrált, agresszív, primitív seggfej és persze hülye mindenhez. Bezzeg a külügyérünk mindenhez ért, megvette a légzéssegítő gépeket a lélegeztetők helyett, jó drágán aztán próbálta elajándékozni, egy részét sikerült, a többi rohad valahol, de neki biztos jó üzlet volt.
Az általad ismert két csoport között van egy széles réteg, amelyik csak élni szeretne, az ő életüket is nehezíti a kormány az ötletszerű, átgondolatlan törvényekkel, rendeletekkel.
Az 50%-os SZJA kulcsot hagyjuk, annyival az átlag fölött volt, hogy az a „középosztály” helyzetét nem befolyásolta.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.03. 18:11:04

@élhetetlen: Az se megoldás, hogy miközben az aktív ápolást igénylő betegeknek nincs hely az osztályokon, egy csomó magatehetetlen vagy lusta!!! öreg meg bent hesszel noha szakápolást igénylő baja nincs.
Nem beszélve a tetű cigányokról akik üdülőnek hasznàlják a kórhàzakat.

Rodney_2 2022.12.03. 19:01:16

@élhetetlen: Látod ezért nincs értelme a vitának. Pont ezt akartam mondani. Nem is értitek, hogy mit ír a másik és nem arra válaszoltok. (mert olyan sötétek vagytok mint nigger szájában a negro) Azt írtam, hogy " Ti néhányan ellenzékiek akik ide irogattok " erre azzal jössz hogy én MINDEN ellenzékire értem. Hát nem, csak rátok 4-5 elbaszott idiótára :)
Aztán nézd meg ezt a kangörcsös félember-félállatot, aki majdnem minden hozzászólásában a legmocskosabban személyeskedik, kifogásolja, hogy szerinte én személyeskedem. Érted? Olyan ez mintha bemennék a kisegítő általános iskolába középiskolás matekot tanítani. Teljesen reménytelen, Arra jó, hogy ti frusztrált véglények kiokádhassátok ami bennetek van aztán gratuláljatok egymásnak hogy ti mekkora felvilágosult, tájékozott városi diplomásokm vagytok (übermensch :) ) de bezzeg van az a 3 millió zsákfalusi paraszt (pl én) akinél nincsen internet, csak a TV1-ből tájékozódik illetve megveszik krumpliért és medveszarért :)))

50% SZJA: vannak durván szocialista országok, egy román barátom, aki Brüsszelben az EU-nál dolgozik mint beosztott közgazdász és kapja a standard fizetési táblázat szerinti illetményét, X éve panaszkodott, hogy a legfelső kulcs ami még érinti őt 50% felett van. Szerinted ő mi? Burzsoázia? Barom :)
Személyes példa: egyszer elmentem egy régi ismerősömhöz, aki az egyik osztrák székhelyű nemzetközi bankban volt igazgatósági tag. Beszélgettünk állásokról, azt mondta, hogy ha náluk akarok dolgozni, akkor menjek el felsővezetőnek valamelyik K-Európai országban lévő leányvállalatukhoz ahol lineáris SZJA van, mert Ausztriában olyan durva a progresszív adó hogy az ő szintje az ahol már lehet rendesen keresni. Ez nagyon röhejesen hangzik, de valami nyilván van benne (persze kinek mi a "rendesen keresni" ) . Még a 90es évekből ismertem egy magyart aki a szakmájában guru, minden régiós nemzetközi konferencián előadó. Kiment Bécsbe egy bankhoz dolgozni, már 8 éve ott volt amikor mondta, hogy mivel a felsége nem dolgozik és van 2 iskolás gyerekük, minden hónap végén elfogy a pénz és NULLA megtakarításuk van. Pont ez a probléma, hogy az ilyenek nem tudnak megtakarítani, befektetni és valalhogy fokozatosan, legalább részben tőkéssé válni a progresszív adó miatt.

