Óriási könnyítést jelentett be a Tesco

DKRCS20170908003
2023.03.27. 12:59
A Tesco megemeli az árstopos termékekre vonatkozó vásárlási limitet a húsvét előtti időszakban, és a tojás esetében el is törli – közölte a Tesco-Global Áruházak Zrt. hétfőn az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint március 29. és április 8. között a literes kiszerelésű napraforgó-étolaj esetében 4 liter, a búzafinomliszt esetében 10 kiló, a csirkemell és a csirke far-hát esetében 4 kiló, a sertéscombnál 6 kiló, a burgonyánál pedig 12 kiló lesz az egy vásárlás alkalmával maximálisan megvehető mennyiség.

A húsvét egyik legfontosabb élelmiszere, a tojás esetében az áruházlánc az ünnepi időszakban minden vásárlási korlátozást megszüntet.

A jelenleg érvényben lévő mennyiségi korlátozás a literes kiszerelésű napraforgó-étolajnál 2 liter, a búzafinomliszt esetében 2 kiló, a csirkemell és a csirke far-hát esetében 2 kiló, a sertéscombnál 4 kiló, a lédig étkezési burgonyánál pedig 2 kiló.

Március 29. és április 8. között a Tesco jelentősen megemeli az árstopos termékekre vonatkozó vásárlási limitet. Így literes kiszerelésű napraforgó étolaj esetében 4 liter, búza finomliszt esetében 10 kg, csirkemell és csirke farhát esetében 4 kg, sertéscombnál 6 kg, burgonyánál pedig 12 kg lesz az egy vásárlás alkalmával maximálisan megvásárolható mennyiség. Sőt, a húsvét egyik legfontosabb élelmiszere, a tojás esetében az áruházlánc az ünnepi időszakban minden vásárlási korlátozást megszüntet

– olvasható a Tesco közleményében.

Kiemelték, a Tesco kínálatában január óta már több mint 2000 termék ára csökkent, február vége óta pedig több mint 400 termék áránál tapasztalható további mérséklődés.

„E hét csütörtöktől pedig például közel felére csökken a Kunsági tejföl ára, 26%-kal lesz olcsóbb a füstölt-főtt kötözött lapockasonka, az idared alma és a csemegehagyma 45-45%-kal lesz kedvezőbb árú, a szentesi zöldpaprikáért 33%-kal, a magyar fürtösparadicsomért pedig 36%-kal kell kevesebbet fizetni, valamint minden húsvéti és tavaszi dekoráció akár 50% kedvezménnyel érhető el az áruházláncnál Clubcard használatával” – írták.

A Magyarországon működő üzletláncok – köztük a Lidl, Aldi, SPAR, CBA – már hetek óta árháborút folytatnak, és egymásra licitálva csökkentik a termékek árát. Érdekes fejlemény lehet ezen a téren, hogy a kormány egy árfigyelő rendszert is bevezethet a közeljövőben azért, hogy segítsék a lakosság tájékozódását.

Hétfőn megírtuk, hogy a SPAR-nál ettől a héttől olcsóbb a pékáru, a rizs, a liszt, a száraztészta, a müzli, a zabpehely és a sütőpor is. Ezzel kapcsolatban ma már a Lidl is tett egy bejelentést, amelyben azt írták, hogy a január 1-jén indított programjuknak köszönhetően az év első 3 hónapjában már csaknem 400 termék ára mérséklődött.

(Borítókép: Krizsán Csaba / MTI)