Az I Love Hazai podcast második epizódjában arról beszélgetünk, hogy hogyan juthatsz kistermelőként a boltokba, családi vállalkozásként a kosarakba termékeddel.
Az aktuális adásban Benedek Eszterrel, a Magyar Termék Non-Profit ügyvezető igazgatójával, Gottwald Szilárd vállalkozóval, borásszal (Gottwald borászat) és Tollas Attilával, a SPAR regionális beszerzési csoportvezetőjével keressük a választ arra, hogyan lehet a kistermelői létből kitörni.
Mit jelent, hogy egy termék kézműves? Milyen lehetőségei vannak egy kézműves terméknek, hogy a piacról a boltokba kerüljenek? Hogyan fogadják az ismerősök és a korábbi vásárlók a boltba kerülést? Kell-e félni attól, hogy a nagyobb terjeszkedés miatt sérül a kisvállalkozás családias, hagyománytisztelő, kézműves missziója? Hogyan történhet meg a boltba kerülés a gyakorlatban?
A beszélgetésből kiderül a minőség szerepe, és hogy mi a szintlépés feltétele. Alázat, nyitottság, maximalizmus, elhivatottság.
Házigazda: Mantz László