Az öreg olasz kijavította a VFR1200-at

2016.05.23. 17:49

Aldo Drudi nagy név a szakmájában: formatervező és grafikus, dolgozott a Dainese-nek, az Arainak, ő Valentino Rossi sisakfestéseinek a beszállítója. De nem csak a sisakminták foglalkoztatják, legutóbb például egy Honda VFR1200F-et épített át csapatával.

A Burasca 1200-nak keresztelt jármű megalkotásánál nem szimplán egy custom motort építettek, hanem a használhatóságon is javítottak - mintha kicsit a Crosstourer/Crossrunner formaterve felé mozdultak volna el, de stílusról az EICMA-n bemutatott Honda CB4 Concept is eszünkbe juthat.

Első lépésként a VFR1200 267 kilós tömegéből kapartak le 27-et, alátettek egy Öhlins NIX30-as első villát és egy TTX 36 GP hátsó gátlót, majd jött a tudásban hozzá passzoló Nissin fékrendszer. Az egyedi Akrapovic kipufogó a motor éke, de a többi részletmegoldás is döbbenetes. A Buresca egyébként romagnolo nyelvjárásban vihart jelent, a mennydörgés tehát megvan.