A betegek életével játszadoznak

2016.06.28. 06:11

753x440.jpgHavonta egy valag pénzt vonnak a béremből egészségügyi járulék címszó alatt, csak most már azt nem értem, mégis mi a frásznak.

Kedves Praxis!

 

A körzeti reumatológiai szakrendelésre kaptam beutalót a közelmúltban. Ez egészen konkrétan még februárban történt. Állandó fej és deréktáji fájdalom miatt utalt be a háziorvosom, hogy végre hosszú évek fájdalma után kiderüljön, mi okozza a kellemetlen tüneteket. Mivel a helyzet nem olyan egyszerű, időpontot kellett kérnem telefonon, kaptam is, május közepére, vagyis 3 hónapot kellett várnom. Semmi gond, ha évekig bírtam a fájdalmat, ezen már nem múlt.

 

A rendelésre időben érkeztem, ahol kiderült, rajtam kívül még pontosan 4-en kaptak ugyanarra az időre behívót, ez egyébként rendkívül érdekes, már máskor is tapasztaltam, más rendeléseken, hogy valamiért minden esetben több beteget ugyanakkora hívnak, így az időpont rendszer már önmagában értelmetlen, hiszen a várakozást lenne hivatott minimalizálni, ennek ellenére így is több, mint 2 órát ültem a váróban, mire rám került a sor.

 753x440.jpg

Önmagában ennyiért még nem emeletem volna fel a hangomat, ugyanakkor olyan szintű embertelen bánásmóddal találkoztam, ami tűrhetetlen és felfoghatatlan számomra. Az orvos igazi ki, ha én nem típus volt, aki nem csak köszönni felejtett el, de az emberség minden szikrája hiányzott belőle. Kérdésekre nem volt hajlandó válaszolni, ezt meg is mondta, nem ér erre rá, a vizsgálat során jelzett reakciók hidegen hagyták (többször is élesen felszisszentem a fájdalomtól), végezetül kijelentette, hogy nem észlel semmiféle kóros elváltozást, a részéről be is fejezte a vizsgálatot, továbbiakra pedig véleménye szerint nincs szükség. Még mormogott valamit úgy nagy általánosságban a hülye betegekről (ezt így, szó szerint) és végeztünk.

 

Amikor a háziorvosomhoz visszamentem a történtek után, teljesen le volt döbbenve, még ő szabadkozott a kolléga tapló magatartása miatt és megjegyezte, ha jót akarok, nézessem meg magam magánrendelésen. Nesze neked Tb fizetés 16 éve. Azért az egészség tényleg a legfontosabb, így el is mentem egy jobb nevű rendelőbe, ahol szerencsére másként álltak hozzám. Arról nem is beszélve, hogy az odafigyelésen kívül elkezdtek foglalkozni is velem és láss csodát, kiderült, sérvem van. Több kezelésre is kiírtak, de egyelőre lekopogom, sokkal jobban is érzem magam. Mindez eddig már több, mint 50 ezer forintomba került, miközben havonta egy valag pénzt vonnak a béremből egészségügyi járulék címszó alatt, csak most már azt nem értem, mégis mi a frásznak.

 

Azt gondolom, az egészségügy is szolgáltató szektor, de jelen példa azt mutatja, csak a pénzt veszik ki belőle, cserébe semmit sem kap az ember. Sem hozzáértést, sem odafigyelést, de még csak emberi hangot sem.  És ha velem így jártak el, mit szóljon az, akinek életmentő lenne, hogy alaposan és jól diagnosztizálják? Mert bizony, ezeken a dolgokon betegek életei múlhatnak. Szégyen és tűrhetetlen, amit megengednek maguknak!

 

L.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asztalosani 2016.06.28. 07:11:32

"Amikor a háziorvosomhoz visszamentem a történtek után, teljesen le volt döbbenve, még ő szabadkozott a kolléga tapló magatartása miatt és megjegyezte, ha jót akarok, nézessem meg magam magánrendelésen."

OHHHH ISTENKÉM!
MIKOR FOG VÉGRE LEESNI AZ NEKED ÉS A TÖBBI EMBERNEK, HOGY EZ DIREKT ERRE MEGY KI. AZ ÁLLAMI ORVOS DIREKT EGY SZ*RKUPACNAK NÉZI A BETEGÉT, DIREKT ÍGY BÁNIK VELE EZÁLTAL RÁKÉNYSZERÍTVE HOGY KINYISSA A MAGÁNPRAXISBA A BUKSZÁJÁT.

KISCSILLAG!
EZEK ÖSSZEJÁTSZANAK.
NEM ESETT LE???

VAJON A HÁZIORVOSOD MIÉRT NEM MONDTA, HOGY MENJ CSAK VISSZA, ÉS KÉRJ MÁSIK ORVOST MERT SZABAD ORVOSVÁLASZTÁS VAN, PLUSZ INGYEN ÉS BÉRMENTVE KÉRHETSZ MÁSODVÉLEMÉNYT?!?! IGEN, DRÁGA, TB-RE!!!

TUDOD NEM CSAK IDE KELLENE IROGATNI, HANEM AZ ÁNTSZ-HEZ, TASZ-HOZ, AJBH-HOZ, MOK EB-HOZ ÉS A TÖBBIEKHEZ.

EZZEL ITT SEMMIT SEM FOGSZ ELÉRNI!!!

Viktriat 2016.06.28. 09:39:49

Szomorú. Most hajtottak el a nőgyógyászati ambulanciáról. Ha nem súlyos a panaszom, időpontot kell kérni, 1 hónap múlva adtak. Orvos nem volt az egész osztályon. Egyre kevesebben vannak.

lavór 2016.06.28. 10:11:18

Tessék sírni az egészségügyi minisztérium előtt.. Ja, ma egyszerűbb, ha OV-nak szól a kedves panaszos, ő dönt mindenről.

Muad\\\'Dib 2016.06.28. 10:18:43

@lavór:
Az tény, hogy a kormány(ok) tehet arról, hogy ilyen állapotban van az egészségügy. De biztos, hogy OV személyesen kéri meg az orvosokat, hogy legyenek taplók?

lavór 2016.06.28. 10:20:08

@Muad\\\'Dib:

Hát, lassan úgy néz ki, mindent ő intéz egyedül.
Bár az én orvosaimmal még nem dumálhatott, mind kedves és barátságos.

ebella 2016.06.28. 10:32:03

Én meg egyszer kettőtől (amire hívva voltam), eset fél nyolcig vártam, mire azt mondta a nővér, most a táppénzesek jönnek. Kérdeztem nem vagyok benn a gépben, mert egyrészt már elmentek olyanok akik később jöttek, másrészt meg mi az, hogy akár haza is mehetek egy félnapos várakozás után, mert most már a táppénzesek jönnek? Azt mondja, nem tehet róla sok a meló kevés az orvos. Mondom, akkor mi a lófasznak adnak időpontot? És azzal el. Mindezt a fővárosban, nem valami kisvárosi rendelőben.

Mit mondjak, egy fél év alatt elmúlt magától a bajom, lehet mart nagyon vigyáztam nehogy megterheljem. De lehet, hogy egy hónap alatt is elmúlhatott volna ha kezelik és kevesebbet kínlódok.

Hörömpő cirkusz világszám 2016.06.28. 10:44:44

Váll-ambulancián októberre van időpont. Részleges ROK-szakadásom van, ami - ha jól tudom - az idő előrehaladtával már nem, vagy csak részlegesen állítható helyre. Sajnos sem orvos, sem gyógytornász nem vagyok, így fogalmam sincs, mit tehetnék az állapotromlás lassítása érdekében.

Dr. Bélus___ 2016.06.28. 11:04:29

Üdv a valóságban! A TB járulékot nem azért fizeted, hogy neked legyen ellátásod (ha azért fizetnéd, akkor nem függene a béredtől, ellenben függene a korodtól), hanem azért, hogy az egyszeri Rozi néni kaphasson valami orvosi ellátáshoz hasonlót nyolcvansokévesen is. Persze amit kap, az csak egy pofon a sz*rnak, de ha ezt megszüntetnék, akkor 5 perc alatt vesztené el a következő választásokat az aktuális kormány (most épp Fidesz, de ha később más kerül hatalomra, ő is ugyanúgy sakkban lesz tartva). Ha kicsit kicsavarod, ez a kormány által a Rozi néniknek fizetett védelmi pénz... persze a te adódból. :)

asztalosani 2016.06.28. 11:28:57

@Dr. Bélus___:

"Üdv a valóságban! "
ez most tőled elég meredek...

"A TB járulékot nem azért fizeted,"

te még mindig alszol :D
drága! az már jó pár éve NEM JÁRULÉK, HANEM ADÓ, nem fizeted hanem jobbára vonják tőled.
tudod, ezt is átnevezte a fityesz.

rozi néni szart sem kap, ugyanis mivel adó, ezért átcsoportosíthatják (és át is csoportosítják a stadionépítésre, meg a kisvasútra, meg mnb-s alapítványokba, ami nem közpénz, de mégis az) ezért is nevezték át.

üdv a valóságban!

Hörömpő cirkusz világszám 2016.06.28. 11:59:51

@asztalosani: Ha munkáltató, akkor szociális hozzájárulási ADÓt fizet, ha munkavállaló, akkor egészségbiztosítási JÁRULÉKot. Csak a pontosság kedvéért, drága.

she_wolf 2016.06.28. 12:07:45

Kedves poszter!
Az egészségügy valóban szolgáltató szektor, amennyiben magánrendelésről beszélünk.
Az állami egészségügy nem az!
Sajnálom az egészségügyi problémája miatt, de valóban az van, hogy előzetes tájékozódás szükséges a nem akutan fellépő bajok esetében, és keresni kell a megfelelő szakembert, akihez célzottan lehet beutalót kérni.
Ez az, ami még megoldható magánszektor igénybevétele nélkül és a TB terhére.

Azt azért szeretném Öntől megkérdezni, hogy mégis ki, és hova veszi ki a pénzt a TB-ből? Csak mert az egészségügyi intézmények többéves adósságokat görgetnek maguk előtt úgy, hogy alapvető eszközök pótlására, közüzemi számlák fizetésére, állagmegóvásra nem jut pénz:(
És akkor a munkaerő megemlítésre sem került...

she_wolf 2016.06.28. 12:14:55

@lavór:
Ez teljességgel kizárt!:D

she_wolf 2016.06.28. 12:24:22

@Hörömpő cirkusz világszám:
Bocs, hogy belevau, de "egészségügyi hozzájárulást", nem járulékot. A járulékért ugyanis JÁR valami, a hozzájárulás pedig "tegyük a kalapba, és az kap belőle, akinek éppen szüksége van rá" módszer szerint megy az eü.-be.

Hörömpő cirkusz világszám 2016.06.28. 12:36:08

@she_wolf: Semmi gond :) Biztosítási jogviszonytól függő az elnevezés. A munkavállalók (alkalmazottak) járulékot, a magánszemélyek, ha nem kifizetőtől kapják a jövedelmet vagy a kifizetőt nem terheli adóelőleg-megállapítási kötelezettség, hozzájárulást fizetnek. A hozzájárulás mértéke lehet 27 % (előzőleg említett eset), mg. kistermelő esetében 15 %, fizetővendéglátó esetében az átalányadó 20 %-a és még sorolhatnám. Szakmai ártalom, ezzel foglalkozom :)
Értelmezéstechnikailag: a munkavállalónak JÁR, a többieknek csak alig jut :(

axolotl77 2016.06.28. 12:44:14

@Hörömpő cirkusz világszám: Azonnal privát alapon intézd a műtétet!
Anyunak is ez volt. Illetve van. Mire eljutott szakorvosig, addigra túl késő lett és műthetetlen. Most kínlódik szakadt rotátorköpennyel. És ez csak rosszabb lesz. Mindezt azért is, mert a hülye körzeti orvosa úgy gondolta, hogy előbb még kísérletezik rajta különféle krémekkel, szakemberhez meg nem utalta.

Hörömpő cirkusz világszám 2016.06.28. 12:55:10

@axolotl77: Nincs privát alapom. Egy vállspecialistát sem ismerek, magánkórházban félmillió a műtét, annyi meg nincs. Megélni még tudunk, de ennyi pénzt képtelenség előteremtenünk. Traumatológus szakorvos utalt a váll-ambulanciára, MR-lelet bizonyítja, oszt mégis ennyi.

she_wolf 2016.06.28. 13:16:13

@Hörömpő cirkusz világszám:
Köszönöm a részletezést!:)
Ebben csak az a szomorú, hogy bár a %-ban kifejezve ez szépen mutat, de ami közvetlenül a gyógyításra vonatkozik, az %-arányosan nagyon kevés:(
Ezért van (többek között), hogy jár, de nem jut.

g0826 2016.06.28. 13:24:05

@Hörömpő cirkusz világszám: Nézz utánna hátha van olyan kórház ahol előbb sorra kerülsz.Ismerősöm az ország másik felében kapott csípőprotézist. Itthon várhatott volna jó sokat.

sakkosfx 2016.06.28. 15:12:10

Száz szónak is egy a vége a cionizmus káros az egészségre!

Weißkopf 2016.06.28. 15:27:09

Az eredeti (reumatológia) témához: én márciusban jelentkeztem be egy fővárosi kerületi szakrendelésre (vállfájdalommal). Június 18-ra kaptam időpontot. Már jártam ott az utóbbi 20 évben 1-2×, fel voltam készülve a legrosszabbra. Ehhez képest egyedül voltam a megadott időpontban (10:15), pontosan be is hívtak, a doktornő alaposan megvizsgált (ing, zokni, hosszúnadrág nélkül). Koromhoz (65) képest jó állapotúnak talált, a vállam szerinte kopás miatt fáj, felírt rá egy reumakenőcsöt. Ettől nyilván nem fog elmúlni a (csak bizonyos helyzetben jelentkező) fájdalom, de a levélíróhoz képest normális bánásmódban volt részem.

Weißkopf 2016.06.28. 15:36:05

@g0826: szegény anyám kb. 16 éve kapott csípőprotézist a MÁV kórházban. Akkor 1-2 hét előjegyzéssel vették fel, de értésére adták, ha hajlandó leutazni Nyíregyházára, ott másnap megoperálják. Persze az utazást nem vállalta (76 éves volt akkor), így maradt a budapesti műtét (egyébként jól sikerült). Ma már nyilván sehol nem operálnák meg 1 nap kórházi tartózkodás után ezzel a kórismével.

