Mindannyian vágyunk rá, de tudjuk, hogy a legtöbbet széthajtották, összetörték, elhanyagolták.
Az autó, amivel valószínűleg újkorában sem akartál volna elindulni Afrikába, de 36 évesen mégis büszkén megcsinálta, mi pedig megnézzük, mi baja lett.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
Létfontosságú kérdésekre kerestünk válaszokat.
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?
Figyelem! Ez Klem Kristóf szemtelenül fiatal járműmérnök első cikke, benne: Buick Riviera, Volkswagen Golf, tesztalanyok és a meglepő eredmény.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
Hirtelen beugróként, egy másik autó helyett érkezett Dani, műsorunk operatőre és vágója, az NSU-t pedig mindannyian imádtuk.
Hogy miért épp a Lamborghini 5.0-ból fejlesztett Audi 5.2 FSI lett a világ legnépszerűbb tízhengerese, annak is megvan az oka. Így készül ma Győrben.
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Felhasználók, állam, üzemeltető, ellenőr, labor, kivitelező, gyártó, eső, tél, nyári, forróság - megannyi ember és körülmény.
Az új Audi Q6 e-tron quattro a gyorsan tölthető és javítható akkumulátoros, valamint a takarékosabban erős prémium villanyautók hírnöke. Így működik.
Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc tiszteletére 12 pontba gyűjtöttünk 12 autóipari újdonságot az elmúlt bő 100 évből.
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.
A Volkswagen Csoport utolsó V10-es motorját szeptemberben tervezik legyártani az Audi Hungaria G/P6 csarnokában. Megnéztük a különleges folyamatot.
Kihalóban lévő műfaj egyik utolsó képviselőjét hoztuk el a műsorba, és hoztunk egy házi gurut is.
Szerintük akár ez is lehet az egyedi karosszériák jövője.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
A Caterham Project V a brit márka első komoly keménytetős sportautója. Egyben az első elektromos is, ami önmagában hatalmas kihívás.
Hírhedten rossz autótípus sokat bizonyított példányát hoztuk el nektek – 453 ezer kilométerrel még mindig megy a kilencedik tulajdonosánál. A nap guruja: Szilva Tamás.
A Toyota Suzuki, a Renault Mitsubishi, a Nissan pedig Dongfeng is lehet a 2024-es magyar piacon. Bezzeg anno Premiert nem vehettünk a Lada helyett.
Használt autót prémiummárkától venni mindig rejt magában rizikót, ennyi idős példánynál pedig nem ritka, hogy az árának jelentős részét elkéri még a szervizben is.
Nyakunkon az új szezon, ideje hát végigmenni a mezőny tíz csapatán és összegezni, melyik milyen újításokkal vág neki az évnek.