Tuttosport: Folyik az egyeztetés Allegri elengedéséről

tudor_igor_hellas_edzojekent_allegrivel.jpgA Tuttosport szerint kedden megkezdődtek a tárgyalások a szerződésbontásról. Ha sikerül megállapodni a mesterrel, a klub megválik Massimiliano Allegritől.

Romeo Agresti egyértelműsítette a minap, hogy Massimiliano Allegri elküldéséről csak és kizárólag egy ember dönthet, méghozzá John Elkann, mivel a szerződésének a felbontása bruttó 42 millió euróba kerülne a klubnak, stábtagok bérét is beleértve.

A Tuttosport és La Gazzetta dello Sport együttes értesülései szerint Massimiliano Allegri jövője a Juventusnál bizonytalan. A szerződése 2025 nyaráig érvényes, és felbontása megközelítőleg bruttó 35-40 millió euróba, ezen felül pedig a klubnak állnia kell a stábja bérét. A felbontás lehetősége fennáll, de ezt mindenképpen egyeztetni kell a feleknek a jogi képviselőkkel, de mindeközben a nyomás is egyre nagyobb: a szurkolók a közösség médiában hozzászólásokkal, a stadionban pedig néma csenddel tiltakoztak, miközben a nézőszám is visszafogott maradt. A Juventus közönsége már nem vevő a Juventus játékára, és a játékosok sem. A mesternek volt ezért összetűzése például Ángel Di Maríával és Leandro Paredesszel, majd kénytelen volt szembesülni a sajtóban Juan Cuadrado és Wojciech Szczęsny kritikájával.

A Juventus kapcsán a pletykalapok szerint Igor Tudor, Vincenzo Italiano és Thiago Motta neve merült fel Massimiliano Allegri utódjaként, döntés egyelőre nem született, mivel sportigazgatója sincs még a Juventusnak, illetve a pletykák szerint a leendő sportigazgató, Cristiano Giuntoli első számú opciója Vincenzo Italiano, addig a vezetőség inkább Igor Tudort látná szívesen a padon.

A horvát szakember munkamódszereit Andrea Pirlo segítőjeként már megismerhették Torinóban, s érkezése esetén a jelenlegitől szögesen eltérő mentalitás várható, ha hihetünk még a Hellas Verona edzőjeként adott interjúban elhangzott kijelentéseknek. Igort Tudort akkoriban arról kérdezték, hisz-e abban, hogy a győzelem az egyetlen dolog, ami számít, amint az a Juventus hitvallásában áll?

„Számos alkalommal elmondtam a véleményem erről a kérdésről. Úgy gondolom, hogy a világban egyre magasabbak az elvárások, és a szurkolók is többet várnak el, mint a múltban. Ezért nem elég egyszerűen visszahúzódni és spekulálni. Ezt bizonyítja a Serie A is, egyre több gól születik a bajnokságban, egyre többet támadnak a csapatok, mert ilyen a világ, a stílus változott, a világ változott általánosságban, és a futball is ugyanígy változott. A véleményemmel pedig ezt az irányt képviselem, ezért futballozunk. Tulajdonképpen a futballt a szurkolókért játsszuk, de persze az is igaz, hogy a végeredmény sok dolgot meghatároz, az ember a munkáját is elveszítheti emiatt. De ha választanom kellene egy 4-3-as és egy 1-0-s győzelem között, én a 4-3-at választanám.” - mondta az Olaszországban az Udinesét és a Hellas Veronát megjárt mester.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6618135912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jozeph Pelikahn 2023.05.31. 08:30:55

Lesznek végre nézhető Juventus meccsek!?

Pilsnerurquell 2023.05.31. 08:44:16

@Jozeph Pelikahn: Hátt.. Ez a Serie A nem a Premier League de persze tudom hogy érted.

A kókler elhúzza a belét akkor nyilván egy más szellemiség, játékrendszer lesz.

Cirkuszi játék persze nem lesz, ez a Juventus és az Olasz liga. De abban mindenképpen lehet bízni hogy egy szerethető csapatunk lesz konzekvens és céltudatos focival. Ami nem lesz játékostemető sem.

KennethJames 2023.05.31. 08:48:38

Nem hiszem el, hogy nem lehet beleírni a munkaköri leírásba bizonyos célokat mondjuk a második évben.
Ha meg nem teljesülnek fel is út le is út szerződést bonthatunk. Ha meg nincs munkaköri a szerződésben akkor kitöltheti, de nem edzőként.
Nálunk lenne a világ legjobban fizetett wcpucolója a stadionban.

2023.05.31. 09:19:11

Motta az egyedüli akinek nem örülnék,
Azért elő kéne venni azokat a lázadó játékosokat is, akik ellen mennek az edzővel, széthúzást és szar csapat morált okozva ami nem kis kárt eredményezett az idén. Az edző szabja meg a játékot, taktikát, játékos helyeit és perceit, a játékos pedig a nem kis fizetésért és a csapatszellem nevében teljesíti azt. Majd ha nem működik, akkor a vezetőség értékeli, és lépéseket tesz az ügyben.
De nem Di Maria, meg Vlaho, és mások lázadására vagyok kíváncsi, amikor Juve meccset nézek, hanem, a felszántom a pályát mentalitásra. Ez is volt az egyik oka, hogy nem láttunk értelmes taktikát és valamire való minimum futballt. Az már más kérdés, hogy mi volt Maxi elképzelése, meg a sérültek, meg stb, ez a cikk most nem erről szólt.
Én ezért támogatom az új edzőt, aki nem ilyen liberális felfogásban dícséri az összer szarul játszó focistát, hanem kibassza a keretből!!!
Gyenge voltál Max

2023.05.31. 09:22:57

@LacaGLJuve: Viszont az is méltatlan, hogy mindenért őt hibáztatják.
Ilyen viharos időkben, ilyen csapattal és ilyen hozzáállásokkal amit fentebb is említettem, szerintem nem voltunk teljesen leírhatók

Lord Viktor 2023.05.31. 09:50:27

Ha pusztán a pályán elért eredményeket nézzük, akkor a BL-kiesést leszámítva nem fest olyan szörnyűen a helyzet, hogy ezért mindenképp ki kelljen rúgni az edzőt, viszont ha idevesszük a mutatott játékot, az üresedő lelátókat és a tényt, hogy maguk a játékosok is utálják, hogy ezt kell játszaniuk, már tökéletesen érthető.
Alapvetően még a mostani időkben sincs baj a célfutballal, ha kiugró eredményeket hoz, de ugye itt nem ez a helyzet, az, hogy sz@r játékkal nem sz@r, hanem középszerű eredményeket hozunk, igenis nem elég.

A fő probléma ez a pofátlanul előnytelen szerződés, különben szerintem már hamarabb elküldték volna. Értem én, hogy nagy sikereket ért el nálunk, és a vezetőség is inkább stabilitást akart és nem olyan dilemmába esni, hogy kirúgjuk-e vagy sem, de benne volt ez a rizikó, hogy feleslegesen gúzsba kötötte magát a klub egy olyan edzőért, aki kvázi munkanélküli volt, mióta távozott tőlünk.

Ha belegondolok, hogy Sarrit azért rúgtuk ki, mert CSAK a bajnoki címet szereztük meg vele és nem jutottunk a 8 közé a BL-ben, akkor elég komikus a helyzet. De igenis kellenek a kiskapuk, ha ennyire kilátástalan valakivel a helyzet, akkor váltani kell.

venember83 2023.05.31. 09:55:57

@LacaGLJuve: ebből a szempontból Tacchinardi megmondta a tutit, és a játékosok felelősségéről is szólt. S ha már játék, taktika, posztok és percek, álljon itt egy idézet Marchisiótól: „A pontlevonás nem segített a Juventusnak, de a csapat egyszerűen túl sok vereséget szenvedett: 10 vereség a bajnokságban, s összesen 17 vesztes meccs az összes kiírásban. A játékban túl sok az improvizáció, túl sok a változás a kezdőkben, és nincsenek biztos pontok, amire a csapat támaszkodhat.”

sleepy8 2023.05.31. 10:02:17

Komolyan nem értem, hogy lehet annyira nem erteni valamihez, hogy ilyen nevekkel akarjanak pótolni egy Allegrit. :D Jézusom. Egyik nagyobb lutri mint a másik.

Édes istenem milyen ínséges idők elé nézünk, pedig anno azt hittem a visszajutas utáni eveknel rosszabb már nem jöhet.

Pilsnerurquell 2023.05.31. 10:21:26

@sleepy8: Nem feltétlenül a nagy név a sikerek záloga. Azt gondolom már annak örülni kell h úgy néz ki AllegriOUT

sleepy8 2023.05.31. 10:26:44

@Pilsnerurquell: Hát ki minek örülne, Én a pótlási lehetőségeket látva inkább a Mister maradásának örülnék.

Jack Bauer 24 2023.05.31. 10:46:00

A váltásnak én is örülnék, de ....a végén lehet, hogy egy Spalletti lesz a befutó titokban. De szívesen megnézném Zidane vagy éppen Luis Enrique vezérletével a csapatot.

Wizzurah 2023.05.31. 10:47:22

Miért kéne elengedni hallegrit? Rúgjuk ki páros, nyújtott lábbal. Tudor jöhet, de felőlem akár Italiano is, de ennek az egész edző cserének akkor van értelme, ha adunk legalább 2 év lehetőséget, ahogy tették ezt a sztáredzővel is. Végülis Pirlo is szabad újra, nekem tetszett.

venember83 2023.05.31. 10:49:44

@sleepy8: nézzük meg, milyen edzők verték ki a BL-ből a Juventust az elmúlt években, netán ki a Sevilla edzője? Vagy a Monzát ki vezeti, amelyik csapat mindkétszer megverte Maxi gárdáját? Én inkább elképzelést és tudatosságot szeretnék látni, nem borzasztóan neves és ezért kimagasló bérezésű edzőt. Láttuk, mennyit ért a garanciának tűnő Allegri. Na jó, te nem láttad, mert szerinted inkább a csapat felelős kb. mindenért.

delpi0823 2023.05.31. 10:51:18

@KennethJames: Igen,plane egy ilyet minimum belerakhattak volna ha nem erjuk el a bl helyett akkor el lehet koszonni a mestertol.Mert ha az udinet nem verjuk meg a Milan meg nyer,akkor a 10pontos levonastol fggetlenul sem vegzunk a 4ben.

delpi0823 2023.05.31. 10:57:49

@Jack Bauer 24: Spalletti biztos nem lesz,o kijelentette hogy megy 1ev szabira.Tudor vagy Italiano legyen,Motta semmikeppen sem.

sleepy8 2023.05.31. 10:58:14

@venember83: Haha. Látom hiaba írtam már le konkrétan csak neked személy szerint vagy 5x, hogy nem csak a csapat a hibás, de nem is csak Allegri ahogy a blog mantrazza. Hitegethetitek magatokat azzal, hogy majd a selejt megtanul focizni ha nem a mister lesz az edzo. Csak a realitas az, hogy meg az ideinel is szarabb csapatunk lesz jövőre. :D Megnezem majd ezek a felhulladekok hogy lesznek a palyan 2.-3. helyen. (Egy ilyen szezonban...)

De mondom faszi, mivel ugyanaz az érdekünk (egy jo Juventus), Én kívánom hogy legyen igazatok.

FAF 2023.05.31. 10:59:35

@sleepy8: Azért azt is észre kellene venni hogy Allegrivel már biztos nem megy ez. Lehet nem lesz jobb mással, még az is lehet rosszabb lesz. Mondjuk sokkal rosszabb már nem hiszem hogy lehet mert foci nincs és eredmény sincs amivel eddig mosdatva volt a mester.

Én mondjuk nem is várom hogy egy csapásra megváltozik minden de remélhetőleg elindulunk egy más és sikeresebb irányba. Újra fel kell építeni mindent amit szerény véleményem szerint Ronci érkezése lerombolt. Addig szépen építkezett a csapat olyan keretek között amit megengedhetett magának. Most megint pénz nélkül kell újrakezdeni mindent.
Bárki jön nem lesz egyszerű dolga mert a keretben is maradni fognak olyanok akik már inkább visszahúzzák a csapatot de ezt egy erős kezű edző meg kell hogy oldjon.

Gaben Smith 2023.05.31. 11:15:00

A sikerek tovabbra is elkerulnek minket ha nem teszik bele a szakmai munkat edzotol fuggetlenul.
Rendszereszo kellene akine mindenkinek meglenne a szerepkore a mozgasok sablonok .
Ebbe a korbe instant aikert csak Conte hozna de ot nem szeretnem .
A tovabbiak megitelese pedig a szakmai stab feladata remljjk most jol merik fel a helyzetet.
En nem ismerem se tudor se a fiorentinas edzo se palladino edzoi hitvallasat de nem is nekem kell megitelni.
Remenykedni kell mast nem tehetunk.
Mindenesetre elgondolkodtato hogy kb 10 evente tortenik egy boduletes bakloves ami miatt mindig ujra kell epiteni.
Ha nem az agneli dinasztiae lenne a klubb meg itt sem tartanank azert olasz szinten nehez ilyen pofonokbol felallni megfeleo tulajdonosi hatter nelkul.

Pilsnerurquell 2023.05.31. 11:16:54

Egy ilyen mint Allegri, akitől egyik nyilatkozatában sem olvashattuk h vállalja a felelősséget bármiért is, nem maradhat. Mindig a körülmények meg a majd. Ezt tudta egész szezonban kb mantrázni ez a fatökü.

Lefőtt neki a kV. Arrivederci

venember83 2023.05.31. 11:20:08

@sleepy8: nem csak a csapat a hibás, de azért mégis megtartanád a mestert? Tehát akkor mégis inkább a csapat hibás, nem?

"Megnezem majd ezek a felhulladekok hogy lesznek a palyan 2.-3. helyen. (Egy ilyen szezonban...)" - Én azért remélem, hogy tudatosabb játékkal és átigazoláspolitikával ebben a borzasztóan gyenge Serie A-ban nem a második helyért kell majd harcolni.

Ami a vezetőséget illeti, remélhetőleg Giuntoli már kicsit tudatosabb építkezést tud véghez vinni, s akkor a mindenkori edzőnek jobb matéria áll a rendelkezésére a futballhoz.

sleepy8 2023.05.31. 11:23:46

@FAF: Nincs eredmény? Miért mit vartatok a szezon előtt ettől az ezer sebből vérző kerettol? Gyerekek azért a tényeket ne tagadjuk mar, otthon a palyan 2.-3. helyen vagyunk, kupaba elődöntő. A BL szereplést nem teszi ki az ablakba valószínűleg (mondjuk reálisan abban is meg egy kör lett volna), de azon kívül még felül is teljesített a Mister, ha az eredményeket nézzük.

Eroltetni lehet ezt az agyhalalt, hogy a mi keretunk a legerosebb olaszba, csak az a baj hogy max a legdragabb. :D De a kettő kurvara nem ugyanaz.

sleepy8 2023.05.31. 11:29:15

@venember83: Igy van, inkabb a keret minősége a hibas. De hát reménykedj csak nyugodtan, reméljük a vezetoseg nem ezt az álláspontot képviseli. :)

Pilsnerurquell 2023.05.31. 11:38:34

Igen mert hát csak olyanok léptek át a szezonban a Juvén akiknek minőségibb a kerestük XD

Ha te komolyan Allegrivel futnál neki a köv.szezonnak, akibe annyi GERINC nem szorult EGYSZER SEM hogy magára vállaljon bármit is ám lelked rajta. De itt kb egyedül leszel ezzel az álláspontoddal.

venember83 2023.05.31. 11:42:52

@sleepy8: "Igy van, inkabb a keret minősége a hibas"

Akkor jó, legalább vannak állandó dolgok, amikbe lehet kapaszkodni. Sajnos komoly előrelépésre a keretet illetően nem számítok, így annyiban lehet reménykedni, hogy a vezetőség jobban fog igazolni, illetve az edző (legyen az bárki) jobban kiaknázza a keretben lévő több vagy kevesebb potenciált.

Attilio79 2023.05.31. 11:55:32

Nem csak Allegrinek kell mennie, hanem a léhűtőknek is! Sandro, Bonucci, DS, Rabiot, Locatelli, Pogba, Paredes, DM is mehet. A visszaérkezőkből Arthur, Zakaria is szint alatti.
Kulunak adnék egy esélyt, jöhetne Cambiaso, Rovella, Barrenchea, Barbieri, Yildiz, Mancini stb. a maradék kerethez és egy normális edző! Felmerült Conte neve is újra, Zidane mellett.

Gaben Smith 2023.05.31. 12:02:37

@sleepy8: bl 16 legalabb es ez a kieses verciki 5 vereseggel bemaoklva a harmadik helyet. Ha ki is esunk legalabb lett volna sanszunk vegig a tovabbjutasra.
A bajnoksag egy vicc volt. A napoli dozerolt es az inter is szetapritott mindenkit csak egy ideig iszonyu pechjuk volt es nem tudtak golt rugni. Emellett a Milannal karoltve tusakodnak/tak a bl-ben es mivel a kereteik nem birnak ketfrontos menetelest ezert a bajnoksag a hatterbe szorult ergo nekunk volt helyzeti elonyunk. Ha kiesnek idejekoran az elso 4 csak vagyalom maradt volna.
Sarri 83 pontal lett bajnok Pirlo 78 pontal lett negyedik es 2 kupat hozott Allegri alulteljesitette ezt is 70 pontot gyujtott tavaly ,egyeb cimek nelkul ,iden pedig ha a kovetkezo meccsunket gyozelemnek konyveljuk akkor a levonas nelkul 72 pont lenne a vegeredmeny. Allegri egyik szezonbeli teljesitmenye sem lett volna eleg a Pirlo vagy Sarri eveben a negyedik helyhez.
Ez egy megkozelites ,de itt nincs vege ,mert egy csucskeresetu nagyra tartott edzo ket szezon alatt szarabb statokat rak le mint elodei pedig ha mast nem az eredmenyeket azert varta volna az ember. Ezzel szemben a jatek nezhetetlen a jatekosok ,szurkolok nem szivlelik es az oltozot sem tudta kezelni rengetegen ellene fordultak.
A nyilatkozatai bicskanyitogatoak ,hajlitani probalja a valosagot ,nem vallal felelosseget .
Idejemult a felfogasa es nincs onkritikaja sajnos ezekkel a stilusjegyekkel nem lehet sikereket elerni 2023-ban.
En nem latom azt a cernaszalat amibe kapaszkodva azt tudnam mondani maradjon mert jobb lesz. Egyszeruen minden racionalis tenyen alapulo megkozeleitesbol szemlelve is ugyanaz a bizonyitvany.

