Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mit kezdjük a techcégek szabályozásával?

Címkék: közösség üzlet

2021.01.15. péntek 09:47 Konrad

club-2492013_640.jpg

Valahol teljesen érhető, hogy arról vitatkozik a fél internet, hogy mennyire volt jogos Donald Trumpnak, mint az USA még regnáló elnökének a letiltása a különböző közösségi média platformokról. A kérdés alapvetően a körül forog, hogy szabad-e egyáltalán törölni, ha igen, akkor miért nem tették meg ezt sokkal korábban.

Arról kevesebb szó van, de logikus kérdés: ha nem lenne szabad a szolgáltatásoknak törölni, tiltani, akkor mit tegyenek azokkal, akik egyértelműen szabályt szegnek? Azt hiszem, erre nincs jó válasz, így marad az a megoldás, hogy egy szolgáltatónak legyen joga saját szabályokat hozni, és legyen joga az alapján korlátozni. Azt viszont azt hiszem elvárhatjuk, hogy:

  • a szabályok teljesen transzparensek legyenek
  • mindig és mindenkire vonatkozzon, ha vannak kivételek, akkor az is legyen transzparens
  • legyen olyan gyors és egyszerű felszólamlási lehetőség, amely nemcsak magyarázatot ad, de hibás döntés esetén visszaállítja a korábbi állapotot.

Ezeken kívül azt hiszem még egy dolgot lehetne tenni: létrehozni egy olyan non profit egyesületet, amelybe tag minden érintett szolgáltató, plusz jogvédő szervezetek, és ha valami vitás, akkor ide lehetne fellebbezni. Így végső soron kapnának a szolgáltatók egy felsőbb szervet, de az nem független hatóság lenne, hanem piaci szereplőkből is szervezett szabályozó. Van már egyébként hasonló a piacon, az Önszabályozó Reklám Testület szintén nem hatóság, de az iparági szereplők mégis elfogadják (jobbára).

Nem állítom, hogy ez mindenre ad megoldást, de egészen biztosan jobban működne, mintha minden ország elkezdene szabályokat hozni (ahogy most a lengyelek elkezdték), és aztán ezeket vagy be tudják tartatni vagy nem. Természetesen a fenti javaslathoz az is kell, hogy a cégek (többsége) elfogadja, és partner legyen ebben.

Tudom, nem én fogom kitalálni, milyen lesz ez a jövő. De be szerettem volna mutatni, hogy van lehetőség arra, hogy normális keretek közt kialakuljon egy olyan megoldás, amely kezeli a felmerülő problémákat, határokon átívelő lehet, és működhet is a gyakorlatban, nemcsak elméletben. Mert szerintem arról lassan nincs vita, hogy szabályozni kell, valamit tenni kell. Ha ezt meglépi az iparág, akkor van arra esély, hogy önszabályozás legyen. Ha nem lépi meg, akkor külső szabályozás lesz, ami könnyen lehet rossz mindenkinek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2816388306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása