Lef*szozta a reklamáló vásárlót az Örs vezér téri IKEA ügyintézője

2023.10.22. 11:50
Rossz fényt vetett az IKEA-ra a svéd áruházlánc magyar munkatársa.

Krisztián egy evőeszköztartót vitt vissza az Örs vezér téri IKEA-ba. Várakozás közben megeresztett egy telefonhívást, és amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mi a problémája és hogyan kéri a visszatérítést.

A férfi azt már csak otthon vette észre, hogy a visszárubizonylaton a vevő neve helyett a „Telefonáló F*sz” megnevezés szerepelt.

Az ügyintézőt minden bizonnyal az idegesítette fel, hogy Krisztián úgy lépett a pulthoz, hogy előtte nem tette le a telefont.

Persze, bosszankodtam, de azért napokig nem fogom cipelni

– mondta az rtl.hu-nak a férfi, aki egy online reklamáció formájában jelezte az IKEA-nak, hogy ez a vulgáris megnyilvánulás lerombolta az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét.

Az IKEA gyorsan elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel Krisztiánnak az áruház éttermében.

A reklamáló szerint vicces, hogy az éttermi utalványt ugyanannál az ügyfélszolgálati pultnál lehet átvenni, ahol kézhez kapta a nem túl szívélyes üzenetet.