1000+ lóerős GT86-tal estek neki a szerpentinnek

2017.10.17. 09:39

Szép reggelt október 17-én, az év 290. napján, a Hedvigek, Ignácok és Rolfok neve napján. Várhatóan a idén már nem lesz melegebb nap a mainál: 24 fok is lehet ezen a felhőmentes kedden.

Aasbo lefűzte a Millbrookot

1150 lóerős, brutális GT86-osával ment neki egy kiadós természetközeli driftnek Fredric Aasbo Formula Drift bajnok. A helyszín a világ egyik legkomolyabb tesztközpontja, a Millbrook Proving Ground, annak is hegyi utakat szimuláló Alpine Route-ja. 

Egy hónapja ilyenkor egy Ferrari-GT86 öszvér esett neki hasonló lendülettel egy hegynek. Az a videó kicsit nehezebben indult, de aztán abból is egy hasonlóan erős csapatás született.

Hírsaláta

  • Százakat rúg ki a Tesla. Bár pontos számokat nem közölt, elismerte a Tesla Motors, hogy tömeges elbocsátásokra készülnek. Az amerikai sajtó 400-700 fős kirúgásról tud, ami egész komoly szám, tekintve, hogy a vállalatnál összese 33 ezren dolgoznak. Az időzítés sem tűnik logikusnak, hiszen éppen teljes bedobással zajlik a Model 3 gyártásának felpörgetése. (Index.hu)
izv
  • Engedély nélkül üléseket és plusz üzemanyagtartályt szereltek a Veronánál kigyulladó magyar buszba írja a 444. A lap egy most nyilvánosságra hozott jegyzőkönyvről ír, amely szerint a buszon nem kettő, hanem három tartály volt: elöl egy 160 és egy 320 literes, valamint a busz közepén egy 370 literes engedély nélkül beépített póttartály. Az ülések száma is szabálytalan volt, a szabályos 53 ülésen felül ugyanis szereltek bele még ötöt, de a Zoom.hu információ szerint mindezek mellett a sofőr is egy alvászavar miatti felfüggesztés lejárta után közvetlen került a busz kormánya mögé. (zoom.hu/444.hu)
2017-01-21T091558Z 1651940065 RC1CDA54DD10 RTRMADP 3 ITALY-BUS-A
  • A Teslát tekinti ellenfelének a Volkswagen. A Volkswagen új termékstratégiája az ázsiai tömegtermelő autógyárak helyett már a Teslát tekinti legnagyobb ellenfelének a finanzen.net hírportál német Automobilwoche lapot idéző beszámolója szerint. A Tesla innovatív üzleti modelljével már nemcsak a prémium szegmenset célozza meg, hanem tömegtermékekkel készül elárasztani a piacot. Ezért számunkra is egyre inkább a Tesla jelenti konkurensként a legnagyobb kihívást és egyre kevésbé a Toyota vagy a Hyundai – mondta a VW márkaigazgatója, Herbert Diess, az Automobilwoche lapnak. Az Egyesült Államokban az eddig tervezettnél korábban szállunk majd szembe a Teslával saját ID modellünkkel – tette hozzá Michael Jost, a VW stratégiai igazgatója. Modulrendszerű elektromosautó-platformunkkal messze a konkurencia előtt járunk, és több milliót leszünk képesek piacra dobni az Egyesült Államokban, Európában és Kínában – mondta Michael Jost. (MTI)

 Only in Russia

bet

A csodás gyűjtemény további darabjait megtalálod az English Russia-n.

Kerüld el a dugót

Zárásként pedig álljon itt minden Hidegindító kötelező bútordarabja, a Waze jelenidejű közlekedéstérképe. Dugó- és balesetmentes utat mindenkinek!

Ennyi volt mára a Hidegindító. Rengeteg friss autós tartalomért irány a Totalcar címlapja.