Biztos emlékszik a  H&M 2016-os botrányára , ami abból robbant ki, hogy a cég webáruháza egy béna elárazás miatt nevetségesen olcsón kínálta a termékeit, és hiába csaptak le rájuk a vásárlók azonnal (és fizették ki a 90-190 forintokat a ruhaneműkért), a legtöbben nem jutottak hozzá a termékhez, mert a vállalat hirtelen visszavonta a megrendeléseket. 

A H&M akkor egy nem megfelelő árakat feltüntető fájlra és az árukészlet hiányára hivatkozott, és a következő vásárlásból 15 százalékos engedményt ígért minden károsultnak. A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége akkor úgy vélte, hogy a vállalatnak az eredeti áron illene és kellene teljesítenie a véglegesített megrendeléseket.

Egy olvasónk hívta fel rá a figyelmünket, hogy hasonló problémába ütközött a napokban, csak most az Orsay játszotta el pontosan ugyanazt, amit a H&M két évvel ezelőtt. Tapasztalatairól bizonyító erejű fotókat is készített, amelyeket alábbi galériánkban tekinthet meg. 

A webáruház tehát egy 7000 forintos cipőt árult 500 forintért, amelyre azonnal rávetették magukat a vásárlók. Olvasónk is kifizette az árát, megkapta a visszaigazoló e-mailt, majd pár óra múlva egy másik levelet is, amelyben a cég azt írta, hogy a cipő sajnálatos módon elfogyott, ezért nem tudják kiszállítani. 

Az eset tehát kísértetiesen hasonlít a H&M botrányára, és amennyiben nemcsak olvasónk jár az említett cipőben, hanem még sokan mások is, akkor alighanem ennek is meglesznek a következményei.

Ha ön is hasonlóan járt a napokban, kérjük, ossza meg velünk!