Úton a pucér Fireblade

2017.07.27. 16:01

Az aktuális CB1000R lassan tíz éves motor, az összes konkurens már rég rommá elektronikázott, kiváló futóművel szerelt hyper-nakedeket kínál. Most úgy tűnik, a Honda ha jelentős késéssel is, de felveszi a kesztyűt, és leszedik az idomokat az új CBR1000RR-ről.

DSC02658

A pletykák szerint már ősszel, a milánói EICMA-n bemutatják az új CB1000R-t, ami az eddigi 130 helyett nagyjából 155 lovat tudna. Ha minden igaz, és tényleg az aktuális RR lenne az alapja, akkor adná magát, hogy belepakolják a teljes elektronikai rendszerét a naked változatba is, vagyis akár számíthatnánk a kifinomult és sok fokozatban állítható kipörgésgátlóra, wheelie kontrollra és opcionális gyorsváltóra - de sajnos valószínűbb, hogy egy egyszerűsített elektronikai pakkot adnak csak hozzá.

Kérdéses, hogy lesz-e belőle SP verzió, valamint az is, hogy a mára elfáradt Hornet-formaterv helyett mi következik. Nem kizárt, hogy az Africa Twin és az X-Adv formanyelvét viszik tovább, amit a római dizájnközpontban dolgoztak ki.