A KFC ügy margójára [8.]

2017. október 18. 22:23 - Morpheus.

Nagy port kavart, óriási felháborodást keltett és sokakat foglalkoztatott az eset, ami október 15 -én, vasárnap este történt egy fővárosi KFC gyorsétteremben, amikor egy biztonsági őr brutálisan megvert egy újságírót, amiért az akadékoskodni merészelt (jogosan) a kiszolgálással kapcsolatban és a panaszkönyvet kérte. Az eset egészen megdöbbentő volt, de a reakciók még érdekesebben alakultak:

  • 1.) A közvélemény felfigyelt és felháborodott az eseten
  • 2.) A felelősökkel szemben pár órán belül intézkedett a KFC

Mindkettőt jó hírnek lehet tekintenünk, mivel azt jelzi, hogy egyrészt a magyar társadalom apátiája, közönye és közömbössége még mindig nem érte el azt a mélypontot, amelyet egy ilyen felháborító ügy ne tudna áttörni, másrészt a nagy multikban még megvannak azok a helyes mechanizmusok, melyek azonnali intézkedésre ösztönzik vezetőiket. 

Ugyanakkor az eset azt is jelzi, hogy mérhetetlen agresszió, frusztráció és rideg érzéketlenség van az emberek egy részében. Jelen volt ez az érzéketlenség abban a gyors-éttermi vezetőben, aki képes volt pofátlanul egy szál A4 -es papírt nyomni egy reklamáló vendég kezébe (panaszkönyv helyett), majd kidobatni egy őrrel, jelen volt abban az őrben, aki azt hitte mindezt megteheti egy embertársával szemben és jelen volt az egész esetet végignéző -- és rendőrt nem hívó -- szemlélődőkben is, akik közömbösen tekintettek az egész cirkuszra. 

A legtöbb ember, aki megismerte Szabó Zoltán újságíró esetét elgondolkodott azon, hogy ő vajon mit tett volna hasonló estben? Egyáltalán mi a helyes magatartás ilyenkor? Mit lehet tenni? Mit csinálnánk, ha főszereplői vagy szemtanúi lennénk egy ilyen esetnek? Ha az orrunk előtt zajlana közbelépnénk? Hívnánk rendőrt, vagy valami segítséget? Kihez lehetne egyáltalán fordulni? stb, stb. Ami engem illet: én biztosan nem tudtam volna megállni, hogy ne lépjek közbe, ha szemtanúként vagyok jelen (természetesen a sértett újságírónak segítve). De ha az eset éppen velem történik meg és mondjuk rám emelne kezet egy biztonsági őr (bármilyen okból is), ... bizony nagyon feladná a leckét, hogy miként reagálnék rá. Ha valaki megüt bennünket, az rendőrségi ügy (bármennyire is biztonsági őr teszi ezt, aki mellesleg egy újjal sem nyúlhat senkihez), ha pedig egy kereskedelmi egység méltatlanságot követ el velünk, mint vásárlókkal szemben, az jogi és fogyasztóvédelmi kérdés. Mindkét esetben van tehát kihez fordulni, ... DE ... akkor és ott, emberi méltóságunkban megalázva mindez egyáltalán nem segít rajtunk. Az az éttermi vezető, aki így lép fel egy vevővel szemben, soha a büdös életben nem szabad, hogy többet kereskedelemmel foglalkozzon. De tovább megyek: emberekkel sem szabadna többé foglalkoznia soha. Az agresszív biztonsági őr a kisebb vétkes, de nyilván vele szemben is kemény eljárás szükséges.

Egy biztos: az egész történet egyszerre szomorú, aggasztó, felháborító és visszataszító. Hihetetlen, hogy a mai magyar társadalomban mekkora feszültségek halmozódnak fel és hogy ezt mennyire veszélyes tovább gerjeszteni bármivel is. Pedig valójában ez történik: nap mint nap hergelik az embereket egymás ellen, utáljuk a tüntetőket, a tanárokat, a másik politikai oldal tagjait, a Soros-ügynököket, a migránsokat, az idegeneket, a cigányokat, a másságukat felvállalókat, a tőlünk különbözőket. Az elfogadás, a tolerancia eltűnt, vagy csak nyomokban vehető észre. Nincs türelem, nincs emberszeretet és nincs megértés sem. Persze nem okolható ezért önmagában senki és semmi. Nem hibáztatható a miniszterelnök, nem hibáztatható az örökös ellenségeket kereső kormányzati retorika, sem a kirekesztő berendezkedés, vagy a kevés fizetésért folyton güriző, agyonhajszolt, rohanó és csak szűkösen boldoguló társadalom. Így együtt az egész viszont igen. Ez most egy ilyen világ körülöttünk.

Hogy a KFC -ben vasárnap megtörtént eset miként zajlott volna mondjuk egy skandináv országban? Kábé úgy, hogy az éttermi vezető kijön és megbeszéli az egészet a tiltakozó vendéggel, akinek teljesítik kérését, majd megnyugodva kezet fognak és távoznak; mindenki a dolgára, a vezető vissza az irodájába, az újságíró pedig az otthonába (vagy ahová indult).

Komoly jelzés-értéke van annak, hogy a sztori magyar változata -- vagyis maga a valóság -- mennyire szürreálisan és a normálistól eltérően történt. Szégyen az egész és nem csak a sztori főszereplői számára.

 

303 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morpheusz.blog.hu/api/trackback/id/tr6513017134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Master. 2017.10.19. 17:34:30

@Cycmen: ...... már bocs de te kezted a "szájbaverősdi" dumát azzal, hogy attól félnek egyesek, hogy szájbavernek majd más Indexes firkászokat is. EZ is elég gyerekes duma volt. Bunkóságért sem kell a szomszédba menned, úgyhogy nem nagyon kéne felvágni a szellemi magaslataidra.

Aldou Raine 2017.10.19. 17:43:43

@karandash: ne vedd sértésnek, de lehetséges, hogy nem látod át az egész ügy mélységeit. Csak azt látod, ami az orrod előtt van. De ... mi van,

- ha az újságíró nem volt ittas, csak maximum spicces. Én is gyakran mászkálok ilyen helyekre egy fröccs, vagy egy-két korsó sör, esetleg egy pohár whiskey bevágása után. Jó kedvű vagyok, a kutyát sem bántom csak jó a kedvem. És? Ittas vagyok? Igen. Ezért öklöst kell kapjak? Ha bárki aki spicces ezt kapja, mi lesz itt?