Rikoo 2023.05.31. 12:05:32

@Pilsnerurquell: Legutóbb is ezt gondoltuk, aztán kiderült, hogy van még lejjebb…

sleepy8 2023.05.31. 12:10:24

@Pilsnerurquell: Nem hinném hogy bármiért (talán a Bl kiesést leszamitva) felelősséget kellett volna vállalnia. Én pont hogy inkább azt rónám fel neki, hogy a vállalhatatlan teljesítmények utan is simogatja a jatekosok buksijat a sajtó előtt...

Lord Viktor 2023.05.31. 12:12:04

@venember83: mondjuk ez érdekelne, hogy miért mondja mindenki, hogy hullagyenge a Serie A.
Persze, az, hogy sokáig őriztük a második helyet a mi játékunkkal, meg egy Napoli domináns bajnoki címe lehet ennek jele, de a nemzetközi kupákban (ami a bajnokságok közötti erőkülönbségek de facto fokmérője) az olaszok teljesítettek a legjobban idén, az egyetlen ország, amely mindhárom kupába adott egy döntőst.

Rikoo 2023.05.31. 12:16:42

@sleepy8: Valljuk be, hogy qrva sz@rul kezelte a keretet és a meglévő problémáinkból még sokkal többet csinált.
Azért kellene mennie, mert ő már nem jelent megoldást ezekre a problémákra.
Azt senki nem veszi el tőle, hogy a klub történelmének 3. legsikeresebb edzője, viszont ez a visszatérés nem sült el jól.

sleepy8 2023.05.31. 12:17:38

@Gaben Smith: Tény az, hogy 2.-3. a csapat a levonasok nélkül. A kommented többi része pedig sajat magad által levont kovetkeztetesek gyűjteménye. Szerintem pl hasonlitgathatjuk Sarri meg Pirlo teljesítményehez az elmúlt két évet, csak felesleges, mert a tavalyi meg az idei az elmult 15 ev leggyengebb Juventusa. Vagy hogy a Milan/Inter/Napoly BL-ben is tusakodott, hat a tény itt is az hogy mi meg az El-be tusakodtunk szinten az elodontoig, ami meccsterhelesben ugyanannyi mintha a BL-ben jatszanal. :D

Gaben Smith 2023.05.31. 12:29:19

@sleepy8: ott bukik meg az ervelesed , hogy 2. Vagy 3. ??? Ez egy teny? A teny az hogy masodik lettem ,teny az ,hogy harmadik lettem stb amit Te mondassz az egy feltetelezes. Amit azzal is ki kell egesziteni , hogy mindenkinek 1 meccs van hatra az inter 69 a milan 67 pontos ha az utolso forduloban nem nyerunk ( lasd en pozitiv voltam mert gyozelemmel szamoltam elozoleg) es legalabb a milan nyer akkor mindjart nem 2 vagy harmadik az a pozicio.
De nem fogok vitatkozni Te igy latod en maskeppen.
Majd megtersz Te is mint Pilsner ur :)

Lord Viktor 2023.05.31. 12:29:41

@sleepy8: a fő baj a mutatott játékkal van, hogy harmatgyengeés nemcsak, hogy defenzív, mert az még nem lenne baj bizonyos szituációkban, de leginkább töketlen. Bekkelés, bekkelés, kontrákból meg rögzített szituációkból szerzünk inkább gólt, felállt védelem ellen viszont totál képzavar és impotencia.
És ez a sz@r játék egy Juventushoz mérten középszerű eredményeket hoz és nem látható érdemi fejlődés. Persze a lelki dolgokat ide lehet keverni, de az összkép ettől függetlenül azért ez.

Gaben Smith 2023.05.31. 12:34:28

@Gaben Smith: annyit megis hozzafuznek, hogy a liga legjobban fizetett edzoje eseteben akit az idehozatalakor talan a legjobbnak is tartottak az ket ev alatt nem kepes sem fejlodest sem eredmenyt sem jatekot felmutatni es azon kell vitatkozni hogy befer e az elso 4-be… ez olyan mintha kivizelezo lennek es megnyernek egy tendert 3 x-os aron ,de vegeredmeny sokkal gyatrabb minosegben prezentalnam mint az aki 1/3-ad annyiert vallalta. Valoszinuleg utana nem lenne munkam hiszen nem ezt vartak ennyi penzert.

venember83 2023.05.31. 12:37:49

@Lord Viktor: tavaly folyamatosan csetlett-botlott a két milánói klub, még a borzasztó Juve is szinte beszállt a scudettóért zajló harcba, végül a kevesebbet botló milánói csapat nyert, ez nem éppen egy erős bajnokság jellemzője. Idén meg a Napolinak elég volt a vb-ig mindenkit legyalulnia, utána már alaposan visszavehetett, senki nem volt, aki befoghatja, amit a Juve elleni győzelmekkel alá is húzott Spalletti gárdája. Szerintem ilyen bajnoki éllovasok mellett nem lehet erős bajnokságról beszélni.

sleepy8 2023.05.31. 12:39:07

@Gaben Smith: Ugyanekkora lóról kaptam a savat akkor is amikor a blogon egyedül voltam Marotta mellett :D Reméljük most mashogy alakulnak a dolgok :D

Gaben Smith 2023.05.31. 12:40:28

@sleepy8: marotta eseteben en is ugy gondolom hiba volt es O azota is szuntelenul bizonyitja milyen nagy Guruja ennek a szakmajanak.

sleepy8 2023.05.31. 12:53:21

@Lord Viktor: Semmi baj nem lenne ezzel az altalad is leirt taktikaval, ha a fiuk kontrabol tudnanak golt rugni, de levezetni se nagyon tudjak oket. :D

Továbbra is tartom magam hozzá, hogy au évek alatt nem a mister felfogasa lett elavult, hanem a keret lett egy rakas szar. Meglehet engem kövezni, de pl ez a Fagioli-Loca-Rabiot kp, ez minden csak nem Juventus szint. Szelso védőink kb a monzaba nem fernenek be baszki. A hatul az a Gatti a legbiztatobb ember, aki tavaly meg a B-ben jatszott 24 evesen... Veletek is elhitte Para meg az előző vezetoseg hogy ez bajnok keret, vagymi? :D

Pavel1988 2023.05.31. 13:06:44

Én minden olyan embert irigylek aki biztosan tudja mi a Juventusnál a fő probléma.

@sleepy8: Azért nehogymár Gatti legyen a legmegbízhatóbb. Danilo idén a liga egyik legjobb védője volt.

2023.05.31. 13:19:42

@Wizzurah: Így van! Nem elengedni kell, hanem kibaszni a picsába! Nekem teljesen elfogyott a türelmem vele szemben.
Ettől függetlenül a keretet is rendesen meg kell újítani. És nem csak allegritől kell megszabadulni, hanem jónéhány játékostól is, akik ugyanúgy hibásak a jelen helyzetért.
Én most is tartom magam ahhoz, ha marad hallegri, én addig skippelem teljesen a Juvét, míg itt rontja a levegőt.

Ehhez a célfocihoz meg annyit, hogy értem én, hogy pénz, meg minden, de a foci még mindig szórakoztató játék és nem csak azért van, hogy célt érjen el, hanem azért, hogy a szurkolókat kiszolgálja, szórakoztassa! Na már most erre allegri képtelen. Ha csak célfoci van, legyen meg az 1-0, oszt jónapot!, akkor szépen elfogynak a szurkolók és velük együtt a befolyó pénz nagy része is.
Ha marad ez a szar, egy szurkolót, ha ideiglenesen is, de biztosan elvesztenek.

sleepy8 2023.05.31. 13:20:01

@Pavel1988: Legbiztatobb, a jövőre nézve. Nem jelenleg a legmegbizhatobb.

babo0410 2023.05.31. 13:24:01

Már keringenek olyan pletykák, hogy Conte-val tárgyalunk, mert csapatot építeni képes edzőt akarunk. Szép is lenne...
Egyébként úgy rémlik Conte se elsősorban a kevés rutinnal rendelkező fiatalokat preferálja, hanem a "tapasztalt" játékosokat. És neki is vannak érdekes kérései játékosokat illetően, lásd Padoin, akit én nagyon kedveltem egyébként, na nem a játéktudásáért.
Szerintetek melegítsünk fel megint egy nagy fazék töltött káposztát?

Dante01 2023.05.31. 14:09:36

Bárki csak ne Conte.Elavult 3-5-2 mindenkinek megmondja mit csináljon a pályán.Senki nem lehet kreatív.Csak rutinos rókák.Csak az játszik akit ő kért.Mindenkivel összeveszik. Magas bér.Ő lenne az utolsó akit idehoznék.

Pilsnerurquell 2023.05.31. 14:30:51

@MGB75: "Én most is tartom magam ahhoz, ha marad hallegri, én addig skippelem teljesen a Juvét, míg itt rontja a levegőt."

Szintén zenész.

@babo0410

Igazság szerint én még mindig nem ástam bele magam annyira ebbe az edzőkérdésbe, mert van bennem egy kis 'félsz, és szeretnék végre megkönnyebbült h hivatalos legyen az Allegri Out.
Én úgy vagyok vele csak menjen végre.

Conte-nak is nagyon örülnék. Emlékszem az új stadionban a szezonjára amikor majdnem szétverte a plexit a szurkolókkal Juve gólnál meg ahogy leüvöltötte Barzagliék fejét xd

Nagyon tudja tüzelni a csapatát.

DE másnak is örülnék. Tudor is nagyon jó munkát végez a Francia bajnokságban pl. Csak zárjuk le ezt a szezont végre, azt se bánom ha az Udinese-től is kikapunk csak legyen végre végre jöjjön a szünet és a konzekvens döntések.

insieme 2023.05.31. 14:34:41

Csak mellékesen, nézzétek meg a Kerkez Highlights videót.
Hasonlítom R.Carlos hoz/merész/
Õ kell nekünk,,10 évre megoldás.
Nehogy úgy járjunk vele mint Verratti val......

Pilsnerurquell 2023.05.31. 15:12:23

@Dante01: A 3-5-2 egy nagyon erős felállás lehet ha megvannak a megfelelő játékosok. Adott az erős középpálya ami a két szélén vissza zár a védekezésben,(5-3-2)támadásnál meg fellép(3-5-2/3-3-4)

Ez a fiatal pumuklival meg Lichsteinerékkel nagyon ment anno.

Nem elavult ez, csak a megfelelő játékosok kellenek hozzá és némi ütős játékrendszer.

alexGicamo 2023.05.31. 15:13:36

Nagyon tetszik a gondolatmenete / hitvallása ! Ilyen ember kell nekünk a padra !

insieme 2023.05.31. 15:31:55

@Pilsnerurquell: @Dante01:
3 5 2 pl inter,,,működik, megvan hozzá a keret
Conte Tham nál játszatott
3 4 1 2 őt is

Direct_01 2023.05.31. 16:31:36

Két éve erre várok!

Juvino 2023.05.31. 16:35:49

Allegrivel nem a megszerzett pontok mennyisege a baj, hanem a nezhetetlen, koncepcio nelkuli, etc, etc jatek, amirol mar sokat beszeltunk. Ezert kell mennie! Nem erdekelnenek a pontok, ha nem ezt lattuk volna. Egyebkent a pontjaink most is minimum 8 tobb lenne, ha nincs a Var(ket pontot elvettek) es nem bohockodnak a pont levonasokkal. (Mert akkor 1-4 sincs,meg Atalanta elleni 3-3 sem. De lehet,h akkor az egyik Monzat is behuzzuk, es akkor az mar +11pont)

alexGicamo 2023.05.31. 16:53:23

@babo0410: Contét én se hoznám vissza semmiképp , de egy olyan edző kell most ide, aki tud szarból várat építeni, csapatot építeni , egyszerűen építkezni . Beépíti a fiatalokat , van határozott elképzelése a játékról, taktikáról, amely előremutató és végül eredményes is, be tudja tanítani a csapatnak .
Szeretném, ha egy olyan fiatal csapat épülne, melynek van egy olasz játékosokból álló gerince ( 6-7 játékossal a kezdőben ) és őket egészítené ki néhány rutinosabb játékos .

DelPiero2 2023.05.31. 17:34:00

@Wizzurah: Pirlo miért szabad? Nem jól tette a dolgát? Én úgy hallottam jó volt.

DelPiero2 2023.05.31. 17:35:13

@babo0410: akkor ha kirúgják Allegrit, Padoint meg kell tartani!

2023.05.31. 18:49:34

@insieme: egyáltalán figyeljük? Álomigazolás lenne nálam is

2023.05.31. 18:51:36

@Lord Viktor: és a 12 elődöntős csapatból is 5, azaz majdnem a fele olasz csapat. Kár, hogy a Napoli a Milannal került össze, nem pedig más csapatokkal mindkettő, akkor 6 lett volna

2023.05.31. 18:53:01

@sleepy8: "vállalhatatlan teljesítmények utan is simogatja a jatekosok buksijat a sajtó előtt... "
Na nálam ez nem fért bele. Gyenge volt

2023.05.31. 18:56:39

@venember83: „A pontlevonás nem segített a Juventusnak, de a csapat egyszerűen túl sok vereséget szenvedett: 10 vereség a bajnokságban, s összesen 17 vesztes meccs az összes kiírásban. A játékban túl sok az improvizáció, túl sok a változás a kezdőkben, és nincsenek biztos pontok, amire a csapat támaszkodhat.”
Ez nem indok arra, hogy sétálgassak labdavesztés után, ráadásul kurva sokszor veszítsek labdát. Sőt, legalább hajtok, hogy a kezdő pozicióm biztos legyen. Egyedül Fagioli és Gatti volt így. Meg talán Rugo, de neki nem sok babér termett

insieme 2023.05.31. 19:01:25

@LacaGLJuve: sajnos senki sem ír róla

sleepy8 2023.05.31. 19:02:12

@LacaGLJuve: Nyilván ez nekem se szimpi, viszont több volt jatekosa is nyilatkozta már, hogy nagyon jó pedagógus a Mister. Ez is gondolom hozzátartozóik.

