Kamerás szemüveggel támad a Snapchat

snapchat1.jpgKi gondolta volna, hogy a Google Glass és úgy általánosan minden okos szemüveg bukása után, valaki a piacon megpróbálkozik a közeljövőben annak, vagy ahhoz hasonló innováció fejlesztésével. Azt meg pláne ki gondolta volna, hogy a mobilra optimalizált közösségi média egyik úttörő startupja, a Snapchat húzza elő a kalapból ismét a szemüveg témát.

Videózz okosba!

Bombaként robbant be a hír a különböző tech portálokra, hogy a Snapchat vállalkozás új neve Snap Inc. lett, valamint, hogy kilépve a mobil applikáció skatulyájából, egy elsőre limitált példányszámú hardvert is a piacra dob a cég, méghozzá egy kamerás napszemüveg formájában.

A szóban forgó napszemüveggel 10-30 másodperces videókat lehet készíteni és természetesen egyből megosztani azokat az appon. Bluetooth-on és Wifi-n kommunikál az iOS-es és Androidos telefonokkal. A kamera látószöge 115 fokos, ezzel is próbáltak közelebb kerülni az emberi szem látószögéhez. Akksiját tekintve egy napig bírja az üzemideje, tölteni pedig a tokjából lehet.

Tök korrekt dolog azonban, hogy felvételkor villog egy kis led benne, hogy mindenki számára egyértelmű legyen a videófelvétel ténye, és ne lehessen a tizenévesek kémcucca.

snapchat2.jpg

Az ára 130 dollár körül mozog, továbbá fekete, zöldeskék, valamint piros színekben lehet majd kapni. 

Biztonságtechnikai és vagyonvédelmi múltam miatt, nekem az egészről egy tiniknek szóló kémjátékszer jut az eszembe, ami igaz semmire nem jó, de menő leszel tőle egy darabig. Nem hiszem, hogy elveszi a mobilos videózás kenyerét, így marad valóban trendi és jópofa játékszer, ami fél év után várhatóan kifúj majd.

Forrás: TechCrunch

Címkék: rövid hírek