Ez a cikk több mint 1 éve frissült utoljára.  A benne lévő információk elavultak lehetnek.

Döbbenetes és megmagyarázhatatlan részletre derült fény az M3-son halálra gázolt sofőr balesetéről

2019. máj 11. 3:10
Megosztás Küldés Messengeren Küldés e-mailben
A későbbi áldozat a leállósávban állt le, majd szerelni kezdte autóját. Ám a szélső sávban ütötték el /Fotó: police.hu

A későbbi áldozat a leállósávban állt le, majd szerelni kezdte autóját. Ám a szélső sávban ütötték el /Fotó: police.hu

Hajdúnánás — Ép ésszel felfoghatatlan, mire gondolt az a 29 éves sofőr, aki tegnap reggel az M3-as autópálya leállósávjában először leszerelte autója defektes kerekét, majd felnyitotta a motorháztetőt, hogy a 130 km/órás sebességgel száguldozó autóktól pár méterre megszerelje a kocsiját.

Hogy pontosan mi volt a terve, még nagyobb rejtély annak fényében, hogy információink szerint nem is volt pótkerék a járműben. A debreceni fiatalembert egy kamion sofőrje halálra gázolta.

Úgy tudjuk, az ütközés pillanatában a szerencsétlenül járt sofőr nem is a leállósávban, hanem a külső sáv közepén tartózkodott. A rendőrség még vizsgálja a tragikus baleset pontos körülményeit.

– Nem sokkal a baleset előtt mentem arra, éppen csak, hogy el tudtam rántani a kormányt, amikor megláttam, hogy egy ember álldogál a szélső sávban – mondta a Blikknek a péntek reggel az autópályán Nyíregyháza felé közlekedő István.

A szerencsétlenül járt férfi Debrecen belvárosától nem messze, egy csendes kis utcában lakott.

– Mindennap láttam őt reggel, amikor beült a szürke autójába. A kocsija nem volt éppen a legjobb, télen egyszer be is kellett tolni – árulta el lapunknak az elgázolt férfival egy utcában lakó hölgy.

A szakemberek nem győzik hangsúlyozni, hogy az autópálya nem játék, ott a sofőr minden mozdulatának fokozott jelentősége van. Míg a városban a kisebb bakikat simán meg-

úszhatjuk különösebb következmények nélkül, addig az autópályán nagyon hamar tragédiához vezethet egy apróbb hiba is. Az autó szerelése pedig egyenesen tilos és életveszélyes.

Ezt tanácsolják a szakértők

Grafika: Séra Tamás

Grafika: Séra Tamás

Szakértők szerint az alábbiak betartásával csökken a veszély.

– Cél a legközelebbi kijárat, de sokszor erre már nincs mód, akkor marad a leállósáv.

– A láthatósági mellényt már a kiszállás pillanatában használni kell, majd irány a szalagkorlát mögötti terület.

– A pálya szélén elhelyezett segélyhívón egy diszpécser jelentkezik, aki autómentőt küld a helyszínre.

Megosztás Küldés Messengeren Küldés e-mailben
Google Hírek ikon
Adja hozzá a Blikk friss híreit a Google hírfolyamához

Neked ajánljuk

Iratkozz fel hírlevelünkre, legyél képben!
blikk tablet
Nem akarsz lemaradni?
Azonnal tudni szeretnél mindenről, ami fontos? Csatlakozz, mi mindenről értesítünk, ami tényleg számít!
Miért jó ez Neked? 1. Mert képben leszel a nap legfontosabb sztorijait illetően 2. Megkapsz mindent, hogy nagyon jól szórakozz 3. Nem maradsz le a hírekről, nem szalasztod el a lényeget
Egymillió forint kihúzná a bajból?

Nem mindegy, hol vesz fel személyi kölcsönt, hiszen a bankok ajánlatai között jelentős különbségek lehetnek. A Bank360 hitelkalkulátorával könnyen összehasonlíthatja pénzintézetek ajánlatait! Egymillió forint 72 hónapra akár 15,43 százalékos THM-mel is elérhető, egy jó döntéssel a teljes futamidő alatt százezreket spórolhat.

A Blikk videói között megtalálható minden, ami érdekelheti olvasóinkat. Legyen szó a legnagyobb A kategóriás sztárokról, a tévés showműsorok kulisszatitkairól vagy éppen a legújabb közéleti és politikai hírekről. A Blikk TV stúdiójában egymásnak adják a kilincset a legismertebb és legszórakoztatóbb vendégek és politikusok akik tabuk nélkül válaszolnak műsorvezetőink kérdéseire. Műsoraink a Blikk.hu-n és a Blikk TV YouTube-csatornáján tekinthetők meg.

Hajdúnánás M3-as autópálya m3-as leállósáv defekt kerékcsere leszerel pótkerék ütközés baleset tragikus halálos baleset M3 Blikk extra