insieme 2023.05.31. 19:02:26

@LacaGLJuve: sajnos senki sem ír róla

2023.05.31. 19:07:09

@insieme: sajnos,
És még ott van egy megfizethető Szoboszlai aki Pogba helyén is lehet, amikor épp 30 meccset kihagy, meg a másik oldalon is amikor épp játszik
Pont ilyen középpályás kéne, mégha többe is kerül, mint textmesseage
Kerkez is szinte ingyen lenne Juve tárcához mérve. Még Maxit is elnézném még egy évig, ha ezt hozná a Jézuska

venember83 2023.05.31. 19:10:06

@LacaGLJuve: megfizethető Szoboszlai? 70 millió eurós kivásárlási árról olvastam...

2023.05.31. 19:12:28

@sleepy8: DiMarian nem tudsz pedagógiázni. Chiesan sem, nagyon önfejű, és így beállt a sorba Vlaho hozzájuk, azért az elég gáz, ha a fő támadósorod nem csinálja amit kell, mégha nem is az az elképzelésük, nem az ő taktikájukat játszuk, hanem a mesterét. Lehet jobb lett volna a kép néhány meccsen, ha tudta volna kezelni őket. Érdekes visszatekinteni, hány meccs volt ahol ez a 3-as nélkül nagyon jól ment a csapatnak, amikor meg pályán voltak, szétvertük a tv-t majdnem, hogy egy kib@szott gólt nem tudnak összehozni. Tuti Allegri hibája? Hát nem hiszem

2023.05.31. 19:15:10

@venember83: igen meg
Erre kell 70-et költeni, még ha Vlahovicnak mennie is kell, bár őt nagyon sajnálnám.
Az igazság az, hogy Kulu végül is elmegy 35-ért, textért Lazio 35-öt akar, amit ki is fizetnénk. Hoppá ott is van a 70-ecske

2023.05.31. 19:18:15

@insieme: valszeg a fikában fog kikötni. Kár

Juvebest 2023.05.31. 20:27:39

@venember83: őt akkor kellett volna elhozni amikor még a Salzburgban játszott. Volt egy Napoli elleni El meccsük nyertek 3-1 vagy 4-1 re akkor lehetett 19 éves, öregem látszott hogy keresik labdával és maximálisan bíznak benne. Szerintem bagó volt akkor az ára, természetesen mi akkor sem láttunk benne fantáziát. Nálam most 3 fiatal van Európában aki sokra viheti Szoboszlai, Bellingham, Hojlund. Kíváncsi vagyok igazam lesz-e

Juvino 2023.05.31. 21:59:20

@Juvebest: onnan Haalandot es Szoboszlait is elszurtuk. Pedig a norvegot majdnem leigazoltuk(mint anno Messit), de nem akart kolcsonbe menni

Juvino 2023.05.31. 22:00:01

@Juvino: Kerkez meg idoben volna es nagy igazolas lenne!

Juvebest 2023.05.31. 22:33:26

@Juvino: igen láttam holland bajnokit meg a lazio elleni meccset jó a Milos. Simán eljátszaná a szárnyvédőt a Juvéban

Thuglife! 2023.05.31. 22:38:13

@Juvebest: mikor kellett a Juvénak utóljára támadó felfogású szárnyvédő?

insieme 2023.05.31. 23:07:14

@Thuglife!: sztem 4 es és 5 ös
középpályán is Top

Juvebest 2023.06.01. 06:41:42

@Thuglife!: Amióta Alex Sandro kiöregedett a posztból és utód nélkül maradt. Igaz egy kósza kísérlet volt Spinazzolával, és Canceloval de nekünk minőségi játékos ugyebár nem kell

Thuglife! 2023.06.01. 08:40:14

@Juvebest: term.költői kérdés volt de igazad van.

Wizzurah 2023.06.01. 15:30:47

@DelPiero2: Bocs a késői válaszért, csak most van időm írni. Szerintem is jó helyezést értek el, viszonylag jó focit játszottak. A szerződése lejárt volna amúgy is és kérték, hogy bontsák fel, amibe a klub vezetősége belement. Részletesebb információk, okok egyelőre nincsenek. Szóval nem tudom, hogy más ajánlata van e, nem érezte jól magát abban a kultúrában, stb. De nekem tetszett a munkája a török ligában.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1850) bajnokság (3373) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1646) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2426) meccsek (4141) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása