Nem kell az Indiant a hegyoldalba temetni

2015.10.08. 08:37

Különleges, a márkától napjainkban szokatlan gépet leplezett le az Indian. A Black Hills Beast egy 2015-ös Scouton alapul, azonban van némi múltidéző jellege is. Az évtizedekkel ezelőtti hillclimberekből merítettek ötletet. A hillclimb afféle hegyre kapaszkodó motorversenyzés, és nem keverendő össze az olyan - szintén ezzel az angol szóval illetett - hegyi felfutóversenyekkel, mint mondjuk a Pikes Peak.

Ami a Black Hills Beastet illeti, a módosítások egy része minden Scout-tulajdonos számára elérhető. Az 1920-as éveket idéző egyszemélyes nyereg és a fűzött felnik például a gyári extrakatalógusban is megtalálhatók. Ezzel szemben a hosszított lengőkar, az átalakított kormány és a rajtszámos-LED-lámpás fejidom egyedi darabok. A hátsó kerékre pedig még a hegymászást segítő láncot is szereltek.

A motort Doug Siddens és Nick Jaquez közösen építette. Siddens úgy fogalmazott, elsőre könnyű feladatnak tűnt egy hillclimber megépítése, időközben persze szokatlan kihívásokkal is találkoztak. A végeredményre mindketten büszkék, Jaqueznek pedig külön örömöt jelentett, amikor végre összekoszolhatták a motort.

A gépet sajnos nem veheti meg akárki, hiszen ez az egyetlen példány készült belőle, és egyáltalán nem valószínű, hogy valaha sorozatgyártásba kerüljön. Az építés folyamatát viszont erre a linkre kattintva végig lehet böngészni.