élhetetlen 2022.12.03. 20:41:53

@Kangörcsös TSZ elnök: Igazad van. Aki nem szorul szakápolásra, de egyedül él. és nem tud egyedül felállni, kimenni a wc-re, vagy előszedni a vacsorát, és nem elég a pénze egy öregotthonra, az otthoni ápolásról ne is beszéljünk, mert az egy órás vizitet hirdetik ugyan, de csak a 24 órásat vállalják, az dögöljön meg otthon, majd, ha már büdös lesz a lépcsőház, akkor észreveszik. Ha még lakása sem volt, csak egy bérelt egy szobás lyuk, kirakja a tulaj az állapota miatt. „az aktív ápolást igénylő betegeknek nincs hely az osztályokon”. Miért is nincs?

élhetetlen 2022.12.03. 22:03:05

@Rodney_2: „A szocialisták (mai nevükön ballib idióták) mindig azt gondolják, hogy a pénz a pénzfán terem, csak le kell szedni (csak el kell venni azoktól akik megtermelik)”. Hol van itt szó néhány ellenzékiről? Az egész munkásságodat nem követem, arra válaszoltam, amit írtál. Ez így a „másik” oldalról szól, ahogy ez is: „Arra jó, hogy ti frusztrált véglények kiokádhassátok ami bennetek van aztán gratuláljatok egymásnak hogy ti mekkora felvilágosult, tájékozott városi diplomásokm vagytok (übermensch :) )„,. Szóval ennyit a szövegértésről.
„50% SZJA: vannak durván szocialista országok…”. Brüsszelben, ahol a barátod fizetése belelóg a legfelső adósávba? És én vagyok a barom?
„menjek el felsővezetőnek valamelyik K-Európai országban lévő leányvállalatukhoz ahol lineáris SZJA van, mert Ausztriában olyan durva a progresszív adó hogy az ő szintje az ahol már lehet rendesen keresni.„. Persze, menj be az utcáról, hogy egy felsővezetői állást szeretnél megpályázni, és rögtön kínálnak is egyet. Ez egyszerű lerázás volt.
„Kiment Bécsbe egy bankhoz dolgozni, már 8 éve ott volt amikor mondta, hogy mivel a felsége nem dolgozik és van 2 iskolás gyerekük, minden hónap végén elfogy a pénz és NULLA megtakarításuk van”. Esetleg a feleség néha unatkozik, és vásárolgat? 10-szer olyan drága robotgép van a konyhában, csak a férj nem veszi észre? Vagy az 50-os kulcs viszi el a pénzt? Nem meggyőzőek a példáid.
Ellenpélda, sulitársaim voltak, öt év Németország kiküldetés, öt év hosszabbítás, a gyerekek már ott szocializálódtak, egyiknek sem magyar a párja, és a két gyerek, öt unoka után a nagyszülők vettek egy két szintes sorházi elemet a megtakarításukból, nagy hátsó kerttel. és ezt nem csak mesélte, voltam náluk, mikor Kölnben volt a Tutanhamon kiállítás. A másik egy baráti család, ugyanitt kiküldetés, hazajöttek és vettek egy barokk villát budai zöldövezetben, jó közlekedésnél.
Tehát a román és magyar kollégád a sávos adózás miatti panasza humbug.
Persze, az ismerőseim annyit nem tudtak megtakarítani, mint Mészáros Lőrinc, aki 12 év alatt milliárdos lett, egy kis segítséggel, ők csak dolgoztak.

Rodney_2 2022.12.04. 09:28:09

@élhetetlen: Látod ez teljesen reménytelen :( Nem tudom megváltoztatni azt, hogy funkcionális analfabéta vagy és egy komplett kibaszott idióta :( Talán ezek kellenek ahhoz, hogy valaki elkötelezett ellenzékivé váljon a mai Magyarországon?

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2022.12.04. 14:58:16

@élhetetlen: Nézze.
Amit kétezertízben itt hagytunkh _____ asszt átvenni biztos nem volt nagy örömm. A stííluss ______ az meg tugggya _ maga az emberr. Nézze __ minden normális ember tuggya, ______ hogy amit mondokkh, ___ az több mint gügyeséég ______ az orrbitális nagy baromsáág. Ezt egyedűl __ az elvakult liberális szavazóim nem látttyáák. Nem is kell nekik. __ Ha megvan az a tííz ___ tízenketttő___ tizenhárom tizennnégy százalék elmebeteg az orrszágbannn ____ az NEKEM már eléég. Nemm. Lófaszt! NEKEM soha nem eléég.

élhetetlen 2022.12.04. 19:16:52

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: „Amit kétezertízben itt hagytunkh _____ asszt átvenni biztos nem volt nagy örömm”. Érdekes, Orbán akkor nagyon pozitívan nyilatkozott az államkassza helyzetéről. „amit mondokkh, ___ az több mint gügyeséég ______ az orrbitális nagy baromsáág.”. Így van, csak az zavaros, hogy miből gondolod, hogy ezt a liberális szavazók eszik be, nem a Fidesz hívők? Csak az ilyenek, mint Sukoró. Vagy a 12 éve ki nem haló, az IMF hitel rossz volt, a mázsaszám kibocsátott deviza alapú állampapír az jó. Tavaly valami hülye azt is írta, hogy az állampapír az jó, mert az befektetés. Csak azt nem tudta, hogy a vevőnek befektetés, az eladónak adósság. Na mindegy, te tudod, mit csinálsz.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.04. 19:37:59

@élhetetlen: A "szakápolás" kifejezést használod ugyan de szemmel láthatóan fogalmad sincs a jelentéséről.
Kotlátolt vagy és buta.

élhetetlen 2022.12.04. 20:19:05

@Kangörcsös TSZ elnök: Természetesen, a szakápolás kifejezést csak az ilyen kivételes zsenik ismerhetik, mint te vagy. Korlátolt vagyok és buta? Én elégedett voltam a két diplomámmal, és a nemzetközi posztgraduális képzésemmel. Előadások itthon, 50 oldalas publikáció szakfolyóiratban, egy Kanadában, igaz, az közvetítéssel, cégen belüli anyagok, stb.
És kicsit sem érdekel, hogy te mit gondolsz rólam, akkor sem, ha te többet produkáltál, bár nem hiszem, hogy a Harvard professzora vagy. .

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.04. 22:19:03

@élhetetlen: Korlátolt vagy és buta. Az elért "eredményeidhez" csak egy nagy segg kell meg szabadidő. Neked mindkettő adott, nem kellett gyereket nevelni, főzni, mosni a családra.
Próbálj meg gondolkozni egy kicsit te csökkent értelmű. Válaszd szét a szociális problémát az egészségügyitől.
Adott mondjuk egy onkológiai osztály negyven ággyal. Sajnos tele van, nálunk mindig tele vannak. Ebből nyolc ágyban olyan öregek fekszenek akik semmilyen kezelést nem kapnak viszont lekötik a szakápolók idejét mert állandóan össze szarják, hugyozzák magukat, erőszakosak, emellett süketek és erősen demensek. Neked sajnos(ne kerüljön rá sor) be kellene kerülnöd, hogy megkezdjék a kezelésed, az eredményesség, az áttétek megelőzése szempontjából az időtényező különösen sokat számít de nincs hely mert az elfekvőbe való öregeket nem lehet kidobni.
De bazdmeg, ki lehet és ki kell. A szakápolási osztály az azoké a betegeké akiknek a betegségét ott kell ellátni. A speciális tudású szakszemélyzetnek szintén nem az a dolga, hogy szart lapátoljon a nem oda való betegek alól. Nem feladatuk mások szociális problémáit megoldani, pláne nem olyan áron, hogy menthető betegek kezelése csúszik kapacitáshiány miatt.
Nem kell hülyegyerek módjára csökönyösködni(ahogy szoktad),hogy nem lehet őket az utcára rakni. Senki nem beszél az "utcáról", ez csak hatásvadász lózung. Valahonnan behozták őket. Oda kell visszavinni.
Miért nincs több ágy? Tökmindegy, mennyi ágy van. Az orvosoknak, szakápolóknak a valódi betegekkel kell foglalkozni.

élhetetlen 2022.12.04. 23:43:49

@Kangörcsös TSZ elnök: Már mindent elhiszek neked, olyan meggyőző vagy. „Az elért "eredményeidhez csak egy nagy segg kell meg szabadidő.” Te kiállsz párszáz ember elé, és a nagy seggeddel csak elfingod az előadást, egy szakcikk meg úgy készül nálad, hogy telefosod a papírt, aztán majd a lektor átnézi. Nem kell ahhoz tudás. Tudod, ha valakinek van tudása, és mondanivalója is, azt nem akadályozza, hogy mosni, főzni kell a gyerekre. A barátnőm lánya két gyerekkel, a harmadikkal most terhes, ha elalszanak a gyerekek, írja a doktoriját. Az, hogy te egy földhöz ragadt tahó vagy, akinek a gyerek csak ürügy, hogy miért nem vitted többre, az egy dolog, de nem indok arra, hogy csökkent értelműnek nevezz másokat.
Az egészségügy és a szociális problémák összefüggéséről már írtam, nem ismétlem meg, csak egy apróság. „az áttétek megelőzése szempontjából az időtényező különösen sokat számít„. Látom, ehhez is értesz. Három családtagom halt meg rákban. Vastagbél rák, kivettek egy darabot, kemo, besugárzás. Kiújult, kivezették a vastagbelet, kemo, sugárkezelés. Nincs áttét megelőzés. a következő csípőn volt, Az esetek között egy-egy év. telt el. Ha nincs áttét, az csak szerencse, nem a megelőzés következménye.
Mindegy, maradj annyiban magaddal, hogy én korlátolt és buta vagyok, te bezzeg…

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.05. 07:39:30

@élhetetlen: Puffogsz, kapkodsz ide-oda, mellèbeszélsz...éppen csak az eredeti felvetés maradt el. Abban már sikerült hülyét csinálnod magadból, most jön az onkológia amihez szemmel láthatóan szintén teljesen tök vagy. Hajrá vénlány, van még lejjebb, ne fogd vissza magad!

élhetetlen 2022.12.05. 15:19:26

@Kangörcsös TSZ elnök: „Puffogsz, kapkodsz ide-oda, mellèbeszélsz...”. Nem igaz. A mellébeszélés nálad van, mert a témához semmi köze annak, hogy vénlányozol. Az eredeti felvetés sem maradt el, ami az volt, hogy 2500 ember mehet a szemétbe. Világosan fogalmaztam, nem tehetek róla, hogy nem érted. Egyébként, ha nem fogom vissza magam, akkor sem tudok a te szintednél lejjebb kerülni. Unlak már, fejezzük be.

élhetetlen 2022.12.05. 16:12:23

@Rodney_2: Most mit is akartál mondani? Hogy Belgiumban több kulcsos adórendszer van? Az van még sok országban. Vagy azt, hogy azok mind nyomorognak, a több kulcsos miatt?
Amiket irkáltál az ismerőseid meséiről, azokat cáfoltam. a te érved meg már csak annyi, hogy debil faszozol. Ebből nem kérek.

Rodney_2 2022.12.05. 20:00:09

@élhetetlen: Te egy debil fasz vagy, tipikus agyatlan "ellenzéki". Nézd meg a kulcsokat, hogy milyen határtól hány %! Azt írtad, hogy az nem is a középosztályt nyomorítja meg. Hát de. Te tényleg a kisegítő iskola szint vagy :(((

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.05. 23:14:30

@élhetetlen: Te annyira gecibuta vagy, hogy észre sem veszed, mikor égeted le magad.
Érved nincs a vitában csak valami izzadtságszagú példálózás az állítólagos ismerőseidről meg barátaidról akiknek a sztorijai "véletlenül" pont a zavaros elméleteidet erősítik. Azt nem értem, hogy nem lettél fideszes... Azok ilyen csökönyös hülyék.
Ja, mégvalami. Ha unsz egy beszèlgetést lépj ki belőle, ne a partnert utasítgasd...a kutyádnak parancsolj, vagy a kaktuszodnak...szerencsétlen hülye...

