Egy leszerelt Fidesz-pártkatona gondolatai és tervei egy racionálisan működő országról

Tomanovics Gergely

Tomanovics Gergely

Egy "Soros-zsoldos" közleménye a listázás kapcsán

2018. április 19. - Tomanovics Gergely

 

soros_zsoldos_lista.PNG

Olvasom az egykor Soros-ösztöndíjból kitanított Schmitt Mária Figyelőjében a listát: ők, vagyis mi vagyunk azok, akik ma hivatalosan is a RENDSZER (Fidesz-magyarul: Magyarország) ellenségeiként vagyunk listázva.

Rajta vagyok én is, és nem tudom, sírjak-e, vagy nevessek ezen az egészen... Egy ember, aki rendszeres juttatást eddig kizárólag a Fidesztől kapott (amikor 2011 előtt még hitt abban, hogy a Fidesz nyolc év csapnivaló baloldali-liberális kormányzás után végre jó irányba fogja vinni az országot) ma Soros-zsoldos, aki Magyarország ellen áskálódik - holott csak véleménye van, ami történetesen ugyanaz, mint 2011 előtt, és ugyanúgy csak egy értelmes országért szeretne dolgozni, mint akkor.

Bizonyára akadnak páran a Fideszben, akik még emlékeznek például arra, hogy 2012-ben, amikor a Jobbik listázott, még együtt tüntetett Rogán Antal Mesterházy Attilával és Bajnai Gordonnal a fasiszta tempó ellen. Ma vajon tükörbe tudnak nézni, amikor nem csak saját egykori önmagukat köpik szembe, de olyan embereket is, akik egykor őszinte szívvel hittek benne, hogy ők majd mások lesznek, mint az elődjeik?

Álmatlan éjszakáim mindenesetre nem lesznek emiatt.

Nem olyan fából faragtak engem, akit ilyen pitiáner hülyeséggel be lehet ijeszteni, folytatom a harcot egy értelmesebb, őszintébb és racionálisabb közéletért.

Erre szeretnék buzdítani mindenkit, az ugyanis nem demokrácia, ahol embereknek le kell hajtaniuk a fejüket csak azért, mert saját meggyőződésük van, és az nem egyezik a hatalmon levőkével. 

Győzni csak akkor fogunk tudni, ha kiállunk az értékeink mellett, és nem félünk hallatni a hangunkat.

Gondoljunk csak arra, hogy a középkor végén a világot pusztító háborúkba sodró vallásközpontú világot is legyőzte a felvilágosodás, és győzedelmeskedett az egyesült Európa a XX. század elejét lángba borító ordas eszmék felett is.

Egyszer majd talán eljön az idő, amikor a racionalitás is legyőzi a populizmust, és eljő a modernkori felvilágosodás korszaka.

Cudar a helyzet, de még mindig hiszek abban, hogy nem teljesen reménytelen.

István Király intelmével zárnám soraimat, bár én személy szerint nem hiszek ilyesmiben, de ha a Fideszes "királyok" komolyan gondolják kereszténységüket, és ezt nem csak üres politikai lózungként használják, akkor nekik illene megfogadni: "Az erények mértéke teszi teljessé a királyok koronáját, és a parancsok közt a tizedik. Mert az erények ura a Királyok Királya, miként égi serege áll kereken tíz karból, úgy életed vitele kerekedjék ki tíz parancsból. Kell, hogy a királyt kegyesség s irgalmasság díszítse, de a többi erény is hassa át és ékesítse. Mert ha a királyt istentelenség és kegyetlenség szennyezi, hiába tart igényt a király névre, zsarnoknak kell nevezni."

 

Frissítés: Köszönöm, MTI, hogy tisztességesen lehoztátok, legalább a befizetett adómból végre valami hasznosat is csináltatok. :D :D :D

http://os.mti.hu/hirek/135869/tomanovics_gergely_kozlemenye-1_resz

http://os.mti.hu/hirek/135870/tomanovics_gergely_kozlemenye-2_resz

 

mti1.PNG

mti2.PNG

Ajánlott bejegyzés: ELKÚRTUK, avagy a 2018-as kétharmad tanulságai racionálisan

K1 TV: hamarosan indul a valódi közszolgálati média, méghozzá 79,999 milliárddal olcsóbban, mint az a másik, amit eddig valami megmagyarázhatatlan okból annak hívtak. Részletek: http://k1tv.hu/2018/04/03/indul-a-valodi-kozmedia/

Gyere a Racionalista Kávéház zárt Facebook-csoportba, és próbáljuk meg kitalálni közösen, hogyan lehetne értelmet vinni a magyar politikába: https://www.facebook.com/groups/rpkavezo/

k1_fb.jpg

Frissítés - 17:46, kommentár nélkül

 

csicska_figyelo.PNG

 

kepkivagas.PNG

A bejegyzés trackback címe:

https://tomanovicsgergely.blog.hu/api/trackback/id/tr5713848670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.19. 16:28:11

Egyetértek.. Ez a lista egy marhaság volt.

Persze van közte sok olyan ember aki tényleg Sorosnak dolgozik, aki tényleg azon ügyködik, hogy a nemzetállamok megszünjenek, hogy a Soros féle pénz lobbi érvényesüljön, de vannak olyanok is rajta bőven akik nem.

Maga a lista is hülyeség.
A Civil törvényt kell megalkotni, hogy átlátható legyen minden civilszervezet honnan kapja a pénzét.
Ha ez megvan, akkor utána lehet felsorolni azokat, akik a Soros érdekeltségből tartják fent magukat, és politikai aktivitást végeznek, mert ezek bizonyosan nem valódi civilek.

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.19. 16:29:31

@Rettegek mert ballib vagyok: nekem nem lenne bajom a civiltörvénnyel, ha az a CÖF-re és társaira is vonatkozik.

felső határ nincs 2018.04.19. 16:35:16

"nekem nem lenne bajom a civiltörvénnyel, ha az a CÖF-re és társaira is vonatkozik. "

S nem vonatkzik?

neratyiskoggy 2018.04.19. 16:43:09

@Tomanovics Gergely: há azok nem purgyéskodnak mint egy ratyigeci hanem a magyar embereket védik e

WinG 2018.04.19. 16:45:48

OFF: Rettenetesen néz ki az oldal Chrome alatt, alig olvashatóak a betűk. Valami normálisabb fontot kéne találni, vagy valamilyen beállításon módosítani, mert így szinte fizikai fájdalom nézni az oldalt. /OFF

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.19. 16:51:06

@WinG: tudom, már készül az új Wordpress blog saját domainen a K1TV.hu-n, de igazad van, most ideiglenesen beállítottam egy másik fontot.

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.19. 16:51:53

@felső határ nincs: tudtommal csak a külföldről is finanszírozott nemzetközi civilekre vonatkozik, a magyar közpénzzel kitömöttekre nem :(

WinG 2018.04.19. 16:54:31

@Tomanovics Gergely: Ah, szuper, fényévekkel jobb. Amúgy a gyurcsányos videód anno kurva jó volt (a Dragon Rising kevésbé, de hát na).

tommybravo 2018.04.19. 16:54:45

@felső határ nincs: Ha csak a külföldről származó bevételeket kell listázgatni, míg a CÖF bruttó egy oldalt képes közhasznúságú jelentésnek kamuzni, és abban nulla karaktert pazarolni arra, hogy honnan is van a bevételük... hát akkor elég egyoldalúnak tűnik, hogy kire is vonatkozik a törvény.
CÖF 2015-ös mérleg és közhasznúsági jelentés: civilosszefogas.hu/wp-content/uploads/2015/06/c%C3%B6ka-2015-%C3%B6s-m%C3%A9rleg.pdf

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.19. 16:59:18

@WinG: én technikailag-szakmailag pont fordítva látom, mai szemmel a Best of Gyurcsányok megmosolyogtatóan gagyik, bár sokan mondták akkor, hogy ez az amatőrség adja a varázsát (hogy látszik rajtuk, hogy nem megrendelésre készültek) de így 10 év távlatából a mi éveinkre még büszke tudok lenni, azokra már nem annyira.

Amúgy készül az utód: www.youtube.com/watch?v=GjX6tKclKBc

Nincs közöttünk csicska 2018.04.19. 16:59:34

1. CEUt be kell zarni es stadiont epiteni a helyere.

Hogy tudd hogy ertsd helyzet legyen.

Utana Soros alciviljeit ki kell rugni, s orbanista magyar vakondokat telepiteni Soros szervezeteibe vmint mas orszagokba.

Roviden ez a strategia. Akinek nem tetszik, remeljuk magat lovi a Dunaba, mert ha erte kell mennunk akkor baj lesz.

Jakab.gipsz 2018.04.19. 17:47:25

Egy "Soros-zsoldos" közleménye a listázás kapcsán

Az még önmagában nem lenne nagy baj, hogy "Soros zsoldjában állsz", a (pénznek nincs szaga), hanem a baj, ez: értelmetlen zagyvaságokat propagálsz, bölcselet helyett.

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.19. 17:50:47

@Jakab.gipsz: propagálok én értelmes dolgokat is, csak azok nem mennek ki Index-címlapra, ha mégis, akkor a kutya nem olvassa el. Itt van például ez: racionalistapart.blog.hu/2017/01/28/racionalisan_az_adozasrol_a_gazdasag_kifeheriteserol_az_allam_szereperol

high up! 2018.04.19. 18:25:17

@Tomanovics Gergely:

Racionális párt Birkanisztánban? A kétharmadnyi funkcionális analfabéta országában?

Szavazót ezzel egy darabot se lehet szerezni. Orbaneszkut az tudja majd kipenderíteni a hatalomból, aki hangosan meri a közéletben hirdetni, hogy a fideszes tolvajbandát le kell sittelni, az ellopott vagyont el kell kobozni tőlük, a NER-t pedig atomjaiban kell felszámolni.

Vagy ha ez nem megy, akkor kivárod azt a 15-20 évet, mire az ország annyira lemarad a világtól, hogy még a funkcionális analfabéta is észreveszi. Oszt akkor majd akasztani akar majd a felhomályosult NER szolga. Így volt ez a Kádár rendszerben és így lesz ez mindörökké a magyarokkal. A többség sötét, ezért az értelmesebb kisebbség semmire se viszi Birkanisztánban. Ha meg is nyer egy választást, a lumpen, ostoba többség nagyon hamar visszasírja a lumpenek országát. Így volt ez 1994-ben, 2002-ben meg 2014 óta szakadatlanul.

FOLYTASSUK!

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.19. 18:31:45

@high up!: én hiszek abban, hogy a Fideszesek többsége nem a fanatikus békemenetesekből áll (ez csak egy szűk, de hangos kisebbség) hanem olyan hétköznapi emberekből, amilyen én is voltam. Azért írtam meg a könyvet, és azért kezdtem el annak folytatásaként ezt a blogot, mert szerintem azt az utat, amit én kitapostam, más is képes végigjárni, feltéve, ha nem reménytelenül hülye, és ez a kulcs: megérteni a Fidesz sikerének titkát, és megszólítani azokat, akik Orbánra szavaznak. Az, hogy lebirkázzuk őket, biztos nem visz előre.

Ha egy kicsit nagyképűen akarnék fogalmazni: én magamra vállalom Neo szerepét, hogy minél több embert kihozzak a NER-mátrixból, megmutatva, hogy idekint is van élet, és sokkal jobb (még ha néha nehezebb is) nyitott elmével a külvilágban, mint börtönbe zárva.

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.19. 18:33:05

@high up!: egyébként nem fogok 15-20 évet várni, ezt az "elkúrtuk" című legutóbbi posztomban is megírtam, április 8. óta én is beláttam, hogy ebbe a projektbe egyelőre fölösleges több energiát fektetni, szépen elmegyek Hollandiába, és majd kitalálom, hogy mi legyen, visszajöjjek-e valaha.

tomanovicsgergely.blog.hu/2018/04/09/elkurtuk_873

MACISAJT 2018.04.19. 18:34:36

Már másfél évvel ezelőtt is megmondtam, mikor ez az agyament itt óbégatott:
tomanovicsgergely.blog.hu/2017/01/28/nyilt_level_bayer_szannivalo_zsoltnak_g_mint_geci_fodor_gabornak_es_az_osszes_tobbi_magat_ujsagirona

MACISAJT
2017.01.30. 11:09:11
""vagy beledöglök abba, hogy itt minden szar, és/vagy elhúzok a gecibe és leszarom az egészet, vagy túlhajszolom magam és abba pusztulok bele, hogy változást akartam, sokat tettem érte, de minek""

Ez az elmeroggyant most alpárian átkozódva követeli hogy álljanak már vele szóba...(Nem fognak, az árulókat az ellenség mindig kihasználta, de szintén megvetették...)

Annyi tisztesség nincs benne hogy legalább felkösse magát, iskarióti Júdás mintájára, aki áruló lett.
( Lukács evangéliuma: Amikor Júdás látta, hogy Jézust halálra ítélik, felakasztotta magát (Mt 27,3-5; ApCsel 1,17-18).

---

Mi változott azóta? Hogy a sorosok listáján is rajta van? Na zag son.
Ez legalább logikus magyarázat a viselkedésére, hogy nem önszántából ilyan amilyen.
Amúgy meg: panaszkodik vagy dicsekszik?

Armatúra 2018.04.19. 18:45:27

@Tomanovics Gergely: Kedves Gergely! Nem vagyok oda -enyhén szólva- Soros contemporary tevékenységéért, de most nem erről szólnék. Komolyan majd elelbőgtem magam a meghatódottságtól, amikor elolvastam hivatkozott írását. Mint echte fideszbirka, de egyben -hogy nagyképűen fogalmazzak- homo politicus - szoktam időnként be email-ozni Fideszéknek aktuális -zömében gazdaságot érintő- mániámról. Az egyik piszkosul hajaz az ön(ök) gazdasági javaslataira. nem hasonlitgatom elemenként, csak az ismétlést vállalva leírom. 1. Kötelezővé tenni a kártya elfogadást minden vállalkozásnak: kis és nagykereskedésnek, szolgáltatóknak, kicsiknek , nagyoknak, ügyvédnek, nőgyogyinak, egyszóval minden gazdasági szereplőnek. Vállalkozásoknak kötelező üzleti kártya váltás. Készpénz felvétel a minimál nyugdíj erejéig ingyenes, afölött rabolhatnak a bankok.Kivétel lehet arra képtelen nyugdíjas -orvosi igazolással, pl. A büntetésekről a bevezetés előtt széles tájékoztatás. Első bünti 50.000 mindenkinek. Ekkor udvarias értesítés, hogy felkerül egy listára, ahonnan csak min. egy tiszta év után kerülhet le kicsi és nagy. A bünti mértéke mértani sorozat szerint nő, melynek kvóciense 5, azaz N-ik bünti 50.000x5adN, azaz 50000, 250000, 1250000, i tak dalse. Aki bekerült a listára rendszeresen megfigyelt lesz. Az adóellenőrök súlyos bünti terhe mellet nem turpikodhatnak, de érdekeltek lesznek a büntiben. Ez az egyik oldal. 2. A másik a méz. A jelenlegi teljes bérköltség 44%-os elvonása -szuper bruttóról beszélek. lecsökkentendő 34-35%ra max. Azaz most egy munekás 100 ezerHUF-ja a munkáltatónak kb. 190 ezerbe kerül in all. Az új rendszerben 190000-ből 123-124 ezer jut a rabszolgának. A bérköltséget nem lehet lecsökkenteni, azaz a teher nem csökizik, de 20% körüli emelkedés lesz a számlára kapottban. Ez gondolom Európa egyik legkisebb elvonása lenne. A35% nem osztódna ezer tételre. Csak ex has modom, az új bruttó bérnek 12-13%-lenne nyögdíj járulék, 10-11% TB, 7-8% SZJA, a maradék mondjuk egyfajta szolidarítási adó, vagy más fittyfene. Tehát egy lájtos, humánus elvonás, náci büntetési szigorral kombinálva. A fekete gazdaság felszámolódása a kötelező kártya elfogadás, és a kevés, nagy levonással sújtott készpénz révén könnyítődne meg. Még folytathatnám, de ennyi elég estére. Üdv.

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.19. 19:02:10

@MACISAJT: "az árulókat az ellenség mindig kihasználta, de szintén megvetették"

Ez az árulózás nagyon 2012.

