A Magyar Telekom (MT) Nyrt. új alapokra helyezi lakossági havidíjas mobilportflióját, és rugalmas, teljes egészében az ügyfelek saját igényeihez, használati szokásaihoz igazítható tarifarendszert vezet be március 24-étől. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az ügyfelek maguk állíthatják össze a csomagjukat az alapján, hogy mennyit szeretnének telefonálni illetve mobilinternezetni. Ehhez a négy különböző hangcsomag mellé a rendelkezésre álló öt adatcsomagból választhatnak, így áll össze egyedi díjcsomagjuk - jelentette be cég..

Az ügyfelek visszajelzései, és a használati szokásaikban felfedezhető különbségek azt mutatták, hogy az lehet számukra a legelőnyösebb, ha maguk határozhatják meg, havonta mennyi adatot és lebeszélhető percet szeretnének felhasználni. Az új, saját igényekre szabható, rugalmas rendszer ezekre az egyszerre jelenlévő, de egymástól eltérő igényekre ad egyszerű választ mondta Rékasi Tibor, az MT lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.

Új előfizetés vásárlásakor az ügyfelek választhatnak, hogy a költési szintre vállalt hűségért havidíjkedvezményt vagy inkább készülékkedvezményt szeretnének igénybe venni.

A Telekom korábbi mobil díjcsomagjai május 1-je után már nem igényelhetők, az ügyfelek a hűségidejük lejártakor az új portfólióból választhatnak.