Élőben csökkent árat az Amazon, ha megnézünk egy reklámot
Miután az Amazon által kitalált egykattintásos online vásárlás szabadalma idén lejárt, a kereskedőcégnek sürgősen ki kellett találni valami újdonságot.
Az ötlet alapját az adja, hogy az Amazon oldalán most csak szöveges termékértékelések vannak, viszont minden vevő megnéz jó néhány termékbemutató videót, mielőtt eldöntené, hogy melyik terméket akarja igazán. Csakhogy ezt most a rivális Google videós platformján, a Youtube-on teszik meg - írja a Quartz.
Az Amazon erre azt találta ki, hogy amikor az érdeklődő megnéz egy videót, vagy más interaktív tartalmat, és
Ilyet azért a Youtube sem tud nyújtani.
Emögött az áll, hogy a hagyományos boltokban könnyen lehet diszkont áron, akár veszteséggel is árulni egy terméket, mert az oda betévedő emberek már befektették a saját szabadidejüket, hogy ott körülnézzenek, és nagy eséllyel több dolgot is megvesznek, ha már ott vannak. Az online kereskedelemben - eddig - ilyen nem létezett.