HTML

Bemutatkozás

jakabfy.jpg

Zöld közszereplő, korábbi önkormányzati képviselő Józsefvárosban (2010-2019, LMP), Józsefváros és Ferencváros külső részének országgyűlési képviselőjelöltje (2014 és 2018). Szakpolitikai területek: gazdaság, közlekedés, energiapolitika.

Azért küzdök, hogy közös erőforrásainkat közös fenntartható jövőnk megalapozására fordítsuk, ne magánzsebekbe tömjük, és ezzel további százezreknek adunk munkát, és megélhetést.

Friss topikok

Címkék

Engedjük fel őket a vonatokra!

2015.09.01. 22:48 jt

Hétfőn kipróbálta a rendőrség azt a módszert, amit már jó sok nappal ezelőtt javasoltam, már akkor, amikor nem újságírók szállták meg a Keleti nemzetközi pénztárát, csak én. Azóta adott pár ezer menekült, aki Németországba szeretne menni, és adott egy Németország, aki a szíreket befogadná felső korlát nélkül. Ilyen módon kis hiba csúszott a Fidesz számításába, a napnál is világosabb, hogy Nyugat-Európa nincs velük a menekültek elleni gyűlöletükben. Az meg csak olaj lesz a tűzre, ha az összes szövetségesünk Budapestre akkreditált nagykövetét bekéreti Szijjártó „Luxusvilla Családi Összefogásból” Péter. Szóval adottak a feltételek, hogy a szíreket összehozzuk a németekkel, és a hétfőn elengedett pár vonat bizonyítja, hogy működik. Az összeszedettség látszatát is elkerülendő, kedden már nem engedtük őket felszállni.

Nem kérdés a fellépés jogszerűsége: a nem regisztrált menekültek nem mozoghatnak szabadon a Schengen zónában, a regisztráltaknak meg itt kellene megvárniuk az eljárásuk végét. Még akkor is, ha érvényes a menetjegyük.

Ez bizony a sokrétűen megbukott érpataki modell kiterjesztése egy nagyobb tömegre. Ennek ugye az a lényege, hogy minden értelmes és értelmetlen szabályt betartatnak az elnyomni kívánt kisebbség tagjaival. Ennek eredménye, hogy tízezres csekkeket küldenek, ha nincs a biciklin filléres küllőprizma. Sok helyütt kísérleteznek ezzel az országban, sajnos a józsefvárosi Fidesz is bevetette például a hajléktalanok üldözésekor.

Az a szabály megérett arra, hogy ne tartsák be, ami miatt emberek kezdenek százasával meghalni.

Vissza szeretném kapni a köztereinket, nem akarom tovább hallgatni a kormány uszítását, a menekültek hadd menjenek oda, ahol befogadják őket. Sokat járok Németországba, tudom, mit beszélnek, képesek integrálni őket. Engedjük fel őket a vonatokra!

Utóirat: azt hiszem, holnaptól arra fogok koncentrálni, hogy titokban milyen aljas dolgok mennek ebben az országban, amíg a híradók a menekültekkel vannak tele.

Szolgálati közlemény: néhány naponta valaki vigyen egy kis kenyeret és vizet a Verseny utcában sátorozó és láncoló jobbikosoknak mielőtt éhen és szomjan halnak!

(kép innen)

338 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jakabfytamas.blog.hu/api/trackback/id/tr987752236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lavór 2015.09.02. 13:48:39

@Trackers:

Többek közt ezért balfasz a kormány és a Fidesz.

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 13:49:26

@Trackers: Nem basznak ki. Épp most hallgattam az Eu szóvivőjét, lényegében megdicsérte Mo.-t azért, hogy lezárja a határait. Miután előtte ugyanabban mondatban azt mondta, hogy az EU nem ért ezzel egyet.

Néztem is, mi vaaan????

dingó29 2015.09.02. 13:53:08

Nem értem ezek az illegális határátlépök mi az apjuk hiperpigmentált faszáért ragaszkodnak annyira a vonathoz meg Hegyeshalomhoz. Ide is a zöldhatáron át ette be őket a fene. Hát el lehet indulni szépen nyugatnak és usgyi át az osztrák zöldhatáron.

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 13:55:12

"Meg kell akadályozni, hogy további menedékkérők utazzanak Magyarországról Németországba, és ebben segítséget kell nyújtani Magyarországnak – mondta a bajor belügyminiszter egy lapnak."

Segítenek benne, aztán megtámad a ballibs médiájuk hogy Orbán akadályozza a "menekültek" beutazását.

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 13:55:53

@dingó29: Én is ezt csinálnám. Kicsit lassú, viszont tuti az osztrák regisztráció.

tede 2015.09.02. 13:59:59

A sok ballib retardált hogyan ájvékol, besz.rás. Amikor a görögök péppé verték a menekülteket, akkor miért nem ájvékoltak ezek?

tede 2015.09.02. 14:02:26

Sopronba kéne az összes menekültet vinni és szabadon engedni őket megmutatva merre van nyugat. Az osztrákok meg csináljanak velük, amit akarnak.

Szemita Anti 2015.09.02. 14:03:11

@lavór:

"Az Unió már felajánlotta, hogy épít és finanszíroz menekülttáborokat. Az nekünk nem felel meg"

@Medgar:

"Igen, még júniusban felajánlotta. Azóta megszületett egy darab nyilatkozat."

Az Unió ne azon agyaljon, hogy milyen módon tudna MÉG TÖBB migránst idecsődíteni Magyarországra.

Az Unió agyaljon inkább azon, hogy a regisztráció után SZABADON tovább mehessenek a migránsok, és NE KELLJEN megvárniuk az elbírálást, mert a kérelmüket SE NÁLUNK adhassák be, hanem ott, ahol letelepedni akarnak.

Ezt persze az Unió SOSE fogja meglépni, mert akkor nem a periféria államoknak kellene a migránsokkal dolgozni, hanem azoknak az államoknak, amelyikben a migránsok letelepedni akarnak.

Mi viszont:

1. Nem akarunk újabb táborokat.
2. Azt akarjuk, hogy a jelenleg meglévő táborok is kiürüljenek.
3. A migránsok komfortérzését se akarjuk emelni, mert az FELHÍVÁS lenne arra, hogy még többen jöjjenek errefelé.

Ha lenne egy morzsányi eszed, akkor azt is megártenéd, hogy miért NEM lenne jó nekünk, ha az Unió "segítene" a táborok építésében.

