Imádtam, de soha többet dízelt

Heti merítés

2017.01.15. 10:13
91 hozzászólás

Multi Cár

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Előnye a mérete: nagy forgalmú közúton, fél kerékkel a padkán fél keréken az aszfalton megyek, így csak 60-70 centi nyúlik az útra, kb annyi helyet foglalok mint egy szélesebb bringás, motoros :) 

GLA - 3000 GT Base Non Turbo FWD

68658

Hol is kezdjem. Péntek 13-án vettem, Csontinál :) Eléggé oda volt, de nem rozsdásodott. Úgy fogalmaznék, hogy húzta a belét :)

Hazavittük, átírattuk. Hibalista volt bőven, de semmi meglepő nem volt benne. Az látszott, hogy törve volt, meg hogy eredetileg zöld volt.

Azt nem vettem észre elsőre, hogy automatából van átépítve kézi váltósra. Eredetvizsgán derült ki. Átírták, forgalmiban is.

430 ezer km hiba nélkül! A legjobb melós

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Munkásautó volt, napi 100-200 km, rendszeresen megpakolva alkalmanként 1 tonnával.

15 év gondtalan autózás

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Autópályán könnyedén lehet a 150 km/h-t tartani, e fölött viszont már a futóműve kicsit kevésnek bizonyul, de amúgy se kell ennél többel menni.

Imádtam, de soha többet dízel

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Külsőségek alapján választottam, mindenki gyönyörködött benne. Nem hétköznapi külső, barátságos, kényelmes belső. Első 5 évben semmi hiba nem volt.