Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden, ami reakcióra érdemes

Noémiában az élet

Noémiában az élet

Miért ilyen drága az óvszer?

„Szívem, inkább add a kezed, hó végén nincs pénzünk több menetre!” Egy csomag gumi, azaz három aktus átlagosan egy ezres, pedig komoly veszélye van annak, ha ezen spórolnak a fiatalok.

2016. szeptember 26. - Noémia

condom.jpg

Mindenki tudja, hogy a gumióvszer az egyetlen megoldás, ha nem csupán a terhességet, de a nemi betegségeket és fertőzéseket is ki szeretnénk iktatni az örömteli együttlétből. Ez főleg a fiatalokat érinti, hiszen a hosszútávon, stabil párkapcsolatban és házasságban élők leggyakrabban tablettával vagy spirállal védekeznek. Azokat a fiatalokat sújtja tehát az óvszervásárlás terhe, akiknek még sokszor nincsen anyagi biztonságuk, a szülőktől függenek, tanulnak és gyakornoki éhbérért güriznek, ezért spórolni kénytelenek.

Lehangoló, hogy elnézve a gumi árát, körülbelül 300 forint egy menet a pároddal, mintha kényszerből tarifát szabnának egymásnak a szerelmesek. Hiszen így nem lehet csak úgy kufircolni kedvünkre, az egész éjszakán át tartó lepedőakrobatikát hosszas könyvelés előzi meg, hogy hány orgazmus fér bele a keretbe. Nem beszélve arról, hogy a boltban a kotonokat vagy hét lakat alatt őrzik egy vitrinben, vagy mindenki szeme láttára kell a rágók közül elcsenni, esetleg a patikus kérdez vissza unott hangon, hogy „rücskös vagy síkosított”, amikor mi annyira szerettük volna suttogva letudni a dolgot. Jó-jó, aki nem elég érett ahhoz, hogy megvegyen egy csomagot, az meg sem érdemli az altesti örömöket, de azért tud ez kínos lenni.

Az a baj, hogy ha az ifjú hódítónak alig futja a borsos lakbérre, és csak a kétszáz forintos pizzaszeletet engedheti meg magának vacsorára, akkor a legjobb szándéka és tudása ellenére is inkább úgy dönt, hogy inkább az ingyenes megszakításos módszert fogja alkalmazni. Kevés lánynak van annyi önbizalma, határozottsága és egészséges félelemérzete, hogy az adott szituációban kijelentse, hogy ha nincs gumi, akkor nincs szex sem. A forgatókönyv-variációk innentől ismertek: vagy megússzák a felek, vagy jöhet a méhnyakrák, a HIV és egyéb csemege, esetleg egy abortusz vagy egy nem kívánt baba, és mindegyik verzió egy éjszakért cserébe egy életen át tartó testi-lelki sérülést okozhat.

Hasznos lenne, ha azzal párhuzamosan, hogy egészségügyi okból emelik a cigaretta árát, ugyanezen okból csökkentenék az óvszerét. Vagy például lehetnének olyan automaták a szórakozóhelyek toalettjeiben, amelyekből mondjuk 50 forintos jelképes áron lehet gumihoz jutni.

 

Kovács-Tóth Noémi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://noemia.blog.hu/api/trackback/id/tr811745449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zselice · http://egyejszaka.hu/ 2016.09.27. 19:13:08

Azért annyira nem vészes a helyzet, csak nem a közértben kell a Durexet megvenni 1100Ft-ért 3db-ot. Ami ma kereskedelmi forgalomban van itthon az elméletileg le van tesztelve és biztonságos.
Érdemes elolvasni ezt, meg konkrét tippek is vannak benne:
szexvital.hu/blog/ovszer-felhuzasa-ovszer-tipusok-valasztasa

Shadow82 2016.09.27. 19:21:41

Ez a kommunizmusban van így, hogy megmondjuk, hogy mi mennyibe kerülhet. MIért ne lehetne a kenyér ára jelképes 50 forint? Vagy a tejé? Az ilyesmi egyenesen vezet a minőség romlásához.
Amúgy meg a szerző nyitott kapukat dönget, lehet kapni 12-es csomag gumit 1000 ft körüli áron, csak az nem Durex. Inkább azt kell tudatosítani a tinikkel (meg a szerzővel), hogy a márkás óvszer árában a reklámot fizetjük meg, a nem olyan márkás óveszer ugyanolyan technológiával készül és ugyanolyan jól működik, tehát azt kell venni és csókolom.

Chessterfield 2016.09.27. 19:25:29

Már 800-ért is van 10-es vagy 12-es, pl. a Masculan.

Sexshopból pedig nagy kiszerelésben is lehet venni, 100, vagy akár 1000 db-ot, úgy még olcsóbb a fajlagos ára.

A Durex ára tényleg rablás.

CyberPunK 2016.09.27. 19:26:26

A feminizmus odáig még nem jutott, hogy a nő is veheti a gumit? Ha már fél a gyerektől/betegségtől?

Köldök_szösz 2016.09.27. 19:37:03

előbb utóbb úgyis fizetni kell a szexért valahogy ... pfffff

Doryyka 2016.09.27. 19:42:19

A Life Styles hova lett? A Durex-szel csúnyán befürödtünk ("baj" nem lett belőle), a Billy Boy szar :(

Pöff 2016.09.27. 19:46:21

@CyberPunK: Sajnos nem
@zselice:
Még tini voltam, mikor loptam szüleim készletéből.
Akkoriban csak felpróbáltam aztán abba masztiztam,
Mivel túl olajos volt, sokszor előtte inkább kimostam leöblítettem szappannal.

Egyszer történt, hogy kivettem a fóliából, kezdtem feltölteni vízzel...hopp bizony egy lyukas akadt a kezembe.
Ez nem tű lyuk volt, ez szépen szabályosan lyukas volt vagy 0,5 cm átmérővel.
Ha nem féltem volna a lebukástól 16 -17 évésen, ez bizony per tárgy lehetett volna, vagy gyerek lett volna belőle.
Úgy hogy ledöbbentett...
Ráadásul valami márkásabb volt aszem lifestyle.

Jah és a Durex...az kb a rablás szint.

Sir Galahad 2016.09.27. 20:06:34

A szerzőnek szerintem igaza van. Ez nem olyan termék, amit kereskedelmi alapon kellene forgalmazni, már csak azért sem, hogy senki se hivatkozhasson arra, hogy nem volt pénze rá. A baj az, hogy ha tényleg jelképes áron adnák, most arról íródna poszt (esetleg nem itt, másutt), hogy micsoda pofátlan, fasiszta/kommunista (a tetszőleges aláhúzandó) ország ez, hogy beavatkoznak a piacgazdaságba.

zuhanorepulesss 2016.09.27. 20:30:45

Nem márkafüggő, de más a Durex viseletre, mint pl az emlegetett Masculan.
A férfi oldja meg, legyen nála gumi, s használja is. n nyugodtan alszom, mert tudom, hogy nincs nem kívánt mellékhatás, se gyerek se kezelnivaló.

eßemfaßom meg áll 2016.09.27. 20:35:56

Noémi drága, te ugye a klasszikus kabaréjelenetből szerezted az összes ismereted kotonvásárlásilag?

www.youtube.com/watch?v=B2HvBH9aAiw

Na a valóságban ez úgy néz ki, hogy besétálsz a boltba, leveszed a polcról a kotont (10-12db 800ft, nem 300/darab), kifizeted a pénztárnál és kész. Ha zavar, hogy a pénztárossrác tekintetéből az "én is dugnám" vagy a pénztároscsunyalány szeméből az "bezzeg ezt dugják" olvasható ki, akkor vásároltasd meg a pasival, vagy vedd automatapénztáras teszkóban. Vagy rendeld onlány.

akkor vedd automatapénztáras teszkóban.

Kovács Márton 2016.09.27. 20:39:05

Ha az ember dugni akar, elmegy a legközelebbi dm-be vagy cba-ba gumiért. 14-15 évesen szerintem senki sem próbál patikában, sexshopban vásárolni.A közértben pedig sajnos tényleg ennyi..

Zsuzsi25 2016.09.27. 20:41:55

@CyberPunK: @Pöff: Ez a ferfi feladata!!!! Foleg az egyejszakas kalandok eseteben.
Egyebkent Angliaban ingyenes a fogamzasgatlas. (Legalabbis amig kitn eltem anno, ingyenes volt) .ez lenne a normalis.

CyberPunK 2016.09.27. 20:45:52

@Zsuzsi25: Tudjuk, ahogy a vacsi, a mozi, meg a panzió kifizetése is. Nektek elég, ha szétrakjátok. De azért szavazni van pofátok, mi? :)

eßemfaßom meg áll 2016.09.27. 20:52:34

@Zsuzsi25: leginkább annak a feladata aki nem akar nemibetegséget elkapni vagy gyereket csinálni/csináltatni.

ez szvsz nemfüggetlen.

datam 2016.09.27. 21:03:32

15 évesen sem okozott problémát a kotonvétel, most sem okoz. Ha a patikusak kerekedik a szeme, általában megkérdezem, hogy valami gond van-e esetleg. Nemleges a válasz többnyire. Egyébként bármelyik márka lehet gyenge minőségű. Előfordult többször is, hogy a Durex ugyanúgy elszakadt, mint a Masculan(ami a legroszabb szvsz.) Egyedül a Rakoban nem csalódtam még eddig.

2016.09.27. 21:29:02

ezért jó a cumshot arcra

sebi77 2016.09.27. 21:32:55

Nincs abban semmi kommunista hogy bizonyos termékeket megadóztatnak másokat dotálnak, pl. gyógyszerek, mezőgazdaság, tömegközlekedés. Simán lehetne a gumit is dotálni.

naty77 2016.09.27. 21:51:42

Mi évek óta csak óvszerrel védekezünk, házasokként is és azért tök jó, hogy írtok itt olcsóbb fajtákat, de sajnos nem mind jó. Nekünk tényleg a drága durex vált be, de létezik már family pack megfizethető áron vagy lehet nagy tételben olcsóbban venni 1-2 helyen a neten és valódit adnak.
De vettünk már ebayről kínai márkát is, 50-100 db egy csomagban fillérekért, teljesen rendben volt.

VT Man 2016.09.27. 22:22:22

Abszolút jogos a poszt, tényleg drága. Nem az, hogy megfizethetetlenül drága, de drága. És igen, kellene valami megoldás, hogy olcsóbb (is) legyen, mert ez a fiataloknál még jobban számít.

Afrikában csodálkoztok, hogy nem védekeznek? Szerintem ott pénzük sincs ilyenre.

Ebay-ről nem vennék, mert "ha mégsincs rendben" akkor mi van? Azért ez nem játék.

szcsongor 2016.09.28. 00:29:14

@CyberPunK: A hímsovinizmus még nem jutott el odáig, hogy a férfiak is vehetik a fogamzásgátló tablettát a nőnek ha nem akarnak gyereket?

Gerberus 2016.09.28. 01:23:59

Ajánlom a Rossmannt, a saját kényelmes gumijuk, melyből többféle is van 12 darabos kiszerelésben 800 forint!

Márk_Márk 2016.09.28. 03:02:54

@Gerberus:
A kényelmes gumi ellentmondás a szavak közt.
Gumival maszatolni lehet, jót dugni nem.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.09.28. 04:16:28

@Shadow82: kommunizmusban nincs ára semminek. Minden ingyen van. Amiről te beszélsz, az részben a szocialista('nak csúfolt) rendszerekre, részben orbanisztánra jellemző.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.09.28. 04:22:38

@Sir Galahad: egyéb területeken ("rezsicsökkentés", trafikmaffia, játéktermek stb) tán nem avatkoztak bele a piaci folyamatokba?

Hizdahr zo Loraq 2016.09.28. 05:59:02

Montreálban minden szórakozó helyen, klubban ingyen van a gumióvszer. De az a haldokló nyugat, ott még melegek is vannak, nem úgy, mint nálunk.

Foldes Gazda 2016.09.28. 07:49:37

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Foldes Gazda 2016.09.28. 07:56:14

A próba után !!! A MEGOLDÁS :
12 életév és az első valóban piacképes képzés megszerzése között / max 18 életév/ kérésre ingyenes fogamzásgátló . DE csak kettő gyerek erejéig járjon mindenemű társadalmi segítség . Kettő gyerek után kérésre ingyenes meddővététel .

Altaïr 2016.09.28. 08:07:05

Nagyon egyszerű a dolog: ha nincs rá pénzed, nem veszed meg. Eztán ha nem akarsz gyereket vagy nemibetegséget, akkor nem dugsz. Képzeld, a világ úgy működik, hogy mindennek van ára, és ha neked kell valami, akkor ki kell fizetned ezt az árat.

Kicsit magadba kellene szállni és elgondolkozni azon, hogy milyen alapon nyúlkálsz mások pénztárcájába. Segítek: olyan alapon, hogy egy erőszakpárti, marxista, bolsevik kis senki vagy, aki ingyen követeli magának azt, amiért mások keményen megdolgoznak.

Ennél röhejesebbet, hogy legyen ingyen meg legyen olcsó még nem hallottam. Milyen jogon követeled másoktól, hogy finanszírozzák a te felelőtlenségedet?! Mi az, hogy "nekem jár?! Max a pofád jár. Nem fogom én fizetni azt, hogy te orrba-szájba, fűvel-fával kefélj. A szex felnőtt játék, viseld a következményeit!

CyberPunK 2016.09.28. 08:12:31

@szcsongor: De, volt amikor én váltottam ki, volt amikor párom. Meglepő, igaz? Bár nálunk értelmetlen a kérdés, közös kasszán vagyunk szinte a kezdetek óta, sőt már össze is házasodtunk.

FF 2016.09.28. 08:18:05

Igen, mindenki előtt kell elvenni a rágógumis polcról.

És?

rozsomák 2016.09.28. 08:38:23

És most kérnék egy blogot arról, hogy a nők is pénzbe kerülnek, nem lehetne azt is jelképes áron ?
Mondjuk havonta 8 alkalommal az állam finanszírozná a vacsorát, a virágot, emellett kisebb ékszereket havonta 40e Ft erejéig ingyen lehetne kijelölt boltokban....
stb.
mert egy nő sokkal többe van, mint a gumi.

CyberPunK 2016.09.28. 08:47:04

@rozsomák: Akkor már inkább lehessen cafetériából kurvázni. :D

Ph0en1x 2016.09.28. 08:49:11

Kit zavar, hogy el kell venni a polcról?
Mennyire bénák egyesek. Én még vigyorgok is, ha valaki figyeli, hogy gumit vettem - nekem legalább van kit dugni.

300Ft-ért meg loserek vesznek gumit, ettől lényegesen olcsóbb. 12-es gumi 800-1000 Ft. Ezt bárkinek ki kell tudnia gazdálkodni. Mondjuk dohányzás helyett ;)

Ennyike.

Netuddki. 2016.09.28. 09:02:00

@naty77: "De vettünk már ebayről kínai márkát is, 50-100 db egy csomagban fillérekért, teljesen rendben volt."

Ez ott játszik ahol a kínai méret, ami köztudottan kisebb, nem probléma. ;)

De ha már a drágaságnál tartunk. Sajna a fogkefe, fogkrém is qrva drága. Ott is az van, hogy az occó szar, de csak azért, hogy utána vedd meg a drágábbat.
A nők egyéb egészségügyi dolgairól nem is beszélve.

Ha drága a koton, akkor vigasztaljon, hogy a pelenka még anális drágább...

emzéperiksz 2016.09.28. 09:09:54

A kenyér ára szerintem is kardinálisabb kérdés, mint a gumié. Egy nő havonta kb. 3 napig termékeny, addig érjék be nyalással-szopással. Rádaásul az a három nap se esik mindig a hónap végére.

igazi hős 2016.09.28. 09:24:12

@Altaïr: "Képzeld, a világ úgy működik, hogy mindennek van ára, és ha neked kell valami, akkor ki kell fizetned ezt az árat." Nem, így az USA működik. Náluk előrelátóbb országok felmérik, hogy vannak olyan dolgok, aminek a támogatása több előnyt ad a közösségnek, mint amennyibe kerül. Ilyen például a tömegközlekedés, szűrővizsgálatok vagy a kerékpáros infrastruktúra. Nem vagyok biztos benne, hogy nem lenne sokkal olcsóbb az országnak, ha lenne ingyen óvszer és nem kéne nem kívánt gyerekek (és persze szüleik) tízezreit eltartani.
Megjegyzem: ugye tudod, hogy az élelmiszer termelés az egész EU-ban rendkívül dotált? Ott nem akarsz teljes árat fizetni?

naty77 2016.09.28. 09:32:08

@Tibi !: Nem vitatkozom, mert minek. :D
Olyan betegségem van, hogy csak óvszert tudunk használni. Viszont elég aktívak vagyunk 18 év után is, és a heti 5-7 alkalom elég drága.... Pelenkára már költöttünk eleget. :D
A kínai verzióból sem csak kis méret van, bár a centik nem érdekelnek, de a poén kedvéért tudom, hogy 18 cm. És jó volt rá. ;) És a minőség is rendben.
Mostanában pl a lifestlyles változott és felgyűrődik, nem lehet rendesen felhúzni, menet közben kényelmetlen.

átlátó 2016.09.28. 10:14:25

Számla nélkül kérem kiskezicsókolom, - amúgy pedig enni köll, baszni muszáj és a gázolaj a látens labancoknál egy euró körül.

2016.09.28. 10:17:39

Ha csak az óvszer ára lenne a legnagyobb probléma, de hogy mindegyik kicsi legyen!

Dzsémsz0830 2016.09.28. 10:26:44

Örülnék én is, ha ennyi problémám lenne a hónap végén, hogy nincs miből kurjantani egy jót az asszonnyal... Egyébként Rako 12-es csomag 1000-1200 Ft. Nem egy jelképes 50 Ft/db de nem is 300 Ft. Viszont annyiba kerül, mint egy 3 db-os Durex. Sose volt még vele gondom. Kényelmes, nem csúszik le, de nem is szorít. Egyikünk sem panaszkodik.
Nincs pénz erre se? Akkor az érett felnőtt ember nem kefél, nem megszakításos szarsággal próbálkozik. Ha igen, akkor egy érett felnőtt lány azt mondja erre, hogy nincs gumi, nincs szex. Nehogy már az önbizalomhiányra fogjuk ezt könyörgöm. Ha fent említett két probléma miatt megtörténik az aktus, és annak a hátrányos következménye, akkor meg is érdemlik. Ezt viszont nem lehet az 1000 Ft-os kisközértben kapható méregdrága Durex óvszerre fogni. Ha 50 Ft lenne egy darab óvszer, attól még ugyanolyan hülyék maradnak az emberek.

Altaïr 2016.09.28. 10:32:46

@igazi hős:
"ha lenne ingyen óvszer és nem kéne nem kívánt gyerekek (és persze szüleik) tízezreit eltartani."
Nem KELL eltartani senkit. Ha te el akarsz tartani valakit, akkor tartsd el. Másokat ne kényszeríts arra, hogy akaratuk ellenére kelljen cselekedniük. Ne erőszakold rá másokra, hogy felelősséget kelljen vállalniuk olyan emberekért, akikhez semmi közük nincs. Ha neked koton kell, ne velem akard megvetetni, vedd meg magadnak vagy ne dugj.

Az egyéb dolgok (tömegközlekedés stb.) off topic, nem megyek bele. Mivel kérdezted az élelmiszert: évek óta hangoztatom, hogy a mezőgazdaság legyen piaci alapú.

Jubal Harshaw 2016.09.28. 10:56:01

Sokáig Masculan-t használtunk a Zasszonnyal, de egy idő után "allergiás" tüneteket produkált action után... aztán áttértünk a Lidl-ös verzióra (Mondo's ?) azzal nincs semmi tünet...
Nemrég "sürgető kényszerből" :) vettünk Durex-et... hát a 3x-os árat nem érte meg... pont ugyanolyan érzés volt :)
B1

2016.09.28. 11:04:21

@CyberPunK: Mennyi óvszert használtál el, amíg rájöttél a helyes használatára? XD Nagyon bebüdösödhet a lábad, ha ilyen zoknit hordasz!

CyberPunK 2016.09.28. 11:26:07

@Dr. Trejo: Minimális mennyiséget használtam életemben. Csodálkozom is, hogy se egy AIDS se egy gyerek nem csúszott be...

eßemfaßom meg áll 2016.09.28. 12:14:16

@igazi hős: "Nem vagyok biztos benne, hogy nem lenne sokkal olcsóbb az országnak, ha lenne ingyen óvszer és nem kéne nem kívánt gyerekek (és persze szüleik) tízezreit eltartani."

akiket el kell tartani állami pénzből azok akkor se dugnának kotonnal ha ingyen lenne, ugyanis direkt csinálják a gyereket, megélhetési célból.

Lángharcos 2016.09.28. 12:19:11

@Altaïr: Rövid távon igazad van. Hosszú távon viszont a társadalmi költségviselést figyelembe véve nem biztos.
- az abortusz drága, de állja a TB (tehát fizetsz bele)
- a nemi betegségek kezelése drága, de a gyógyszereket részben állja a TB (tehát fizetsz bele)
- a nem kívánt gyermekek rendszerbe vétele, gondozása drága (tehát fizetsz bele)
- az abortusz lelkileg megterheli a majdnem-anyát, mehet lélekgyógyászhoz, amit áll a TB (tehát fizetsz bele)
- a nem kívánt, de megtartott és nevelt gyerekek jó eséllyel sok mentális problémával nőnek fel - az orvosi kezelésük megintcsak erőforrásokba fog kerülni, és nem is biztos, hogy olyan jól fognak funkcionálni, munkaképesek lesznek. (tehát fizetsz bele, és meg sem térül)

Akkor már inkább támogassunk egy-egy csomag kotont, hogy megelőzhessünk drága gyógyszereket és orvosi kezeléseket, beavatkozásokat, nem?

alfacharlybravo 2016.09.28. 12:39:16

@Pöff: Ügyes kislányok szájjal csókolják rá az óvszert a brokira, az garantáltan nem lukas.

lutria 2016.09.28. 12:40:06

A More Amore nem tudom milyen minőségnek számít de 100-200 Ft/db a szexshopokban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.28. 12:44:38

@rozsomák:

Állítólag a svédeknél a fogyatékosoknak az állam fizet havi 1-2 numerát a kurváknál, az impotensek meg TB-re kapnak Viagrát.

fda 2016.09.28. 13:43:07

Ciki megvásárolni? Ha olcsóbb lenne, ahogyan a cikkíró javasolja, nem lenne ciki?
Hasonlóan, sajnos sok fiatal annyit költ cigire, alkoholra, mindenféle divatos hülyeségre, hogy alig marad pénze almára, tejre, vagy teljes kiőrlésű lisztből készült péksütire.
Ezeket is 50 forintért kellene adni!!! Az, hogy a különbözetet ki fizesse meg a gyártóknak, az teljesen mindegy, a lényeg, hogy ne én, hanem valaki más... ugye?

Az árról: kedves cikkíró miért ír olyan témáról cikket, ahol annyira ismeri a témát/terméket, hogy látott már ilyet a kisbolt pénztárában a rágók mellett? Így én meg írhatnék az űrkutatás műszaki kérdéseiről is, hiszen néztem már az égre repülőnapon.

zZz 2016.09.28. 13:50:43

@naty77: Óvszernél a hossz kevésbé probléma általában, inkább a szélesség. 18 év után...

Altaïr 2016.09.28. 13:55:18

@Lángharcos: Látom még mindig nem érted. Az általad felsoroltak egyikét sem KELL támogatni. Nincs olyan, hogy "jár", sem olyan, hogy "ingyen pénz".

Itt sírnak sokan, hogy az állam gyerekként kezeli a plgárokat. Hát tessék, itt az alkalom felnőttnek lenni és felelősséget vállalni a saját döntéseinkért. Ha én meg tudom ezt tenni, akkor más is meg tudja tenni. Amíg mindent arra alapozol, hogy az ingyen abortusz jó, mert különben később az államnak kell eltartania a gyereket, addig ez nem fog megváltozni.

Ha dugni akarsz, vegyél kotont. Ha nincs rá pénzed, ne dugj. Ha mégis dugsz és gyerek / tripper lesz belőle, akkor viseld a következményeit. Szüld meg a gyereket és neveld fel. Ha nincs rá pénzed, add örökbe, rengeteg normális pár szeretne örökbefogadni. A tripperrel, meg menj el orvoshoz, vedd meg a gyógyszert és kezeld. Ha nincs pénzed gyógyszerre vagy abortuszra, keress egy jótékonysági szervezetet, aki felelőtlen emberek támogatását tűzte a zászlajára és szerezz tőlük pénzt a gyógyszerre.

Röviden: ne kötelezzék a felelősségteljes embereket arra, hogy a felelőtleneket finanszírozzák. A társadalom vesse ki magából az ilyeneket, és akkor majd sokkal kevesebb pénzből sokkal jobb ellátást lehet fenntartani, hogy a valóban rászorulók, önhibájukon kívül bajba jutók kapnak segítséget.

Nancsibacsi 2016.09.28. 14:19:28

3 darabos van 300-ért is, márkás mondjuk 600. 12 darabos 1000 alatt van márkás.
Sehol sincs 7 lakat alatt őrizve: tesco, auchan: simán pipere részleg, DM szintén. Bónuszként DM-ben vibrátort is lehet kapni úgy, hogy simán leveszed a polcról :-D

Vihar a biliben...

mikimuller 2016.09.28. 14:37:23

@naty77: Zseniális kép: Family Pack Condom. :)

rozsomák 2016.09.28. 15:23:38

"a gumióvszer az egyetlen megoldás, ha nem csupán a terhességet, de a nemi betegségeket és fertőzéseket is ki szeretnénk iktatni az örömteli együttlétből. Ez főleg a fiatalokat érinti, hiszen a hosszútávon, stabil párkapcsolatban és házasságban élők leggyakrabban tablettával vagy spirállal védekeznek."

Ahha... szóval a stabil párkapcsolatban élők megint jogtalan előnyöket szereztek az alkalmi kufircolókkal szemben. A szemetek !!

Mert szerinted - és persze mi is úgy tudjuk, hogyne - a tabletta és a spirál az megvéd a nemi betegségektől és fertőzésektől.

Hát csak gratulálni tudok ehhez az eszmefuttatáshoz.

naty77 2016.09.28. 15:42:41

@mikimuller: Hát amikor először megláttam én is nagyon röhögtem. :D

MEDVE1978 2016.09.28. 16:08:45

Masculan 10-es egy ezres vagy még alatta. A kisebb noname márkákat nem tudom, de valószínűleg, ami gyógyszertárban, boltláncban (hiper vagy szupermarket) vagy drogériában kapható az inkább megbízható.
No persze egyik sem olyan érzés, mint mondjuk a Durex Feel vagy a Skin, amik talán a legvékonyabbak, de harmadannyiba is kerülnek.

nyüff 2016.09.28. 16:23:25

"a gumióvszer az egyetlen megoldás, ha nem csupán a terhességet, de a nemi betegségeket és fertőzéseket is ki szeretnénk iktatni az örömteli együttlétből."
A HPV-től a gumi azt a részed védi amit fed. Az azon túli részt bőrkontaktus útján fertőzheti. Szóval nem 100%-os a védelem

Sadist 2016.09.28. 16:59:51

"Lehangoló, hogy elnézve a gumi árát, körülbelül 300 forint egy menet a pároddal, mintha kényszerből tarifát szabnának egymásnak a szerelmesek."

Annyira látszik, hogy nő írta a posztot. Az átlag férfi összetenné a két kezét, ha összességében csak tízszer ennyiből kijönne egy menet.
Hihetetlen bazmeg, hogy a nőknek kvázi ingyen van a szex, de még azt a pár száz forintot is sajnálják rá. Fillérbaszásból ötös.

"Az a baj, hogy ha az ifjú hódítónak alig futja a borsos lakbérre, és csak a kétszáz forintos pizzaszeletet engedheti meg magának vacsorára, akkor a legjobb szándéka és tudása ellenére is inkább úgy dönt, hogy inkább az ingyenes megszakításos módszert fogja alkalmazni."

Amelyik ifjú hódítónak alig futja lakbérre és a kétszáz forintos pizzaszeletre, annak szex hiányában nem lesz gondja a védekezéssel sem, ugyanis az ennyire csóró srácokon a csajok varánuszarccal néznek keresztül.

Sadist 2016.09.28. 17:08:26

@CyberPunK: "Akkor már inkább lehessen cafetériából kurvázni. :D"

Dehogy cafetériából. Az egészséges élet része a rendszeres és kielégítő nemi élet, úgyhogy simán le lehessen írni a TB-ből, elvégre egészségügyi szolgáltatást veszel igénybe.
Ez esetben ráadásul az se merülne fel, mint a posztban olvasható hatósági ár esetén, hogy mások fizetik meg a poszterina szórakozását. Mindenki csak abból kurvázna, amit befizetett.

Sadist 2016.09.28. 17:15:19

@Zsuzsi25: "Ez a ferfi feladata!!!! Foleg az egyejszakas kalandok eseteben."

Nem, a fogamzásgátlás minden esetben a nő feladata kellene, hogy legyen, mert az ő teste, ő tud teherbe esni. Hogy is volt az a femináci szlogen? Az ő teste, az ő döntése? Ja, hogy a felelősségvállalás az már nem tetszik... Azt inkább meghagyjátok a férfiaknak.

"Egyebkent Angliaban ingyenes a fogamzasgatlas. (Legalabbis amig kitn eltem anno, ingyenes volt) .ez lenne a normalis."

Nem, a normális az lenne, ha mindenki vállalná a felelősséget magáért, férfi és nő egyaránt, nem pedig csak mazsolázgatna a jogokból, a kötelezettségeket meg lepasszolná másnak.

rozsomák 2016.09.28. 18:06:41

@nyüff: Ezt hiába magyarázod annak a poszternak, aki szerint a spirál és a tabletta is véd a nemi betegségektől.

Lángharcos 2016.09.28. 18:59:22

@Altaïr: A te érdekes is, hogy ne lelkisérült, tripperes idióták vegyenek körül, hanem egészséges emberek.

Lángharcos 2016.09.28. 19:00:00

@Altaïr: Ez sem JÁR nekünk, hanem FIZETÜNK érte, és a fenti csak javaslat, hogy JOBBAN megvalósuljon.

Zsuzsi25 2016.09.28. 19:48:46

@valakitalánvagyok: Kerdezd meg a ferjemet!
@CyberPunK: Panzio???? Te mirol beszelsz? Ha pasi nem hajlando felvinni a lakasara, akkor takargatnia valoja van(vagy meg kisgyerek, es a szuleivel el) nem tudom! En randin, etterembe/bárba, soha sehol bem fizettem meg!
@Sadist: Racionalis indokom is van! Azert a ferfi feladata, mert a pasi tudja a sajat meretet. Elegge igazsagtalan lenne a notol varni, hogy minden meretbol legyen nala....!

rozsomák 2016.09.28. 20:13:01

@Zsuzsi25:
A múltkor írtad valahova:"Mar bocs, de uri ember nem hagyja fizetni a not....."
Ez téves...
Az úrinőt nem hagyja fizetni..
De hát azokból kevés van és te se az vagy, ahogy az egyéb beírásaidból kitűnik, már bocs.

Olyan vagy, mint a legtöbb nő, a férfi erőforrásaira - fizikai erejére, anyagi erőforrásaira támaszkodsz, ezt le is írtad...

Egy parazita vagy.

Zsuzsi25 2016.09.28. 20:16:49

@CyberPunK: Ez a kerdes inkabb a "szingli eletben" erdekes. Hazassagban/komoly kalcsolatban ez nem kerdes, mert ott ugye kozos kassza van.

Zsuzsi25 2016.09.28. 20:24:18

@rozsomák: nem tart el senki! Dolgozom! Nem eloskodom senkin (pedig megtehetnem). Ha nem akarnek, nem kellene dolgoznom. De egyfelol nem eloskodom senkin, masfelol meg begolyoznek otthon. - Ugyanakkor ha a pasinak problema kifizetni egy vacsorat, vagy egy csomag oveszert.....hat tobb mint kinos!

rozsomák 2016.09.28. 21:13:33

@Zsuzsi25:
"ha a pasinak problema kifizetni egy vacsorat, vagy egy csomag oveszert.....hat tobb mint kinos! "

ja, neked lenne probléma a vacsi kifizetése, nem ?

Vagy elvárod, mert élősködő vagy

Miért kéne neki fizetnie a te ellátásodat ?
ki vagy te, hogy a te fogyasztásodat neki kéne fizetnie ?
Kurva vagy ?

Sadist 2016.09.28. 23:43:44

@Zsuzsi25: "Racionalis indokom is van! Azert a ferfi feladata, mert a pasi tudja a sajat meretet. Elegge igazsagtalan lenne a notol varni, hogy minden meretbol legyen nala....!"

Hú baszki, nem egy, hanem három méretet kellene tartania, anyagilag hihetetlen megterhelő beruházás. Az első menet után meg elég ugyanúgy egyfélét venni. Vagy te úgy gondoltad, hogy a nő fűvel fával kefél és mindegyik más méretekkel rendelkezik?

Sadist 2016.09.28. 23:47:51

@Zsuzsi25: "En randin, etterembe/bárba, soha sehol bem fizettem meg!"

És te erre vagy büszke? Ilyenkor hol van az emancipáció, meg a női önérzetesség?

Altaïr 2016.09.29. 09:34:03

@Lángharcos: Igazad van, valóban érdekem, hogy "ne lelkisérült, tripperes idióták vegyenek körül". Ezt én úgy oldom meg, hogy elkerülöm az ilyenek társaságát.

Nem vitatom el senki jogát arra, hogy arra költse el (vagy ne költse el) a pénzét, amire akarja. Cserébe elvárom, hogy én is megtehessem ugyanezt. Tehát: ha nem tőlem veszik el azt a pénzt, amiből kotonosztás meg ingyen abortusztabletta van, akkor máris megvan a lelki békém.

"Ez sem JÁR nekünk, hanem FIZETÜNK érte"
Ha te fizetsz azért, amit más kap, akkor tőled elvették, mert megideologizálták, hogy a másiknak "jár".

Gondolom emlékszel a mesére a szorgos hangyáról és a lusta tücsökről. Amikor eljött a tél, nem fogtak fegyvert a hangyára és kötelezték, hogy adja oda a nehezen összegyűjtött javait. A hangya megsajnálta a tücsköt, és önként, jótékonyságból adott neki.

2016.10.27. 06:55:51

@Zsuzsi25: ingyenes fogamzásgátlás szerinted a normális? Azt tudod, hogy az valójában nem ingyenes? A többi adófizető fizeti ki az olyan kis rüfkéknek, mint te. Élősködő mentalitás. A piacra kellene ezt bízni, vannak olcsóbb óvszerek is, mint a Durex. A dugás meg nem kötelező.

@VT Man: Afrikában leszarják, hogy hány gyerek lesz, a nyugati segélyekből megélnek, majd 20 évesen elindulnak Európába, hogy a jóléti államokon élősködjenek.

WildBear 2016.10.27. 08:27:47

Ne vicceljetek már, hogy gond a 300 Ft-os óvszer, amikor egy buszjegy is drágább már ! (350,-Ft)
Akinek nincs 300 Ft-ja, az ne szexeljen. Ki lehet próbálni olcsóbb óvszereket is.
A fogamzásgátló tabletta havi adagja sem olcsó.

Zsuzsi25 2016.11.06. 15:34:18

@Colonel H. Stinkmeaner: Nekem nem kell venni. Van ra penzem......
Tudom,,hogy nincs ingyen, es az adofizetiknek kell megvenni. De meg minsig olcsobb mint eltartania az allamnak egy nem kivant gyereket.

Altaïr 2016.11.10. 14:16:16

@Zsuzsi25:
"meg minsig olcsobb mint eltartania az allamnak egy nem kivant gyereket"
Látom, nem érted. Az állam azoknak a pénzéből tartsa el a nem kívánt gyerekeket, akik a saját pénzükből támogatni kívánják a nem kívánt gyerekek eltartását.
süti beállítások módosítása