- mi van, ha tényleg higgadtan panaszt akart csak emelni? Ezt kapja más is, egy pökhendi vezetőt, aki a pofádba röhög és egy A4- es lapot nyom a kezedbe, majd odainti a biztonsági őrt akivel elveret? Ez a normális elintézési mód?

- mi van, ha ez a két fasz megússza? Mármint az őr és a vezető? Holnap veled csinálják majd meg? Vagy egy haveroddal, rokonoddal?

- mi van, ha ez a mentalitás ragadós?

- mi van ha az egészből az jött le sokaknak, hogy az újságírókat nyugodtan lehet verni?

- mi van, ha az Echo tévés rohadékok (akik csak röhögni tudtak az egészen) még buzdítják is az embereket az ilyen viselkedésre?

Ilyen országban akarunk élni? Ilyen lesz Magyarország ebben a rendszerben?
De lehet igazad van és mindez egyáltalán nem számít. Szarjuk le. Megvertek egy spicces újságírót, na és. Úgy kell neki. Ez a másik álláspont. És úgy tűnik ez a népszerűbb.

Prognozuoti Blasio 2017.10.19. 17:47:29

@karandash: Miből gondolod, hogy én ideges vagyok?? :) Én csak tanácsot kértem, mit tegyek...

Tronolok 2017.10.19. 17:51:38

ezert kar volt billentyuzetet ragadni..

Aldou Raine 2017.10.19. 17:53:50

@Prognozuoti Blasio: nyugi. Belejössz. Egyébként középen is lehet állni, de a politikai közép ma üres terület sajnos. Ha tényleg nem vagy fideszes az már jó kezdet, mert nem vagy szervilis és nem tudtak megfertőzni a nemzeti-populizmussal sem. Ez jó alap. Ha teheted maradj távol a pártok propagandáitól, olvass blogokat, alakítsd ki saját látásmódodat. Objektíven. Ne akarj pártokban gondolkodni, maradj az egyszerű tények talaján. Ennyi a tanácsom. Ezt teszem én is.

Aldou Raine 2017.10.19. 17:54:31

@Tronolok: neked meg kár volt ezért kommentelni :-)

Prognozuoti Blasio 2017.10.19. 18:11:57

@Aldou Raine: Ezen én már egy ideje túl vagyok. És tekintettel, hogy átváltottál kulturált hangnemre, akkor ezen a szinten folytatnám én is.
Én még csak nem is a közepet hiányolom. Semmi bajom a jobb- és a baloldalisággal. Ahogyan a nemzeti és a liberális eszmékkel sincs! A demagóg beszűkült látókörökkel van, meg ahogyan te is írtad, a populista felfogással.
Lehet valaki objektíven nacionalista, meg liberálisan demagóg is. És ezeknek akár végtelen permutációja. És az, hogy sokan elvakult vallási fanatikusként viselkednek politikai meg közéleti kérdésekben, az szerintem elég ijesztő!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.19. 18:16:26

@Cycmen: "liberális kannásbor " - már leesett, ennyire futja a magyar tudásodból negatív melléknévnek. Mármint szerinted negatív.

Aldou Raine 2017.10.19. 18:19:35

@Prognozuoti Blasio: körülbelül stimmel a dolog. Ma minden fekete-fehér, felcimkézett és skatulyákból álló. Nincs józanság és objektivitás. Ez a fenti hozzászólásokból is látszik. Téged például én is összekevertelek egy másik kommentelővel, aki nagyon elvakult fideszes, igazából neki szántam, amit neked írtam. Bocs.

De visszatérve a skatulyákra: ha ebben a konkrét esetben az újságíró pártjára állsz, rögtön megkapod, hogy libsi vagy, és ha már az vagy akkor tuti zsidó is, meg homokos és fővárosi és persze biztos munkakerülő, romkocsma töltelék, tüntetni járó, kozmopolita, haza ellenes, sőt idegenszívű. Mert a barmok szerint hazafi, vérmagyar, és nemzeti csakis ilyen ember lehet. Mert egyszerű észjárásúak, korlátoltak és elvakultak. Persze mondhatjuk: ezek is csak skatulyák, csak a másik oldalról. Sajnos igaz. Én is hajlamos vagyok kliséket alkotni. Ezektől pedig meg kéne már szabadulni. Meg a párt alapú orientálódástól is. Túlhaladott ugyanis. Ma egyetlen valódi tábor-felosztás és igazi törésvonal létezik: a nemzeti-populista-kleptokrácia az egyik oldalon és az európaiság a másikon.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.19. 18:21:40

@Ne várd a csordát!: Azért ez nem igaz, mert ha effektív küzdelmet tanulsz és nem egy harcművészetet, hanem ökölvívást vagy MMA-t, öt év alatt igen komoly ellenfél lehetsz egy átlagos biztonsági őrnek. A kyu és dan vizsgádat meg a hajadra kenheted. Mondom ezt úgy hogy én vívtam meccset a Furkóval fullkontakt (nem kyo) szabályok szerint.

Master. 2017.10.19. 18:23:56

Úgy 6 óra körül elvezényelték innen a fidesz-trollokat valahová máshová. Egy másik blogon libsiznek. Mind. (Kőműves, Ne várd a csodát, VáradiJános, Cycmen, szánmonoxid, karandash, FILTOL, teéjesenmindegy, Kovácsné, röf .... stb)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.19. 18:25:22

@Ne várd a csordát!: " A vásárlók könyvét kérte, de a hosszú sor miatt ez egy másik vendégnél volt,"

- Nocsak, másnak sem tetszett a kiszolgálás? Biztos libsi volt.

Fortress_ 2017.10.19. 18:25:26

@Chris Kyle: Központilag irányítják őket?

Master. 2017.10.19. 18:28:28

@Levisomnus: van egy "kemény mag", úgy 20-30 nick, ami 2-3 valódi személyhez kötődik. Ők egyszerre mozognak. Most valahol máshol lett rájuk szükség, így az egész trollcsapat (a 2-3 fazon, a 20-30 nickkel) most oda lett átirányítva. Kapcsolatban vannak egymással. De vannak önszervezett fidesz-trollok is, akik magukban "hányódnak" ide-oda.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.19. 18:28:39

@Levisomnus: Ja. Lesznek is gondjaik az állással amikor előretör a mesterséges "intelligencia".

Morpheus. 2017.10.19. 18:31:19

@Chris Kyle: Itt a poszt alatt a "kemény mag" osztotta az észt egészen idáig. Fel lehetett ismerni, hogy ugyanaz a 2-3 ember dumált vagy 10 nick néven. Aztán a kitiltásoknál kiderültek a közös felhasználónevek. Most elhúztak. Hol kellhettek vajon?

Fortress_ 2017.10.19. 18:32:29

@Morpheus.: az is lehet, hogy mind egy nick név :-)

Jakab.gipsz 2017.10.19. 18:37:28

Csak a szokásos libbancs ajvékolás, bezzeg ha egy kormány párti újságíró lett volna olyan hülye, hogy részegen hőbörög egy kifőzdében.

Akkor az emberjogi harcosok csak a kormány felelősségét firtatnák. Így marad a társadalmi közbeszéd tematizálás, juj de csúnyák vagytok.

Pedig a liberalizmus az egy nagyon jó dolog, csak hát a társadalom az még nincs felkészülve.

Érdekes ezt mondogatták a kommcsik is, aztán eltűntek.

teéjesenmindegy 2017.10.19. 19:04:12

@Chris Kyle: Persze. A fideszes trollhadseregek.
Segítsek? Van az indexcímlap. Az ember meg olvasgatja. Aztán ha valami nagyon nagy marhaságot olvas, akkor kommentel. Ha valamelyik blog nincs címlapon, akkor azt olvasgatják a rajongók.
Egyébként, itt ki is a fideszes, hogy egy hadsereggel kell védeni? A kfc-t megvette a mészáros, vagy lázár verte meg a szaboz-t?

teéjesenmindegy 2017.10.19. 19:08:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Nocsak, másnak sem tetszett a kiszolgálás? Biztos libsi volt."
Nem volt libsi. Elkérte, beleírta a gondját baját, aztán elköszönt és hazament. A libsi elkezdett puffogni, aztán kapott a szájára.

Orban VikTROLL 2017.10.19. 19:18:52

Ott voltam mindent lattam.

Szabo Z. tokreszegen magat osszehanyva, osszevizelve, negykezlab bekuszott az etterembe. Mar az ajtoban torkaszakatabol uvoltotte, hogy O egy ismert indexes ujsagiro, es felsobbrendu liberalis, ezert mindenki szopja le, es menjen a kurvaanyaba. Igy kezdodott. Majd a pultos lanytol oralis szexet kovetelt. A kesobb megjeleno uzletvezetotol is ezt kerte, nem panaszkovet. Na ekkor kertek fel udvariasan, hogy hagyja el vendeglato egyseget.

teéjesenmindegy 2017.10.19. 19:20:41

@Aldou Raine: "Ma egyetlen valódi tábor-felosztás és igazi törésvonal létezik: a nemzeti-populista-kleptokrácia az egyik oldalon és az európaiság a másikon."
Neee, ez így túl bonyolult. Túl finom, cizellált. Ne légy ilyen szerény.
Vannak a tolvajnáci xenofóbok, a söpredék, és vagytok ti, felsőbbrendű nagyszerű fickók, a hatalmas szívetekkel, nyitottságotokkal, meg gyakorlatilag mindennel ami érték.

koala kóla 2017.10.19. 19:29:46

"Ma egyetlen valódi tábor-felosztás és igazi törésvonal létezik: a nemzeti-populista-kleptokrácia az egyik oldalon és az európaiság a másikon."

És gondolom aki nem az "európaiságot" választja az nem jó demokrata.

Etniez 2017.10.19. 19:33:24

@teéjesenmindegy: A KFC menedzsmentje megnézte a videót, kibaszták a a biztonsági őrt és felfüggesztették a műszakvezetőt. Ez elég sokat elárul arról, hogy mi történhetett.

koala kóla 2017.10.19. 19:38:14

@Etniez: Az étterem azt tette ami elvárható, teljesen európai módon jártak el.

Azt sose tudjuk meg, mi volt a felvételen, hiszen ekkora sajtóhepaj után a biztonsági őrt akkor is kirúgják ha semmi sem történt, vagy nem úgy volt ahogy az áldozat állította. Végül is könnyen pótolható.

Valszeg nem teljesen igaz az Indexes beszámoló sem, mert a rendőrök nem testi sértés miatt, hanem garázdaság miatt indítottak eljárást.

Pan Modry 2017.10.19. 19:54:32

Minden elismeresem Szabo Z-nek. Nekem ketszer volt hasonlo irritalo elmenyem, de messze nem voltam ilyen bevallalos.
1. Amikor 19 eves voltam egy budapesti szorakozohelyen kifele menet minden elozmeny nelkul a biztonsagi ör elkezdett lokdosni es az orditotta hogy ussem meg, aztan legyavazott. Akkor még bevallalosabb voltam es annyit mondtam hogy nem utom meg mert ágyúval nem szokás légyre pazarolni a löszert. Szerintem nem is ertette mire gondoltam, de mindenestre miutan latta hogy nem utok egy masik csavoval kezdte ugyanezt.
2. Huszas eveim kozepen olyan indokkal nem engedtek be egy szorakozohelyre a haverommal (meg nehany egyeb ismeretlennel egyetemben)hogy csak nem és kész (es nem vmi altalanos face control volt mert egyszeruen nem ugy nezek ki akiket ugyancsak igazsagtalanul idonkent nem engednek be), akkor csak mentem a kovetkezo helyre.

Pedig szivesen megbosszultam volna mindket taplosagot, de igazan sok eszkozod nincs ilyenkor, sot a kameras mobilon kivul talan semmi.

Etniez 2017.10.19. 19:55:39

@Ne várd a csordát!: "tt neki egy A4-es papírt, amit ugyan úgy hivatalosan lepecsételtek, és aláírtak volna."
Vásárlók könyve van. Egy ilyen papírt szépen kidobnak a kukába vagy letagadják. Azért van erre hivatalos formanyomtatvány amit kötelezően, mindenki számára elérhetően kell elhelyezni.

teéjesenmindegy 2017.10.19. 20:06:59

@Etniez: A kfc akkor is kibassza a biztonságit, ha nincs felvétel. Erről szól a sajtó 3 napja. Majd pont odaáll mellé a cég, akinek ráadásul nem is az alkalmazottja...

Etniez 2017.10.19. 20:14:27

@teéjesenmindegy: Nem az alkalmazottja mellé állna, hanem a neve mellé.
Ha nem történt volna semmi, illetve SzaboZ lenne a hibásabb, akkor kirakták volna a felvételt, mert így kvázi elismerték a történteket.

Cycmen 2017.10.19. 20:23:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "liberális kannásbor " - az milyen?

Savanyú, zavaros és meghülyít! :P

teéjesenmindegy 2017.10.19. 20:30:15

@Etniez: Mi az, hogy hibásabb?
Itt ezerszer elmondta mindenki, hogy a biztonsági nem ütheti le a kekeckedő, idióta vendéget sem.
Ha ez a gyökér kezdte, ha kurvaanyázott, ha bármi, akkor sem.

Egy olyan eset nem volt még a világban, hogy egy hasonló botrányt csináló őrt ne vágtak volna ki.

gigabursch 2017.10.19. 20:42:50

@gigabursch:
Azon merengek, hogyha megkapta volna a vendégkönyvet, akkor azt vajon Csubakkán kívül el tudta volna-e valaki olvasni?
Folyékony írás... :-)

Proud Mary 2017.10.19. 20:45:36

@Prognozuoti Blasio: nem a PS írta a cikket, hanem megosztott

@Aldou Raine: gusztustalan picsogós náci féreg vagy.

"szerintem légy öngyilkos. Csak egy javaslat. Ha hozzád hasonló csőlátó, neonacionalista csőkonzervatív, vérmagyar, Orbánimádó, egybites fidesztroll lennék, ezt tenném! Fontold meg! Mindenkinek jobb lenne. A világnak is!" egy ilyen hsz után van pofád bepicsogni, h "Ma minden fekete-fehér, felcimkézett és skatulyákból álló. Nincs józanság és objektivitás. Ez a fenti hozzászólásokból is látszik." ultragigamegaszánalom vagy, de ezzel nem mondok neked újat

@Chris Kyle: foglalkozz azzal, h ti még ennyien sem vagytok a szavazófülkében

Proud Mary 2017.10.19. 20:51:31

@Chris Kyle: tetszik a blogod, mikor lesz folytatás?

Aldou Raine 2017.10.19. 21:03:44

@Proud Mary: náci féreg vagyok? Nekem is szimpatikus vagy te.:-)

RHalacska 2017.10.19. 21:09:31

@Prognozuoti Blasio: Tudom, hogy nehéz, megélem minden nap, viszont nem köp le a tükör, és nyugodtan alszol. Ha fel akarod adni, gondolj arra, hogy vannak akik még harcolnak, és távolról is biztatnak.

Master. 2017.10.19. 22:35:33

@teéjesenmindegy: tolvajnáci xenofobok? Végülis megragadtad a táborotok identitását. De a birka kimaradt. Így jobb lenne: birka-agyú, kleptokrata xenofob, nemzeti-populista korlátolt, szolgalelkű bérfaszok. Na ebben már majdnem minden benne van.

teéjesenmindegy 2017.10.19. 23:03:45

@Chris Kyle: így van. Ti meg a tökéletes lények. A világ még nem érett meg rátok.

Billy Hill 2017.10.19. 23:14:19

Marad a Casa Bonita...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.19. 23:17:04

@Proud Mary: "foglalkozz azzal, h ti még ennyien sem vagytok a szavazófülkében"

Ja, a szar finom lehet, hiszen sokkal több a légy mint az ember. És a Mc Donalds a gasztronómia csúcsa, hiszen oda többen járnak mint a Gundelbe.

2017.10.19. 23:35:10

Kedves Blogíró, én mielőtt megnyilatkoznék, és ítélnék, azért meghallgatnám a másik oldalt is, vajon ott hogyan látják a történteket.

Egyébként meg igen gyakran lincselnek meg embereket Szögi Lajos mintájára, ölnek meg védtelen nyugdíjasokat úgy, hogy a fősodratú sajtó -egy kurva szó nem sok- annyit sem ír róla. Szeretnék végre ezekről is látni hasonlóan tartalmas, elítélő, szörnyülködő írásokat.

2017.10.20. 03:15:45

@Chris Kyle: én elmentem aludni, itt már késő este volt. Most dolgozom. Nem Magyarországon.

2017.10.20. 03:26:23

@Aldou Raine: "egy A4- es lapot nyom a kezedbe" - facebookon egy tanú, ott dolgozó nyilatkozta, hogy a Vásárlók könyve éppen a nagy sor miatt egy másik vevőnél volt és az indexes csóka nem volt hajlandó megvarni, hogy az befejezze a panaszát (ő a nagy sor miatt panaszkodott). És ezért vitte az A/4-es lapot az üzletvezető, hogy azt aláírják, pecsételik és csatolják a Vásárlók könyvébe.
Ezt én is csak tegnap olvastam face-en. Előtte én is kurvaanyáztam a KFC-t, hogy miért nincs Vásárlók könyve. De ha a faszbúkos bejegyzést olvasom, akkor már világos a sztori.
A face-en azt is írták, hogy SzabóZ nagyon nem volt szomjas és már a sorban állva kötekedett vendégekkel.

Ha az általa elfogyasztott viszki mennyiségét saccolom, az olyan 4 feles körül lehetett. Ő is ismeri, hogy kóstoláskor nem köpte ki a viszkit.
Ez már elég ahhoz, hogy valami eltávolodjon a valóságtól.

2017.10.20. 03:34:57

@Aldou Raine: "ne vedd sértésnek, de lehetséges, hogy nem látod át az egész ügy mélységeit. Csak azt látod, ami az orrod előtt van. De ... mi van"

Hát pont ez az, hogy azt se tudjuk mi történt pontosan. Van egy indexes újságíró álláspontja, aki érintett volt abban az ügyben. Objektív vizsgálat, oknyomozás, tényfeltárás nincs.
Szerintem se verjenek meg senkit, sehol.
De reszegen hőzöngeni se kellene egy gyorsétteremben. A biztonsági őrnek rendőrt kellett volna hívnia, azok megszondáztatják és garázdaságért előállítják a rendbontót. Részeget se ütünk meg így.
A teljes igazságot sose fogod megtudni, ha csak SzabóZ sztoriját hallgatod meg.

Ázsiában élek, Echo TV-t évek óta nem láttam, magyarországi médiából egyedül az indexet és a blogponthut fogyasztom. Az Ecbo TV-n nem az én álláspontomat közvetítik, az ott elhangzottakkal nem értek egyet, de nem is követem azt a szennyet.

Prognozuoti Blasio 2017.10.20. 05:41:28

@Aldou Raine: Semmi baj, gondoltam, hogy nem nekem szól feltétlenül.

És látod, az írásod végén van, amivel nem tudok teljesen azonosulni, de elfogadom a véleményed! Szép napot!

Master. 2017.10.20. 06:11:22

@karandash: milyen hihető hogy a könyv amit egy évben jo ha kétszer kérnek ki, épp azon a napon és abban a percben épp másik vevőnél volt. Tök hihető.

Aldou Raine 2017.10.20. 06:38:27

@karandash: vegyük sorra:

1. Nem volt garázdaság hacsak az nem volt az, hogy jogtalanul vertek meg ököllel egy vevőt.

2. Nem volt tajtrészeg az újságiró, ez világosan látszódik a felvételen is. De nyilván elismerte hogy ivott, nehogy ezzel jöjjenek később. Spicces lehetett maximum de akkor sem lehet valakit ököllel szarrá verni ezért.

3. Az már röhejes hogy most így 3-4 nappal később a KFC hirtelen előjön azzal, hogy "ja tényleg, a panaszkönyv épp akkor épp abban a percben egy másik vásárlónál volt" Ezt szerintem senki nem veszi be.

Morpheus. 2017.10.20. 06:42:49

@Jankove: az állítólagos "gyakori lincselésekről" irjál te. Én most engedelmeddel ezzel az üggyel akartam foglalkozni. És meghallgattam a másik oldalt is, elolvasva a KFC bocsámatkérő nyilatkozatát.

Von Hermanitz 2017.10.20. 06:48:43

Milyen sok kedves, joakaratú hozzászóló fejtette ki itt, hogy s vevőtt megverető multinak van igaza. Csupa szívjó keresztény!

Cycmen 2017.10.20. 09:14:01

@Aldou Raine: " Nem volt garázdaság hacsak az nem volt az, hogy jogtalanul vertek meg ököllel egy vevőt."

A bizt. őr mindenképpen elkövette a garázdaságot, ahogy nézem Szabó képét könnyű testi sértéssel párosítva mert 8 napon belülinek tűnik. Ha a bunyó helyszínén többen tartózkodtak az még egy súlyosbító körülmény.
Szabó, ha bent az étteremben felemelte a hangját, szidalmazta az alkalmazottakat, esetleg lökdösődött, szintén garázdaságot követett el. Az egész csak hatósági akarat kérdése hogy meggyanúsítják e ezzel, illetve a biztonsági őr tehet feljelentést (én megpróbálnám) .
A garázdaság pöpec kis bűncselekmény, elég jól megmérik és ha egy balhénál kis túlzással nem állsz némán és mozdulatlanul akkor rád tudják verni ha akarják, sőt az is elég ha ott vagy! Ilyenkor jobb ha elfutsz, mert már nézőként is bűnsegéd lehetsz ha közöd van valamelyik résztvevőhöz!

Ne várd a csordát!! 2017.10.20. 10:17:56

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Mondjuk ezzel a helyesírással más magyartudását inkább ne fikázd. :-)

"én vívtam meccset a Furkóval fullkontakt (nem kyo) szabályok szerint"
Jaja, én meg egyszerre vertem Bruce Lee-t meg Chuck Norrist.
Nyilván te is győztél persze.
(Más kérdés, hogy Furkó utoljára kb. 1984-ben vívott meccset bárkivel bármilyen szabályok szerint, utána már nem versenyzett, csak edzősködött, és tanítványai, Borza Józsi, Tóth Csaba, Pékó Gabi, Karmazsin stb. versenyeztek már. Merthogy én meg jártam a 80-as években ilyen versenyekre.)

Eltévesztetted az ajtót, koma, a nagyotmondóverseny döntője a másik terem.

"- Nocsak, másnak sem tetszett a kiszolgálás? Biztos libsi volt. "
Az ugye megvan, hogy ezt nem én írtam, hanem egy másik blogból idéztem?

@Aldou Raine:
Ja.
De mi van, ha nem ez volt.
Te is előítéletes vagy, csak a másik oldal irányába.

Aldou Raine 2017.10.20. 10:31:46

@Cycmen: fingod nincs a joghoz. Ha minden lökdösődés meg hangoskodás garázdaság lenne akkor a rendőrség nem győzné a feladatait. Itt a törvénysértő a biztonsági őr volt. Ha eltörte az ujságíró orrát a barom állatja akkor az vétségnek számít mer 8 napon túl gyogyuló sérülést okozott. Mehet a sittre ahol remélem elveszik hátulról a szüzességét.

Ne várd a csordát!! 2017.10.20. 10:32:06

@Chris Kyle:
Jaja, minden nick mögött én vagyok. A tied mögött is, most hiába tagadod.

@Morpheus.:
Én mondjuk a csajomnál kellettem. Tudod, van, akinek nem pixeles van. És nemcsak a drágább videokártya miatt.

"És meghallgattam a másik oldalt is, elolvasva a KFC bocsámatkérő nyilatkozatát."
Magyarul kamuzol. Nem voltál bent az étteremben, és nem beszégettél ott senkivel a történtekről, nem nézted meg a videót, semmi...

@Etniez:
Látom, neked is magas, hogy ami idézőjelek közt van, az azért van ott, mert azt nem én írtam. Idéztem. Lapozd fel a szót a szótárban (ja, idéz formában találod meg, az utána lévő rész a múlt idő jele meg a személyrag).

@Aldou Raine:
Az ugye megvan, hogy bárkit öngyilkosságra biztatni, akár egy blog hozzászólásaiban is, bűncselekmény a magyar jogrend szerint?

"a KFC hirtelen előjön azzal, hogy"
Nem a KFC jött elő vele, de ne hagyd, hogy a tények megzavarják az (elő)ítélőképességedet.

Ne várd a csordát!! 2017.10.20. 10:32:57

@Aldou Raine:
"fingod nincs a joghoz"
De neked se.
Különben nem biztatnál itt másokat öngyilkosságra.

Aldou Raine 2017.10.20. 10:40:08

@Ne várd a csordát!!: nálad kicsit jobban képben vagyok. Hajszállal.

Attilajukkaja 2017.10.20. 10:55:41

@arbiter elegantiarum:
"Csupa szívjó keresztény!"
Ilyen az "átlag" magyar. Szenteskedik, ájtatoskodik, aztán hazamegy és a szart is kiveri az asszonyból. A menekültekkel való embertelen bánásmódról ne is beszéljünk. ;o)

Cycmen 2017.10.20. 11:00:15

@Aldou Raine: "fingod nincs a joghoz. "

Az a helyzet hogy van. :P

Cycmen 2017.10.20. 11:09:49

@Aldou Raine:Ha eltörte az ujságíró orrát a barom állatja akkor az vétségnek számít mer 8 napon túl gyogyuló sérülést okozott.

Nézz már utána ha nekem nem hiszel, mert fájdalmas vagy.

Cycmen 2017.10.20. 11:12:15

@Aldou Raine: Jó! Nem! De! Nem! De! Pfff! Oviban ez elmegy én elhiszem de itt kevés! Na menj legózni kisfiam!

Aldou Raine 2017.10.20. 11:12:31

@Cycmen: én már utánanéztem, te jogászok gyöngye. Most rajtad a sor. :P

Aldou Raine 2017.10.20. 11:15:00

@Cycmen: na segítek kicsit, mert látom csak szájkaratézni tudsz. Azért ekkora poifához kéne egy érettségi is legalább. Íme a segítség. Azt is elárulom te kis mafla, hogy a 170. § -t kel keresned:
www.mgysz.hu/2009/jogszab/btk.pdf

Cycmen 2017.10.20. 11:17:23

@Aldou Raine: Ha eltörte az ujságíró orrát a barom állatja

Innen megmondom hogy nem tört el az orrcsont, mert attól akkora monoklis bevérzése lett volna hogy csak na!
Nézd! Én szívesen vitatkozom bármiről, de te nem vagy fajsúlyos partner, csak összevissza magyarázol süketségeket!

Aldou Raine 2017.10.20. 11:17:55

@Cycmen:
1978. évi IV. törvény 170. § (1)-(2) bekezdések:
70. § (1) 255 Aki más testi épségét vagy egészségét sérti, ha a
sérülés vagy a betegség nyolc napon
belül gyógyul, a könnyű testi sértés vétségét követi el, és két évig terje
dő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.
.
(2) Ha a testi sértéssel okozott sérülés vagy betegség nyolc napon túl gyógyul, az elkövető
a súlyos testi sértés bűntettét követi el és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Aldou Raine 2017.10.20. 11:20:33

@Cycmen: mondom, hogy fingod sincs az egészről. Olyannal nem lehet érdemben vitatkozni, aki semmi konkrétumot nem tud, csak szájkaratézik. Egy árva jogszabályt sem ismersz. A magadfajta fidesz-fütyik, csak okoskodni tudnak. És abban is tévedsz, hogy hematóma (véraláfutás a gyengébbek kedvéért) CSAK orrtörésnél alakulhat ki. Simán lehet repedt vagy akár törött is valamelyik orrcsont vagy porc és mégsem biztos, hogy lesz szem alatti hematómája.

Cycmen 2017.10.20. 11:28:09

@Aldou Raine: 2012-ben módosították és nincs hozzáfűznivalóm a továbbiakban.

Aldou Raine 2017.10.20. 11:52:21

@Cycmen: ... így van. És nyilván azt is tudod, hogy ez a rész semmit nem változott. :P
És nekem sincs több hozzáfűzni valóm, főleg, hogy láthatóan nem vagy azon a szinten, hogy folytassuk. :D

Cycmen 2017.10.20. 12:43:51

Leálltam sakkozni egy galambbal! :(

2017.10.20. 12:49:46

@Aldou Raine: a garázdaság törvényi definíciója szándékosan egy gumiszabály. Volt olyan ismerősöm, akibe az utcán belekötöttek tarhálók (valószínűleg trükkös lopásban gondolkodtak), hangoskodás, minimális lökdösődés, (de pofonzkodás nem), kurvaanyázás lett belőle.
Kiszállt a rendőrség, mivel más bűncselekmény nem volt megállapítható, garázdaság miatt indul eljárás mindenki ellen. Igen, az ismerősöm ellen is! Persze a végén nem került bíróságra az ügy.
Erről szól a garázdaság törvényi tényállása. Ha semmi más nincs, csak egy kis hangoskodás, akkor is kattanhasson a bilincs.

Aldou Raine 2017.10.20. 14:22:16

Analfabétával betűvetőt játszok. Nem vagyok normális.

Morpheus. 2017.10.20. 15:46:59

Kedves "Ne várd a csordát!" Legalább 4 nickedet tiltottuk már eddig ki. Legutóbb a "Ne várd a csordát!" most ugyanezt két felkiáltójellel "Ne várd a csodrdát!!" De ha nehéz is a felfogásod és visszajössz egy olyan nick -el, aminek a végén három felkiáltójel van ("Ne várd a csordát!!!"), azt is kitiltjuk! Gondolom igazi trollként van még 20-30 nicked, kiszúrjuk mindet. Mész a picsába akármelyikkel is jössz vissza! F E L F O G O D !!! Én tudom, hogy a troll is ember, nektek is élni kell valamiből, de ez már kicsit gusztustalan.

Proud Mary 2017.10.20. 17:36:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: erőltetett párhuzamok. megkúrtad ma már birkát?

cardiobascuralis 3 2017.10.20. 19:30:39

@Morpheus.:
És szerinted érdekel ez valakit, te ostoba faszkalap?

Mint mondtam, hozzászoktam, hogy vannak hozzád hasonló agyatlan faszkalapok, akik úgy vélik, hogy ők gyalázkodhatnak, mert övék a blog, másokat meg tiltogathatnak, de ez a kurva édesanyádat érdekli legfeljebb rajtad kívül.

És nem 20-30 nickről beszélünk, faszfej, hanem TÖBB százról.

A kurva édesanyád is megértette?
Akkor szólj neki, hogy magyarázza el neked, mert túl hülye faszfej vagy, hogy felfogd.

Morpheus. 2017.10.20. 20:50:06

@cardiobascuralis 3: Ilyen szépen beszélsz? Csupa intelligens megnyilvánulás. Látod, ezért lesztek mindig is ostobák, mert ilyenek vagytok. Ez a két hozzászólásod az anyázással és azzal, hogy beismerted több száz nickel nyomjátok bizonyítottad, mennyit is értek. Semmit. Itt most 4 nick nevetek bukott be:

Kőműves Kellemetlen
szánmonoxid
Ne várd a csordát!
Ne várd a csordát!!
cardiobascuralis 3

A többi több száz is jöhet. Kivágjuk mindet. Alja népség vagytok és CSAK így, több száz hamis nick mögé bújva tűntök soknak. Valójában maroknyian sem vagytok. Szánalmasok.

Mizantróp. 2017.10.20. 21:03:30

@Morpheus.: Azt csinálják a kormány-trollok, hogy beregisztrálnak havonta 200-300 nicket a blog rendszerébe, majd ezeket 2-3 ember szétosztja egymás közt. Aztán valahogyan beosztják az idejüket és váltásban nyomják null 24 -ben a blogokon a libsizést, az ellenzék gyalázását, Orbán fényezését ... stb, vagyis a trollkodást. A cél: minden kritikus bejegyzés alatt a többségi hozzászólások arányát elbillenteni a kormány irányába. A hozzá nem értő külső szemlélő így azt látja, hogy a kommentelő többség kormánypárti. Pedig kurvára nem az, mert az 50 hozzászólás, ami mondjuk 10 nickről jött, egyetlen hivatásos (vagy félhivatásos) trolltól származik.

Képtelenség nyomon követni a kormánytrollok nickjeiket, mert tényleg havi több száz regisztrálásuk van. Ha valahol bukik egy nickjük, mint itt az a négy, holnap másik nick nevekkel jönnek vissza. Ez az agresszív barom például (a cardiobascuralis3) aki itt anyázott az imént, minimum 100 nicket kezelhet, tehát a következő posztotok alá tök új neveken jön majd vissza az állatja. Ez van, ilyen ma a blogvilág. 80-90% kormánytroll, 10-20% a többi!

Morpheus. 2017.10.20. 21:06:47

@Mizantróp.: szerencsére nem túl értelmesek. Itt azért viszonylag gyorsa lebuknak. Vajon tényleg kapnak ezért fizetést? Vagy akkora barmok, hogy lelkesedésből csinálják?

Aldou Raine 2017.10.20. 23:51:40

@Morpheus.: szerintem a kormány-trolloknak 3 őstipusa van:

1. Önkéntes amatőr. Nincs kapcsolata a központjukkal magától csinálja egy, max néhány nick néven. Amatőr, ostoba, agresszív.

2. Önkéntes félprofi. Szintén nincs kapcsolata a hálózatukkal. Magától csinálja de profin, 10-20 nick alatt. Eszesebb, érvelni is tud, de ha elfogynak az érvei, sarokba szorítják vagy felismerik hogy troll, agressziv bunko lesz belőle.

3. Beszervezett profi. Hálózatban dolgozik, több száz nicket kezel. Tájékozott de demagóg és nem tud fejlődni. Gyorsan odébb áll, mert mindenütt jelen van és párhuzamosan több helyen egyszerre libsizik. Kicsit eszesebb, de ha elpuffogtatta a paneljait belőle is előjön a bunkó.

Zsoltbacsi 2017.10.21. 09:39:10

@Mizantróp.:

Akár igazad is lehetne, csak hát sajnos a valóság mindig közbeszól... :)

Ha tényleg ennyire többségben lennétek, akkor légyszives említs meg csak egy tüntetést/ellenzéki megmozdulást, ahol mondjuk 3-5000 embernél több jelent meg! 2010 óta ilyet nem tudsz mondani, és pont azért, mert nincs kormányváltó hangulat.

kozvelemenykutatok.hu/wp-content/uploads/2013/06/jelenlegi_trend-01-18.jpg

Ezt csak azért hoztam ide, mert ha a valóságban ennyire kisebbségben vagytok, akkor szerinted a neten nem pontosan ugyanez a helyzet? Épp ti vagytok a törpe kisebbség, aki próbálja magát minél nagyobbnak láttatni, nem véletlen szaporodnak gombamódra ezek a blogok.

Zsoltbacsi 2017.10.21. 09:47:04

@Morpheus.:

Az előző írásom neked is szól. Értem én, hogy szerinted mindenki kormánytroll, aztán jövő áprilisban megint bebizonyosodik, hogy ti vagytok a süllyesztőben...

Pont mint 14ben Feri

Választások előtt: Aki nem megy el szavazni, Orbánra szavaz!
választás után: A többség nem Orbánra szavazott!

Muhaha

Morpheus. 2017.10.21. 10:17:17

@Zsoltbacsi:

.. hányas voltál matekból?

... a többség vagytok mi? Hányan is szavaznak rátok? 2 millióan a 8.1 millió választópolgárból ??? K É T M I L L I Ó!!! A 8 millióból. Max 2,5 millió.

EZ A NAGY TÖBBSÉGETEK! Ennyit erről!

Muhahaha! :DDD

Argus_ 2017.10.21. 10:29:50

@Morpheus.: ezek a barom fideszfaszok tényleg azt hiszik, hogy ők a többség? Mind bukott matekból, hogy azt látja: 8 millióból a 2,5 millió többséget jelent nekik?

Zsoltbacsi 2017.10.21. 10:51:37

@Morpheus.: @Sir lovag:

Ti biztos kommunista matekra jártatok. Megsúgom a titkot mindkettőtöknek: ősi bolsevista szokás a távolmaradókat magatokhoz sorolni. Feri is megmondta a kvótanépszavazás estéjén, hogy 5 millióan vele értettek egyet. (csak azt "felejtette el", hogy abból az 5ből 4-4,5 soha semmire nem megy el szavazni)

Amúgy tessék itt van a legfrissebb közvéleménykutatás*, a Horn féle Republikonra igazán nem mondhatjátok hogy Fidesz párti lenne:

republikon.hu/media/38447/1_pa%CC%81rtpref201709_magyar.png

Nálam az 53 százalék kimeríti a többség fogalmát. (mindenki 45 és 55 között méri)

* valamiért szeptember van a fejlécben, de a honlap szerint okt. 11én jelent meg, és okt 4-5 között volt a mintavétel.

Egyébként is a demokrácia lényege, hogy a távolmaradók véleménye senkit se érdekel!
De egyébként nyugodtan adjátok magatokhoz, annál nagyobb lesz a pofáraesés jovőre! :)))

Mizantróp. 2017.10.21. 10:55:53

Az azért nagyon érdekelne, hogy vajon működik e ez a dolog? Van mondjuk 2000 db rendszeresen kommentelő nick, amit mondjuk 50 Fidesz-troll működtet, akik 24 órán keresztül folyamatosan hozzászólásokat írnak MINDEN blogbejegyzés alá, elérve azt a hőn áhított célt, hogy MINDENHOL kormánypárti és kispárt-ellenes (nem találtam jobb szót) vélemények kerülnek többsége! (Az 50 fideszt-troll közt akad olyan, aki 100-150 nicket kezel és akad olyan is, aki csak egyet-kettőt. Az átlag 40 nick / fő.)

1. kérdés: mennyit áldoznak erre Kubatovék összesítve, időben - pénzben?
2. kérdés: valóban befolyásolják e érdemben az internetező közvéleményt?

Jó kérdések ezek.

Ha az elsőt nézzük: az 50 fideszt-troll közt talán 20 van olyan, akinek fizetnek is, vagy legalább kap valami ellentételezést és 30 olyan, aki lószart sem kap. Húsz ember fizetése nem nagy tétel, ennyit lazán elbír a külön-költségvetés, amiből maguk közt feketén osztogatnak.

A második kérdés: befolyásolna e valamit? Igen. Mert az Index olvasótábora mondjuk egy millió fő, ennek legalább fele el is hiszi, hogy a blogok alatti többségi vélemények valóságosak. Vagyis a módszer képes havonta legalább fél millió ember sikeres manipulálására!

Morpheus. 2017.10.21. 11:00:12

@Zsoltbacsi: a válsztásoktól távolmaradókat nem lehet az ellenzékhez számítani, DE HOZZÁTOK SEM !!!!! Ezt fel tudod fogni???

Az nem többség, hogy 2 millió agyhalott rátok szavaz, a többi meg nem, vagy pedig távolmarad!!! Hogy a picsába lenne ez T Ö B B S É G ???????

Gondolkozz már!

Morpheus. 2017.10.21. 11:07:42

@Mizantróp.: Szerintem nagyobb számokról van itt szó. A többi stimmel.

"Van mondjuk 2000 db rendszeresen kommentelő nick, amit mondjuk 50 Fidesz-troll működtet, akik 24 órán keresztül folyamatosan hozzászólásokat írnak MINDEN blogbejegyzés alá, elérve azt a hőn áhított célt, hogy MINDENHOL kormánypárti és kispárt-ellenes (nem találtam jobb szót) vélemények kerülnek többsége! (Az 50 fideszt-troll közt akad olyan, aki 100-150 nicket kezel és akad olyan is, aki csak egyet-kettőt. Az átlag 40 nick / fő.)

1. kérdés: mennyit áldoznak erre Kubatovék összesítve, időben - pénzben?
2. kérdés: valóban befolyásolják e érdemben az internetező közvéleményt?"

Nos, nem 2 ezer, hanem legalább 30 ezer olyan nick van, akik rendszeresen kommentelnek fidesz-érdekek mentén. Ez megoszlik kábé 700-800 tényleges személyre, akik átlagosan 30-40 nicket kezelnek.

1. válasz: sokat áldoznak erre, mert fizetnek vagy 200-300 bétrollt meg vagy tucatnyi kormányblogot is, ahol valójában propagandát terjesztenek. Azokat is írja valaki.

2. válasz: Komoyl a dolog hatása, mert az Indexet sokan olvassák és az agymosás milliókat érinthet.

Sok ember elhiszi, hogy ezek a nickek mind egy-egy konkrét, hétköznapi emberhez tartoznak, vagyis ha egy blog alatt van 50 kormánypárti vélemény, akkor az 50 polgártársuk véleményét tükrözi, nem pedig egyetlen félhivatásos kormánytrollét! Sajnos az emberek naivak.

Zsoltbacsi 2017.10.21. 11:10:20

@Morpheus.:

Olvasd már el még egyszer, amit írtam! Én SEHOVA se soroltam őket! Épp ez a lényeg, hogy aki nem megy el szavazni, annak a véleménye senkit se érdekel, úgy is mondhatnám, hogy ő nincs/nem létezik!
És hogy összekapcsoljam ezt a posztoddal, valószínűleg ő itt se fog hozzászólni.

Egyébként szerintem meg azok az agyhalottak, akik még mindig kitartanak az elqrók mellett 40+12 év országrombolás után. Tényleg el se tudom képzelni, hogy mennyi agya lehet annak, aki 2010ben az mszpre szavazott....

Fortress_ 2017.10.21. 11:11:50

@Zsoltbacsi: uncsi vagy. Már kurva rég rájöttek, hogy ki vagy valójában. Nem tűnt fel? Tudja mindenki, hogy nekik dolgozol. Itt tök hiába próbálkozol. Trollkodj máshol. Idióta.

Morpheus. 2017.10.21. 11:15:02

@Zsoltbacsi: megsúgom: én sem szavaztam senkire. Na akkor most mi van. Kurv asokan nem szavaztak, de utálnak benneteket és azért kommentelnek. De nem győzzük számban, mert nálatok hálózatszerű a szervezés, és minden troll 30-40 vagy akár 100 nicket kezel. Az egyik haverod itt feljebb be is vallotta. Tekerd csak oda a monitorod és nézd meg. :-)

Morpheus. 2017.10.21. 11:16:36

@Zsoltbacsi: ezt írtta egy nagyon intelligens fidesztroll kollégád, idézem (direkt nem töröltem amit írt):

" ... Mint mondtam, hozzászoktam, hogy vannak hozzád hasonló agyatlan faszkalapok, akik úgy vélik, hogy ők gyalázkodhatnak, mert övék a blog, másokat meg tiltogathatnak, de ez a kurva édesanyádat érdekli legfeljebb rajtad kívül.

És nem 20-30 nickről beszélünk, faszfej, hanem TÖBB százról.

A kurva édesanyád is megértette?"

Idáig az idézet!

Morpheus. 2017.10.21. 11:18:53

@Morpheus.: A fenti idézet egyébként a cardibascularis 3 nevű fidesz-trolltól származik!

Aldou Raine 2017.10.21. 16:07:42

@Morpheus.: ilyen a stílusuk. Nem lep meg.

Von Hermanitz 2017.10.21. 16:10:56

A 30 ezer fidesztroll nekem kicsit soknak tűnik még akkor is ha csak 800 valódi személyt takar.

Mizantróp. 2017.10.21. 22:16:34

@arbiter elegantiarum: a 30 ezer szerintem is túlzás, még ha az általam írt 2000 a másik véglet is. Valahol a kettő közt lehet az igazság. Talán 8-10 ezer nicket regisztrálhattak be mondjuk 100 - 150 valódi felhasználón kesesztül. A100 fickónak pedig max harmada hivatásos fidesztroll.

Jerico 2017.10.23. 22:04:18

Remélem az összes keménykedő, áldozatot hibáztató, jogtiprásokra csak vállat vonogató nagyokos egyszer kerül majd olyan helyzetbe mint az Index újságírója és ráébred arra, hogy milyen az, amikor semmibe veszik az embert!
süti beállítások módosítása