Közösségi média A-tól Z-ig

Közösségi iránytű

Facebook-tippek a "nagyoktól"

2016. július 02. - Balassa Lilla

hands-1167615_960_720.jpgA Facebook a 2004-es alapítása óta közel 1,6 milliárd felhasználóval rendelkezik. Ezzel Kína és India után a Facebooknak a 3. legnagyobb a népessége. Ezért sem véletlen, hogy szinte minden cég szeretne részesülni a Facebook adta lehetőségekből. De milyen módon érhetünk el jobb eredményeket? Nézzünk meg néhány tippet, hogyan is csinálják a legnagyobbak.

Itt van például a Red Bull tippje (45,7 millió rajongóval):redbull_png.png

1. A Facebookon nem csak egyirányú a kommunikáció!

A Red Bull csapata igyekszik minden hozzászólásra reagálni. Ez persze elég triviálisnak hangzik, mégis nagyon sokan megfeledkeznek róla. Mindegy, hogy 450, vagy 45 millió rajongónk van, a lényeg, hogy érezzék, törődünk a véleményükkel.

Persze nem kell minden hozzászólásra válaszolni, hova például csak egy smile-t írtak, a lényeg, hogy érezzék a rajongóink, hogy figyelünk rájuk.

2. Ne csak reklámozni akarj!

Hányszor lehet a Red Bull Facebook-oldalán azt, hogy ők a legnagyobb energia ital forgalmazó? Egyszer sem. Ez nem véletlen.

Senki sem akarja csak a reklámszerű bejegyzéseket olvasgatni. Arra pont ott vannak a tévében a reklámblokkok. Inkább a számukra érdekes és hasznos információkkal tudjuk fenntartani a célközönség érdeklődését.

3. Használjunk címkéket és tageket

samsung2_png.pngErre az egyik legjobb példa a Samsung Mobile hírfolyama (42,4 millió rajongó). Hogy ez miért jó ötlet? Ezzel nem másokat reklámozunk, hanem a saját esélyeinket növeljük, hogy még többen lássák a bejegyzést. Ugyanis ezzel nagyobb valószínűséggel látják a posztunkat a megjelölt oldal rajongói.

4. Ne félj kreatív lenni!

Ha csak ugyanazokat a típusú bejegyzéseket hajtogatjuk naponta, akkor azt egy idő után mindenki meg fogja unni. Merjünk inkább valami újat, valami egyedi alkotni! Még ha elsőre nem is lesz olyan tökéletes, mint ahogyan azt elképzeltük, biztosan többen fel fognak figyelni rá, mint a megszokott dolgokra.

Ezekkel az újításokkal él a Skype Facebook-oldala is:

skype1_png.png

Persze fontos, hogy a bejegyzések eredményeit folyamatosan nyomon kövessük a statisztikák alapján, hogy tudjuk, melyik irány válik be a célközönségnek.

5. Gyorsan reagáljunk az eseményekre, változásokra!

Vagy itt van az Aldi Magyarország, akik azonnal reagáltak a Magyaroszág-Ausztria meccs eredményére:

13466229_553257738188446_8615667776548231269_n.png

Te szoktál tippeket ellesni a nagyobb céges oldalaktól? Lehet, hogy ideje lenne.... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozossegi-iranytu.blog.hu/api/trackback/id/tr408847896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása