HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Kirándulás Kapuvárra

2021.05.14. 10:00 :: Sidaries

Az egész úgy kezdődött, hogy Duduval már mindenképpen menni akartunk valahova, és nem csak egy 10-20 kilométeres, hanem egy rendesebb kirándulásra. Elsőre az jutott az eszünkbe, hogy miután leraktuk a kölköket ide-oda, elmegyünk Császárra a western faluba, hogy megvan-e még, iszunk valamit a kocsmában, aztán jövünk haza egy másik úton. Elsőre ez jónak is tűnt.

Csak aztán pár órával a döntés után csörgött a telefonom, nézem, a Vurdon az. Nofene, egész későn van, biztosan a felújítással kapcsolatban van valami kérdés, de nem így volt. Mondta a Balázs, hogy mit csinálok másnap? Hát mondom még nem fix semmi, erre mondta, hogy ez nagyon jó, mert csinálnak egy kis kirándulást Győrből Kapuvárra pár autóval, nincs-e kedvem menni. Hát hogyne lenne, éppen mostanra jutottunk döntésre, hogy megyünk valahova holnap, de akkor legyen az új cél Kapuvár. Meg is beszéltük, hogy a telephelyükön találkozunk három órakor.

kapuvar1.jpg

Másnap ebéd után elbúcsúztunk a két porontytól, aztán be is pattantunk a Deloreanbe. Gyors lámpa, víz, olajellenőrzés, kiállás, aztán már indultunk is. Egy gyors tankolás szükséges volt, meg pályamatricát is kellett venni, de aztán már mentünk is. Aztán az autópályán észrevettem egy érdekes dolgot. Mentem a szokásos 130 körüli sebességemmel, és a fordulatszámmérő 4000-et mutatott. Hmmm, ez érdekes, ennek 3000-nek kéne lennie. Gyorsítottam, feljebb ment, lassítottam, lejjebb ment, de egyiket sem annyira, mint kellett volna. Kivettem üresbe, csak gurultam, akkor visszaesett 900 körülre, de ugrált. Aztán ahogy újra sebességbe raktam megint csak ugrált. Hát mondom egyszer, még 2008-ben ez már volt rossz, lehet, megint van valami kontakthibája? Na mondom próbáljuk ki a légkondit, az mindig jól meghúzza az rendszert, mi lesz, ha beindítom? Hát azt megérte megnézni, a fordulatszámmérő úgy nekiállt ugrálni, hogy öröm volt nézni! Eddig még soha nem volt 8000-es fordulaton, hát most már igen. Aztán lekapcsolt a magnó is, majd vissza, aztán egy kis idő múlva megint le, majd megint vissza. Na mondom, itt valami komoly földelési vagy nem tudom milyen hiba van, de mivel az autó teljesen normálisan megy, ezért nem fogok megállni itt a pálya közepén. Ezért a telephelyig tartó kb. 10 kilométert így tettük meg.

Ott megálltam, leállítottam az autót és megnéztem a légkondit, mert az volt az első tippem, az volt legutoljára szerelve. Minden rendben levőnek tűnt, átnéztem a motortér többi részét, az is oké. Sehol egy lógó vagy égett drót, a földelés is oké, mi lehet? Aztán megláttam, hogy nem világít egyik ajtólámpa sem. Hoppá, akkor ez aksi lesz, azt is most cseréltem. És most pedig mindenkitől azt kérem, hogy ne röhögjön, valamint ne írjon gyalázó kommenteket, mert akkor balfaszság volt a hiba, hogy ilyet szerintem más még nem csinált a Deloreanek történetében: Leesett az akkusaru, mert trehányul raktam fel. Majd miután visszaraktam, minden működött rendesen, a légkonditól, a magnón át a fordulatszámmérőig. Hát elég égő, de ez van. Volt viszont ennek az egésznek egy hasznos hozadéka, most már egészen biztos vagyok benne, hogy a generátor jó, mert aksi nélkül is teljesen jól működött az autó, a problémák valószínűleg akkor adódtak, amikor a saru éppen hozzáért az aksihoz. Biztosan jól esett mindennek ez a néha van áram, néha nincs állapot, de szerencsére azóta sem jelentkezett semmi egyéb hiba, úgy tűnik minden túlélte.

kapuvar2.jpg

Na de menjünk tovább, szépen jött a többi autó is, Cadillac, Camaro, Impala, Mustang, jó kis merítés, mindenből volt éppen egy-két darab, de semmiből sem túl sok. Aztán ahogy mindenki megérkezett, megindultunk, és szépen lassan 80-nal elcsorogtunk Kapuvárig. Mondjuk egy 90-nek jobban örültem volna, hogy stabilan ötösben lehessen az autó, de ennek ellenére is jó kis túra volt.

kapuvar3.jpg

Kapuváron aztán csatlakozott további két autó, elmentünk egy tóhoz és fagyizni, mindenhol beszélgettünk egy kicsit, majd valamikor hat óra után mi elindultunk visszafelé, mert elméletileg hétig volt kimenőnk. Hazafelé aztán már jól meghajtottam a gépet, pontosabban nem úgy poroszkáltam, mint idefelé, hanem rendes pályatempóban zúgtunk hazafelé, így autócserével együtt fél nyolcra már ott voltunk a gyerekért.

kapuvar4.jpg

Nagyon jó kis túra volt, igaz csak pár óra lett az egész, de igazán hiányzott a tél és a tavalyi év után egy ilyen. Ráadásul kirakták a NAAF időpontját is, úgy tűnik az idei év jobb lesz, mint a tavalyi. Még ha az Eurofest el is marad.

Szólj hozzá!

Címkék: vezetés találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr1216558760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása