Csak az utasokat vitte el a Kanári-szigetekre a Ryanair, a csomagokat Budapesten hagyták

trav
2018.07.15. 22:08 Módosítva: 2018.07.16. 14:02

A Ryanair mai Budapest-Las Palmas járatával a csomagok jelentős hányada nem érkezett meg, emiatt 70-80 utas csomagok nélkül maradt a Kanári-szigeteken, tudtuk meg egyik olvasónktól.

A reptéri botrányról a Blikk is beszámolt, ők egy utasra hivatkozva azt írják, közel 200 ember csomagját keverték el. A lap szerint már a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren is gond volt a járattal, a csomagfeladás órákig tartott, kígyózó sorban álltak az emberek, hogy feladhassák a bőröndjeiket. Végül a Ryanair gépe egyórás késéssel felszállt Budapestről, de az utasokat újabb hidegzuhany érte, amikor megérkeztek a Kanári-szigetekre, a Las Palmas-i repülőtérre:

a terminálra érkezve közölték velük, hogy az összes feladott csomag Budapesten maradt, ugyanis a pilóta egy óránál tovább nem várt tovább arra, hogy a földi kiszolgáló személyzet befusson a bőröndökkel.

"Egyből a Ryanair ügyintézőjéhez küldtek mindenkit, legalább 80 embert, a többieket egy másik ablakhoz, hogy jegyzőkönyvben tehessenek panaszt, amiért nem érkezett meg a csomagjuk. Itt is több órát kellett sorban állni, mire felvették az adatainkat, ráadásul megnyugtató hírekkel sem tudtak szolgálni. Azt a tájékoztatást adták, hogy legkorábban szerdán kaphatjuk meg a holmijainkat" – nyilatkozta az egyik utas a Blikknek.

Nem a futószalag romlott el

A Budapest Airport kommunikációs igazgatója, Hardy Mihály kérdésünkre megerősítette, hogy maradtak csomagok Budapesten, viszont részleteket nem árulhatott el, mert arra csak a Ryanairnek van joga. Viszont a Blikk információját, ami szerint a csomagok egy meghibásodott szállítószalag miatt maradtak Budapesten, egyértelműen tagadta.

"A tegnapi este során olyan cikket jelentettek meg (a Ryanair – Las Palmasba tartó járat utasairól) ami azt állította, hogy meghibásodott a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a check-in után a poggyásztovábbító szalag. A valóságban semmilyen műszaki meghibásodás a poggyász szalaggal nem történt, az erről szóló álhírek viszont alkalmasak a Budapest Airport jó hírnevének csorbítására. A valóságban semmilyen műszaki meghibásodás nem történt poggyász továbbító rendszerrel a budapesti repülőtéren” – írta nekünk hétfőn Hardy Mihály.