2019. ápr 16.

Így növeld céged hitelességét a közösségi médiában!

írta: K.Klarissza
Így növeld céged hitelességét a közösségi médiában!

adult-bar-brainstorming-1015568_1.jpgMinden bizonyíték, ami céged hitelességéről ad tanúbizonyságot, hatalmas érzelmeket vált ki ügyfeleidből. Ezek az érzelmek pedig jelentősen befolyásolják potenciális ügyfeleid reakcióit a termékeidre, szolgáltatásaidra. Éppen ezért most megosztunk veled néhány tippet arra vonatkozóan, hogy tudod növelni céged hitelességét a közösségi médiában.

  1. Vásárlói vélemények és ajánlások

Ösztönözd vásárlóidat arra, hogy osszák meg a véleményüket a cégedről, termékedről, szolgáltatásodról! Így, amikor a cégedre keresnek a potenciális ügyfelek, ezekből a véleményekből és ajánlásokból rögtön kialakul bennük egy kép a cégedről. Ez nagymértékben javítja az esélyeidet arra, hogy vásároljanak tőled.

Emellett biztasd arra is felhasználóidat, hogy használják a cégre irányuló hashtag-eket a közösségi csatornákon.

Sokan távol tartják magukat attól, hogy vásárlóik véleményét nyilvánossá tegyék a közösségi média csatornákon, mert félnek az esetleges negatív visszajelzések hatásától. Itt viszont nagyon fontos azt megjegyezni, hogy még néhány negatív értékelés is, ha pozitív visszacsatolással van lereagálva, növelheti a hitelességet.

Az ügyfelek véleménye különösen jól működik a műszaki termékeknél, illetve azokon a piacokon, amelyek nagyon telítve vannak.

Arra, hogy növeljük a termékeink, vagy márkánk által kapott vélemények számát, rengeteg lehetőség áll rendelkezésünkre. Kiemelhetünk 1-1 véleményt, és megkérhetjük felhasználóinkat arra, hogy ők is írják le a tapasztalataikat. Rendszeresen ellenőrizhetjük a számunkra releváns fórumokat, így figyelemmel kísérhetjük a termékünkről folytatott beszélgetéseket. Akár videó felvételekben, akár írásbeli formában, az ajánlások bizonyítottan növelik a céloldalak konverziós arányát.

Függetlenül attól, hogy az ügyfeleid úgy döntenek, hogy közzéteszik véleményüket és észrevételeiket, mint tulajdonos vagy marketing szakember, a Te feladatod, hogy ösztönözd őket arra, hogy továbbra is generálják és megosszák ezeket a véleményeket.

  1. Emeld ki együttműködéseidet

A nagyon népszerű és megbízható cégekkel való kapcsolat könnyen felismerhető, és gyorsan és hatékonyan növelheti a márka hitelességét.

Ne habozz tehát megemlíteni ügyfeleidet, együttműködéseidet és díjaidat a közösségi média csatornáidon sem! Mivel a képek sokkal nagyobb hitelességet eredményeznek, használj olyan fotókat, amiken ügyfeleiddel, díjaiddal szerepelsz.

  1. A márka nagykövetei és az iparági szakértői kapcsolatok

social-proof-example-7-600.pngElég könnyű meggyőzni más embereket, akik ugyanolyan ízlésűek és hasonló érdeklődésűek, mint mi. A szakértők által ajánlott termékek és szolgáltatások, illetve a celebek által reklámozott termékek hitelességet fognak kiváltani az emberekből. Hogy miért? Mert szeretnének úgy kinézni, érezni, és olyanokká válni, mint a hírességek, akiket csodálnak.

Nem kell filmsztárokra gondolnunk! Ehelyett működjünk együtt iparági szakértőkkel, a közösségi média befolyásolóival, vagy akár egy-egy szenvedélyes felhasználóval is, aki a termékeinkről szívesen ír a saját weboldalán.

Te használod valamelyik tippet a felsoroltak közül? Melyiket próbálod ki már holnaptól?

 

Ha további hasznos tippeket szeretnél, kérd chatboton keresztül a legfrissebb híreket itt: 

https://www.messenger.com/t/KlauszSocialGroup

vagy iratkozz be ONLINE oktatásunkra, tanulj a saját tempódban és spórolj meg most 35%-ot az árainkból:

http://kozossegi-media.com/onlineoktatas

 

 

 Forrás: https://www.socialmediaexaminer.com/how-to-use-social-proof-marketing/

 

 

 

Szólj hozzá

vélemény