Öngyógyító lesz az új Kawasaki H2

2018.08.14. 10:33

A Kawasaki H2 a jelenleg az egyik legdurvább szériamotor, és 2019-re kicsit hergelnek is rajta, az aktuális 200 lóerős teljesítményt 228 lóra növelik, miközben továbbra is megfelel az Euro4 előírásainak. A plusz lóerőket egyébként a H2 SX fejlesztése közben találták, csak a sport-túra modell karakteréhez nem találták megfelelőnek a kihegyezett csúcsteljesítményt.

A jövőre érkező új H2-nek módosítják a légszűrőjét, az airboxot, a gyertyákat és a motorvezérlőt. Új gumi kerül rá, 2019-től a Bridgestone RS11 lesz a gyári abroncs, valamint a féknyergeket is lecserélik - az újra a Brembo Stylema monoblok nyergei kerülnek, amelyeket először a Panigale V4-en láthattunk.

A mechanikai fejlesztések mellett a műszerfalat is fejlesztik, a TFT kijelzőhöz ezentúl Bluetooth-szal párosíthatjuk a telefonunkat, illetve új a fényezés - mielőtt legyintenél, azért olvasd végig: ez elvileg egy öngyógyító festés, ami azt jelenti, hogy megfelelő hőmérsékleten képes kiegyenlíteni magán az apróbb karcokat - ezt a festéket állítólag a Kawasakinál házon belül fejlesztették.