Lancia Deltát vennék, meg fogom bánni?

2018.07.15. 00:02

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Tisztelt István!

Eddig mindig az eszem után mentem autóvásárláskor, most egy kicsit a szívem után is mennék! Ezt azért írtam, mert nagyon tetszik az újabb generációs Lancia Delta, de az olasz gépekkel (Fiat, Piaggio) csalódtam, "Sz@r Franciákkal", Japánokkal viszont nem.

Az lenne kérdésem, hogy mennyire vehetem komolyan ezt a típust, mert új autó tesztjeként sok a pozitívum? De nekem csak 2,5 millióm van rá, tehát használtban gondolkodom.

Diesel 1.6 1.9 2.0?

Benzines T-jet motorok?

Mennyire korrodálnak?

Automata vagy manuális?

Ezzel kapcsolatban várom az Ön véleményét,

Köszönettel: Krisztián

Kedves Krisztián!


A Delta elég fiatal, nem jellemző még rá a rozsdásodás. Az olasz multijet motorok elég jók, nem nagyon van velük probléma, de ha nem megy sokat, akkor inkább a benzinest vegyen. A T-jet motorokról nem nagyon hallani problémákról, persze időben kell cserélni az olajat. Az időbent úgy értem, hogy nem 30 ezrenként, hanem 15 ezrenként, de ha sokat megyünk városban és rövidet, akkor 10 ezrenként is akár.

lanciadelta 07

A százhúsz lovas 1.4 T-jet is már normálisan mozgatja a kasznit, és mivel szívócső befecskendezéses motor, a kokszosodástól sem kell tartani. Nem tudom most milyen automata váltó van bennük, de a régi Selespdeed váltó nem volt egy siker széria, én inkább a kézi váltóst erőltetném. Egy modern automata váltó javítása erőlködés nélkül tud 500 ezer forint lenni.


Üdv:

-Becsületesnepper-

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.