Nézd meg, mekkora hullámot indított be Merkel egyetlen HAZUG bejelentése!

Ha az Unió építene nálunk táborokat, akkor a maga szokásos "befogadó" stílusában kommunikálva MILLIÓKAT indítana meg Magyarország felé. Egy minden eddiginél nagyobb tömeg jönne ide.

És egy uniós projekt esetén a magyaroknak SEMMI ráhatásuk nem lenne arra, hogy HÁNYAN jönnek ide, HOGYAN jönnek ide, és az Unió mihez kezd a MI HAZÁNK területén az ide csődített migráns tömeggel.

Az Unió célja az, hogy egy minden eddiginél nagyobb migráns tömeget megmozgatva, Magyarországon válogassák szét a milliós migráns tömegből azt a TÍZ SZÁZALÉKOT, amelyik VALÓBAN jogosult a védelemre. A maradék 90%-ot meg ne a kifinomult, érzékeny lelkű nyugati polgárok, hanem a magyarok legyenek kénytelenek elviselni, és kerülgetni.

Meg ugye az is világos, minta Nap, hogy ha megengednénk, hogy az Unió Magyarország területén elkezdjen rendezkedni, akkor az első FELTÉTELÜK az lenne, hogy a kerítést vissza kellene bontani.

Hagy jöjjön be a ZÖLD határon, ellenőrizetlenül mindenki, és szaladjanak szét az országban, leamortizálva mindent, amivel a tulajdonosaik évtizedeken át dolgoztak, és beletették minden pénzüket. Hiszen az Unió szerint MINDEN határsértőt MENEKÜLTNEK kell tekinteni addig, amíg rá nem bizonyítják, hogy nem menekül sehonnan.

A periféria tagállamokért az Unió szerint nem kár, a belső, gazdag tagállamok meg úgyse engednek be magukhoz senkit, csak azokat, akiket előtte a periféria országokban az uniós hivatalnokok már kiválogattak, ellenőriztek.

dingó29 2015.09.02. 14:04:28

@♔bаtyu♔: Pár napja még azt mondtam hogy van bennem annyi empátia Európa többi országa iránt, hogy nem kívánom nekik sem ezt a csürhét és a határon kell őket megállítani. De azokután amit a nyugati politikusok az elmúlt napokban műveltek, amondó vagyok, hogy szakadjon a nyakukba az összes migráns. Ha maguktól nem mennek akkor levinni őket az osztrák határra és elengedni, vagy másik verzióként a nyugati határ melletti egykori laktanyákban kialakítani néhány igen gyéren őrzött gyüjtőtábort.

MEDVE1978 2015.09.02. 14:06:12

A németek össze-vissza beszélnek. Frau Merkel és a német bevándorlási hivatal először azt mondja, hogy minden szír menekült megkapja nagy valószínűséggel a menekültstátuszt, illetve nem küldenek vissza szír menekülteket a belépési országba. Aztán ugyanígy a német kormány kijelenti, hogy a dublini egyezmény még a szírek tekintetében is hatályban van.

Már többször leírtam mit kellene tenni, de akkor még egyszer:

1. Kialakítani több nagy gyűjtőtábort a határ mentén. Minden elfogott menekültet vagy bevándorlót bevinni a gyűjtőtáborokba, ahol az egyedüli feladat a regisztrációjuk lenne, de úgy, hogy az ujjlenyomat meg a név mellé még írják le azt is minden esetben, hogy milyen útvonalon jöttek el idáig. 99%-a azt fogja írni, hogy Törökország-Görögország vagy Bulgária-Macedónia-Szerbia. Így abban az esetben, ha a németek hozzánk akarnák visszatoloncolni a menekülteket, akkor mutogathatunk a görögökre / bolgárokra.
2. A gyűjtőtáborokban ételt-italt, tisztálkodási lehetőséget, pihenési lehetőséget és útmutatót kell adni nekik (utóbbit ahhoz, hogy hogyan érik el a következő menekülttábort).
3. Aztán el kell engedni őket. Döntő részük nem megy majd a menekülttáborba, hanem megpróbál Ausztriába átjutni.
4. A szituáció eljut előbb-utóbb addig, hogy az EU két dolgot tehet: az első, hogy átengedjük a németekhez a menekülteket, a második, hogy azt kérik, hogy bezárjuk őket. Utóbbit nyilván finanszírozni kell, azt senki se várhatja, hogy ilyen hatalmas zárt táborokat működtessünk.

Mindenesetre a fentiek alapján le lenne védve a seggünk.

lavór 2015.09.02. 14:07:17

@Szemita Anti:

Nagyjából mindegy, mit akarunk. A hidegek beállta előtt csak jönni és jönni fognak, ha a balfax Fidesz és a kormány így fojtatja. A történtekből látszik halvány elképzelésük sincs semmiről azon kívül, hogy kéne minél több közpénzt lenyúlni. Na meg a mindenáron hatalomban maradni... de ahhoz is pénz kell. Ha nem megy, ne erőltessék. Le kell mondani a felelősöknek.

Szemita Anti 2015.09.02. 14:07:29

@lavór:

"Menj oda aztán vágd ki őket! Hajrá!"

Azon vagyunk.

Csak nehogy utána ti következzetek a rámpára állítva csíkos pizsamában. Hazaárulás miatt.

lavór 2015.09.02. 14:08:13

@Szemita Anti:

Majd kiderül, ki marad életben.

Szemita Anti 2015.09.02. 14:08:40

@lavór:

"ha a balfax Fidesz és a kormány így fojtatja"

Hogy mit csinálnak? :D

dingó29 2015.09.02. 14:09:00

@Szemita Anti:
Az Unión építsen Törökországban aránylag jól felszerelt táborokat(ennyi humánum belefér) A szír-török határon összeszedni a menekülőket elhelyezni ezekben a táborokban azon kikötéssel hogy aki azt elhagyja azt visszatoloncolják szíriába. A háború végeztével meg visszapaterolni őket.

Tudományos libsizmus 2015.09.02. 14:13:15

Meg kéne kérni @bértrollbosszantó kovit is, adjon be menedékkérési lófaszt a német követségen.

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 14:13:34

@dingó29: Igen, jól látszik, hogy ők a nagy humánumot úgy értik, Európában, de a perifériákon. Az osztrákokon, franciákon, németeken különösen.

Rábasznak, mert úgyis odamegy az összes.