Sir Galahad 2016.06.28. 16:39:34

Egyszer itt már szóba került, hogy be kéne vezetni: ha valaki magánorvoshoz megy, annyit igényelhessen rá meg a tb-től, amennyit egyébként is ráköltött volna az állami kórház (ezt minden beavatkozásnál tudni lehet, kap róla kimutatást az ember). Szerintem ezzel mindenki jobban járna, még az is, akinek nincs pénze magánorvosra, mert a várólisták csökkennének.

platelet 2016.06.28. 16:51:36

Szokásos... évek óta nem kezelteti a fájó hátát, de a 3 hónapos előjegyzést sokallja... Ha nekik évekig ráér, az egészségügynek miért legyen sürgősebb?

Annyi a beteg, hogy 1 időpontra 4 van berendelve, és még így is 3 hónap a várólista, és akkor még van kérdés??

Ami meg szintén aranyos: a "mi van, ha a 3 hónap alatt rosszabbodik az állapotom" típusú felvetés.. hát mondd a sorban előtted várakozó embertömegnek, hogy a te egészséged fontosabb, és máris kapsz hamarabb időpontot... ennél már csak az a jobb, aki azért szomorkodik, mert elmúltak a panaszai, mire orvoshoz jut... ez legyen a legnagyobb problémájuk...

Az egészségügy, mint szolgáltatás... olyan, ahol a kuncsaft nem fizet, aztán meg sír a szája a minőség miatt... (a tb-vel meg ne jöjjetek, abszolút értékben az szart se ér)

asztalosani 2016.06.28. 16:56:59

@she_wolf:

"Az egészségügy valóban szolgáltató szektor, amennyiben magánrendelésről beszélünk.
Az állami egészségügy nem az! "

kibaszott hülye vagy!
már megint idefosod a hülyeségeidet!

kisfaszkalapkám!
az eü tv. szerint csak olyan VAN hogy egészségügyi SZOLGÁLTATÓ, NINCS MÁS!

fel tudod fogni ezt az egy szem parazita agysejteddel?

ha állami, ha magán, kibaszott mindegy így-is-úgyis SZOLGÁLTATÓ.

she_wolf 2016.06.28. 17:38:44

@asztalosani:
Meg a kurva anyád. Az szolgáltató!

"Egészségügyi ellátás

"Egészségügyi ellátás: a beteg adott egészségi állapotához kapcsolódó egészségügyi tevékenységek összessége." (1997. évi CLIV. törvény az egészségügyről)

Az egészségügyi törvény a betegjogok között határozza meg az egészségügyi ellátáshoz való jogot, mely szerint minden betegnek joga van:

1:sürgős szükség esetén az életmentő, illetve a súlyos vagy maradandó egészségkárosodás megelőzését biztosító ellátáshoz, fájdalmának csillapításához, szenvedésének csökkentéséhez;

2:az egészségi állapota által indokolt, megfelelő, folyamatosan hozzáférhető és az egyenlő bánásmód követelményének megfelelő egészségügyi ellátáshoz;

3:az ellátását végző orvos megválasztásához - az állapota által szakmailag indokolt szintű egészségügyi szolgáltató és a választott orvos egyetértésével - amennyiben azt az egészségi állapota által indokolt ellátás szakmai tartalma, az ellátás sürgőssége vagy az ellátás igénybevételének alapjául szolgáló jogviszony nem zárja ki;

4:abban az esetben, ha az adott egészségügyi szolgáltatónál nem részesíthető az egészségi állapota által indokolt legrövidebb időn belül a szükséges ellátásban, akkor tájékoztatást kapni arról, hogy ez mely egészségbiztosítási szolgáltatónál történhet meg.

Kategória: Általános fogalom"
/Forrás: fogalomtar.eski.hu/index.php/Eg%C3%A9szs%C3%A9g%C3%BCgyi_ell%C3%A1t%C3%A1s /

A 4. pontban olvasható "egészségügyi szolgáltató" egy linket takar -ami itt nem kattintható-, ezt:

fogalomtar.eski.hu/index.php/Eg%C3%A9szs%C3%A9g%C3%BCgyi_szolg%C3%A1ltat%C3%B3

Itt pedig megtudhatod te is, hogy mit nevezünk egészségügyi szolgáltatásnak:

fogalomtar.eski.hu/index.php/Eg%C3%A9szs%C3%A9g%C3%BCgyi_szolg%C3%A1ltat%C3%A1s

Vagyis:

"Egészségügyi szolgáltatás

"Egészségügyi szolgáltatás: az egészségügyi államigazgatási szerv által kiadott működési engedély birtokában végezhető egészségügyi tevékenységek összessége, amely az egyén egészségének megőrzése, továbbá a megbetegedések megelőzése, korai felismerése, megállapítása, gyógykezelése, életveszély elhárítása, a megbetegedés következtében kialakult állapot javítása vagy a további állapotromlás megelőzése céljából a beteg vizsgálatára és kezelésére, gondozására, ápolására, egészségügyi rehabilitációjára, a fájdalom és a szenvedés csökkentésére, továbbá a fentiek érdekében a beteg vizsgálati anyagainak feldolgozására irányul, ideértve a gyógyszerekkel, a gyógyászati segédeszközökkel, a gyógyászati ellátásokkal kapcsolatos külön jogszabály szerinti tevékenységet, valamint a mentést és a betegszállítást, a szülészeti ellátást, az emberi reprodukcióra irányuló különleges eljárásokat, a művi meddővé-tételt, az emberen végzett orvostudományi kutatásokat, továbbá a halottvizsgálattal, a halottakkal kapcsolatos orvosi eljárásokkal, - ideértve az ehhez kapcsolódó - a halottak szállításával összefüggő külön jogszabály szerinti tevékenységeket is." (1997. évi CLIV. törvény az egészségügyről)

Kategória: Általános fogalom"

Szóval ajánlanám neked erőteljesen, hogy alapvető fogalmakkal legyél tisztában (ehhez persze nem árt az értő olvasás:D), aztán ugathatsz!
Az eüs tévédet meg feldughatod magadnak, bár nem az tehet róla, hogy te hülye vagy megérteni.

kris69 2016.06.28. 17:57:04

@Sir Galahad: Teljes mértékben egyetértek,egy magàn egészségugyi biztositàssal kiegészitve,tobbeknek elérhetové vàlna a magànpraxis.

Ádám 2016.06.28. 18:00:20

Emberek!Csak betegek ne legyetek!Ennyi a 'titok"!:)

PomberMaci 2016.06.28. 19:36:42

Azt hiszem nem vagytok képben járulék ügyekben.

Van 37% szocho járulék (újabban adó), ami fedezetet adna az EÜ, a szociális és kisebb részben a nyugdíj kifizetésekre. Na most ezt az összeget gyakorlatilag teljesen betolják a nyugdíjba, egészen pontosan a 37%-ból 34-et, majd a maradék 3% megy a szociális és EÜ rendszerbe. Elvileg Az EÜ-re kb. 15% kéne, hogy jusson, ehelyett jut az ötöde, így lesz több az átlagnyugdíj mint az átlagfizetés. És persze így lesz ilyen az EÜ mint amilyen.

Celtic 2016.06.28. 19:56:41

Az egeszsegugy NEM uzlet! NEM fizetunk 300 Ft-ot, hogy esetleg csak egy het legyen a varolista es akkor is egy idopontra csak egy beteget hivjanak be! NEM, NEM, SOHA!
Nekunk Mohacs kell...

yogosan 2016.06.28. 20:39:20

Par napja az ismerosom mandula muteten esett at. Aznap ejjel valami okbol a seb elkezdett verezni almaban ,majdnem megfulladt. Nover a folyoso vegen kimerulen aludt,orvos sehol,ot otthonrol kellett behivni. Egyre jobb a helyzetunk.

Ádám 2016.06.28. 20:56:04

@yogosan: Kb.25 éve UGYAN ILYET TAPASZTALTAM!!! Nekem friss arcüreg műtétem volt s a folyosón kóricáltam le s föl kínomban....a "nővérke" bikája este 9-kor bement a kezelőbe, amit magukra zártak. Az egyik mandulás meg a vérét itta vissza...! Szartak azok rá!Orvos is csak reggel került elő.Fájdalom csillapítót sem mertem kérni, nehogy megzavarjam a nővérkééket.

asztalosani 2016.06.28. 22:15:42

@she_wolf:
a te kurva anyádat, baszd meg!

ott van feketén fehéren, amit bekopiztál, HOGY IGAZAM VAN, te megint szart fostál ide.

azt sem tudod mit kopizol be?
ennyire kibaszottul nem tudsz szöveget értelmezni?

már saját magadat égeted be!

csak így tovább miguszka-fikuszka, wholfANUSZkám. :)

:D

asztalosani 2016.06.28. 22:21:25

@she_wolf:

"egészségügyi szolgáltató: a tulajdoni formától és fenntartótól ___FÜGGETLENÜL____ minden, egészségügyi szolgáltatás nyújtására és az egészségügyi államigazgatási szerv által kiadott működési engedély alapján jogosult egyéni egészségügyi vállalkozó, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet;"

EKKORA KIBASZOTT ÖNGÓLT IS CSAK TE TUDSZ LŐNI A PONTAGYADDAL TE IDIÓTA BASZATLAN PICSA!

RÁADÁSUL MINDEZT ÚGY, HOGY LETT VOLNA IDŐD ALAPOSABBAN UTÁNAOLVASNI, DE MIVEL ÜLDÖZÉSI MÁNIÁBAN, ÉS FELETTÉBB KIBASZOTT NAGY EGÓVAL VAGY MEGÁLDVA, VALAMINT KÜLÖNBÖZŐ PSZICHIÁTRIAI BETEGSÉGEKKEL IS KÜZDESZ, MIKÖZBEN LÖVÖD IS MAGAD, ÉS MOST MÁR MINDENKI SZÁMÁRA EGYÉRTELMŰ, HOGY OLVASNI SEM TUDSZ: EGYSZERŰEN:

____ZÁRT OSZTÁLYON A HELYED___

NEMCSAK ÖNVESZÉLYES VAGY HANEM MÁR KÖZVESZÉLYES IS!!!!

asztalosani 2016.06.28. 22:26:17

@PomberMaci:

tök mindegy minek hívják, ragozhatnánk napestig, vonják mint állat és semmit sem kapsz érte cserébe, és nem kötelező nekik már (átnevezése miatt) az ilyen címen befizetett adót az eü.-re fordítani, mert átcsoportosíthatják.

asztalosani 2016.06.28. 22:27:54

@Celtic:

miből gondolod, hogy ha fizetnél 300 ft-ot akkor az orvos ne rendelne vissza 20x különböző munkanapokon, és várhatnál ugyanúgy fél napokat, csak azért hogy ő a bevételénél legyen???????

jah, hogy erre megint nem gondoltál...

she_wolf 2016.06.28. 22:42:52

@asztalosani:
Forrás?
Ja, hogy azt megjelöltem már korábban én, a második linkkel...

Ha nem ordítoznál veres képpel, nem kerülte volna el a figyelmedet, hogy az abban említett "egészségügyi szolgáltatás" kattintható link, ami magát az egészségügyi szolgáltatás fogalmát taglalja (amit téged kímélndő be is emeltem ide).

Egyszerűbben: az állami egészségügyi ellátás nem szolgáltatás. És ez akkor is így van, ha te jeget szarsz táblában veresre kínlódva a hülye fejedet.
Tényleg befejezhetnéd, lúzer....

asztalosani 2016.06.28. 23:07:11

@she_wolf:

TE BASZATLAN, AGYATLAN PICSA!

csak neked még egyszer, mert úgy tűnik az az egyetlen egy agysejted is IDŐKÖZBEN megdöglött:

""egészségügyi szolgáltató: a tulajdoni formától és fenntartótól ___FÜGGETLENÜL____ minden, egészségügyi ___SZOLGÁLTATÁS____ nyújtására és az egészségügyi államigazgatási szerv által kiadott működési engedély alapján jogosult egyéni egészségügyi vállalkozó, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet;""

FORDULJ THEMPUSZÁNUSZKÁHOZ ELMESZAKORVOSI VIZSGÁLATI BEUTALÓÉRT...

she_wolf 2016.06.29. 00:58:35

@asztalosani:
Nem kell a vaker, ezerszer is bemásolhatod, nincs igazad.

(Ha @kheiron elolvassa a mai fialásodat nagyon boldog lesz. Ahhoz képest, hogy csak érdekli a pszichiátria, gyönyörű bull's eye-t dobott:D
És most már én is kezdem azt hinni, hogy teljesen igaza van veled kapcsolatban. Igaz, én ezt aggasztónak találom.)

rest of boys 2016.06.29. 07:11:28

Behívót tudomásom szerint a katonasághoz adnak igaz, ma már ilyen nem létezik, a puhány ifjoncoknak marad a babázás.

she_wolf 2016.06.29. 11:15:16

@rest of boys:
Szabin voltál? Hiányoltalak...

she_wolf 2016.06.29. 14:04:29

@rest of boys:
Akkor hurrá, élvezd, amíg lehet!:)
A praxist (a virtuálisat és a valóst is) pedig hagyd csukva, ráérsz kinyitni:)

(A napokban említettelek meg egy idézet erejéig:) Szerintem az már bennem marad véglegesen.)

she_wolf 2016.06.29. 18:17:07

@rest of boys:
Hmmm...ha itt lyen érdekes söprögetés van, akkor azt hiszem, nem árt archiválnom.
Ez a blog egyre érdekesebb.

asztalosani 2016.06.30. 05:41:34

@she_wolf:

látom még MOST SEM TUDSZ RENDESEN OLVASNI, HÜLYEGYEREK!

majd akkor sírjon a szád, ha már tudsz szöveget értelmezni, addig pedig ne fosd ide a sületlenségeidet!

asztalosani 2016.06.30. 05:42:28

@she_wolf:

az ilyen hozzászólásokat pedig mellőzzétek a praxison, mert senki nem kíváncsi erre!!!

she_wolf 2016.06.30. 06:59:31

@asztalosani:
Sajnálom, hogy elmaradt a műtéted. Mi történt? Kihaltak a koalák?

she_wolf 2016.06.30. 07:12:21

@asztalosani:
Ó, igen! Szeretném, ha te (pont te!) mondanád meg nekem/nekünk, hogy ki kinek mit írjon!
Mi az, hogy "mellőzzétek a praxison"?
Mégis mit gondolsz, mi vagy te?
És hogy te mire vagy kíváncsi, az szerintem itt a kutyát nem érdekli.
Rátelepedtél és szétülted a tepsi seggeddel ezt a blogot. Téged minősít, ha ettől boldog vagy.

