Elkészült a Kawasaki első 125-ös robogója

2015.11.24. 11:40

A Kawasaki megduplázta a robogókínálatát, ami jelen esetben annyit jelent, hogy a Kymconál készülő J300 mellé bemutatták a J125-öt. A nyolcadliteres újdonság formailag nem hozott újat, igazából a nagy testvér hű másolata, de már A1-es/B125-ös jogosítvánnyal is vezethető.

Kérdéses, hogy a 14 lóerős blokk mennyire képes dinamikusan mozgatni a 182 kilós díványt - ha nem is lesz a forgalomban a leggyorsabb, a lépést mindenesetre tudja majd tartani a többiekkel. A lassításról elöl 260 milliméteres féktárcsa és kétdugattyús féknyereg, míg hátul egy 240-es tárcsa és egy szimpla dugattyús nyereg gondoskodik - az ABS opcionális extra a típusnál.

Az első kerék 14-es, a hátsó 13-as, ez a méret egyébként jó kompromisszum, hiszen a robogó még nem válik tőle idegessé, de a hosszú tengelytáv ellenére is kellően fordulékony marad. A típus fő erénye az ülés alatti hatalmas tárolórekesz, illetve a 13 literes tank, amivel elég jó hatótávolságot biztosít a J125-nek. Hátra két rugóstag került, amiken állítható a rugóelőfeszítés.