Eddig úgy tűnt, idén nyáron nem dúskálunk a slágerekben. Viszont lehet túllendülünk ezen a pangáson, ugyanis megjelent Luis Fonsi legújabb száma a Calypso, amit máris sokan a második Despacitoként emlegetnek.

Fonsinak köszönhetjük a világtörténelem egyik legtöbbet hallgatott számát a Despacitot, ami jelenleg 5,2 milliárdos megtekintésnél jár.

A Puerto Ricó-i szupersztár új száma is erősen indít,  eddig hét nap alatt több mint 43 millióan hallgatták meg YouTube-on.

Már a Calypso eleje is ismerősen csenghet, mert ugyanúgy Fonsi “Ay” felkiáltásával kezdődik, mint a méltán híres elődje.  A dal – hasonlóan mint a Despacito – idén nyáron is elhozza a karibi hangulatot, a szám szövege most sem hivatott megváltani a világot. A szöveg  a flörtölésről, és a reggelig tartó táncról szól, amivel a lányok könnyen megkockáztathatják, hogy Fonsi ágyában ébredjenek fel reggel.  

Idén nem Justin Bieber, hanem egy brit-jamaicai énekes, rapper Stefflon Don felel a szöveg angol részéért. 

Ezt a számot rongyosra lehet hallgatni. Ez egy olyan zene, amit újra és újra meghallgatsz, és nem tudod kiverni a fejedből. Nagyon megtisztelő, hogy Fonsi felkért, hogy vegyek részt a dalban, úgy érzem, hogy ebből valami nagy lesz.

– nyilatkozta az énekes. 

A multikulturális hangulatról a dal refrénje is gondoskodik, amiben Fonsi három nyelven számol el háromig, idén még egy kis francia nyelv is bekerült a dalba.

Te daré calypso
Un, dos, tres, calypso
Un, deux, trois, calypso
One, two, three, calypso

Te daré calypso.

A slágerben ugyanúgy mint a Despacitóban nem csak különböző nyelvek, hanem különböző stílusok is keverednek. Fonsi az új dalában a karibi zenét ötvözi a reggaetonnal és saját összetéveszthetetlen latin pop stílusával. 

A videoklipet most is Puerto Ricóban forgatták, ami nem csak a lenyűgöző fehér homokos tengerpartot, hanem a helyiek rendíthetetlen jókedvét is bemutatja. Fiatalok, sörhasú idősebbek és pónik együtt buliznak, akik még a Maria hurrikán veszteségei után sem veszítették el a jókedvüket. 

Nem tudjuk anno mi vezetett a Despacito megasikeréhez, de úgy tűnik még Fonsinak sincs könnyű dolga, ha túl akarja szárnyalni saját magát.

Ha nem is sikerül megismételnie a tavalyi sikerét, gyanús, hogy a klipben szereplő, állatmintás gumimatracok eladása az egekbe szökik idén nyáron.