2022. nov 30.

10 nyereményjáték ötlet az ünnepi időszakokra II. rész

írta: K.Klarissza
10 nyereményjáték ötlet az ünnepi időszakokra II. rész

cover_19_1.jpgBizonyára Te is szeretnéd, hogy vállalkozásod és termékeid több érdeklődő elé kerüljenek az ünnepi szezonban. Az új követők szerzésétől a szezonális különlegességek tudatosításáig az ajándékok rengeteg lehetőséget kínálnak marketingcéljaink eléréséhez. Fontos azonban, hogy mindezt tudatosan és alaposan megszervezzük. 

Cikkünk első részében már mutattunk 5 nyereményjáték ötletet a szezonális ünnepi ajándékokra. Most pedig folytatjuk a sort! Ha lemaradtál az első részről, ide kattintva elolvashatod!

6. Hatalmas díj törzsvásárlóidnak

Ha viszonylag egyszerű feladatot adsz közönséged részére, valószínűleg rengetegen részt vesznek a játékban. Ha tehát szeretnél egy nagy erejű nyereményjátékot, akkor ez a játékmódszer ideális számodra. Ha azonban inkább kisebb számú nevezést szeretnél, de azokat egy elkötelezettebb ügyfélkörtől, érdemes megfontolni a játék nehézségének mértékét.

Annak érdekében, hogy az ajándékozáson megérje részt vennie a felhasználónak, növeld meg ennek megfelelően a nyereményt. Válassz olyan nyereményt, ami felkelti közönséged figyelmét és megfelelően jutalmazza a hűséges ügyfeleidet.

A Facebookon a @wholefoodsmarket adott otthont egy nyári témájú nyereményjátéknak. A lehetséges nyeremény óriási volt, 200 nyertessel. De az ajándékozás az időjárástól függött. Ha az Egyesült Államok kontinentális részének legalább 50%-án esik az eső, a kiskereskedő közzéteszi a játékposztot, hogy segítsen a résztvevőknek újjáéleszteni a nyarat. Zseniális, ugye?

7. Indíts hashtag kihívást

Szeretnéd szórakoztatóbbá tenni az ünnepi nyereményjátékot? Hozz létre egy hashtag kihívást, amely tematikus tartalom készítésére ösztönzi a közönségedet. Minél népszerűbb lesz a hashtag kihívásod, annál jobban látható lesz a nyereményjátékod és a márkád.

1_2_1.jpgAz első részben már említett függetlenség napja témájú @PopTarts játék is egy egyedi hashtaget (#PopTartsFlagEntry) használt a figyelem felkeltésére. Mivel a résztvevőknek az alkotásaikat is meg kellett jelölniük a beküldéskor, a hashtag a pályaművek megtalálásához és rendszerezéséhez is rendkívül hasznos.

Kíváncsi vagy további tippjeinkre is? KLIKK IDE cikkünk folytatásáért!

 

Forrás:

https://www.socialmediaexaminer.com/10-social-media-contest-ideas-for-the-holidays/

Szólj hozzá