A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Harley-Davidson » XL1200 N Nightster

XL1200 N Nightster 

Az ítélet értékelése
4,0(6 db)

Őszinte motor

Szöveges ítélet

Nem akartam Harley-t venni. Csak azt tudam, hogy V2 kell, valami nem túl nagy, mert éppen újrakezdtem a motorozást. Végigjártam az összes szóbajöhető japán márkát. 2007-et írtunk, pörgött a biznisz, a legtöbb helyen csak tessék-lássék foglalkoztak a potenciális ügyféllel, próbakörről szó sem volt. Igazából én sem éreztem a bugit a standardnak mondható krómozott műanyag díszítéseken. Gyakorlatilag véletlenül estem be a budapesti Harley kereskedésbe, ahol először azt láttam, hogy az árak nem olyan durvák (ugyebár 2007-ben erős volt a yen és gyenge a dollár) illetve, hogy potenciális vevőként tekitenek rám. Továbbá akkor jelent meg a Nightster. Megláttam. Kellett. Drágább volt mint a képzeletbeli limit, de meg tudtam oldani. Végül Nyíregyházán vettem meg, februárban el is hoztam.
Az, hogy nem kényelmes, az átlagos minőségű magyar utakon való közlekedésre nem alkamas és hogy utasszállításra, vagy túrázásra még erős kompromisszumokkal is nehezen használható, már a legelején lejött. Ettől függetlenül perverzül, betegesen imádtam, mert az aminek látszik: egyszerű sallangok nélküli motor, a motorozás vegytiszta élvezetére. Egyszerűen nem voltam hajlandó tudomást venni a korlátairól. Locsoltam rá a pénz, hátha jobb lesz. Először Öhlins futóművet kapott, ezután jött a motortuning, a direktszűrő és a nyitott kipufogó. Emlékszem mikor elhoztam az új kidurrantóval, szinte sírtam a gyönyörűségtől olyan hangja volt. A potato-potato-potato-tól kezdve a vröööőőőŐŐŐ-n át a HŐŐőőrrrrr-ig bármit elénekelt. Sohasem untam meg, mindem gázfröccsnél vigyorogtam és a lehetőségekhez képest mindig tiltásig forgattam. Később jött még egy 6 dugattyús első féknyereg és villamerevítő. Végül öt év után rájöttem, hogy van egy gyönyörű motorom, aminek a hangja a fojtószelep állásával egyenes arányban húzza vigyorra a számat, a körülménykehez képest (és a ráköltött súlyos pénzek hatására) egész jól motorozható. DE! De, sajnos továbbra sem alkalmas túrázásra és a kedves feleségem motoroztatására. Így azzal a felkiáltással, hogy az élet túl rövid ahhoz, hogy csak/egy motorunk legyen, gyorsan eladtam.
Ha csak feleannyi örömöt okoz az új tulajnak, mint nekem akkor már jó. De azóta már megbántam, hogy elkótyavetyéltem. Még az eladás évében megvettem az akkor vágyott BMW R1200 GS-t, de mostanában valahogy megint a Harley hirdetéseket bújom a neten...

Hibalista

- Lehet, hogy a HD megbízhatóságával kapcsolatos mendemondák igazak, de csak a régi modellekre. Egyetlen meghibásodás a főrelé oxidációja volt (7000Ft).

Ide hordtam szervizbe

Harley-Davidson Goldrex Nyíregyháza. Itt vettem, maximálisan normális hozzáállás, kedvező ár

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Harley-Davidson Budapest. A szerviz maximálisan OK, de az árakban igyekeznek megfelelni a sztereotípiáknak.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (3) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? TS 125 Következő motorja? R1200 GS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Harley-Davidson

További ítéletek (43 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.