Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
Létfontosságú kérdésekre kerestünk válaszokat.
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?
Figyelem! Ez Klem Kristóf szemtelenül fiatal járműmérnök első cikke, benne: Buick Riviera, Volkswagen Golf, tesztalanyok és a meglepő eredmény.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
Hirtelen beugróként, egy másik autó helyett érkezett Dani, műsorunk operatőre és vágója, az NSU-t pedig mindannyian imádtuk.
Hogy miért épp a Lamborghini 5.0-ból fejlesztett Audi 5.2 FSI lett a világ legnépszerűbb tízhengerese, annak is megvan az oka. Így készül ma Győrben.
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Felhasználók, állam, üzemeltető, ellenőr, labor, kivitelező, gyártó, eső, tél, nyári, forróság - megannyi ember és körülmény.
Az új Audi Q6 e-tron quattro a gyorsan tölthető és javítható akkumulátoros, valamint a takarékosabban erős prémium villanyautók hírnöke. Így működik.
Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc tiszteletére 12 pontba gyűjtöttünk 12 autóipari újdonságot az elmúlt bő 100 évből.
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.
A Volkswagen Csoport utolsó V10-es motorját szeptemberben tervezik legyártani az Audi Hungaria G/P6 csarnokában. Megnéztük a különleges folyamatot.
Kihalóban lévő műfaj egyik utolsó képviselőjét hoztuk el a műsorba, és hoztunk egy házi gurut is.
Szerintük akár ez is lehet az egyedi karosszériák jövője.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
A Caterham Project V a brit márka első komoly keménytetős sportautója. Egyben az első elektromos is, ami önmagában hatalmas kihívás.
Hírhedten rossz autótípus sokat bizonyított példányát hoztuk el nektek – 453 ezer kilométerrel még mindig megy a kilencedik tulajdonosánál. A nap guruja: Szilva Tamás.
A Toyota Suzuki, a Renault Mitsubishi, a Nissan pedig Dongfeng is lehet a 2024-es magyar piacon. Bezzeg anno Premiert nem vehettünk a Lada helyett.
Használt autót prémiummárkától venni mindig rejt magában rizikót, ennyi idős példánynál pedig nem ritka, hogy az árának jelentős részét elkéri még a szervizben is.
Nyakunkon az új szezon, ideje hát végigmenni a mezőny tíz csapatán és összegezni, melyik milyen újításokkal vág neki az évnek.
Tíz évvel ezelőtt a Venom GT a világ leggyorsabb utcai autója lett. Idén Hennessey az F5-tel vág neki, és a gyári autó már kész is van hozzá.
Legalábbis tavaly nyáron beadtak erről egy szabadalmi kérvényt Amerikában. Ez ugyan nem jelent sorozatgyártást, de mindenképp érdekes.