Rodney_2 2022.12.05. 23:43:31

@Kangörcsös TSZ elnök: Ja, aztán láttam a szinvonalas társalgásotokat. Kivételesen egyébként veled értek egyet :)))
Na most képzeld el, hogy amikor az aktív ellenzékiek egymásban próbálják tartani a lelket és jönnek ezekkel a baromságokkal, hogy a fideszre csak zsákfalusi parasztok szavaznak akiknél nincs internet, az Összefogásra meg a "tájékozott városi diplomások", akkor ez a "debil picsa" egyike a statisztikában szereplő "tájékozott városi diplomások"-nak :))) Ezért nem érnek az ilyen felmérések lószart sem. Egy (vagy n számú diplomától) még nem lesz valaki értelmes, legfeljebb sok tárgyi tudást halmozott fel.
Ez a hölgy a velem való társalgásban gyakorlatilag semmit nem értett meg amit írtam. Ez persze lehet az én hibám is, ha nem egyértelműen fogalmazok :( Nem tudom. Gyakorlatilag 1990. óta vagy külföldön élek vagy ha Magyarországon is dolgoztam akkor is az angol volt a munkanyelv. A magyar helyesírást már régen "elengedtem" :)

Rodney_2 2022.12.05. 23:54:27

@Kangörcsös TSZ elnök: Egyébként anyósékat 2021-ben kellett elhelyezni ilyen otthonban mert kicsit leépültek (90 körüli életkor), simán volt hely Budán szép otthonban nagy fás park közepén, aztán após halálakor anyóst átvittük egy még szuperebb egyházi műintézménybe a Gellért hegyre. Az Orbán kormány covid kezelése csinált helyet az otthonokban, a régebbi siránkozás a várólistákról úgy tünik elavult (obsolete)

Egyetemi végzettségről még a 90es években olvastam egy érdekeset Angliában. Egy jól ismert idős "public intellectual" írt egy nagy cikket a The Timesban. Az volt a lényeg, hogy amikor ő volt fiatal, a korosztály 3%-a végzett egyetemet és bevallotta hogy neki nincs is diplomája (nem hamisított egyet), mostanában viszont a fiatalok kb 50% szerez diplomát. Más témájú kutatásokból meg az jött ki, hogy azóta az emberek nem okosodtak, kb ugyanazon a szellemi szinten vannak (nyilván egy generáció evolúciós szempontból kb zero) Konklúzió: egy mai diplomás átlagosan sokkal hülyébb mint egy régi. És tényleg.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.06. 07:28:50

@Rodney_2: Élhetetlen olvtársból nincs értelme statisztikai adatot képezni, plyannyira kilóg a sorból, hogy bármilyen kimutatásban levágnák mint mérési hibát.
Egyedül élő beszáradt vénlány akinek nincsenek családtagjai akikkel a kis napi játszmákat lejátszaná...magára marad a gondolataival így mindig neki van igaza. A valóság nem különösebben érdekli mert ő azt is jobban tudja.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2022.12.07. 11:32:33

@élhetetlen: Nézze.
Abbból gondolomm, ___ hogy az a tííz __ tizennnégy százalék RÁM szavazzzz __ és evvvell mi vagyunk a legnépszerűbb ellllenzéki pááárt. Őők úgy gondojják ___ mi vagyunk az egyetlen alternatíva a Fidesz elllllenn. Nézze ____ ne féjjjen amííg ENGEM lát _ és higggye el, egy szép napon GYŐZNI FOGUNKh ____ és elszámollltattttyuk az Orbáán rezsimettth. IGEN MEGCSINÁJJJUKKh! Higggyen NEKEM!

IdomitottFoka 2022.12.09. 10:54:33

A jobbhoz igazán nem szükséges egy háziasszonyt bevetni, egy random páviánhordával jobban járna az ország. Lelaknák a parlament, de beérnék mogyoróval is.

Rodney_2 2022.12.11. 18:58:27

@IdomitottFoka: Ezt a páviánhordát sikerült a Soros-ügynököknek összeterelni és Összefogás néven megpróbálták eladni a népnek, de Magyarország szerencséjére a nép mediánja kevésbé hülye mint egy idomított fóka.
süti beállítások módosítása