Olvasd el kérlek ezt az írást 2010-ből, ami az esszenciája annak, amiben akkor (még Fideszesként) hittem, és amiért dolgoztam:
amieveink.blog.hu/2010/03/08/az_uzenet_5

Aztán olvasd el ezt a néhány hetes írást, ami gyakorlatilag ugyanaz kibővítve:
k1tv.hu/2018/04/03/indul-a-valodi-kozmedia/

Én ugyanaz vagyok ma, aki akkor is voltam, és akit elárultak ebben a történetben, az pont én vagyok.

Peter Götz 2018.04.19. 19:03:22

@Tomanovics Gergely: mikor jártál utoljára kelet Magyarországon az emberek között??

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.19. 19:05:12

@Armatúra: szívből örülök, amikor Fideszestől hallom, hogy az irány jó. Az ország normális mederbe terelése szerintem ott kezdődik, hogy abbahagyjuk egymás gyűlöletét, és értelmes kompromisszumokat keresünk. Sokat írtam erről az elmúlt 2 évben, valószínűleg ez is tetszeni fog:

racionalistapart.blog.hu/2017/01/26/racionalisan_a_bevandorlasi_valsagrol

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.19. 19:06:40

@Peter Götz: nem annyira kimondott vadkelet, de egy heves megyei kisvárosban tengetem mindennapjaim nagyrészét mostanában, és látom, amit látok.

MACISAJT 2018.04.19. 19:17:58

@Armatúra: "Készpénz felvétel a minimál nyugdíj erejéig ingyenes, afölött rabolhatnak a bankok.Kivétel lehet arra képtelen nyugdíjas -orvosi igazolással, pl. "

Höhö...
Mindezt az egymillió "mélyszegény" és analfabéta országában....

Vicces.

Peter Götz 2018.04.19. 19:19:02

@Tomanovics Gergely: és ha elmennél egy Nyírségi faluba,ott mit mondanál ,hogy Felcsúton miért van 4 milliárdért stadion Orbán telkén,miért kapott az ottani futball club 12 milliárd forint TAO támogatást ami KÖZPÉNZ,és miért MILLIÁRDOS Felcsút polgármestere,mit ad isten 2010 óta??!!

kvadrillio 2018.04.19. 20:40:33

rohaggyon meg a kurvaanyja is annak, aki miatt ez a két munkás meghalt !!!!! A SZOCIALIZMUSBAN VOLT MUNKAVÉDELMI OKTATÁS ÉS VIGYÁZTAK A MUNKÁSOK ÉLETÉRE ! ROTHADT KAPITALIZMUS ÉS A VEZETŐI IS AZOK !!!
Lezuhant és meghalt két munkás az ELTE Nagytétényi úti kollégiumának felújításánál

ÉS....SZAROK SOROSGYÖRGYRE ! MENNYEWN INNEN A KURVA ANYJÁBA !!!

Bisi 2018.04.19. 20:59:47

Nem akarlak megbántani de nekem lúzernak tűnsz. Akinek adott a lehetősèg, de nem tud élni vele, és ezért óriási energiát fektet a körülmények kárhoztatásába, az ellenfél gyűlöletébe. Ha ezt a borzasztó energiát és elszántságot a saját magad fejlesztésére tudnád fordítani sokkal harmonikusabban tudnál élni. Persze nem ismerlek, ez csak az írásaid alapján jött. Inkább saját magadban higyjèl és ne a politikusoknak, mert azok folyton hazudnak (tisztelet a kivételnek).

annalovacska 2018.04.19. 21:00:30

imádom a soraid, zseniális

annalovacska 2018.04.19. 21:02:56

egyben felháborító, h pusztán emiatt simán lekerültél a listáról. Fortélyos:)

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.19. 21:21:42

@annalovacska: Hát, egy kicsit én is sajnálom, de talán a Kubatov-listán még megvan a bérelt helyem :)

24.hu/belfold/2016/10/01/best-of-gyurcsanytol-a-kubatov-listaig-megszolalt-a-fidesz-volt-videosa/

@Bisi: ez csak a felszín, amit itt látsz. Rájöttem, hogy a komoly és előremutató javaslatok (amikből például a racionalistapart.blog.hu-n van jópár) önmagukban nem érdekelnek senkit, muszáj egy kicsit lemenni kutyába, provokálni és gerillamódszerekkel harcolni. A K1 TV koncepciója is pont erre fog épülni, csak épp videón, mert azzal még több emberhez el lehet érni: k1tv.hu/2018/04/03/indul-a-valodi-kozmedia/

invalid user name 2018.04.19. 21:22:27

Ez a lista egy gumicsont volt amire kiszámítottan rá is ugrott az ellenzék.

Meg egyébként én is a fene egyen meg.

invalid user name 2018.04.19. 21:24:16

@kvadrillio:

Igen, én láttam soros györgy volt ürgebőrbe varrt békaembereknek öltözve, virág elvtárs ez az ítélet.

invalid user name 2018.04.19. 21:25:25

@Peter Götz:

Na én feltettem ezt a kérdést.

Nem fogsz meglepődni a válaszon.

amaurote · http://anarchia2020.blog.hu 2018.04.19. 21:27:38

ennek a listának a lényege hogy a fideszesek féljenek...

invalid user name 2018.04.19. 21:27:49

@Tomanovics Gergely:

Orbán megköszöni, ha elmész és örül, ha vissza se jössz.

agapornisz 2018.04.19. 21:28:30

@Tomanovics Gergely: Még nem olvastam el a következő ópuszodat, de valamit megjegyeznék. Sajna elhagytam a 70-es kilométer követ, így Arzheimer polgártárs érkezéséig még emléxek a régebbi dolgokra. A Fidesz SZDSZ-ről való lecuppanása pillanatától az egész akkori sajtó, médiumok céltáblája lett -persze az MDF-fel együtt. A hang a gúnyolódástól az inszinuációig terjedt. Amúgy akkor, sőt még 94-ben is szadeszes savazó voltam, de nekem is kiütötte szemem fülem a váltás. Szóval a megosztás, gúny gyűlölet nem egyértelműen FIDESz copy right. De valóban elkezdődhetne a normalizálódás mindkét oldalon. Csak igazi droidos rosszindulattal jegyzem meg , mivel minden objektív értékelés szerint a túloldalon van a szellemi erő java, legalább is a szellemileg legtisztább erő, ipeg -mint erősebb- járhatna elől jó példával. De, jobb persze eccere, valahogy. Másrészt fenti szösszenetemnek van egy-két etikai következménye is. Példul, mivel én már onleány előtt is reátértem amániákusan fehér adózásra, nem kis küzdelmek sorozatán át, magyar valóság anyánkkal-a kurvával -szemben. Sokkal kritikusabban nézem a kőtségvetésforgó mienségét és irányultságait. Azaz, a fehérítésnek a fenti mézes-náci módja nem csak a dzsidipi-t emelné meg, s így az adósság mértéket is csökizné, már de júre, nem de facto, hanem az emböröknek kormány költéseit is jobban lelkük szottyához közelebb vinné, izotróp módon, ti. politice. A pontos adózásnak vannak lelki hatásai. Es. Mostan az a szöveg, hogy miért adózzak pontosan, mikor fennen/fentebb is lopikálnak. Ez egyrészt nettó hazugság volt régebben is, ante Fidesz és most is. Tudniillik Mészár et al. nem lopikál, hanem a virtigli nepoptizmus hasznélvezője, ami szintén nem szép. Másrészt azon a színten nem kell lopni, mert egy sereg hót törvényes kőtségcsöki mód van manikánk egyben tartására. Mintegy. A másik dolog, hogy a korrekt adózás kikényszerítése, különösen adókönnyítéssel egyfajta társadalmi etikai következményt is hordoz maga magában. Na, mára elég volt belőlem. Elolvasom az ópuszit, aztán nézek valami baromságot, hogy gyorsan tudjak hajcsizni. üdv.

agapornisz 2018.04.19. 21:30:36

@agapornisz: Bocs, de ez a kurva masina önállósította magát és nem tudtam lektorkodni magamon. Remélem nagyjából érthető a szöszinet! Jóccakát!

annalovacska 2018.04.19. 21:33:37

@Tomanovics Gergely: pusztító ez az egész. Egyben szánalmas. Mi nem ismerjük egymást, én ma a zindex :o) oldalán olvastam ezt az egészet, de komolyan mondom, én kérek elnézést. Hozzáteszem: menő olyan listán szerepelni, ahol néhány halott is szerepel, mint Soros-zsoldos:o) muhaha

annalovacska 2018.04.19. 21:35:51

és most h rákerestem a neten: bátorság ez. És örülök, h csak a listán végezted, és nem börtönben.

agapornisz 2018.04.19. 21:39:49

@MACISAJT: Úgye értelmezed a dolgot? A mélyszegény nem adózik, ill. cash-ben kapolja, na. Csak gondolkodni és nem zsigerből replikázni, mer'az lyukra csusszan. A számodból kiindulva 9.8-1= 8.8 milla. Ráadásul a vállalkozok zöme azért nem mélykódis, ha nem is gazdag. Hja, és talán tud óvasni, meg még okostelije is van. Szóval nem reménytelen az ügy., atyafi. Ne zúdulj két,vagy több ségbe a dologtól. Én is vállalkozom és nem vet fel a pénz, enyhén szólva. Adózni -kisebb mértékkel- szépen, ahogy csillag megy az égen úgy érdemes. Az ám, hazám.

Nincs közöttünk csicska 2018.04.19. 21:48:19

Sorost kiütötték. Elege van, bezárja a CEUt, s viszi az alapítványát.

Rájött soros hogy errefele nem lesz egyhamar lippsi a széljárás. Orbán most rocksztár lesz a jobboldali világsajtóban hiszen ausztráliától az usa-ig soros elüzéséért imádkoznak a patrióták kelettől nyúgatig

A sorosmédiában meg nácikommunista autokrata kleptokrata őrült lesz akit meg kell állítani.

Muhaha

agapornisz 2018.04.19. 21:53:42

@Tomanovics Gergely: Nagyon ajjas vagyol te Gergő! Kilövöd a poénjaimat. basszus..., persze mit várjon az ember egy ellenes zékitől???!?!? Most Armatúró bácsi tv-zni akar pindurit a napi baromság adag beszedésére, oszt hajcsicsa. Holnap, ha megélem és itt leszöl megörvendeztetlek némi ellenérvvel, ill. inkább módosítással, kiegészítéssel, mert, amúgy rohadtul közelít ez ügyi mániákus véleményemhez. Jó éjt !

annalovacska 2018.04.19. 21:56:04

találtam a Figyelő listán egy Róbert Üsztöke nevű embert, kicsit lejjebb Üsztöke Róbert. Faguriga legyek, ha nem világszám kétszeres Soros zsoldosnak lenni. Senki nem olvasta végig a névsort? De most komolyan.

okostojas007 (törölt) 2018.04.19. 22:02:23

@Nincs közöttünk csicska: csak feladta a sok hozzád hasonló fogyatékos oktatását, mert látta, hogy az ilyen fideszbirkának már a 8 általános is közel megugorhatatlan szint.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2018.04.19. 22:09:55

Engem az érdekelne, hogy lehet a listára felkerülni? Sajnos, engem lehagytak, pedig a kleptokráciát utálom.

dr. mesterséges színezék 2018.04.19. 22:11:20

@Rettegek mert ballib vagyok: "Egyetértek.. Ez a lista egy marhaság volt. "

Nem, Bélám a NER-ben, ez nem _egy_ marhaság volt, hanem az egész, általad körbenyalt nyolcéves szarnak az egyenesági következménye; az a kötelező fázis, amikor nem számolnak, mielőtt vágnak.

dr. mesterséges színezék 2018.04.19. 22:14:35

@Molnárgörény: Nem vagy egyedül a felháborodással. De valószínűleg már folynak a tárgyalások a Ki kicsoda a Soros-szervezetben kiadásáról, amelyben mindannyian ott leszünk - csak most Kubatov Gabinak törpölnivalója akadt a GDPR miatt. Megoldja. Ezt is.

dr. mesterséges színezék 2018.04.19. 22:17:21

@annalovacska: " Senki nem olvasta végig a névsort? De most komolyan."

Annyira azért nincsenek megfizetve, hogy azt a szart, amit írnak, még olvassák is.
És a franc se gondolta volna, hogy más megteszi - az MTVA-s srácok is feltételezték, hogy a királyiban nyugodtan kamuzhatnak, nem árt, mert úgyse nézi senki.

dr. mesterséges színezék 2018.04.19. 22:20:27

@Nincs közöttünk csicska: Azé jó kis világösszeesküvés az, amit így ki lehet ütni.

Nem erről jut eszembe: tudod miért kék-zöld foltos az egyszeri horgász válla?
Az állandó "eeeekkkora halat fogtam" teszi.

Nincs közöttünk csicska 2018.04.19. 22:22:29

@dr. mesterséges színezék: Nem ez volt az első, s nem is az utolsó ahonnan kitiltották a soros féléket.

annalovacska 2018.04.19. 22:23:08

@dr. mesterséges színezék: balfaszok.még az ilyen tudatlanok mint én, s a hozzám hasonlók is látják, szar a lista. Azért a kiadónál csak lenne egy ember, aki elolvassa, mielőtt nyomdába küldik. Feltételezem, h előtte a lista pár ember asztalát megjárta, mind megnyomta az ok gombot a halottaktól s ismétlődésektől teli ìráson???? Mondom, én kérek elnézést.

dr. mesterséges színezék 2018.04.19. 22:29:58

@Nincs közöttünk csicska: Aha. Volt már Oroszország... ahol az aktív intézkedések osztályáról kikerült exkágébés el se tud képzelni egy olyan világot, ahol ha valaki jogot követel vagy ad valaminek vagy valakinek, az nem felforgató - csak mert pont ezt a felforgató formát választották hajdan a nyugati demokráciák hanyatt lökésére Konfúciusz útmutatását követve.
Pámágájes, dárágíj taváris?

2018.04.19. 22:32:02

@Armatúra:

Már megint helybe jöttél azért a bizonyosért.
Ha "homo politicus" lennél, akkor azt is tudnád, hogy TB már nincs, helyette EHO van.
Még egyszer, hogy megértsd.
NINCS Társadalom Biztosítás, HELYETTE Egészségügyi Hozzájárulás van.

Hogy ez miért van így, kérdezd meg a gazdit.

dr. mesterséges színezék 2018.04.19. 22:34:56

@annalovacska: Azt a szöveget, aminek van alapja, messze könnyebb lektorálni, mint azt, amit csak összeborogatnak kontrolcékontrolvével.
... és persze a kontraszelektáltak gőgje elkerülhetetlen. Hibát csak az keres a munkájában, aki becsüli valamire azt, akitől a munkát kapja; azt, aki a munkájának az eredményét kapja; és saját magát, mint a munka elvégzőjét.

dr. mesterséges színezék 2018.04.19. 22:38:04

@Tomanovics Gergely: "Ez az árulózás nagyon 2012."

Nem lehet azt mondani, hogy Torgyán gyomtalanul tűnt volna el a Kisgömböc gyomrában. A retorikából maradt valami a szájuk sarkában.

kószák egyike 2018.04.19. 22:43:51

@Tomanovics Gergely: Földig kell hajolnom! Zseniális MTI hekkelés volt! Zseniális! Potyogott a könnyem a röhögéstől! Gratulálok! Tulajdonképpen közmédia lenne vagy mi a szar, adóforintokból, szóval nekem mint adófizető állampolgárnak nincs az ellen kifogásom, hogy lehozták.

agapornisz 2018.04.19. 22:50:22

@Látens Inszinuáció: Tudod, lelkem zamata, vállalkozóként látom a betenni valókat névvel ellátva. Az EHO-n kívül van még egy egészségügy és munekaerő piaci hozzájárulás. A cimke variábilis, a tartalom the same. Persze, hogy jön az én tudásom egy virtigli vélemény vezéréhez.? Amúgy ténybeli érvelés szösszenetemmel kapocsban? Vagy csak úgy axiómaként tekintsem megszólalásaidat? Ha megnyugtat, úgy tekintem mint a te tökéletes világod apró, de a maga koordináta rendszerében tökéletes objektumát. Megpróbálom túlélni szellemi nagyságod rám tornyosuló fenyegetését. Szép álmokat! üdv.

agapornisz 2018.04.19. 22:54:29

@agapornisz: Anmúgy, ha felszállasz a 3. metróra, eccer csak eljutsz egy szép helyre, egy nagy épülethez, mármint , ha felmész a felszínre. Kérdés: hol jársz és mi az épület funkciója? Pá:

2018.04.19. 22:58:25

@agapornisz:

"Az EHO-n kívül van még egy egészségügy és munekaerő piaci hozzájárulás."

Öööö izé... most én vagyok a hülye, vagy mindenki helikopter?

Ad egy: Az EHO önmagában az összes egészségügyi hozzájárulást jelenti, nincs még külön egy másik.

Ad kettő: Azonkívül elsiklottál azon apró tény felett, hogy TB viszont nincs, és én erre reagáltam. Azonban jó fityiszes szokás szerint maszatolsz.

Ad három: Ráadásul nem Neked írtam.

És ha már megszólítottál Ó nagyvezírürü!
Neked, mint kívülállónak, mi a véleményed az intelligenciáról?

Szép álmokat!

Jakab.gipsz 2018.04.19. 23:04:18

@Tomanovics Gergely:

Gerő előbb Spinozával birkózz meg, aztán jöhetnek a nehezebb dolgok.

HgGina 2018.04.19. 23:45:48

Nekem ugyan fogalmam sincs, milyen lista ez, és kik vannak rajta, talán ha három név tűnik ismerősnek.
De ahogy elnézem, az egész nagyon hasonlít a maci halállistájára és nyuszikára.

birka menet 2018.04.19. 23:52:53

Csak azt nem értem, hogy akit rátettek erre a nyilvános lejáratási listára, az miért nem megy be a tulajhoz vagy a főszerkesztőhöz és kever le neki két akkora hatalmas melyport, hogy a fogprotézisát is lenyeli?

Ez a fidióta csürhe csak ebből ért, ráadásul a fidesz maffia halálra fosná magát a nyilt ellenállástól illetve ellentámadástól. Még az is lehet, hogy a NER két perc alatt összezuhanna, ahogy a Ceaucescu diktatúra is két perc alatt összeomlott az első bekiabálótól.

dr. mesterséges színezék 2018.04.20. 00:31:33

@Tomanovics Gergely: "én hiszek abban, hogy a Fideszesek többsége nem a fanatikus békemenetesekből áll (ez csak egy szűk, de hangos kisebbség) hanem olyan hétköznapi emberekből, amilyen én is voltam"

Ha 10 évvel ezelőtt mondtad volna, még megértettem volna, de aki ma leteszi mellettük a garast, az vagy
- részesül a lopott jószágból, azért fanatikus,
- nem részesül, de imádja a narancs mezt, és számára a közélet nem létezik, csak egy nagy meccs, amin hétvégi harcosként összekapacskodva kurjongatni lehet, ezért fanatikus,
- a lopott jószágból nem részesül, de az újraelosztásnál jól jár, vagy azt hiszi, hogy jól jár, ezért a kurvák fanatizmusával védi a prostitúciót,
- szimplán ostoba, ezért fanatikus.

És minél többször szembesül azzal, hogy egy szemétláda mellé állt, annál fanatikusabb lesz, mert nem mindenki Greyhound, hogy beismerje magának, hogy az a sok mocsok, amiről azt hitte, hogy csak a rosszakarói tulajdonítják annak, akiben bízott, nem hogy mind igaz, de sehol sincs az igazsághoz képest: a kognitív disszonanciát inkább a valóság hajlításával tudják le, és végül nekimennek annak, akik láttatni, hallatni szeretné velük a kellemetlen igazságot.

Aki a szar fociban is drukker marad, az nem csak azt állítja, hogy a csapata nem kezezett, de már úgy is látja, hogy nem, és ne légy a közelében, amikor megeresztesz egy, dehátlátszikhogyot!

dr. mesterséges színezék 2018.04.20. 00:34:38

@birka menet: Ugyanazért, amiért tanácselnököket, pártfunkcikat, házmestereket sem vertek pofán, amikor kijárt volna nekik.
Ki van ez a szisztéma találva elég régen.
Igaz, a pokrócozás is.

Gazz 2018.04.20. 07:21:29

Kár, hogy kiemelted a kezdőbetűket, jó játék lett volna várni, mikor veszik észre.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.20. 07:40:25

Te már 2009-2010-ben geci voltál az "lemútnyócéves" propagandáddal, meg is mondtuk neked. Későn kapcsoltál.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.20. 07:41:03

Te már 2009-2010-ben geci voltál az "lemútnyócéves" propagandavideóddal, meg is mondtuk neked. Későn kapcsoltál. Neked is köszönhetjük ezeket.

Armatúra 2018.04.20. 08:02:15

@Látens Inszinuáció: Nyuszómuszó, imádott kommtársam! Remélem nem zavar, hogy Agapornisz és Armatúró is én vagyok. Ez egy technikai karambol következménye. A Társadalom Biztosítás, mert az mint forrás a tevékenységhez létezik. másrészt, pindurit számolva kitüremkedne, hogy az EHO bevétele nyomokban sem fedezi a kiadásokat. Az már bürokráciai, kormányzati mánia, hogy változtatnak folyvást, különböző világraszóló okok mián. Legyen ez az örömük. A társadalombizti tevékenységhez forrás is kell. A címkék átírása, mint pl. Szoc. Hozzájárulás és tsi. second hand ügy, amúgy. Üdv.

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2018.04.20. 08:36:15

persze, soros-pézből könnyű levetetni magad bármilyen listáról.
(őszinte gratulációm a trollkodásért, ezek tényleg ennyire hülyék.)

Armatúra 2018.04.20. 08:36:31

@Armatúra: Még segítek. Ez különösen szép egy birkától, akinek amúgy 0.000 -matekosan az első négy értékes jegy nulla -intelligencsijája van, egy intelligenciával fölösen ellátott polgártárs felé.. A mi társadalmunk, ill. államunk minden csacska idiotizmustól eltekintgetve, szociális állam. Ezért, egy kirovó felosztó rendszer révén ellát -úgy ahogy -közfeladatokat. Két ilyen leggyakoribb a nyugdíj ellátás ill. a társadalombizti. Az előbbi trivi, mert nevében van lényege. A második jelenti az egészségügyi ellátást, betegség esetén -már ahogy, amilyen hatékonysággal- valamint kereset részleges pótlását, khm. Mármost, lehet címkézni ezerféleképpen, de ez a két közfeladat, úgy ahogy,kötelezettsége az állambának. Amikor pedig leírtam adózási elképzelésemet, akkor a mostani burjánzás helyet, megneveztem a lényeges közfeladatok forrásait, mint nyögdíj járulék és mint TB JÁRULÉK, bizony. Ezen kívül az SZJA-t, ami szintén valaminek forrása, végül a maradék píz hányadot elkereszteltem Szoidarítási járuléknak, de lehet gömbvillámnak is nevezni. Ennyi. Szép napot! Üdv.

Myrath 2018.04.20. 09:37:55

@Bisi: Inkább egy következetes idealista. Amire sokaknak a megalkuvás a válasz kicsinyes önös érdekből, arra neki a következetesség. Ez nem baj, sőt, több ilyen ember kéne. Szvsz.

blah 2018.04.20. 09:45:41

én szeretném felvetetni magam a listára.

Jakab.gipsz 2018.04.20. 10:51:05

@blah: Én a helyedben ezt kétszer is átgondolnám.

Jakab.gipsz 2018.04.20. 10:52:25

@Brendel Mátyás: Szia Soros csicska Matyi, jöttél szimatolni?

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2018.04.20. 11:55:44

@Brendel Mátyás: Emlékszem rád :) De már 2010-ben se nagyon érdekelt egy fizetett MSZP-propagandista véleménye, és most se nagyon. Az MSZP és a DK vitathatatlan felelősséggel bír a fidesz kétharmadának létrejöttében és fenntartásában, rég vissza kellett volna vonulnotok.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.20. 12:05:52

@Tomanovics Gergely: Ellentétben veled, én sosem voltam fizetve. Vagy te olyan hülye, hogy megrágalmazol olyan dolgokban, amiről fingod nincs. Tudod, nekem van olyan foglalkozásom, amelyből marha jól megélek, mert van hozzá eszem. A politika csak szórakozás.

Mivel nem vagyok hülye, emiatt aztán olyan hülyeséget sem csinálok, ami 5 évvel később vállalhatatlan. Még olyat sem, hogy mondjuk beléptem volna az MSZP-be, ami azért kis hiba lenne, mert nem értek annyira egyet a párttal, hogy belépjek. Vagy, hogy pénzért dolgoztam volna nekik.

Mindig fenntartom a véleményem, a szabadságom, a távolságtartás jogát, mindig megfontoltan foglalok állást, és nem kötözöm oda magam valamely párt mellé, mint te, ami utólag kínos.

Az MSZP és a DK politikája vitatható, de átbaszni a szavazókat te basztad át. A Fidesz kétharmadért náladnál csak a szavazónak van felelőssége, aki rájuk szavazott. Teneked annyiban van sokkal több felelősséged, mint az MSZP-nek, vagy DK-nak, mert te egy hazug propagandában vettél részt a Fidesz mellett. Ők meg mindig is ellene voltak.

Elég hülye az, aki a Fidesz ellenségét emeli ki fő felelősnek a Fidesz kétharmadáért.

Egyébként még egy kurva fontos tény: 2010-ben lehetett az LMP-re és MDF-re szavazni annak, aki nem az MSZP-re akart. És a Jobbikra is, csak ugye azt én nem ajánlom. Tehát még ha valaki gyűlölte is az MSZP-t, még akkor sem volt kénytelen a kétharmadra szavazni.

Tudom, neked nehéz ezt fejben tartani, meg gondolkodni, úgy általában, ezért írom. Te még mindig a beszopott Fidesz agymosás maradékait hányod ide.

antiinternáci 2018.04.20. 12:28:26

Vanbak kommentelők, akik valamilyen (nevetséges) fennsőbbségükből kiindulva fikázzák a Fideszre szavazókat.

Miközben azokra a kommunistákra szavaztak, akiknek a fő kampányelemük az "Ezek is lopnak..." volt.

Ezt beszopni, és közben egy bit fölötti agyi kapacitásukat vizionálni, teljesen elképesztő.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.20. 12:51:54

@antiinternáci: egy bit fölötti kapacitása annak nincs, aki nem tud különbséget tenni a különböző kormányok alatt történt lopások nagyságrendje között. Mészárosék annyit lopnak egy hónapban, mint előtt egy ciklusban.

antiinternáci 2018.04.20. 13:25:09

@Brendel Mátyás:

Akkor Te is azok közé tartozol, aki annak ellenére tartja magát szuperokosnak, hogy internácikra szavazott? Gratulálok, jó Neked...

Egyébként nyugodtan folytassátok itt tovább Orbán 2022-es négyötödének előkeszítését, eddig is sokat segítettetek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.20. 16:24:33

@antiinternáci: ön olyan okos vagyok, hogy ilyen "internácis" kifejezésekkel nem hatsz meg. Nincs semmi tartalom e fogalom mögött, csak ész nélkül gyűlölködsz.

Btw egy bármilyen értelemben nemzetközi környezetben élni, ahhoz bizony magasabb intelligencia kell, mint ami neked van.

marosy 2018.05.06. 19:33:28

Mégy te az anyádba, seggarc.
süti beállítások módosítása