Azt mondta, hogy Monzában, szeptember elején bejelentik a 2018-as pilótafelállást, a párosról viszont nem nyilatkozott. Vettel helye szinte biztos, valószínűleg Kimi Räikkönen is marad még egy évre, de ezt majd csak Olaszországban teszik hivatalossá.
De legalábbis 3,5 mindenképpen, azoknak is, akik maradnak a kedd-szerdai tesztre. Vagyis hétfőn tele lesz a város F1-pilótákkal. Folytatás augusztus 25-27-én Spában, a Belga Nagydíjjal.
Egy holland tévének nyilatkozott, még ma le is rendezhetik ezt egymás között a csapattársával. Verstappen az első körben ütközött neki Ricciardónak, aki még abban a körben kiesett, pedig épp előzte volna az ötödik helyért a hollandot.
A dobogón David Coulthard interjúvolta a pilótákat, és mivel van itt vagy öt-tízezer finn, felajánlotta Räikkönennek, hogy előbb szóljon hozzájuk finnül.
Mire Kimi:
Szerintem mind értik az angolt is.
És folytatta angolul.
"Kőkemény verseny volt, az hittem, hogy sokkal simább futamunk lesz, legalábbis a tempónk alapján." A német szerint kicsit elferdült a kormánya, az elején még nem volt komoly gond ebből, a végére viszont egyre nehezebb lett az irányítás, és nem is tudott ezen segíteni menet közben, ezért is kérték, hogy ne nagyon használja a rázóköveket, csakhogy ezen a pályán azok majdnem minden kanyarnál kellenek rendes esetben.
A lekörözendő versenyzőkön sem volt könnyű átmenni, mert folyamatosan nyomás volt rajta hátulról. "Nagyon-nagyon hosszúnak tűnt a verseny."
Valószínűleg az Alfa Romeo-brandet erősítenék, de az is lehet, hogy Maserati-néven indítanának majd csapatot.
A futamgyőzelmet is megérdemelte volna a finn.
Félt, hogy Hamilton nem fogja visszaadni a harmadik helyet neki, de végül megtörtént, amiért hálás. Így is volt rendjén.
Hatalmas a finn szurkolótábor. Inkább angolul szólt hozzájuk, szeretett volna nyerni, nem a legjobb, hogy második lett, de nem rossz eredmény. Nehéz előzni ezen a pályán, a csapattárs volt előtte, nem előzhetett, ez van.
Nem volt meg a kocsi tempója, mondja a német, sokáig szenvedett is emiatt, de az utolsó körökben valahogy mégis felgyorsult kicsit, akkor könnyebb lett. A végén fél szemmel az utat, fél szemmel a szurkolókat nézte próbált is integetni, amikor tudott, de a hátsó sikánban nem használhatta a rázóköveket a gumik miatt, nem volt könnyű.
Egy szülinaposnak mindent lehet, pláne, ha a szezon legjobb teljesítménye után van pont.
A fél lelátó pirosban van a Hungaroringen.
Kiestek: Nico Hülkenberg, Paul Di Resta, Romain Grosjean, Daniel Ricciardo.
Szép gesztus a brittől, nagy eredmény a Ferraritól.
A dán két helyet is bukik ezzel majd, 13. lesz, egyébként sem lett volna pontszerző.
Jöhet a Ferrari-kettős győzelem, mögöttük pedig a két Mercedes. A közönség már ünnepli az utolsó kört kezdő két Ferrarit.
Azok a gumik sem a legjobbak már, kicsit le is maradt Bottasról így, de stabil az 1,2-1,5 másodperces különbség.
A finn keményen védekezhet a végéig, ha vissza akarják adni a helyét, okosan kell csinálni, mert könnyen lehet, hogy Verstappen lesz a nagy helycsere győztese.
Hamilton Oconon húzta át magát elég nehezen, ezzel Räikkönen meglógott 2,5 másodpercre, ez ennyi volt. Hamilton mögött 4,8 mp-re jön Bottas, őt sem teszik már vissza a harmadik helyre.
Érzi, hogy Hamilton nem tudja támadni, elkezdte védeni Vettel pozícióját.
Gyorsabb a Ferrarinál, de amint közel kerül Räikkönenhez, a kocsi eleje már nem tapad úgy, ezért nem tud elég közel maradni stabilan, ezért nincs meg a célegyenesre az előzési helyzet.
Ennyi volt a futam, pedig nem volt rossz a beugró Williams-pilóta.
Értelmezhetetlen ívet autózva szorította ki a németet külső íven, Hülkenberg ráadásul a kicsúszással még Kvjat mögé is került.
Oda is ért a finnre Hamilton.
Räikkönennek kezdenek fogyni a gumijai, de közben Hamilton is ront egy kisebbet, ezzel bukhatta az esélyt erre a körre is.