(Egyébként a kérdésemre kaptam választ @rest of boys-tól, amiben semmi extra nem volt, mégis jólesett. Kár, hogy te nem láttad:( Vagy mégis? Mert akkor megint csak újabb kérdések vetődnek fel, csak éppen a válasz nem érdekel egy fikarcnyit sem:P Csak a blog kap -hogy is híjják ezt?- 5-ből 0 pontot:D)

Főgebra 2016.07.01. 07:13:07

Jó helyen járok? Tessék mondani, ez a zárt osztály?

she_wolf 2016.07.01. 10:46:08

@Főgebra:
Nem, hiszen se egy ápoló, se legalább egy nyüves Haloperidol...
Ez itt a műtéti előkészítő, ahonnan megpattant a beteg, miután megtudta, hogy ki lesz az operatőr.

Főgebra 2016.07.01. 10:59:08

@she_wolf:
Az a baj, hogy össze-vissza bolyongok csak ebben a hatalmas intézményben és bármelyik ajtón nézek be, mindenhol ugyanazzal a két ápolttal találkozok!

she_wolf 2016.07.01. 11:06:36

@Főgebra:
Ez azért lehet, mert behegesztették a tetőtérbe vezető ajtót. A többiek után:(

dioda 2016.07.23. 21:50:12

@Sir Galahad: "ha valaki magánorvoshoz megy, annyit igényelhessen rá meg a tb-től, amennyit egyébként is ráköltött volna az állami kórház."

Ezt abban az esetben lehetne megtenni, ha a szakmai munkát szigorúan ellenőriznék a magánorvoslásban is. Mivel ezt nem teszik, ha bármi rosszul sül el a magánban - súlyos szakmai hibát kivéve - mehetsz a sóhivatalba a panaszoddal. Ha jobb esetben mondjuk nem gyógyulsz meg és előbb-utóbb mégis felkeresed az államit, akkor mondjuk az államiban is hozzá kéne járulnod ismét a költségekhez.
Azt már nem is részletezem, hogy a rendkívül magas szintű "magánorvosi ellátás" után mennyit kell néha geccsölni az állami ellátásban, hogy az ottani balfaszoskodásokat helyrehozd. Mert persze a magán a tevékenységére semmilyen garanciát nem vállal. Ha még egyszer jössz, fizetsz még egyszer. És képzeld: az ellátásuk után mégis rosszul lévő beteget nem látják ám el vasár- meg ünnepnapokon, akkor menjél csak az állami kórházba! Ilyenkor úgy szeretném, ha a magánellátó is visszafizetné a jogtalanul, szakmai nulla teljesítményre megkapott pénzt. De sem erre, sem arra nincs és nem is lesz mód.

g0826 2016.07.24. 11:06:46

@dioda: Elméláztam megint. Azért a vizsgálatért, amit a férjem végez az állami bácsi 2700 Ft-ot fizet a kórháznak. A magánellátók ezt 39 000-99 000 Ft-ért végzik, de csak Budapesten. Elképzeltem, mit kap a beteg a 2700 Ft-ért egy puccos magánklinikán.

asztalosani 2016.07.25. 06:59:02

@g0826:
az fel sem merült benned , hogy a magáneü szolgáltatók ÁRAZZÁK TÚL A "SZOLGÁLTATÁSAIKAT", mi?

g0826 2016.07.25. 11:07:04

@asztalosani: Nem, mert veled ellentétben tudom a műszerek árát és a felhasznált anyagokét is. A férjemmel azt beszéltük a 39000 Ft nagyon "tesco gazdaságos"alig kapja meg érte a munka árát. Valamivel többet, mint az államiban, de sok milliót kell befektetni, csak az amortizációt és egyebeket fedez az olcsóbb árfekvés.Ezért nem vesznek a kórházak műszereket, kivéve azokat az eseteket mikor az Unió fizeti.Azaz a betegek fillérekért jutnak az állami intézetekben ellátáshoz.

forge 2016.07.25. 13:02:49

@g0826:

@asztalosani: az fel sem merül benned,hogy a magáneü szolgáltatók ÁRAZZÁK TÚL A SZOLGÁLTATÁSAIKAT mi?

@g0826: Nem,mert veled ellentétben tudom a műszerek árát és a felhasznált anyagokét is.

Nagyon nem vagy naprakész a magán eü-s szolgáltatók hasznával ez biztos.Szerinted miből van a magán kórházaknak pénze a luxus szinten berendezett kórtermekre,műtőkre,épületekre,és nem utolsó sorban a szakma kiválóságainak megfizetésére? Miből másból ha nem abból a hatalmas haszonból, amit elkérnek a tehetősebb betegektől.
Ha ennyire 'tré a férjednek állami szférában dolgozni,miért van még ott? Kimehetne külföldre,vagy átmehetne magán ellátásba.Probléma megoldva.

swiss blend 2016.07.25. 13:55:37

@forge:

Válaszolok helyette.

