Van köztük középmotoros szörny, háztáji versenyautó, sőt, még olyan Duster is, amivel Alain Prost verette jégen.
Egy korosodó prémium Porschéval letolni a Bamako Rallyt csak egy dolog, de milyen elképesztő hang kíséretében tette azt.
Kis pénz, kis foci - így fest ma a kilencvenes évekbeli középosztály álma a nyugati autógyártás fénykorából.
Így segítette a Challenger űrsikló elvesztésének okait megfejteni egy Opel GT.
Nem csoda, ha az ember fél egy jól felszerelt korosodó prémium autótól, de van, aki a Bamako Rallytól sem ijed meg egy ilyennel.
Egy fantasztikus, 1965-ös, V8-as Mustanggal és a pazar sztorijával ünnepeljük a típus hatvanadik születésnapját.
Nem az ellocsolható milliókon múlik, hogy az ember letolja a Bamako Rallyt, erre tökéletes példa ez az öreg zöldséges Merci.
Összecsukták, néha pénz se volt, de sose adták fel: a Nürburgringen 24 órán át csapató, hős Dacia Logan sztorija következik.
Egyedi megrendelésre készült, összesen 11 darab van belőle, és drágább volt, mint egy McLaren F1.
A világ egyik legnagyobb Volkswagen gyűjtője Gregory Peck kocsiját is megmentette. Restaurálása után tudta meg, hogy az övé volt.
Cikksorozatunk harmadik részében három, kevéssé ismert modellről lesz szó.
Akad köztük pusztító, biturbós V8-as, van fura, emelt hasmagasságú családi, sőt, még 34 éves hibrid is. Kombis lista következik.
Aztán hatkerekű, platós Fiat Pandát láttál-e már?
A 911-est és a Minit is zsebre teheted, itt kenyai terepjárónál és olasz-tervezte japánnál alább nem adunk.
Amerikai családanyák és afrikai hadurak számára egyaránt alkalmas, ám az LC valójában három külön típus egyszerre.
A kétmotoros Audi TT a sorozat legextrémebb darabja – szerintem.
"Hé, nem akarod megnézni az új Mustangot?" - kérdezte a haverom Tigran a Muscle Car Budapestben. Lehet erre nemet mondani?
Kamehameha, kerekded Fiatok és repülő Porschék. Március elsején hunyt el a Dragon ball géprajongó atyja.
2365 lóerőt vittünk versenypályára, pusztán szakmai alázatból. Sorhatos BMW, 1020 lóerős Tesla, könnyed Alpine és egy családi Kia az M-Ringen.
Hoztak két El Caminót, itthon átépítették, leforgatták, majd elvitték a kész Levi's reklámot.
Nem szerény lista ez: a tizedik helyen lévő Porschénak is elég 3,3 másodperc a nulla-százhoz.
Paaam-tirimm-taramm-böőő-pampam-tirim-param-böőőő-paaaaaaaaaaam-tamtam-tirimm-paramm-böőőőőő.
A sok fröccsöntött műanyag között ma egy hazai Daimler is befutott a telepre, ráadásul nem is akármilyen állapotban.
Pokolian gyorsak, isteni hangon üvöltenek, pusztítóan néznek ki: Audi versenyautókról lesz szó.
A Bus 142-t egy idealista srác tette híressé azzal, hogy éhen halt benne. Helikopterrel vitték múzeumba, hogy ne okozzon több halálesetet.