Régi nagy kedvenceink: Holdkóros Thono, Milagros, Paula és Paulina

Igen, ez a bezzeg régen minden jobb volt, örök becsű és remekbe szabott rovatunk, ahol visszasírjuk a múltat és annak minden kincsét, mint mondjuk a 2000-es évek előtti kiváló latin szappanoperákat.

Emlékszünk még A homok titkaira

Ha nem, akkor a retró nagykövetének számító M3-as csatornát hálálkodó imákba foglalva most feleleveníthetjük az emlékeket, hisz ott még orrvérzésig tolják a brazil sorozatot. Újra és újra megnézhetjük Ruth és Raquel történetét, a két ikerpárét, akik csak külsőleg olyanok, mint két tojás, mert belsőleg totál különböznek: az egyikük kedves, aranyos, a Földre szállt angyal tipikus esete, míg a másik lelke már rég rohad a folyamatos pénzéhségtől és törtetéstől. Kettejük kapcsolatát és a mi szívünket egy férfi keserédesíti meg, amikor Ruth megismerkedik Marcossal, akinek mellesleg még a bőre alatt is pénz van, így a gonosz ikertestvér, Raquel egyből le akarja csapni a kezéről és minden erejével azon van, hogy lenullázza az igaz szerelmen alapuló kapcsolatukat. 

Mi az, ami P-vel kezdődik, inára végződik és mindenki imádja? 
Igen, ez 1998-as sikersorozat, a Paula és Paulina. Ez már komplikáltabb sztorival bír, mint A homok titkai Haha. Nem is. Ugyanúgy két megszólalásig (de csak megszólalásig) hasonló nőről van szó. A gonosz Paula helycserés támadással próbálja elintézni az unalomba fulladt házasságából való menekülést, azaz saját maga dublőreként otthagyja Paulinát, amíg ő a szeretőjével hempereg valahol. Persze még az utolsó mellékszereplő is rájön, hogy a két nő nem ugyanaz, hisz Paulina maga a megtestesült kedvesség. Gabriella Spanic történetét sajnos nem adja egy tévé sem, pedig igény volna rá.

Ivo és Milagros szerelmi élete sem kevésbé hánytatottabb az eddigieknél. Ezért is imádtuk a Vad angyalt. Natalia Oreiro és Facundo Arana karakterének végtelen civakodásái örökre beégtek az agyunkba. Komoly összegeket tennék rá, hogy ha Ady Endre láthatta volna ezeket, akkor biztos innen merít ihletet a Héja-nász az avaron című verséhez nem pedig a saját tajtékzó kapcsolatából.