A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » KTM

LC8 990 SMT 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Stresszmentes száguldás

Szöveges ítélet

Sziasztok! 20 év motorozás, és 15 év Hondázás után olyan élményeim vannak, amelyek okát szeretném megosztani veletek. Honda NX Dominator, CBF 250, CBF 600, VFR 800 vtec, CB1000 Big One, mind szuper motorok. Tudják, amit kell, megadják, amire számítasz. A KTM leszakít az ülésről, kilő az űrbe, megadja, ami jár.

Ehhez azonban meg kell adni neki is, amit kér. Ezek a rossz tulajdonságok (tények):
- benzin
- gumi
- lánc, lánckerék
- drága olaj
- precíz futóműbeállítás
- 3000-ig használhatatlan
- 4000-ig rángat, csapkod

Ennyi. És a jók:

Ami ezután történik, az az utcai motorozás-élmény csúcsa. Átlagos vezetői képességekkel is nagyon könnyen irányítható, jól fékez, egyenletes teljesítményt ad. Kényelmes elől-hátul, jó a szélvédelme, jók a gyári dobozok, gyárilag is jó a hangja, dögös kívül, és ritka. Ha a tapasztalatod, és tudásod is megvan hozzá, túljutottál az alsó 4000 fordulaton, és nem ijedsz meg attól, ami ez után jön, akkor adja meg azt a pluszt, ami szabad fordításban annyit jelent: „versenytechnika utcai használatra „

Leírhatatlan hangélmény mellett pörög fel olyan könnyedén és közvetlenül, mintha nem lennének forgattyús tömegek, 9500-nál úgy szabályoz le, mintha falnak mennél. Akármeddig dönthető, miközben minden úthibát csillapítva, de pontosan közvetítve érzel, utassal, csomaggal is. Az első fék harapós, erős, bátran lehet használni, jóval többet tud, mint amit a biztonságérzet enged. A hátsó inkább kanyarban, stabilizálni való.
Az egész gép pontosan azt csinálja, amit kérsz tőle. A tudásodat átviszi az aszfaltra, a hibáiddal rád hozza a frászt. Nem való kezdőnek. Ha megszoktad, megtanultad, bízol benne és magadban, akkor országúton, és zárt pályán is igazi partner, hatalmas élmény.

Hibalista

- kopó-forgó

Ide hordtam szervizbe

Zsembery

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

See-See

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? VFR Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (76 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.