Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mikor dönts?

Címkék: onlinemarketing

2021.06.24. csütörtök 09:38 Konrad

klima.jpg

Eladás szempontjából a legjobb termékek azok, amelyek impulzus vásárlással is értékesíthetőek: meglátod, megveszed. Felmerül az igény rá és megrendeled. A termékek jelentős része ilyen, de amikor már valamilyen szolgáltatás kapcsolódik hozzá, akkor sokszor nem működik ez a fajta vásárlás.

Tipikusan ilyen az, amikor valaki a nyár elején, az első nagy melegben akar klímát rendelni. Most van melege, most fogalmazódott meg benne a vágy az aktív hűtésre, ezért most kezdi el keresni a megoldást. És nagyon hamar rá fog jönni két dologra: ez nem lesz olcsó, és nem lesz meg azonnal.

A fő probléma az, hogy egy klíma beszerelése sok emberi munkát igényel, és ráadásul ilyenkor minden szolgáltató le is van terhelve. Nemcsak az új beszerelések miatt, hanem ilyenkor még van, ahol karbantartanak, és persze romlanak is el készülékek.

Optimális esetben a megrendeléstől számítva 2-3 hét, míg kellemes meleg lesz a lakásban vagy az irodában. De a vevő nem racionális és nem is jós, nem időben rendel, neki azonnal kell a termék, amit nem kaphat meg. Hogyan kell kezelni ezt a helyzetet?

Alapvetően két megoldás is van, amiket akár egyszerre is használhatunk. Az egyik a döntés előrehozása, a másik a gyorsaság beárazása. De ezek a megoldások mindig a szolgáltató felől tudnak elindulni, a szolgáltatónak, vagyis a klímásnak kell ezt végiggondolnia.

A döntés előrehozása lényegében olyan akció, amivel azokra a hónapokra időzítik a vevők a klíma beszerelését, amikor nincs annyi megrendelés, illetve nincs akkora nyomás, hogy azonnal kell. Ez lényegében a nagyobb meleg nélküli hónapokat jelenti. Minden vállalkozás tudja, mikor kisebb a forgalma, arra az időszakra kell ezeket az akciókat szervezni.

A gyorsaság beárazása pedig természetesen a felár: ha valaki azonnal (mondjuk három napon belül) akar klímát, akkor annak plusz költsége van. Ez persze feltételezi, hogy a vállalkozásnak van erre kapacitása, vagy tud úgy szerződni, hogy belefér másoknak egy-két nap csúszás. (Ez utóbbi a kevésbé jó megoldás...)

Az biztos, hogy ezeket a fajta impulzus vásárlásokat is érdemes valahogy kezelni. Olyan vevőkről van szó, akiknek van pénzük és igényük, csak a döntést nem jókor hozták meg. Előre tudni kell, ilyenkor mi az az udvarias elutasítás vagy türelem kérés, amely nem okoz rossz szájízt, és akár később vevő is lesz belőle.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6116602764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása