Az Y-generáció most épp a sörözést nyírta ki
Az 1980 és 2000 közt születettek kezén már így is rendkívül sok társadalmi intézmény és termék vére szárad: olyan sajtóorgánumok, mint a Buzzfeed vagy a Business Insider szerint ugyanis ez a generáció felelős többek között a gabonapelyhek, a mozizás, a nyári vakáció és a szalvéták haláláért.
Ez utóbbi lap most ismét egy épületes listával jelentkezett, ami szerint olyan termékek piacát teszi tönkre az Y-generáció (elterjedt angol nevén: millenials), mint a szilárd szappanok, az öblítőszer, vagy éppen a sör. A sör azért került a listára, mivel az Y-generáció tagjai inkább isznak töményeket, vagy bort, ráadásul a generáció teljes alkoholfogyasztása is alacsonyabb szüleikénél.
Ezek mind hozzájárultak ahhoz, hogy a söripar eladási számai Amerikában 1 százalékkal (igen, eggyel) csökkenjenek, ezért került a sör a Business Insider halállistájára.