Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

celeb123 2015.04.25. 09:03

Meztelen lányok a Lánchídnál

Címkék:budapest magyar buli képek meztelen naked lányok naturista 131 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nudistalanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr187397390

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Meztelen lányok a Lánchídnál 2015.04.25. 20:54:32

Még több kép: http://nudistalanyok.blog.hu/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.25. 18:18:11

@strogg:

"régi motoros gárdista vagyok"

Ja, látom.

strogg 2015.04.25. 18:18:53

b. cigány is van :D:D:D:D senkit nem hat meg hidd el. (legalábbis a nemzeti jogvédő szolgálat esetei szerint)
mindegy, szétoffoljuk a topikot már

strogg 2015.04.25. 18:21:02

shlomo, pedig igen ;) kiss robi mai napig jó barátom, meg neo is :D:D:D:D
(ha képben vagy tudod kik ők )

sanyix 2015.04.25. 18:22:39

@strogg: hogy lenne képen? Ő narancsbolsi.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.25. 18:28:38

@strogg:

Nem vagyok képben.

Nekem csak egy olyan nickem van, amit a liberalizmus újkori felelgvárának számító USA egyik népszerű és provokatív nevű bábfigurájának a neve után választottam :)

Nazareus 2015.04.25. 18:55:36

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Egy férfi is kiállhat meztelenkedni, az se zavar, max nem nézem meg. Nem a meztelenséggel van baj, hanem a fenyegetö/ijesztö magatartással. Azaz ha egy pasi a "lányom arcába tolja bele a teste legfőbb ékességét", az feltételezhetöen fenyegetö magatartás (amennyiben egy idegen teszi ezt az utcán). Nyilván a férje esetében nem fog megijedni és nem fogja zavarni :) És az se fogja zavarni, ha négy pasi a hid lábánál meztelenkedik. Ahogy engem se zavarnak a meztelenkedö nök. Tehát még egyszer: nem a meztelenséggel van a baj.

zobod 2015.04.25. 19:27:06

Szépek, csinosak, és igazi tahók.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.04.25. 19:28:08

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Én meg remélem sittre kerülsz a narancskomcsi internetes faszkodás miatt, amit nap, mint nap teszel. Az sokkal károsabb, mint amit ezek a lányok tettek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.04.25. 19:29:06

@strogg: Hagyjad. Ez egy fideszes. Mit vársz tőle, már az oviban is kettős mérce volt a jele. Nézd csak meg a kommentjeit.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.25. 19:34:50

@Nazareus:

"Egy férfi is kiállhat meztelenkedni, az se zavar, max nem nézem meg."

Járnak az utcán kiskorú gyerekek is, és olyan felnőttek, akikben ez a tevékenység megbotránkozást kelt. És a járókelők, meg a járműveken közlekedők NEM dönthetik el szabadon, hogy meg akarják-e a közszemlére tett nemi szerveket nézni. Minden figyelmeztetés nélkül a látómezőjükbe tolják őket.

Nem lehet közterületen meztelenkedni, se férfiaknak, se nőknek. Megbotránkozást kelt a közterületet a rendeltetésének megfelelően használókban. A megbotránkozást keltő tevékenység meg szerintem garázdaságnak számít akkor is, ha a garázda személyek senkiben és semmiben nem tesznek kárt, ráadásul a szexuális töltetű magamutogatás a Btk. szerint szexuális cselekménynek, szemérem elleni cselekménynek is számít.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.25. 19:37:15

@Kéményen dolgozó kisember:

" Én meg remélem sittre kerülsz a narancskomcsi internetes faszkodás miatt"

A reményhal megy utoljára :D

Nazareus 2015.04.25. 19:44:13

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Törvény szerint igazad van. Csak hát nem mindig tükrözik a törvények az emberek többségének a véleményét. Nem azt mondom ezzel, hogy az emberek többsége a szabad meztelenkedés mellett van, hanem azt, hogy nem tudom. És azt is mondtam, hogy engem speciel nem zavar ha néhány csinos nö meztelenkedik az utcán, söt, örülök neki, mert szép látvány szemeimnek. És szerintem a heteroszexuális férfiak túlnyomó többsége egyetért velem :)

micsoda? 2015.04.25. 19:53:29

@kobalt: "Beteges hajlam: természetellenes, nem normális nemi ösztön" (Kislexikon)

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.25. 20:00:11

@Nazareus:

"Csak hát nem mindig tükrözik a törvények az emberek többségének a véleményét."

Igen, adót például senki se szívesen fizet, mégis kell, mert az a KÖZ érdeke.

Azt viszont nem látom, hogy miként szolgálná a köz javát, ha a nők szabadon meztelenkedhetnének a közterületeken.

És nyilván diszkriminatív lenne, ha a törvény kikötné, hogy csak a 16 és 30 év közötti, 17-24 közötti testtömeg indexszel rendelkező nők dobhatnák le a textilt :D

Nazareus 2015.04.25. 20:34:58

@Shlomo a halott zsidó terrorista: A köz érdeke az amit a többség akar. Ha senki nem akar adót fizetni és mégis kell, akkor az nem a köz érdeke (akarata).

Egyébként mi a baj azzal, ha egy törvény (ilyen formában) diszkriminativ? Nem azt kötné ki, hogy le KELL dobnia annak a korosztálynak, hanem hogy le LEHET. Egyébként - ahogy mondtam - az se zavarna engem, ha más is ledobálná a ruháját.

MaCS_70 2015.04.25. 20:38:59

@Shlomo a halott zsidó terrorista:
Tévedsz. Semmilyen jogszabály nem tiltja a meztelenséget, akár közterületen.
A jogkövetkezmények onnan kezdődnek, ha ténylegesen megbotránkozást kelt a meztelenség, azaz következményei vannak.
Azt pedig ne igazán értem, hogy egy kulturáltan viselkedő meztelen ember önmagában mivel keltene megbotránkozást -- normális emberekben.
Az emberi test vajon mitől megbotránkoztató?

MaCS

Netuddki. 2015.04.25. 20:39:28

@Nazareus: Haggyátok már ezt a balfaszt! Már a nickje alapján se vitaképes...

sanyix 2015.04.25. 20:57:51

@Shlomo a halott zsidó terrorista: "Igen, adót például senki se szívesen fizet, mégis kell, mert az a KÖZ érdeke."

Normális helyeken igen, és ezért bár nem szeretik fizetni, még sem próbálják mindenhogy elkerülni. Csak ez egy nem normális ország, ahol az adók a kormánypárt és a sleppje érdekeit szolgálják.

"Azt viszont nem látom, hogy miként szolgálná a köz javát, ha a nők szabadon meztelenkedhetnének a közterületeken."

Szép látványt nyújtanak, legalább a normális hetero férfiaknak :)

Pop40 2015.04.25. 22:29:52

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Jajj, öreg, ne szenvedj már ennyit. Hogy te a sörhasú cigány zsebdiktátorokra gerjedsz, a magánügyed. Az egészséges, normális férfiak meg ezekre a csajokra gerjednek. És ez nem fog megváltozni soha, bármennyit is nyervákolsz.

Hogy neked komplexusod van tőlük, mert sose volt és sose lesz ilyen nőd, ez már a te bajod.
Költözz ki az arabokhoz, ott csadorban járnak a nők, mert sok a magadfajta balfasz arrafelé.

igazi hős 2015.04.25. 22:34:37

Mi a téma: 4 közepesen jó, ruhátlan nő.
Erre miről szólnak a hozzászólások: egy frusztrált félmajom öklendezéséről.

Azt tudja a posztoló, hogy a pandás táska és az állatmintás ruhák valami kampány része, vagy csak pont ez volt kéznél? (Nem mintha igazán számítana, a WWF-et pont olyan bohóctársaságnak tartom, mint a Greenpeace-t, csak nem annyira károsak.)

Pop40 2015.04.25. 22:43:13

@igazi hős: Ha ezzel akarnak kampányolni, igencsak mellélőttek.
Kötve hiszem, hogy sokan lennének, akik a táskájuk mintázatát figyelik.
:-))))

_pgpetike 2015.04.25. 22:57:17

Nem kívánok sem vitát nyitni, sem igazságot tenni. Konzervatív, mondjuk nemzeti beállítottságúnak mondanám magam (pártfüggetlen, nekem tetsző nincs Magyarországon)

Sokszorosan korlátolt országunk igencsak álszent törvényei közé azonban becsúszott egy hiba. Valshogy úgy szól a törvény, hogy "Aki nyilvánosan, szexuális célzattal...". Amíg az utóbbi nem valósul meg, addig bizony csak az álszentséget és a korlátoltságot sértik, nem a törvényeket...

És erre vonatkozóan csak annyit: akit zavar, nem kell odamenni, nem kell nézni. Ez olyan, mint a melegek vegzálása csak azért, mert melegek. Én nem vagyok az, és senki ilyen beállítottsága nem zavar, amíg nem velem próbálkozik. Ezt hívják toleranciának. Persze mindettől még fáj Trianon...

Hamvas Hugó, a TANÁR ÚR!! 2015.04.25. 23:55:17

Volt valami célja is ennek az idétlen, primitív önmutogatásnak, vagy csak valami öncélú polgárpukkasztás volt?

meiname (törölt) 2015.04.26. 00:16:44

Hát ez sem most volt.
És miért nem a cipőknél sétálgattak?

2015.04.26. 00:21:38

@Nazareus: "engem speciel nem zavar ha néhány csinos nö meztelenkedik az utcán, söt, örülök neki, mert szép látvány szemeimnek. És szerintem a heteroszexuális férfiak túlnyomó többsége egyetért velem :)"

Bennem a képek kapcsán az alábbiak merülnek fel:
- vajon hány perc alatt vitték volna el a zsaruk bilincsben, ha a meztelenkedők férfiak lettek volna?
- Nekem igazán semmi bajom a meztelen női test látványával, én magam is heteró vagyok, sőt még prűd sem vagyok, de úgy gondolom ez nem a közterületre való. Vannak erre deklrarált helyek, nudista strand, night klubok, stb. stb. ezer és egy hely, ahol lehet gyakorolni a meztelenséget.

Nazareus 2015.04.26. 00:42:20

@Jankove: Az elsö kérdésedet nem igazán értem. Mit számit, hogy hány perc alatt vitték volna el a zsaruk, ha pasik lettek volna? Arra gondolsz, hogy diszkrimnáció? Igen, na és? Meglepö, hogy világunkban van a nemek mentén diszkrimináció? :) Engem nem lep meg. Vagy másra gondoltál?

A második pontra csak annyit tudok mondani, hogy ok, elfogadom, ez a Te véleményed. Az enyém meg az, hogy engem nem zavar (de nem fogok autóba pattani, hogy ha meghallom, hogy megint ott vannak:)

Pop40 2015.04.26. 06:25:42

@Jankove: "vajon hány perc alatt vitték volna el a zsaruk bilincsben, ha a meztelenkedők férfiak lettek volna?"

Valamilyen érthetetlen okból kifolyólag a társadalom toleránsabb akkor, ha 4 csinos csaj meztelenkedik, mint akkor, ha 4 sörhasú, kopaszodó, korpás bajszú férfi.

És ezt -férfi létemre- egyáltalán nem bánom. :-DD

gaboraron 2015.04.26. 07:31:31

@sanyix:
"Szép látványt nyújtanak, legalább a normális hetero férfiaknak :)"
És persze a leszbikus lányok se vetnék meg őket.

Ettől függetlenül az ilyen öncélú köztéri meztelenkedéssel nem értek egyet.
Más pl. egy engedélyezett meztelen felvonulás.

Nancsibacsi 2015.04.26. 07:32:49

1. Rendőrség hol volt? Trafizás jobban fizet?
2. Mi ez a szexizmus kérem, hogy őket nem jelentik fel, és ítélik el, hiszen SZATÍROK. Ott a képeken az arcuk - tessék szépen kikérni a facebooktól az adataikat, és rács mögé velük.

A liberalizmus rossz. A fenti ábra mutatja miért rossz: mivel csak a saját nézőpontját vizsgálja, a társadalom nézőpontját pont leszarja. Ha egy 6 éves kislánnyal mondjuk arra bringázott a szülője, akkor hogy a p.csába magyarázza meg a gyereknek, hogy a nénik hülyék, és nem ez a követendő minta? Gondolkozzunk már emberek minimálisan felelősen. Béreljetek ki egy sportcsarnokot, vetkőzzetek le, és dugjon meg mindenki mindenkit - leszarom. De közterületen NE!

gaboraron 2015.04.26. 07:35:46

@Pop40: "Az egészséges, normális férfiak meg ezekre a csajokra gerjednek. És ez nem fog megváltozni soha, bármennyit is nyervákolsz."

Gondolom, ha a te meztelenül sétáló lányodra csorgatná a nyálát az utcán és itt a topikban egy csomó pasi, szexista megjegyzéseket téve, azt pont ilyen hűvös nyugalommal vennéd, egyetértve a többiekkel.

Nazareus 2015.04.26. 07:52:28

@gaboraron: Én igen és örülnék neki, hogy csinos a lányom.

Nazareus 2015.04.26. 07:57:39

@Nancsibacsi: Fene tudja, elég képmutató amit irsz valahol. Tudod, ahogy a mondás szól:
A gyilkosság bün. A gyilkosságot ábrázolni, bemutatni nem bün. A szex nem bün. A szexet ábrázolni, bemutatni bün.

Nem tudom mennyire tiltakozol Te és mások a krimik és akcifilmek nyilvános vetitése (TV, mozi, kirakatban a trailere) ellen, ahol tucatjával hullanak az emberek. Nem mondom, hogy pornófilmeket vetitsenek helyettük, de ha a kettö közül _kell_ választani, akkor inkább a pornó (bár az se teljesen a reális szexualitást mutatja be) menjen.

6 éves szülönek a gyereke meg egyszerüen azt mondja, hogy melege volt a lányoknak, ezért levették a ruhájukat, de buták, mert nem tudnak leülni sehova, mert piszkosak lesznek. Ennyi. Nem kell túlbonyolitani. Egyébként nem kell félni attól, hogy az lesz a követendö minta, hisz - ahogy feljebb is irtam - temérdek gyilkosságot lát a gyerek (még a rajzfilmekben is) mégse lesz követendö minta.

phaszfej 2015.04.26. 08:09:59

Ezek valami külföldi ribancok. Látszik az aránytalan, buta testükön. Amúgy meg teljesen érdektelen az egész. Normális ember úgyis szemérmes és elfordítja a fejét, ha mást pucéran lát, a szemérmetlenek pedig nem tényezők a világ dolgainak alakulásában.

rapitzsuakoloh 2015.04.26. 09:06:46

Phej de ronda idomtalan luvnyák.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 09:26:05

@MaCS_70:

"A jogkövetkezmények onnan kezdődnek, ha ténylegesen megbotránkozást kelt a meztelenség, azaz következményei vannak."

A köztéri meztelenkedés TÉNYLEGESEN megbotránkozást kelt.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 09:29:33

@MaCS_70:

"Az emberi test vajon mitől megbotránkoztató?"

Növesszenek sűrű bundát ezek az állatjog-védő jelmezbe bújtatott libsi kurvák, és felőlem ott szaladgálnak a SAJÁT prémjükben a közterületen, ahol csak akarnak.

De amíg NINCS saját bundájuk, addig öltözzenek fel :)

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 09:38:07

@sanyix:

"Szép látványt nyújtanak, legalább a normális hetero férfiaknak :)"

Te is tudod, hogy egy hús-vér meztelen nő nem "szép látványt nyújt", hanem felállítja a férfiak cerkáját. Bár azt elfogadom, hogy a mai, vegyszerekkel és nemi hormonokkal telerakott ivóvizet fogyasztó férfiak egy komoly hányadánál még egy közterületen pucérkodó kurva se képes felállítani a cerkát.

De etől függetlenül a felnőtt, ivarérett Homo sapiens egyedei csak akkor veszik le a szőrt helyettesítő textíliát, ha párzani akarnak. Egyébként ugyanis a "mesterséges szőrük" nélkül pár nap alatt nehezen gyógyuló mindenféle sérüléseket és fertőzéseket kapnának.

Ezt a késztetést meg nem a közterületen kellene tudatni a szóba jöhető kanokkal.

exterminador 2015.04.26. 09:47:03

@Shlomo a halott zsidó terrorista: mi a helyzet például az amazonasi ősedők indiánjaival vagy a pápuákkal, te szerencsétlen?

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 09:47:51

@Nazareus:

"Én igen és örülnék neki, hogy csinos a lányom."

A lányok 90%-a csinos. Ha a te lányod is csinos, akkor a lányod legfeljebb átlagos. Ha ugyanis FELTŰNŐ szépség lenne, akkor vagy alapból elzárnád a világ elől, hogy ne essen baja, vagy pénzzé tennéd a ritka tuléajdonságát, szintén gondosan elzárva a lányt a külvilágtól, hogy ne essen baja.

Brix 2015.04.26. 09:48:58

Ebből kellene több az átlagembernek, napi szinten, hogy valami élményt hozzon az eseménytelen életébe! Szép , esztétikus , fiatal lányok- akik feldogják a napot! A magam részéről szívsebben élek egy olyan országban, ahol ezt büntetlenül meg lehet tenni, mint egy prűd, ultrakonzervatív diktatúrában..

Nazareus 2015.04.26. 09:53:22

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Érdekes a gondolkodásmódod :) Mintha a lányod a tulajdonod lenne és csak ez a két lehetöség van (ha feltünö szépség az illetö): elzárni vagy eladni a szépségét...

Arra nem gondolsz, hogy mivel itt felnött nökröl van szó, majd ö eldönti, hogy mit kezd vele? Pl. ha akarja mutogassa...

Yumurdzsak 2015.04.26. 09:53:29

a baloldali lánynak mi történt a derekával meg a csípőjével? remélem gyógyítható.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 10:01:06

@exterminador:

"mi a helyzet például az amazonasi ősedők indiánjaival vagy a pápuákkal"

Ők se meztelenül járnak. Amióta csak felfedezték a létezésüket, MINDIG van rajtuk ruha az ábrázolásokon.

Miután az ember az egyetlen emlős faj, ahol a hímek pénisze nyugalmi állapotban se húzódik vissza egy bőrtasakba, és a nőstények melle a nem szoptatós időszakban is szabadon csapkod, így a Homo sapiens a felegyenesedése után KÉNYTELEN volt ruházattal védeni a testének ezeket az érzékeny régióit.

Ha nem hiszed, próbálj meg egyszer virgoncan csapkodó himbilimbivel száguldozni a bozótosban :)

Ezért alakult ki az embernél az a reflex - vallástól, kultúrától függetlenül - hogy ahol meztelen Homo sapiens van, jól látható ásodlagos nemi jellegekkel (fütyi, punci, csöcs), ott szex, vagy legalábbis a lehetősége van.

Laci1982 2015.04.26. 10:14:20

ha én szaladgáltam volna egy szál f.szban 3 haverrel, akkor már országos körözés lenne kiadva a mocskos szatír pedofil bűnözők ellen.......

sanyix 2015.04.26. 10:15:54

@phaszfej: @rapitzsuakoloh: Hú de frusztráltak itt valakik :) menjetek fizetőshöz, azt talán kioldja ezt belőletek.

@Shlomo a halott zsidó terrorista: de szép látványt nyújt, és esetleg felállítja a cerkát is :)
A chemtrailt kifelejtetted, az is beleszól a dolgokba :DD meg a gyíkemberek.

"De etől függetlenül a felnőtt, ivarérett Homo sapiens egyedei csak akkor veszik le a szőrt helyettesítő textíliát, ha párzani akarnak."

Én szoktam zuhanyozni is, akkor le szoktam venni, vagy átöltözéskor, nem tudom hogy volt-e már részed ilyen tevékenységben, vagy csak szentelt vízzel fröcsköltek le.
Na meg a szőrt helyettesítő ruhát egészen meglepő módon a hideg, esetleg a szélsőséges erejű napsütés ellen találták ki.

Lányok 90%-a csinos? Jó lenne, de sajnos nem így van...

Laci1982 2015.04.26. 10:17:48

mellesleg akkor a múltkori villamoson recskázó férfit miért körözte és kapta el a rendőrség? és ezeket a ribancokat miért nem?

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 10:22:58

@Nazareus:

"Pl. ha akarja mutogassa."

Akkor a férfiak is mutogathassák!

Meg a csúnya, kövér, idős stb. nők is.

Hiszen nekik is megvan a maguk rajondói tábora :)

sanyix 2015.04.26. 10:24:55

@Laci1982: mert nem recskáztak (nehéz is lenne) és nem zavartak senkit? :)

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 10:33:06

@Nazareus:

"Arra nem gondolsz, hogy mivel itt felnött nökröl van szó, majd ö eldönti, hogy mit kezd vele?"

Nem gondolok. Az emberi társadalmakat törvények irányítják, amiket be kell tartani. Az egyik ilyen törvény arról szól, hogy nem botránkoztathatsz meg a szeméremsértő magatartásoddal a közterületen másokat.

sanyix 2015.04.26. 10:35:34

@Shlomo a halott zsidó terrorista: értsd már meg hogy ők nem botránkoztattak meg másokat.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 10:51:01

@sanyix:

"értsd már meg hogy ők nem botránkoztattak meg másokat"

Dehogynem.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 10:53:31

@sanyix:

"Na meg a szőrt helyettesítő ruhát egészen meglepő módon a hideg, esetleg a szélsőséges erejű napsütés ellen találták ki."

Az emlősöka Föld teljes területén szőrösek, függetlenül attól, hogy melyik éghajlati övben és milyen időjárási körülmények között élnek. Vannak ugyan nem látványosan szőrös emlősök, de őket a megvastagodott bőrük védi.

A gerinces állatoknál a Föld egész területén megfigyelhető, hogy a bőrükön kívül más, a bőr FÖLÖTT található védőréteggel védik magukat az időjárás hatásai és a sérülések ellen. Különösen igaz ez a szárazföldi gerincesekre.

A halak és a kétéltűek pikkelyekkel és/vagy nyálkás váladékkal védik a bőrüket. A hüllők pikkelyekkel, a madarak tollakkal, az emlősök pedig szőrzettel. A tollak és a szőrzet a pikkelyek módosult változatai.

Az emberi faj a törzsfejlődése során elveszítette a testét védő dús szőrzetet. A felegyenesedett járás miatt viszont a hasi és ágyéki régiók erősen kitettek lettek a sérüléseknek.

Valamilyen oknál fogva ugyanakkor más emlősökkel ellentétben az ember nemi szervei az inaktív időszakokban sem simulnak bele a test kontúrjába. A pénisz nem húzódik vissza egy erős bőrzacsiba, a mellek nem tűnnek el, amikor nincs rájuk szükség. Ezért kezdte el a korabeli ember "mesterséges szőrzettel" védeni a teste érzékeny régióit.

sanyix 2015.04.26. 11:03:39

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Nem úgy látszik a képeken :)

Egyébként hogy egyezteted össze az evolúció tényét az álkereszténységeddel?

Amúgy bizonyos majomfajtáknak alig van szőrük, egyes helyeken igen ritkás. Ők miért nem hordanak ruhát? :)

"Az emlősöka Föld teljes területén szőrösek, függetlenül attól, hogy melyik éghajlati övben és milyen időjárási" nem függetlenül, a szőr sűrűsége erősen függ az éghajlati övtől amiben élnek...
Emellett a legtöbb elszigetelt ember törzsben, nem szokás a nők melleinek eltakarása sem, de előfordul hogy a nemi szerveké sem...

StuG in da House 2015.04.26. 11:08:06

Én még annyit tennék, hogy ezeket a lányokat ajánlom a manapság oly divatos 'real women' szlogenes, anti-vékonynős kezdeményezések figyelmébe.
Nem kell mindig a bojlertestet szembeállítani a modellekkel, mert nem igaz, hogy úgy kell kinéznie a nőknek.
Ezek átlagos, ismeretlen csajok és elég guszták így ahogy vannak. A fatkini nem guszta. Igencsak van különbség.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2015.04.26. 11:25:51

Prágában nagyon sok ilyen van, hogy az utcán fotózzák a nőciket. Úgy tudom ez így legális, valami engedély biztos kell...nem tudom.

De mi a rossz ebben??

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 11:58:11

@sanyix:

"Egyébként hogy egyezteted össze az evolúció tényét az álkereszténységeddel?"

1. Nem tudom, mit értesz az alatt, hogy "álkeresztény". Kifejtenéd?

2. Az evolúciós tan csak egy elmélet, amire nincs SEMMIFÉLE bizonyíték. Csak feltételezések vannak.

3. A Biblia teremtésre vonatkozó részei meg semmiféle ellentétben nincsenek a tudomány mai álláspontjával. Ha vágigolvasod Mózes 1. könyvének az első fejezetét, látni fogod, hogy pont az és pont olyan sorrendben van benne leírva, mint ahogy a Föld és az élővilág kialakulását az iskolában tanítják.

4. Simán el tudom képzelni, hogy a Homo sapiens faj úgy jött létre a Földön, hogy egy, a bolygón kívüli intelligencia belepiszkált valamelyik földi eredetű főemlős faj genetikai anyagába azért, hogy az a faj plusz képességekhez jusson. Ha belegondolsz, az "Édenkert" simán lehetett egy Földön kívüli intelligencia bázisa, ahol az első génmódosított teremtmények napi kapcsolatban voltak a "Teremtővel", pontosan úgy, ahogy a Biblia állítja ;)

Nazareus 2015.04.26. 11:59:37

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Egyrészt felölem a férfiak mutogathatják. Másrészt nem értem, ezt a "akkor" szót ("Akkor a férfiak is mutogathassák!")? Már miért? Vannak törvények melyek nem vonatkoznak egyformán mindenkire...

" Az emberi társadalmakat törvények irányítják, amiket be kell tartani. Az egyik ilyen törvény arról szól, hogy nem botránkoztathatsz meg a szeméremsértő magatartásoddal a közterületen másokat."

Világos, ezt azt hittem már megbeszéltük. Törvény szerint igazad van. Ettöl még lehet lobbyzni ez ellen a törvény ellen, ha a többség nem ért vele egyet. Nem tudom, hogy a többség ellene van-e. Azt is mondtam már, hogy ENGEM nem zavar a szép meztelen nök látványa és szerintem a hetero férfiak többsége egyetért velem.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 11:59:47

@sanyix:

"de előfordul hogy a nemi szerveké sem."

Egészen pontosan melyik törzsre gondolsz?

Nazareus 2015.04.26. 12:02:14

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Az evolúciós tan nem "csak egy" elmélet, hanem jelen pillanatban az egyetlen létezö elmélet (ha tudod, hogy mit jelent az elmélet szó). És persze tenger sok bizonyiték is van rá.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 12:10:55

@Nazareus:

" Az evolúciós tan nem "csak egy" elmélet, hanem jelen pillanatban az egyetlen létezö elmélet (ha tudod, hogy mit jelent az elmélet szó)"

Valóban, helyesebb az "elmélet" helyett a hipotézis" szót használni.

Az evolúcióval kapcsolatban ugyanis csak feltételezések vannak, de nincsenek rá bizonyítékok.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 12:14:56

@Nazareus:

"Az evolúciós tan nem "csak egy" elmélet, hanem jelen pillanatban az egyetlen létezö elmélet"

A helyes kifejezés valójában nem az "elmélet" hanem a "hipotézis", hiszen csak feltételezések vannak, de nincsenek bizonyítékok.

Gabor Jeges 2015.04.26. 12:22:39

Szerintem az sokkal megbotránkoztatóbb, ha valakinek a meztelen fotóját a beleegyezése nélkül feltesznek a fészbúkra. Pl. a szülők a gyerekeik pucér fotóját. A gyerek még tiltakozni sem tud, nem dönthet. Na, azon még én is megbotránkozom. Ezen nem.

Gabor Jeges 2015.04.26. 12:26:55

@Shlomo a halott zsidó terrorista:
A 4. alienes pontoddal felrúgtad az addig szépen felépített kártyaváradat. Pedig már majdnem igazat adtam...

Pop40 2015.04.26. 12:43:20

@gaboraron: Nincs lányom, és ha lenne, sem sétálna meztelenül utcán.

Abban meg nem tudom, mi a szexista, ha nekem speciel sokkal jobban tetszenek ezek a csajok, mintha ugyanezt 4 kopasz, sörhasú faszi csinálná.
Ha ez neked szexista, akkor tényleg szexista vagyok.
A te nemi irányultságoddal viszont lehet némi gond.:-)

Pop40 2015.04.26. 12:50:34

@Shlomo a halott zsidó terrorista:
" Ha ugyanis FELTŰNŐ szépség lenne, akkor vagy alapból elzárnád a világ elől, hogy ne essen baja, vagy pénzzé tennéd a ritka tuléajdonságát, szintén gondosan elzárva a lányt a külvilágtól, hogy ne essen baja."

Így már érthető is, miért van komplexusod a nőktől, és miért gerjedsz a pocakos törpékre. :-)

Pszichológussal azért egyeztess, mert a való világban szerencsére ritkán rohannak a családok "pénzzé tenni", ha csinos a csaj.
Vannak ilyenek is, de az egy külön iparág.

Pop40 2015.04.26. 12:55:34

@Laci1982: "mellesleg akkor a múltkori villamoson recskázó férfit miért körözte és kapta el a rendőrség? és ezeket a ribancokat miért nem?"

Azért az nem semmi, ha neked semmi különbség nincs egy villamoson recskázó sörhasú szakállas kopasz, meg ezek közt a csajok között.
:-)))))

Ugye, kicsit sem vagy buzi?:-)

Pop40 2015.04.26. 12:58:19

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Megvan, de lényegesen kisebb, mint ezeknél a csajoknál. Vagytok ti, meg pár hasonszőrű, és kész.

Persze aláírom, hogy egy látens homokosnak nem lehet könnyű megérteni, mi a két eset közt a különbség.

Klein Jumbo 2015.04.26. 13:26:44

@Shlomo a halott zsidó terrorista: A nickedbol kimaradt az agy szo. Legy szives potold. Amugy lattal mar szoros delfint?

2015.04.26. 13:43:30

@Shlomo a halott zsidó terrorista:
Te tényleg zsidó vagy? Ja, nem. Halott. Agyhalott. Értem.
Gondolom, rejtett homokos vagy, mert ennyire zavar a női test.
Egyébként jártál már templomban?

2015.04.26. 13:48:48

@Shlomo a halott zsidó terrorista:
Tudod, mi a hipotézis jelentése? ja, nem.
Segítek, agyhalott zsidó.
Részben igazolt elmélet.ű
Tudod, mi az igazolt szó jelentése? Tárgyszerűen bizonyított.
Tehát a hipotézis közelebb áll a valósághoz, mint az elmélet.
Mondjuk az evolúció tényleg bizonyítható elemekből áll, szemben a kreacionizmussal.
Mielőtt nekem esnél, a kreacionizmusban hiába van cionizmus, semmi köze a zsidókhoz.

2015.04.26. 13:54:31

@Shlomo a halott zsidó terrorista:
2. Az evolúciós tan csak egy elmélet, amire nincs SEMMIFÉLE bizonyíték."
De. Csak arra van bizonyíték. A teremtésre nincs.
Tudod bizonyítani Isten létét?
Mert már az ember évezredek óta alkot új családokat, tehát Isten teremtésébe tevőlegesen beavatkozik. Márpedig ilyen nem lehetne, ha teremtett lenne a világ.
Hogyan ehetsz kenyeret, ha Isten nem teremtett búzát?

sanyix 2015.04.26. 13:56:40

@Shlomo a halott zsidó terrorista:

1. fütyisz-kádéenpét értem álkereszténység alatt

2. De van egy rakás bizonyíték, a megkövesedett élőlények, és azok fejlődése.

3. homlokegyenest ellentétben vannak vele, a bibliában valami 6000 éves világról írogatnak(nem csak az ember), és amúgy is egy mesekönyv, kitalált történetekkel amelyeknek célja csupán a társadalom formálása. Eleve egy tákolmány egy rakás régebben létező legendából, egy "válogatáslemez"...

4. lehetett földönkívüli belepiszkálás, de az emberszabásúak annyira közel vannak az emberhez(eszközöket használnak pl), hogy inkább tűnik az ember kialakulása egy sima evolúciós véletlennek/továbbfejlődésnek.

Nem tudom melyik törzs, de valamikor valahol hallottam ilyenről. Képet nem sokat látsz ilyenről, mert a legtöbb ilyen törzs be lett olvasztva/átformálva, és natúr formájukban valószínűleg csak a prűd keresztény kutatók örökítették meg őket sok éve, nyilván csak akkor amikor felvettek valamit, vagy felvetettek velük valamit.

sanyix 2015.04.26. 14:00:27

@Gabor Jeges: miért is azzal? Ja te még ott tartasz hogy nem lehet földönkívüli élet csak mert még nem találtuk meg bizonyíthatóan?

Tudod volt egy időszak amikor az volt a mondás hogy a föld van a világegyetem középpontjában, bolygók pedig nincsenek. Sőt nem is olyan rég az volt a mondás, hogy nincs a naprendszeren kívül bolygó... most több mint 1000 darab észlelt naprendszeren kívüli bolygónál tartunk...

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 15:02:48

@sanyix:

"fütyisz-kádéenpét értem álkereszténység alatt"

Na azokhoz pont semmi közöm.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 15:04:51

@sanyix:

" De van egy rakás bizonyíték, a megkövesedett élőlények, és azok fejlődése."

A megkövesedett élőlények NEM bizonyítják az evolúciót. A megkövesedett élőlények csak egy pillanatfelvétel. Azt bizonyítják, hogy abban az időpillanatban, azon a helyen az az élőlény pusztult el.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 15:12:58

@sanyix:

"Eleve egy tákolmány egy rakás régebben létező legendából, egy "válogatáslemez"."

Ez helyesen úgy hangzik, hogy a Biblia csak a zsidók (Ószövetség) és a keresztények (Újszövetség) dolgait írja le, de nem tér ki azokra a népekre, amelyek szintén az első emberpár leszármazottai voltak, de a vérvonaluk LEÁGAZOTT az Ádám+Éva ---> Noé ---> Ábrahám ---> Jézus irányról, még valahol Noé története előtt.

És természetesen a Noé utáni idők nemzetségeiből a NEM zsidó törzsek (babilóniak, egyiptomiak, muszlimok, stb.) dolgaira se tér ki.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.04.26. 15:16:57

@sanyix:

"inkább tűnik az ember kialakulása egy sima evolúciós véletlennek/továbbfejlődésnek"

Az emberi test felépítésében és működésében van egy csomó olyan jellegzetesség, ami teljesen idegen az összes többi emlős, és azon belül a főemlősök testének a felépítésétől és működésétől.

Lehet, hogy később visszajövök, és leírom, mire gondolok, most csak benéztem, hogy írt-e valaki valami érdekeset.

Vili Doli 2015.04.26. 15:23:01

Nem fáztak szegények?

sanyix 2015.04.26. 15:57:55

@Shlomo a halott zsidó terrorista: de bizonyítják, mert időrendi sorendben egyre fejlettebb élőlények találhatóak meg, és mind összeköthető a mai élőlényekkel, illenek a puzzle-be...

A biblia pedig innen onnan, egy rakás vallásból, és területről, összeszedett legendákat ír le, kicsit módosítva.

Miklós Antalicz 2015.04.26. 16:05:59

Nem mindennapi látványosság a bámészkodó hazaiaknak és a túristákna. A civilizáció miatt kissé elszoktunk az effajta természetes éléménytól. De bezzeg a neándervölgyi férfitársaink talán már rá is úntak a látványra.

phaszfej 2015.04.26. 16:45:42

@sanyix: Ne magadból indulj ki.

phaszfej 2015.04.26. 16:50:27

@sanyix:

A helyedben nem dicsekednék vele, hogy egy pucér nő látványától feláll a faszom. Ilyet csak az ideggyengék és gyengeelméjűek produkálnak.

Pierr Kardán 2015.04.26. 17:30:24

Minden normális férfi szépnek és esztétikusnak tartja az olyan női testeket, amiket itt mutatnak. Aki nem így gondolja, az menjen Szaud-Arábiába, ahol a nők csak a fejük tetejétől a lábujjukig bebugyolálva jelenhetnek meg nyilvános helyen.

58múltam 2015.04.26. 22:00:42

@phaszfej:
Én még emlékszem arra, hogy ifjú koromban ez éppen így történt, ha az a nő kivánatos volt. Ezek pedig azok, mind.
Tudom, hogy vannak, akiknek a nemi hormonjaik kisebb mennyiségben termelődnek, nekik nehezebben megy. Remélem, azért van, amivel vígasztalódhatsz.

phaszfej 2015.04.26. 22:21:45

@58múltam: Engem nem kell meggyőznöd, hogy gyökér vagy. Csak az ideggyenge csírák jönnek izgalomba, ha meztelen nőt látnak. Ezezk szerint ez neked probléma, különben miért bizonygaznád az ellenkezőjét? Biztos az anyád nevelt.

Nazareus 2015.04.26. 22:54:31

@phaszfej: Csak az ideggyenge csirák nem jönnek izgalomba ha meztelen nöt látnak (na meg a homokosok és a nök java része). Ezek szerint ez neked nem probléma, különben miért bizonygaznád az ellenkezőjét? Biztos az anyád nevelt.

2015.04.27. 00:17:30

@Nazareus: "Meglepö, hogy világunkban van a nemek mentén diszkrimináció? :)Engem nem lep meg."

Engem sem lep meg... A nőkkel a társadalom (és a jog képviselői) eleve sokkal toleránsabb, pedig úgy gondolom a törvény előtti egyenlőség jegyében ezen hölgyek ellen is ugyanúgy kéne eljárni, ahogy az egyszeri hímnemű meztelenkedő közszeméremsértők ellen szokás.

"elfogadom, ez a Te véleményed. Az enyém meg az, hogy engem nem zavar"

Értem én, hogy a pattanásos kamaszoknak, akik még soha nem láttak puncit, illetve permanens nőhiányban szenvedő férfiaknak, akiknek az ilyen események jelentik a nemi életet, ez látványértékű produkció lehet, de bizonyos kor felett, azért objektíven kéne látni, hogy ezt a mutatványt bizony definiálja a btk is. Egyetlen egészséges heteró férfit sem zavar a meztelen női test, engem sem, sőt, ha így lenne nem lennék apa. De a kontextus az igen, zavar. Nem szeretném a kislányomnak elmagyarázni, hogy azok nénik miért meztelenek, nem szeretném ha olyan társadalomban nőne fel, ahol ez tök természetes. És ami a legfontosabb: legfőképp amiatt nem szeretnék megengedő lenni, mert a túlzott tolerancia mindig újabb határokat, tabukat dönt le. Ha a nyilvános meztelenkedés szabad, akkor már csak egy lépés választ el a buszon-villamoson egymásnak örömet szerző párok látványától. A melegfelvonuláson sem a nemi identitásuk miatt dobálják tojással a homárokat, hanem mert sértő, és megbotránkoztató tevékenységük nem közterületre való. Mindennek megvan a maga helye - én úgy gondolom.

2015.04.27. 00:43:17

@Jankove: Pardon. Nemi identitás helyett szexuális irányultságot akartam írni. Fáradtság...

Nazareus 2015.04.27. 01:09:12

@Jankove: Engem a kontextus sem zavar (és nem azért mert pattanásos kamasz vagy nöhiányban szenvedö férfi lennék:). Egyszerüen utálom azt a képmutatását a társadalomnak, amit már irta: a gyilkosság bün, de ábrázolni nem az. A szex nem bün, de ábrázolni az. Szóval inkább pornót adjanak fömüsoridöben egymás gyilkolása helyett. A szex természetes és egészséges dolog, mint ahogy a meztelen test látványa is. A gyilkolás viszont nem az (bár lehet, hogy nem mindenki ért ezzel egyet). És sokkal inkább a meztelen párok, meg a buszon-villamoson egymásnak örömöt szerzö párok legyenek, mint újabb véres horrorfilmek. Nyilván sarkalatos részemröl ezek szembeállitása, hiszen nem arról van szó, hogy márpedig egyiket kötelezö választani, viszont arra akarok rámutatni, hogy milyen képmutató, hogy néhány csinos meztelen nö ellen mennyire tiltakoznak néhányak, mig az élöben mutatott ISIS kivégzéseket nem tiltják le.

Nazareus 2015.04.27. 01:12:38

@Jankove: Egyébként a kislányodnak történö magyarázkodásra álljon itt egy nem is rövid vicc:
Felvilágosítás

-Papa, miért állnak az út mellett azok a nénik?
-Khm... Kislányom, nem érek rá nézelõdni, vezetem az autót.
-Nem kell nézelõdni, úgyis látod õket. Itt is áll egy, meg ott is áll egy.
-Én csak fákat látok ott.
-Papa, te nem látod a fától a nénit.
-Inkább arról beszélgessünk, amíg hazaérünk, hogy mi újság az óvodában.
-A Bence megint verekedett...Papa, a néniknek miért látszik ki a fenekük?
-Mit tudom én. Talán napoznak.
-Papa, nem is süt a nap! Akkor meg miért állnak a nénik az út mellett?
-Ezeket a dolgokat most nem tudom megmagyarázni neked. Majd ha nagyobb
leszel.
-Ha nagyobb leszek, ki süt a nap?
-Nem , akkor majd megérted, hogy miért állnak a nénik az út mellett.
-Most miért nem értem meg?
-Mert még kicsi vagy.
-Miért vagyok kicsi?
-Kislányom, az õrületbe kergetsz ezzel az állandó miértezéssel. Beszéljünk
valami másról.
-Jó, beszéljünk másról. Papa miért integetnek neked a nénik az út mellett?
-Miért gondolod, hogy nekem integetnek? Lehet, hogy neked integetnek.
-Az nem lehet. Mert amikor a mamával megyünk hazafelé, akkor sosem
integetnek. Csak akkor integetnek, amikor te vezeted az autót. Ismered õket?
-Dehogy!
-Akkor miért integetnek neked?
-Az õrületbe kergetsz ezzel az állandó...
-Örülnél, ha elmesélném a mamának, hogy ismerõs nénik integetnek neked az út
mellett?
-Az isten szerelmére, nehogy ilyesmiket mesélj a mamának! Esküszöm neked, de
komolyan, hogy nem ismerem õket.
-Akkor miért integetnek?
-Khm...Lehet, hogy autóstopposok. Lekésték a buszt, és nem tudnak hazamenni.
-Papa, ne beszélj össze vissza! Ott megy elöttünk a busz. Annak nem
integettek, nem is akartak rá felszállni.
-Jól van kislányom, most már hagyj békén, jó!
-Brühühühü, te mindíg kiabálsz velem. Brühühühü...Én csak annyit kérdeztem,
hogy miért állnak a nénik az út mellett, te meg rögtön elkezdessz üvölteni.
-Ne sírj már az ég szerelmére!
-De igenis sírok, amíg meg nem mondod, hogy miért állnak a nénik az út
mellett!
-Mert kurvák!
-Ja miért nem ezzel kezdted?! Szóval, azt mondta az óvó néni a Bencének,
amikor pofon vágta a Julcsit, hogy...

Sir David, The nuclear guy 2015.04.27. 06:42:54

@phaszfej: Nem. Ilyet a heteroszexuális, teljesítőképes férfiak produkálnak. Melegek/látens melegek, impotensek valóban nem.

VDaNi 2015.04.27. 07:10:39

Mit megy a hiszti itt? Ez senkit sem zavar, slussz. Férfiak ne álljanak ki. Ennyi.

Tehát a nő kiállhat meztelenkedni, mert jól néz ki, nekik ez az előny. A férfi meg nem menstruál :DDDD

sanyix 2015.04.27. 09:58:53

@phaszfej: nem magamból indultam ki, nem én én mondtam egy csapat jóféle nőre (akikből 2-nek kb tökéletes teste van) hogy "aránytalan". Én nekem nincs semmi bajom velük, mert nem vagyok frusztrált, mivel nem vagyok impotens :)

Nem az ideggyengéknek mozdul be a farkuk egy szép meztelen nő látványakor, hanem a hetero férfiaknak, akiknek még van potenciájuk :) biztos gáz lehet hogy neked már csak azzal a kék pirulával megy, de amekkora phaszphej vagy nem sajnállak.

2015.04.27. 21:23:56

@Nazareus: "Egyszerüen utálom azt a képmutatását a társadalomnak, amit már irta: a gyilkosság bün, de ábrázolni nem az."

Szerintem egyszerűen csak rossz a nézőpont. A 21. században élünk, és állítólag civilizáltak vagyunk. Ez azt jelenti, hogy ruhát viselünk, nem fingunk bele a másik arcába, nem rúgjuk kapásból pofán a másikat ha csúnyán néz, nem gyilkoljuk le passzióból, és még egy sereg dolgot tudnék mondani, ami megváltozott azóta, amióta lejöttünk a fáról. Nem mondom azt, hogy mindennel egyetértek, vannak dolgok, amivel szerintem is átkerültünk már a ló túlsó oldalára. Viszont szexualitás terén úgy gondolom még nincs gond. Bár a liberális világban lassan ciki heterónak lenni, egyelőre még senki sem tiltja hogy szeresd a nődet, és ordas mód meghágjad ha úgy hozza a kedved. Csak ezt nem a parkban játszó gyerekek előtt kell megtenni. Ez még nem képmutatás, csak erkölcs, a kettő nem összekeverendő. Egyébként akkor jók a társadalmi normák, ha mindenki meg tudja találni a helyét. A benzingőzős autóbuziknak versenypályákat kell adni, ne a gyalogosokkal kuglizzanak a közúton, a hülye biciklistáknak biciklisávot, az exhibicionistáknak meg ott van a nudista strand, night klubok, swinger klubok, és megannyi hely, ahol hódolhatnak a szenvedélyüknek, ahol örülnek az ilyesminek. Nem kell ezt a társadalomra eröltetni.

"hogy milyen képmutató, hogy néhány csinos meztelen nö ellen mennyire tiltakoznak néhányak"

nem a meztelen nők ellen tiltakoznak, hanem a közterületen történő meztelenkedés ellen.

within 2015.05.17. 11:08:50

@strogg: most miért uszítás és rasszista az ha leírja a tényeket a nickjében?!
süti beállítások módosítása