Épp most hallgattam egy elemzést a határzárról és a bevezetendő rendelkezésekről. Pld. csempészek 5 év +teljes vagyonelkobzás, szervezetten 10 év. A bevándorlónak pedig kiutasítás, ami azt jelenti, hogy sehol nem léphet be az EU-ban.

A franciák nem véletlenül rettegnek, az olaszok pedig már közölték, ha nem kapnak több pénzt, minden bevándorló EU-s vízumot kap.

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 14:14:55

@♔bаtyu♔: (Az osztrákok, franciák, németek különösen.)

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.02. 14:19:11

@lavór: Az unió csak ne ajánlgasson semmit. Vagy lépjen fel eredményesen a behatolókkal szemben a perifériákon, vagy szépen fogadják be őket a célországok.
Egyébként a nyár eleje óta Magyarország területére belépő 110 ezer menekült közül 100 ezer már nyugatra távozott..

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 14:21:07

@A megvalósult amerikai ólom..: Drukkolunk a maradéknak is, hogy tűnjön el mihamarabb ebből a diktatúrából.

dingó29 2015.09.02. 14:26:37

@lavór: Nem mi nem az Unió vagyunk hanem annak egyik tagállama. Melynek érdekei nem mindenben egyeznek a többi tagállaméval.

Conchobar 2015.09.02. 14:27:21

@dingó29: "Az Unión építsen Törökországban aránylag jól felszerelt táborokat(ennyi humánum belefér" - Node, szíriai menekült táborok már régóta léteznek Törökországban. Ha ezek üzemeltetésébe beszállna Nyugat-Európa, akkor nemcsak humánum férne a dologba, hanem egyszersmind segítenének nemcsak a szíriaiakon és irakiakon, hanem a törökökön is. Csakhogy ehhez már nincs nagy kedvük Merkeléknek

Tudományos libsizmus 2015.09.02. 14:29:04

Nem világos előttem, ha a német vízumon múlik a halál elől menekülő néger szírek továbbutazása, akkor miért nem a német követség előtt balhéznak? Nincs is messze a Baross tértől. Mi a faszért a Baross téren verik magukat? Még az EU-nál is hülyébbek lennének?

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 14:29:49

@Conchobar: Úgy látom, ehhez nekik itt lenne inkább kedvük. Nekünk viszont annál kevésbé.

Trackers 2015.09.02. 14:29:57

@A megvalósult amerikai ólom..:
Csak sajnos egyre szigorúbb a Nyugat-Európai határzár, és egyre kevesebben fognak átjutni.

Miközben egyre többen érkeznek az átjutottak sikerén felbuzdulva.

A PM meg a többi f@szfej liberó, meg mindeközben az illeáglis bevándorlókat tüzeli a keketinél, akik éppen balhéznak, mert nem akrnak a számukra kijelölt táborba menni.

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 14:31:27

@Tudományos libsizmus: A libsik nem olyan ostobák, hogy áttereljék őket oda. Akkor már nem mondhatják, hogy Orbánék nem engedik őket elutazni.

Na nem mintha ezt most is bárki elhinné.

Tudományos libsizmus 2015.09.02. 14:38:05

@♔bаtyu♔:
Nos hát, magam is ilyesmit sejtek emögött.

Különben szerintem libsik kavarják köztük a szart, de biztos nincs igazam. Pl. a képen a hölgyemény, aki tartja a perfektangol "Germane help us!" táblát, tuti, hogy nem muzulmán, hanem egy itteni magyargyűlölőre tippelnék:
www.origo.hu/itthon/20150830-spontan-tuntetesek-a-keleti-palyaudvarnal.html

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 14:44:09

@Tudományos libsizmus: Kezdjük azzal, hogy a libsik eleve csak ilyen helyzeteket kihasználva képesek megszólítani 30-nál több embert.

Ennek egyrésze nyilván politikai (Orbán nem engedi ki a "menekülteket"), más része simán gazdasági, az itt készült fotókból rengeteg "civil" egyesület fog pénzt tarhálni. Azért nagy lóvé van ám ezekben.

A közös bennük az, hogy érdekük a balhé.

Tom66 2015.09.02. 14:44:31

Megoldódna minden probléma, ha Németország közvetlen légi vagy vasúti járatokat indítana a bevándorlókért. Egyebek között, azok a német cégek finanszírozhatnák is akik most nagy mellénnyel várják őket.

Trackers 2015.09.02. 14:44:32

1 millió lakosra jutó bevándorlók száma:

Nagy Britannia: 114 Olaszország: 251 Szlovákia: 9 Németország: 905 Litvánia összesen: 45 Magyarország: 3322

www.bild.de/politik/ausland/fluechtlingshilfe/die-drueckeberger-europas-42387406.bild.html

dingó29 2015.09.02. 14:46:00

@Tudományos libsizmus: Az akkor ilmig mikor én magfizikus vagyok. Valami belpesti zsidó kurva hogy baszná seggbe egy zászlóaljnyi IS harcos

ben2 2015.09.02. 14:46:19

@tede:

Ez egyébként jó ötlet. Kellene építeni egy 50 ezres nyitott menekülttábort a Páneurópai Piknik helyszínén pár száz méterre a határtól, aztán ha hogy-hogynem kiürül, akkor mossuk kezeinket. Részünkről minden szabályos lenne, mert "hivatalosan" senkit nem engedtünk át, karhatalommal a táborban meg azért nem tartottuk vissza őket, mert az ellentétes lenne az EU liberális szellemiségével.

Viccet félretéve, nem azért működésképtelenek a liberális alapelvek, mert liberálisok, hanem mert alapelvek.
Van ugyebár a mondás, hogy elmélet és gyakorlat között elméletileg nincs különbség, gyakorlatilag meg van.
A liberálisok azt képtelenek megérteni, hogy az alapelv és a jogszabály két különböző műfaj, és a jogszabályok lényege pont az, hogy akkor is be kell őket tartani, ha nem értesz velük egyet.
Ezért élettől elrugaszkodott, abszurd baromság azt követelni egy államtól, hogy ha az aktuális jogszabályok nem férnek össze a liberális alapelvekkel, akkor az alapelveknek adjon prioritást. Ilyen sehol a világon nincs.
Ha tehát az EU határrendészeti szabályai ellentétesek a liberális alapelvekkel, akkor ne a jogszabály végrehajtóját baszogassák, hanem menjenek tüntetni Brüsszelbe, ahol a jogszabályokat megalkották.

IP címmel leégett pecás 2015.09.02. 14:46:29

rámpára állítva csíkos pizsamában alakokra tudok a legjobban rejszolni.

lékek és ellensúlyok 2015.09.02. 14:46:56

Mondjuk ez ok lenne így.

A magyar hatóságoktól nem lehet elvárni, hogy minden illegálisan beszivárgó vándort kiszúrjon, sajna nem vettük észre, de kedves Német kollégák regisztráljátok őket csak nyugodtan.
Hoppá ezeket sem vettük észre,
Hoppá azokat sem, hiába, leleményesek ezek a középázsiaiak.

bkkzol 2015.09.02. 14:48:05

Nézzék már meg mások, hogy csinálják! Vonattal, busszal elvinni az osztrák határig egy kis apróért ott megmutatni, hogy merre van Ausztria (szigorúan zöldhatár) és fogdossák össze ők! Regisztrálják ők! Itt meg vírus rágta lett hitelen a nyilvántartásuk. Ennyi!
Addig is a budapesti német nagykövetségnél várakozzanak!

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 14:48:20

@Tom66: Igen, mindenki annyira humánus, de még egy konkrét címet nem mondtak. Ok, Merkel mondott, de azonnal vissza is szívta.

IP címmel leégett pecás 2015.09.02. 14:49:03

libsi, libsi, libsi... erre is elég jól feláll, nem kell Viagra.

IP címmel leégett pecás 2015.09.02. 14:51:12

@bkkzol: Neked is annyi az eszed, mint egy marék lepkének. Ha az osztrák határon fogták el, akkor az azt jelenti hogy Magyarországon lépett az Unióba, vagyis az osztrákok ide toloncolják vissza automatikusan.

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 14:51:54

@ben2: Orbánék hálánk jeléül építhetnék a menekült tábort jó közel az osztrák határhoz.

Őrség, kerítés, zárt ajtó nem kell, hiszen borzasztóan antihumánus.

IP címmel leégett pecás 2015.09.02. 14:53:12

@Tudományos libsizmus: Miből látod hogy nem muzulmán? Miből tudod hogy libsi?

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 14:53:24

@Csatos náci: Ne itt ismerkedj gyurcsánycsicska. Húzz vissza az MSZP székház liftjébe, amúgy is ma randid van ott.

Tudományos libsizmus 2015.09.02. 14:55:13

Látni kell azt is, hogy a liberális lakájmédia hazudozásaivel szemben egyáltalán nem a kormány érdeke a betolakodó-válság elhúzódása. Hanem éppenséggel a libsik érdeke, mivel itt egy újabb kormánybuktatási lehetőséget látnak maguk előtt.

Ha figyelmesen olvasgatjuk a különböző portálok hozzászólásait, néhány libsi el is szólja magát. "Remélem a menekültem most kirobbantják azt a forradalmat, amit mi nem robbantuttunk ki" - pl. ez az egyik mai gyöngyszem a origóról.

Nem azért, de odáig már nem kéne süllyedni, hogy afgán kecskebaszókat uszítanak a kormányra. Na jó, a libsi az persze a földkerekség legalja, még az afgán kecskebaszó is egy grádiccsal felette van.

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 14:55:17

@lékek és ellensúlyok: Nahát Merkel asszony, ezek a feketék annyira nem jól látszódnak az éjszakában. Tízezren 2 nap alatt???? Gondolom, örülnek, hogy mind szerencsésen megérkezett.

Mi is.

ben2 2015.09.02. 14:55:18

@lavór:

" A történtekből látszik halvány elképzelésük sincs semmiről azon kívül, hogy kéne minél több közpénzt lenyúlni. "

Kezdjük azzal, hogy amikor az egész menekült kérdés felmerült, az összes ballib megmondóember azon verte a nyálát, hogy ez egy virtuális probléma, menekültek márpedig nincsenek, az egész ügy csak politikai gumicsont. Mára meg ők lettek a menekültkérdés felkent szakértői. (Láttunk már ilyen 2008-ban: Orbán Viktor ne keltse a pánikot, nincs semmilyen válság, pár hétre rá, meg felvették az IMF gyorssegélyt, hogy csődbe ne menjünk.)
Ami az idegengyűlöletet illeti: vicces, amikor az a banda okít idegengyűlöletről, akik 2002-ben még 40 millió románnal riogattak, a kettős állampolgárság elleni legfőbb érvük meg az volt, hogy a "románok" elveszik a nyugdíjakat.

IP címmel leégett pecás 2015.09.02. 14:55:27

@Szemita Anti: Nem vágsz te ki senkit, te fotel náci! Telefon szexnek használod a Mein Kampf felolvasó kört.

dingó29 2015.09.02. 14:55:31

@Csatos náci: Köszönjük hogy ezt a nélkülözhetetlen információt megosztottad velünk ismét, így már teljes a nap. Ja anyukád üzeni hogy a kakaót kitette az asztalra,nemsoká megy ő is haza, elmegy fogat mosni és már indul is

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 14:56:37

@Tudományos libsizmus: Nagyon nagy csavar kellene ide, hogy ezek a libsik itt hatalomhoz jussanak. Már úgy értve, nem közvetve a zsinagóga útján, hanem közvetlenül.

Na meg egy csomó tank.

dingó29 2015.09.02. 14:58:45

@Csatos náci: Neked is annyi eszed van mint egy marék lepkének. Akit nem itt regiszráltak azt nem baszhatják ide vissza. Mint ahogy mi sem Görögországba

IP címmel leégett pecás 2015.09.02. 14:59:21

@ben2: Jaja. Felvették az IMF hitelt. Orbánék visszafizették úgy, hogy magasabb kamatra felvettek 5 milliárd dollárt 2013-ban.

"Több százmilliárd forintot bukunk IMF-hitel nélkül
Weinhardt Attila
2012. április 18. 10:28

Ha már január eleje óta rendelkezésünkre állna az EU/IMF-védőháló, akkor hitellehívás nélkül is közel 100 milliárd forinttal kisebb kamatkiadással szembesülne az állam, mint akkor, ha a védőhálót csak ősszel szerezzük meg - derül ki a Portfolio.hu elemzéséből. Havi bő tízmilliárd forintba kerül tehát az államnak a kormány csatározása a nemzetközi szervezetekkel, azaz a hitelkeretről szóló hivatalos tárgyalások elhúzódó előkészítése. Alábbi elemzésünkben nemcsak ennek a késlekedésnek az állami kamatterhekre gyakorolt káros hatásait szemléltetjük, hanem azt is, hogy különböző forgatókönyvek mellett 2014 tavaszáig milyen óriási, több száz milliárd forintos különbségek mutatkozhatnak a kamatterhekben. Mintegy 375 milliárddal több lehet a kamatkiadás akkor, ha egyáltalán nem lesz hitelmegállapodás ahhoz képest, mint ha gyorsan megkötnénk, de egy centet sem hívnánk le belőle."

www.portfolio.hu/gazdasag/akk/tobb_szazmilliard_forintot_bukunk_imf-hitel_nelkul.165925.html

lavór 2015.09.02. 14:59:39

@ben2:

Valójában ott az alapvető probléma, hogy nem jut el információ az emberekhez. Minden hír manipulatív.
Ezzel a libsi ellenzékesdivel nem lehet hárítani.
Nem az ellenzéknek jelent a Külügy és Nemzetbiztonsági Hivatal... A szoci riogatás is baromság volt, de mire mentség a jelen helyzetben?

IP címmel leégett pecás 2015.09.02. 15:00:38

@dingó29: Ha a magyar határon fogja meg, akkor igen.

IP címmel leégett pecás 2015.09.02. 15:01:56

@Tudományos libsizmus: Neked a libsire ennyire feláll? Nekem a zsidóra. Ki is verem de azonnal!

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 15:03:31

@lavór: Szerintem eljut, mert van bőségesen. Te nem olvasod el őket. Valójában alap dolgokkal nem vagy tisztában.

Az tény, hogy sokan manipulálják, legfőképp a balliberális média. (Orbán nem engedi ki a menekülteket és hasonló baromságok).

Tudományos libsizmus 2015.09.02. 15:04:16

@Csatos náci:
Tehát a magyargyűlölő az libsi. Kösz az infót.

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 15:06:08

@Tudományos libsizmus: Zsidókra áll fel a farka. Úgy látszik az MSZP liftjében zsidó avatta fel.

Lehetett rá esélye rendesen:)))))))

ben2 2015.09.02. 15:06:17

@Csatos náci:

OFF:

Mire mész az olcsóbb hitellel, ha cserébe pont azokon a területeken kell megszorítanod, amelyek támogatására a hitelt fel akarnád venni?
Valahogy az IMF hitel mellett kampányolók mindig elfelejtik hozzátenni, hogy az IMF milyen megszorításokat vár el az olcsóbb hitelért cserébe. Részletekről kérdezd a görögöket.

♔bаtyu♔ 2015.09.02. 15:08:17

@ben2: Ráadásul nem csak megszorítások vannak ott, hanem pld. kötelező privatizáció is. Ami valahogy nyilván az aranytojó tyúkokra vonatkozik.

Tudományos libsizmus 2015.09.02. 15:12:12

@♔bаtyu♔:
Ja, írásba adta, hogy a zsidókra recskázik.

Plusz szerinte a magyargyűlölő az libsi. Könnyen lehet, hogy jelenése lesz megint az MSZP székházban.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.09.02. 15:20:09

@Tudományos libsizmus:

Az Orbán (Lévai) maffia megkapja a magáét akkor is, ha a picsájukat nyalod, nyugi. Gyurcsány Ferenc (áldassék a neve) pedig hatalomra tööör, és kilöveti az összes NER-kompatibilis birka szemit...nyehehehehhehheheheh :D :D :D ...akik esetleg 2006-ban kimaradtak volnaaaa...aahhahhhahhahah :D :D :D

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.09.02. 15:26:07

Valaki egyébként árulja már el nekem, legyen olyan kedves, ha január óta kb 150ezer muzul/nigger bejött, akkor most hol vannak? Ez ugyanis egy Györ városnyi tömeg. Tehát..?

ben2 2015.09.02. 15:28:48

@lavór:

A szoci riogatás nem mentség, csak innentől kezdve a balos kritika enyhén szólva hiteltelen.
Ami a kormányzati intézkedéseket illeti, persze lehet mindent fikázni, de épkézláb megoldási javaslattal még véletlenül sem állt elő senki.

lavór 2015.09.02. 15:30:37

@ben2:

Épkézláb balos kritikáról nem tudok.
Pont olyan balfékek, mint a Fidesz. Mind bizonyította már.

Viszont ebben az ügyben közvetlenül a Fidesz felelős.

ben2 2015.09.02. 15:31:14

@Baszki, nincs már mit ellopni...:

Nézz körül a Keletinél, Debrecenben, stb. + számold hozzá azokat, akik már megléptek nyugatra.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.02. 15:52:32

@lavór: Sajnos az utóbbi évek jól megmutatták, hogy az Unióban vannak egyenlők és egyenlőbbek..
A tömeg a központi részek ostoba, túlzottan bevándorlóbarát ellátó rendszerei miatt özönlik Ázsiából és Afrikából. Kínlódjanak velük ők. Egyék meg amit főztek..

ben2 2015.09.02. 15:53:50

@lavór:

Nem hogy balos javaslat nem érkezett, de semmilyen más épkézláb javaslat sem.

A Fidesz felelős ... miben is?

Hogy ki tudja milyen indíttatásból és anyagi támogatással egyszer csak többmilliónyi arab elindult az EU felé?
Hogy nem zárja le a határokat és löveti le az illegális határátlépőket?
Vagy hogy hiába alakít ki menekült táborokat, a migránsok inkább a Keletinél kempingelnek, hátha átlóghatnak Németországba?
Vagy hogy nem zsuppolja át a nyugati határon az összeset, hogy legyen eztán az osztrákok nyűge?
Vagy mégis miben?
Hogy nem ismerték fel időben a problémát?
Hónapokkal a nagyobb menekültáradat előtt már azon tépte a száját az összes kormányzati ember, hogy srácok kurva nagy balhé lesz, nincs idő szarakodni.
Mi volt a válasz? Hogy hülyeség az egész.
Jelenleg a kormány megpróbál a minimálisan elvárható humanizmus és a rend fenntartása közötti vékony mezsgyén lavírozni, miközben mindkét oldalról csak a hecckampány megy, hogy nem elég humánus és nincs elég rend.
Szvsz a kormány most szépen kivárja, amíg a lakosságnak annyira tele lesz a töke a migráns helyzettel, hogy minden különösebb szavazatvesztés nélkül ignorálhatja a balliberális picsogást (bele értve egyes nyugati külügyminiszterek nyilatkozatait is) és neki láthat karhatalommal rendet tenni.
Aztán amikor a Keletit műveleti területté nyilvánítják, a határon válogatás nélkül - jobb esetben - gumilövedékekkel és könnygázzal zavarják vissza Szerbiába a migránsokat, a már itt levőket meg vonatokon visszazsuppolják Montenegróba, akkor a Fidesz pontosan azt fogja mondani, hogy ebben az ügyben közvetlenül ő a felelős, ezért akinek nem osztottak lapot, az fogja be a száját.
Na és ez kinek lesz jó? Bezony a Fidesznek.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.02. 15:56:48

@Trackers: Azt nem tudják megakadályozni, hogy a zöldhatáron átmenjenek Ausztria felé. Ha pedig az osztrákok-kerítés nélkül-képesek lesznek visszafordítani őket, akkor erre mi is képesek leszünk Szerbia felé..

lavór 2015.09.02. 16:23:25

@ben2:

"... miben is?"

Az áldatlan állapotok kialakulásában, és fenntartásában;
a gyűlöletkeltésben, démonizálásában. Az utóbbi pontosan megfelel a szocik román megszállási víziójával. Talán már a Fidesz is Gyurcsány kottájából játszik?

Szóval nyugodtan menjenek kézen fogva a fenébe. Alkalmatlan bagázs.

monddazigazatmar 2015.09.02. 16:30:48

@lavór: Mar ne haragudj. Van egy problema ami az eu balfaszsaga miatt egyre nagyobb.
Amikor orban errol beszelt strassbourgban akkor le lett ugatva. Meg van kotve a kezunk, problanak minden szabalynak megfelelni. Talan olvasgassal utana nemi kuldfoldi oldalakon hogy mit mondanak a kommentek.

Gyuloletkeltes??? Neked kell egy plakat ahhoz, hogy megmondja, hogy kit szeretsz vagy utalsz? 100bol 99 plakat nelkul sem ker ezekbol. Ja, es ha tisztaban lennel a gyulolet szo jelentesevel, az nem artana. Mert egy gyulolkodo szo nem hangzott el, az, nem gyulolet, hogy nem akarjuk hogy itt legyenek.
Ha valaki tenylegesen megutalratta magat az az ilyen jakabfytamas fele balfaszok. Na, oket mar tenyleg gyulolom, es nem vagyok vele egyedul

lavór 2015.09.02. 16:32:28

@monddazigazatmar:

Mellébeszélsz. De nem baj, megszoktam. Az EU a hibás, a szomszéd macskája, mindegy, bármi.

Pánikrohamosztagos 2015.09.02. 17:04:26

@MEDVE1978:
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen, emiatt 2012-ben meg kellett szüntetni az idegenrendészeti védőőrizetet, és azóta a menedékkérő oda megy, ahová akar. Előtte az összes Soros féle gittegylet, a TASZ, Helsinkiek, Amnesty meg tudomisén folyton azon ajvékoltak, hogy micsodadolog ez

Emiatt minden menedékes lepattan nyugatra, de ez se jó ám az Uniónak. Akadályozzuk meg hogy kijussanak, de nem tarthatjuk őrizetben. Ne építsünk tovbbá kerítést, de őrizzük a határokat (mégis hogyan, fogjunk menekülteket sámándobbal?). És szinte biztos vagyok benne, hogy nem fognak hozzájárulni a zárt táborok felállításához

Teljesen értelmetlen, agyatlan kakofónia hallatszik Brüsszel rányából

monddazigazatmar 2015.09.02. 18:33:46

@lavór: szar ugy, ha a tenyek neked mellebeszeles.
Egyebkent nem a szomszed macskaja, hanem tenyleg az eu balfaszsaga a hibas. Mellesleg ezt mar az osszes letezo vezeto is elmondta, megoldast pedig egyik sem tud.
Merkel 4 napja epp arrol beszelt, hogy magyarorszag tartja be a szabalyozast egyedul, 2 nap mulva az osztrak - amikor odakuldtek 3 vonatot- epp azert sirt, mert ezek regisztralatlanok voltak.

lavór 2015.09.02. 18:35:14

@monddazigazatmar:

Nagyon ne zavarjon, hogy nem arról írok, miért nem engedik továbbmenni őket.

monddazigazatmar 2015.09.02. 22:36:24

@lavór:Az áldatlan állapotok kialakulásában, és fenntartásában; a gyűlöletkeltésben, démonizálásában.

Aki elorelatta, meg probalt tenni az nem orban volt? Demonizalas az, hogy jogosan tart a nep szazezer ellenorizetlen arabtol?

monddazigazatmar 2015.09.02. 23:08:53

Ehhehe.
Na, fleto megint alkotott. Befogadta a szegeny menekulteket. Csak azt nem vette eszre, hogy ezek nem szirek, hanem negerek.
Remelem sose mennek el tole

pervie but hot (törölt) 2015.09.03. 02:32:25

@lavór:

A németek és az EU már annyiszor és annyifélét hazudoztak, hogy belegabalyodtak, mint macska a házicérnába.
Miért nem engedik el a menekülteket Budapestről? Erről tessék Frau Merkelt meg a hazudós német fosszájúakat megkérdezni.

index.hu/belfold/2015/09/02/a_nemet_nagykovetseg_honlapjan_uzent_a_menekulteknek

lavór 2015.09.03. 06:06:25

@pervie but hot:

És Merkel mit üzen a magyaroknak? Hogy szítsák a feszültséget a lakosság és a menekültek között? Eh... se mindegy is, úgyse olvasod el, csak azt próbálod meg hajtogatni, belemagyarázni a kommentembe, ami ott sincs.

bkkzol 2015.09.03. 08:04:51

@Csatos náci: Mar akit elkapnak kozuluk. kulonben meg toloncoljak vissza Gorogorszagnak. Akit Magyarorszagon nem regisztralunk azt nehez bizonyitani. Visszahoznak egy keveset azok holnap megint megindulnak... egyszer majd csak nem kapjak el. Itt ugynis nem lehet a mozgasukban korlatozni tudtommal. Jo kis EU-s torveny miatt.

bkkzol 2015.09.03. 08:06:50

@monddazigazatmar: Nem mondd mar?! Most mindenki szir! A lapatszaju feka is azt mondja, hogy szir! Kulonben meg darab-darab.

terrer 2015.09.03. 08:33:24

@lavór:
OFF
az a baj a magadfélékkel, hogy sose az ország sorsa foglalkoztat, hanem MINDEN helyzetet az általad épp legjobban utált párt szidalmazására használsz fel. Ez nagyon rövidlátó szemlélet, pont olyan, mint ezeké a tipikus "megélhetési" politikusoké [felnéz a fejlécre], akiknek mindenről, még az aszályról vagy a hóhelyzetről is ugyanaz jut eszükbe: ostorozni az ellenkező pártot, és fényezni a sajátjukét. "Mindenki más hülye g.ci, de majd mi jövünk, és megoldjuk - azt most még nem tudni, hogyan, de meglesz ám, 'stenbizony, mert mi annyira jók vagyunk, csak a MI eszmerendszerünk a legesleg, HIGGYÉTEK el! Eljöttél szétszéledt, kirabolt juhaid közé, allelúja, a-allllelúúúúja"

Pont ebből van már mindenkinek elege!

Ebből, hogy mindennek a politikai csatározás, a levegőbe pofázásból való megélhetés a lényege, és közben senkit sem érdekel az, aminek érdekében ezt az egész pártrendszert eredetileg létrehozták: az átlagpolgár sorsa és VALÓDI problémái.

Majd ha az ilyen Jakabfy-k meg te valóban a megoldásokról beszéltek, a problémákat nem kizárólag csak a másik párt szidására használjátok fel, értelmes vitákba is szállnak majd veletek.
Addig csak anyáznak benneteket, és ezen nem kellene már folyamatosan csodálkozni!
Ne keresd az értelmes vitát, amikor rólad is minimum az süt, hogy csak tolod a pártpropagandát - tökmindegy, hogy ennyire elvakult/demens vagy, vagy csak megfizetnek érte. Csak bízni tudok benne, hogy az utóbbi.
ON
Nem, hanem te beszélsz mellé, te vagy alkalmatlan, stb. stb.:-)

lavór 2015.09.03. 08:36:58

@terrer:

Mellébeszélsz.

Valódi problémákról szeretnél beszélni? Rajta! Példának okáért a menekültügy épp az aktuális problémák egyike.

Van itt elég jól -sőt túl jól- megfizetett balfax politikus, kormánytag, akik nem tudnak megoldani semmit.

Majd ha megfizetsz, megoldom.

pervie but hot (törölt) 2015.09.03. 08:59:50

@lavór: "És Merkel mit üzen a magyaroknak? Hogy szítsák a feszültséget a lakosság és a menekültek között?"

Tante Angela azt üzente, hogy mindenki mehet oda. Ezzel szemben a valóság, hogy senkit se fogadnak be. A magyaroknak annyi mondott a német és az uniós vezetés, hogy Dublin III. van érvényben és kötelesek visszatartani minden illegálist. Per pillanat ez van. Ez okozza a feszültséget az illegálisokban, a magyar lakosság nem ellenséges velük, nem zavarja őket jobban, mint egy csapat rühös hajléktalan. Az illegálisoknak a számukra kijelölt befogadóhelyekre kellene bemenniük, ez a kötelességük. Akkor nulla attrocitás lenne. Megjegyzem így se sok van, az illegálisok néha megdobják a rendőröket ezzel azzal, skandálnak valami iszlamistás dolgot, muszlimkodnak, összeverik egymást, de ezek nem komolyabbak, mint egy marokkói piaci csetepaté.
A magyarokban nincs feszültség. Nincs vívódás, ők itthon vannak, nem akarnak besunnyogni a dán jóléti rendszerbe. Az illegálisok egyszerűen fel lettek bíztatva a felelőtlen német kancellár által, ez okozza a feszültséget bennük. Azt hiszik a magyar rendőrség passzióból veszi körbe őket. Erre most a német követség közli, hogy hozzájuk senki se menjen. Magyarul és angolul. Hogy a szír meg szomáli meg ne értse...
A németek hazudoznak, Merkel nyíltan nem mehet szembe a multikultival a nyakán a választásokkal és az országában 6 millió muszlim szavazóval. Sarokba szorították magukat Merkelék ott Dojcslandban, most már nem lehet nemet mondani a multikultira, hiszen a lakosság majd 10%-a muszlim. Ők is szavaznak, sőt, sok gyerekük van, míg a németeknek alig. 20 év múlva érdekes dolgok lesznek ott.

lavór 2015.09.03. 09:05:26

@pervie but hot:

Mellébeszélsz. Alapvető kérdésem az, mióta követeli meg az Unió a pontos tájékoztatást és az állati körülmények között tartását a menekülteknek?

Az lehet, hogy te francbúkon szoktál nemzetközi szerződéseket és földrészeket érintő döntéseket nyilvánosságra hozni. Azonban ez állami szinten még nem elfogadott a világ fejlettebb részén.

Pontosan a félrefordítások, részletkiemelés, belemagyarázások... stb... miatt.

Szóval magyarázd tovább a szegénységi bizonyítványunkat.

lavór 2015.09.03. 09:06:17

@lavór:

"a pontos tájékoztatást"

Bocs, az ellenkezőjét.

terrer 2015.09.03. 09:10:41

@lavór: "Mellébeszélsz."

Nem én, hanem te:-P

lavór 2015.09.03. 09:13:49

@lavór:

"Lekapcsolták az ingyen wi-fi-t". Szerinted mekkora parasztság?

Pontos és mindenre kiterjedő tájékoztatás. Ne röhögtessetek.

A kormány amúgy is IT analfabéta. Fogalmuk nincs, mire lenne jó az Internet.

lavór 2015.09.03. 09:14:18

@terrer:

"Lekapcsolták az ingyen wi-fi-t". Szerinted mekkora parasztság?

Pontos és mindenre kiterjedő tájékoztatás. Ne röhögtessetek.

A kormány amúgy is IT analfabéta. Fogalmuk nincs, mire lenne jó az Internet.

terrer 2015.09.03. 09:18:10

@pervie but hot: Merkel nem ennyire hülye, mint amilyennek mutatja magát... csak kettős játékot játszik. Hintapolitikát, a mögötte álló gazdasági hatalom és a választói között. Néha mást akar, mint az európai nép (ilyenkor gazdáinak teljesít), néha ugyanazt (ilyenkor meg választóinak).

A mai nyugati világ jellemzője ugyanis mindenütt, hogy a politikus csak egy kirakati báb, önálló elvek és akarat nélkül, az oligarchák hálójában vergődve. Ő a BÁB. Olyan mérhetetlen pénzek kellenek a médiajelenlét, és annak segítségével egy választás megnyeréséhez (média nélkül ma NEM LEHET választást nyerni!!!), hogy azt csak a nagytőke tudja megadni, de ő kér is majd valamit cserébe... Semmi sincs ingyen.

terrer 2015.09.03. 09:32:04

@lavór: "Pontos és mindenre kiterjedő tájékoztatás. Ne röhögtessetek. A kormány amúgy is IT analfabéta."

Igen?
"A Keletihez közeli gyorséttermek, kávézók és sörözők egymás után szüntetik meg az ingyenes WiFi hálózatot, több tulajdonos az elektromos hozzáféréseket is felfüggesztette, azaz leragasztotta a konnektort."
Forrás:
ripost.hu/cikk-kaosz-es-zurzavar-a-boltokban-a-keleti-kornyeken

Ne zavarjon, hogy a VENDÉGLŐK kapcsolták le az ingyenwifit, hogy a fizető vendégeket NE ZAVARJÁK a bevándorlók, akik csak beülnek netezni, ergó a vendéglők jólfelfogott vállalkozói érdeküket védik, mert a kapitalizmusban ők nem egy jótékonysági intézet!!!
Az a baj veletek, megélhetésiekkel, hogy MINDENÉRT, még az aszályért is az ellenlábas pártot hibáztatjátok, dehát titeket az igazság sose zavart a véleményformálásban... illetve de, mert csak útban volt:-)

lavór 2015.09.03. 09:33:58

@terrer:

Ne zavarjon, hogy ott se kellene legyenek a menekültek. Az se, hogy az imádott vezetőid baxnak tájékoztatni őket.

bunkó a magyar, az is marad. bebizonyítottuk, semmi keresnivalónk Európában. Balkán a mi hazánk.

Pipas 2015.09.03. 09:38:23

"Öt hete vagyunk úton, szeretnénk elmenni innen, mindegy, melyik országba

Ezt egy szíriai férfi mondta, aki a peronon várakozik a családjával."

Ahha! Ha mindegy, akkor javaslom szerbiát. Le kell menni a határhoz, felemelni a drótot egy husánggal, aztán usgyi, át a határon. Ha idefelé sikerült, akkor visszafelé is menni fog.

Amúgy persze, hogy szíriai, mindenki az már. Én vagyok Brian, sőt a feleségem is!

terrer 2015.09.03. 09:49:12

@lavór: ügyes, szinte már politikusi fordulattal siklottál el legújabb tévedésed felett:-) "Najó, nem a kormány kapcsolta le a wifit, de mégis ő a hibás, mert a menekültek idejöttek, meg mert... csak:-)"
Netán a bloggazda vagy álruhában és személyesen?:-))) Csodálkoztam is, hogyhogy ő nincs itt...

Nekem ugyan nem imádott vezetőim, éppúgy utálom a korrupció miatt a fidesznyikeket, mint a magát baloldalinak hazudó, de valójában külföldlakáj-neoliberál-kapitalista, csak nevükben "szocikat". (Najó, az utóbbiakat picit jobban, mert elvtelenebbek.) A többi meg említésre se méltó, mind ennek a két nagypártnak az ilyen-olyan trójaifalova/klónja.
Én meggyőződéses liberális vagyok, de ilyen politikai erő a mai palettán nincsen:-( A balkánozással egyetértek, ez a magyar nép pont olyan, mint a kormánya, meg egyéb politikusai, meg a boltosai, meg a bürokratái, meg a hálapénzes orvosai, kicsit gerinctelen, kicsit megalkuvó, kicsit birka, kicsit ostoba, kicsit savanyú, kicsit sárga, de mégis a mienk. Evvan, micsináljunk, ide születtünk.

lavór 2015.09.03. 09:54:04

@terrer:

Közhelyek, féligazságok. Mit csináljak vele?
"Evvan." Ja, akkor jó is így minden.

terrer 2015.09.03. 10:18:19

@lavór: az evvan azt jelenti, hogy meg kell találnunk lehetőségeink igazi határait, de ne akarjunk itt angol típusú demokráciát, ha nem vagyunk rá képesek. Természetesen ha már megtaláltuk lehetőségeink valódi határait, azon belül tényleg kell dolgoznunk, hogy minél jobban kihasználjuk őket! Miért ne kéne? Ha tudod, hogy nem vagy képes tíz méterre elugrani, akkor nem kell leülni már a nekifutó végét jelző fehér vonalon! Akkor ugorjunk csak ötöt, de ugorjunk már végre!!!

Európára áhítozunk, de közben jól látszik, hogy azt a velejéig kétszínű, femináci, rasszista (fehér-ellenes) multikultit nem akarjuk. Oroszok felé kacsingatunk, de azért ruszkik haza, mert az meg nekünk már túl diktatórikus. Össze kéne már fogni sorstársainkkal, Kelet-Európa-Nyugat-Balkán térségével, és létrehozni egy harmadik erőt! Lengyel-baltiállamok-(cseh)szlovák-magyar-szerb-horvát-szlovén-román-bolgár unió, ez lenne a kiút, lengyel vezetéssel. Vagy 120 millió ember együtt, ez már világméretekben is számottevő potenciál.

Csak ahhoz meg át kéne lépni végre Trianont, az árnyékunkat. Egy ilyen széthúzó nemzettel...
Hát nemtom. De lehet, mindegy is, mert előbb-utóbb úgyis kalifátus lesz itt, mi meg csak pár lap maradunk a történelemkönyvekben, aki bármi mást hisz, az végtelenül naiv idealista. Még Rómát is elsöpörték a barbárok, akármilyen erős volt anno, még sose maradt fenn egyetlen nép se végtelen ideig. Látszik, hogy még most, a süllyedő hajón is azon veszekszünk, ki legyen a kapitány! Ilyen a "politikai elitünk", nekünk tehát annyi is, végünk, mint a botnak.
Ez is "evvan". No de addig még megcsinálunk pár jó nőt, megiszunk néhány üveg f.sza cefrét, utazunk párat abba a rohadó kapitalizmusba, a többivel meg számoljon el, aki majd megéri.

monddazigazatmar 2015.09.03. 11:16:08

@lavór: te nyomorult barom.
A buckalakokat ki vitte oda? Senki. O maguk mentek oda te fasz. Orszagon belul ugye megy amerre akar, mert a zart tabor nem europeer a fajtsd szerint.
Ingyen wifit kikapcsoltak? Megis milyen ingyenwifit?
Sose volt ingyenwifi a keleti elotti teren.
Ja, hogy esetleg a vendeglosok meguntak, hogy tele van a bolt a nem fogyaszto sopredekkel? Meg talan be is paraztak, hogy tul sok az allah akbaros email.
süti beállítások módosítása