Azért vergődik itt a praxison az anyagiak miatt mint "orvosfeleség," mert tulajdonképpen nem is az ő férje, hanem a sógora akiről állandóan ájuldozik.Legalábbis a régi nick nevén még a sógora volt az orvos.A következő reginél majd a gyereke lesz főorvos.

Totál dinka a nő.

asztalosani 2016.07.25. 13:55:55

@forge:

"Ha ennyire 'tré a férjednek állami szférában dolgozni,miért van még ott? Kimehetne külföldre,vagy átmehetne magán ellátásba.Probléma megoldva. "

egészen egyszerűen azért, mert akkor nem lenne páciense.

(mivel azt a tb fin kórházakból, rendelőkből gyűjtik össze - ugyanúgy ahogy a magánrendelő felszerelését is ) , ha nem így lenne, már nem lenne állami kórházban orvos. márpediglen ez az oka annak, hogy sok magát "sztár"orvosnak gondoló orvos is húzza az igát az államiba)

asztalosani 2016.07.25. 14:05:04

@g0826:
"de sok milliót kell befektetni, csak az amortizációt és egyebeket fedez az olcsóbb árfekvés"

szerintem te nagyon nem vagy képben: az amortizációt az eü szolgáltató KÖLTSÉGKÉNT leírhatja. na innentől kezdve, meg bocs, de etesd a hülyéket az idióta szövegeddel, mert nálam ez nem jön be, és csak magadat égeted a továbbiakban.

és akkor még van arcod azt írni nekem, hogy "Nem, mert veled ellentétben tudom a műszerek árát és a felhasznált anyagokét is. "

hát beszarok.
_____________________

kiscsillag!
bárki kinyit egy orvosi katalógust face-to-face ott látja az árakat is.
nem nagyon kérkednék azzal hogy tudod az árakat, miközben az adózáshoz, számvitelhez, könyvvitelhez, törvényi szabályozáshoz segg hülye vagy, holott az elméletileg orvos férjed egy magán egészségügyi szolgáltató, tehát egy bt.-t kft.-t visz! olyan szavakat használsz, mint az "AMORTIZÁCIÓ", amiről azt sem tudod eszik-e vagy isszák?!

g0826 2016.07.25. 15:13:47

@forge: Voltunk 2 évig máshol.Jó volt. hazajöttünk az anyósom betegsége miatt és már írtam, nem sokáig szeretnénk az állami egészségügyben maradni. Nem ez volt a hozzászólásom lényege. Annak szólt, aki vergődött azon, milyen jó is lenne, ha amit az állam érte fizet akkor ő jól járna.A 2700 Ft-jáért be sem engednék még az ajtón sem.
Magánegészségügy:láttál már magán kemót, vagy magán szervátültetést?
Hogy honnan van nekik pénzük, arról nem vitáznék, mert egyikünk sincs minden információnak a birtokában. A Telki csődbe ment.

g0826 2016.07.25. 15:37:50

@asztalosani: Idefigyu, te idióta!
Utolsó hozzászólásom hozzád, egyébként is látom ezen a blogon te vagy a kutyaszar.
A könyvelőt szerinted miért tartja az ember?
Orvosi katalógus...:)) most jót vihogtam.
Te tényleg hülye olyan hülye vagy mint amilyen varangy fejű:)).
A férjem pedig az olyan férgekre mint te, még rá sem bélsározik, ne erőlködj. :DDD
Épp az a baj, a sok ingyenélő éjjel nappal keresi, de ezen fogunk változtatni, keresheti ha fizet rendesen.Nyugodtan írj bármit öreg róka vagyok és átugrom a hülyék hozzászólásait, nem olvasom el :)).

asztalosani 2016.07.25. 16:33:54

@g0826:
hiába vergődsz itt, már eléggé leégetted magadat a széles publikum előtt. :)

a kutyaszar pedig te vagy.

"öreg róka vagyok"
majd lecserél az "orvos" férjed 'oszt majd nem leszöl "orvos" feleség és nem fogsz itt a praxison olyan hülyeségeket irkálni, mint hogy "amortizációt fedezi az olcsóbb árfekvés"... meg hogy "sok millió"...

persze, te meg az orvos férjed, mi?

kiszakad a vakbelem a röhögéstől.

te maximum az elmegyógykezelésed alatt találkozhatsz orvossal...

XD XD XD XD XD

swiss blend 2016.07.25. 16:40:27

@g0826:

Eredj már innen hazudozni a jó büdös francba.Persze hihető is a sztorid,hogy 2 évig voltatok "valahol" ahol "jó volt," aztán a mama betegsége miatt csapot papot otthagyva hazajöttetek,hogy az "orvos férjed" "ingyen" dolgozhasson "túlóra kifizetések nélkül" egy állami kórházban vagy rendelőben.Igen,ez teljesen hihető.

Ha most lennének itt olyan aranyos kis hangulatjelek nem győzném a nevetve síró babát nyomni.

dayue 2016.07.28. 13:24:50

@swiss blend:

Ennél képtelenebb hülyeséget én is rég olvastam.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása