Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

exhighand Creative Commons License 6 napja 0 0 58890

Főleg a 200km/h-nál a 12,7l/100km. Bohócok.

Előzmény: FRANKYE (58888)
exhighand Creative Commons License 6 napja 0 0 58889

Komolyabb annál, mint a hitelesített (sorszámozott) átfolyásmérővel készített és GPS-el, magasságméréssel ( emelkedők)  készített mérés, végigvideózva az egész útvonal? - hát kinek pap, kinek a papné.

Előzmény: FRANKYE (58888)
FRANKYE Creative Commons License 2024.04.09 0 0 58888

Ez komolyabb mérésnek tűnik , autós újságírók csinálták 11.5l/100km 150 -nél a P2 fogyasztása.

 

 

 

Előzmény: exhighand (58885)
exhighand Creative Commons License 2024.04.05 0 0 58887

Az összes Prius tulajdonos, akit ismerek személyesen, vagy neten. Mind hazudik.

Előzmény: varjúistván (58886)
varjúistván Creative Commons License 2024.04.05 0 0 58886

"Mindjárt érthető lesz, miért annyira idegesek a Prius tulajdonosok, ha valaki kétségbevonja, hogy 4l-es fogyasztást tud a kocsi 120-nél."

Ki állított olyat, hogy a prius 2 120-nál 4 litert fogyaszt?

Előzmény: exhighand (58884)
exhighand Creative Commons License 2024.04.04 0 0 58885
exhighand Creative Commons License 2024.04.04 0 0 58884

Egy full korrekt fogyasztási teszt a Priusról 150km/h GPS sebességnél. OBD felületen csatlakoztatott ipari minőségű fogyasztásmérő csatlakoztatásával. A felvétel közepét érdemes nézni, ahol végig 43m-es magasságon - ergó vízszintes úton halad a kocsi. Érdemes megfigyelni a kocsi fedélzeti műszerének eltéréseit a fogyasztásmérő mérésétől.

Elsősorban azért korrekt a teszt, mert annyira hosszú úton méri a kocsi fogyasztását, hogy az akkuban már biztosan nem marad töltés, vagy csak kevés. Jól leolvasható az is hogy emelkedőn mennyivel fogyaszt többet, mint lejtőn.

Egyébként itt található a méréseket végző csatornája, sok méréssel a fent leírt felszereléssel. Mindjárt érthető lesz, miért annyira idegesek a Prius tulajdonosok, ha valaki kétségbevonja, hogy 4l-es fogyasztást tud a kocsi 120-nél.

https://www.youtube.com/watch?v=k-PCppeU4tk

https://www.youtube.com/@gerbre1

varjúistván Creative Commons License 2024.03.14 0 0 58883

Egyetértek

Előzmény: t.lantos (58882)
t.lantos Creative Commons License 2024.03.14 0 0 58882

Azert a 600-ert ujszerunek hazudott akarmilyen, es a 800-ert gyari uj kozott nem kerdes a valasztas.

Előzmény: varjúistván (58881)
varjúistván Creative Commons License 2024.03.14 0 0 58881

Felesleges ezen aggódni, egyszerűen számolni kell vele. Van autó amelyikben 20 év után is a gyári van és van amelyikben 10 év után cserélni kell (de ez nem jellemző). A független hibrid akku szerelők 5-600 ezerből kihozzák a teljes cserét újszerű modulokkal. 

Előzmény: slayerfan (58880)
slayerfan Creative Commons License 2024.03.13 0 0 58880

Akkor relatív új akksi csere számlával (5év?), vagy olcsón kell venni priust, aztán egyből akksi csere.

Előzmény: varjúistván (58879)
varjúistván Creative Commons License 2024.03.12 0 0 58879

Márkaszervizben ~ 800 ezer

Előzmény: slayerfan (58878)
slayerfan Creative Commons License 2024.03.12 0 0 58878

Erről megoszlóan" olvastam.

Komplett csere most mennyibe kerül, átlagosan?

Előzmény: varjúistván (58876)
varjúistván Creative Commons License 2024.03.12 0 0 58877

"Többet használnám nagyon rövid utakra, ergo valóban a Prius lenne jobb. "

Kérdés, hogy mit jelent neked a nagyon rövid? Ha csak pár km, ahol be sem melegszik a motor ott egyik sem fog jól fogyasztani. 

Előzmény: slayerfan (58875)
varjúistván Creative Commons License 2024.03.12 0 0 58876

A tapasztalatok szerint hibrid akku cellacsere inkább csak rövid távú megoldás. Hosszabb távon jobb a egy teljes csere.

Előzmény: slayerfan (58875)
slayerfan Creative Commons License 2024.03.12 0 0 58875

Köszi az infót!

 

Dizájnban azért szebb, ez persze relatív. Többet használnám nagyon rövid utakra, ergo valóban a Prius lenne jobb. 

Már csak az a kérdés, hogy mi a célszerűbb: szombathelyi márka szervízbe vinni hiba esetén, gondolom horror áron, pl cellajavítás szerintem nincsen, csak komplett akksi csere, vagy pest környékére leadni kocsit, aztán haza vonatozni, majd vissza ha kész.

Már, ha olcsóbb és nincs a dunántúlon a közelben hasonló megoldás.

Előzmény: varjúistván (58874)
varjúistván Creative Commons License 2024.03.12 0 0 58874

Hogy Prius 2 vagy 3 az nagyjából mindegy is a szervizelés szempontjából. Honda hibrid szerelőt viszont baromi nehéz lesz találni meg úgy általában alkatrészt is is Insighthoz. Utóbbi amúgy inkább csak egy mild hibrid autó, ezt azért nem baj ha tudod.

Előzmény: slayerfan (58873)
slayerfan Creative Commons License 2024.03.12 0 0 58873

Sziasztok!

 

Erősen gondolkodom hibrid autó vásárlásán. Prius 2, vagy 3 ami befutónak látszik, de az insigth sem esélytelen.

 

Legfőképp a környékbeli szerviz elérhetőség, ami döntő lehet, vas megye - dunántúl hátáskörben -> mely nem márkaszervízek foglalkoznak a hibrid autókkal?

Akár csak az akkumulátor hibánál, cella cserére gondolván, de unblock mindenre is.

 

Hatalmas köszönettel, 

Attila

 

Lukács M. Creative Commons License 2024.03.06 0 0 58872

Sziasztok! Mitől lehet az, hogy a Prius 2 autóm hirtelen megemeli az alapjáratot 2000 környékére. Meleg motor, lámpánál állva.

Skiai Creative Commons License 2023.08.25 0 0 58871

Köszi, csak gázhiány lehetett, mert aztán elindult. Kicsit megint többet tudok a gépről.

Előzmény: Csokis (58870)
Csokis Creative Commons License 2023.08.21 0 0 58870

Egy klímánál három dolog lehet: kompresszor, kondenzátor, csővezeték miatti hűtőközeg vesztés. Elmész a klímáshoz, megnézi, megmondja. A legújabb P2 is 15 éves, ott már bármi lehet.

Előzmény: Skiai (58869)
Skiai Creative Commons License 2023.08.21 0 0 58869

Sziasztok,

 

2-es Prius-om van. Nem hűt a klíma.

A fogyasztás ettől nem nőtt a statisztika szerint, hanem csökkent, autópályán sem éri el a 6 litert. Ha igaz a statisztika, akkor olyan nagy gond nem lehet az akkuval... de akkor mi lehet a klímával. Semmilyen karbantartást nem csináltam rajta, lehet hogy elillant a klímagáz vagy van valami hasonló egyszerű magyarázat?

Kicsit beleásom magam a témába.

foxi77 Creative Commons License 2023.03.04 0 0 58868

Szia. Természetesen. Ők voltak az elsők. Felkerestem őket is. (Tervben volt) köszönöm.

Előzmény: rsg (58867)
rsg Creative Commons License 2023.03.04 0 0 58867

Toycar Pomázon csinálta nekem 2 éve.

Lopás casco-ra ki kell fizetnie.

Lopás rész kár. Tartozék,alkatrész ellopása.

Pl alufelni,tükör,stb.

Remélem a rendőrséget hívtad először helyszínelni.

Előzmény: foxi77 (58866)
foxi77 Creative Commons License 2023.03.04 0 0 58866

Szia. Igen a Köbe-nél.... Mert anno mikor kötöttem 2018 körül, náluk volt csak olyan lopáson belüli kitétel hogy rongálásból eredő lopásnál az autón kívül található dolgok is fedezet részét képezi...

Előzmény: varjúistván (58864)
foxi77 Creative Commons License 2023.03.04 0 0 58865

Köszönöm......én is ezt sejtem majd hogy GTK- rá veszi.....

Kaptam egy 1.667.975 Ft -os ajánlatot már egy szakszervíztől... Ami vicc ... Tudom hogy utángyártott alkatrásszel "elvileg" nem dolgoznak... Csak a katalizátor 998.000 Ft .  A középső dob 111.000... 

Előzmény: Gyula65 (58863)
varjúistván Creative Commons License 2023.03.04 0 0 58864

Amúgy van cascod a 2005-ös priusra?

Előzmény: foxi77 (58862)
Gyula65 Creative Commons License 2023.03.04 0 0 58863

Részvétem!

Semmi jóra ne számíts!

A biztosító esetleg totálkárosnak minősíti a kocsidat, vagy valami összeget ajánl.

A rendőrség végzi a dolgát, ha esetleg megtalálják a tettest, visszakapod a levágott részt, bíróságra adják az ügyet, aztán várhatsz a perre ítéletnapig.

3 év alatt 1 ilyen perről sem hallottam!

Vigyázz mert sok segítő kokler van ebben a témában, ha vissza akarod az eredeti állapotot állítani.

Bármelyik Toyota szerviz árajánlata után, rosszul leszel!

Részvétem!

Előzmény: foxi77 (58862)
foxi77 Creative Commons License 2023.03.04 0 0 58862

Sziasztok! 

Utólért a rémálom (az Elm utcában) sikeresen kilopták a katalizátort a (2005) P2-em alól. Igen tudom erről beszélt mindenki hogy van védelem miért nem rakattamfel...(ez után fel lesz) de most ezt hagyjuk. Érdeklődöm hogy volt-e már valaki itt ilyen cipőben, mire számítsak. A biztosító már volt kint előzetes szemlén, most várok hogy számszakilag mit mondanak. Ötleteket tippeket kérnék hogy kihez, kivel érdemes felvenni a kapcsolatot (BP) a javítás ügyében. pár helyről már kértem "látatlanban" árajánlatot katalizátor+szonda középső dob+anyag+munkadíj tekintetében.(a hátsó dob megmenekült) Azért kérdezlek benneteket mert tudni illik hogy a biztosítók próbálják a "legaljasabbnak" mondott összeggel kiszúrni az ember szemét, és szeretnék úgymond több lábon állni amire megkapom az ajánlatukat. Köszönöm előre is a  segítséget. Zsolt.

t.lantos Creative Commons License 2023.02.05 0 0 58861

6.5Ah (3h)

28 modul

201, 6 V

 

Prius 3 / Auris NiMH akku eseten

Előzmény: t.lantos (58860)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!