Fekete Giorgio sokat köszönhet Dave Grohlnak
További FOMO cikkek
- Rúzsa Magdi népszerűbb volt a rádióban, mint Azahriah
- Olyan betelefonálóval volt dolga az ATV műsorvezetőjének, hogy a végén már nem bírta nevetés nélkül
- Az AI-meteorológus után itt az első magyar virtuális influenszer
- Nagyon bejött a TV2-nek a Házasság első látásra, az RTL-t a cápái húzzák
- Reagált az NNGYK Curtis édesanyjának ellátási ügyére
Az én lemezem című sorozatban húsz magyar zenész mesél arról az albumról, amely igazán fontos számára. A kisfilmek a projekt YouTube-csatornáján és az Indexen debütálnak, ami közös bennük, hogy a megszólaló zenészek egytől egyig fellépnek a két év után újrainduló Telekom VOLT Fesztiválon.
A korábbi részekben Marsalkó Dávid, Lábas Viki, Bagossy Norbert, Bérczesi Róbert, MC Columbo, Szendrői Csaba, valamint Dzsúdló mesélt a favorit korongjáról, ezúttal pedig a Carson Coma énekese mutatja be azt a lemezt (illetve lemezeket), amely meghatározó volt számára.
Fekete Giorgio életének első zenei albuma egy agyonmásolt Neurotic-kazetta volt, amely Budapesti látnok címmel jelent meg. Saját pénzén egy Herb Alpert & The Tijuana Brass-korongot vett meg először a devecseri bolhapiacon, amit máig nagyon jó vásárnak tart. Viszont azok a lemezek, amelyek elindították benne, hogy zenével akarjon foglalkozni, a szülei másolt Foo Fighters-albumai voltak, amelyeket hosszú autóutak közben hallgatott a család.
Az első zenei emlékem a Foo Fighterstől a Learn to Fly című dal, ami konkrétan egy nappal azelőtt jelent meg, 1999. október 8-án, mint ahogy megszülettem volna.
Az első album, amelyet már tényleg lemezként hallgatott, észrevételezve, hogy az bizony egy kerek egész, és a daloknak tematikában tényleg van közük egymáshoz, az Lou Reed Transformer című kiadványa volt. Hogy mi az, ami annyira megfogta benne, az az alábbi videóból kiderül: