Na végre! A MÁV gyorsan megoldott egy problémát

2015.08.04. 14:28

Emlékeztek még Magyarország leglepukkantabb vasútállomására, amely mellett egy gyönyörű pirosra festett pad, a homlokzatán pedig egy csodaszép állomásnévtábla virított? 

Nem? Itt van emlékeztetőül egy kép:

Ez tehát az előtte állapot! És alig röppent el egy bő hét, a MÁV már intézkedett is, íme:

Köszönjük ennyi volt, nincs itt semmi látnivaló, nem kell mindig csak a rosszat látni.

(A fotót amúgy az annflower.tumblr.com posztolta, hálás köszönet érte.)

FRISSÍTÉS:  A poszt megjelenése után kaptam meg a MÁV levelét, mely szerint:

Balatonfőkajár-felső megállóhely leromlott állapotú épülete – éppen az állapota miatt – a vasúttársaság intézkedésére körbe volt kerítve (lásd: csatolt fotó), de a médiaérdeklődés megindulásával egy időben a körbekerítő szalagot ismeretlenek eltávolították. A vasúttársaság a szalagot és az ugyancsak eltávolított, az épület veszélyességére figyelmeztető felhívásokat már pótolta, egyidejűleg a szalagnál erősebb átmeneti körülhatárolásról is gondoskodik, hogy a jellemzően kisszámú utasforgalmat is távol tartsa az épülettől.

 Emellett felhívjuk a figyelmet a július 30-án kiadott közleményünk két idevágó mondatára: „A vasúttársaság azon épületeit, amelyek jövőbeni hasznosítására nem lát lehetőséget, a racionalizálás és költségcsökkentés érdekében elbontja, visszafejleszti. A több száz, üzemi célokra nem hasznosítható építmény bontására a MÁV jelenlegi üzleti terve évi 300-350 millió forintot különített el.”