Tékozló Homár

Szervizlap buktatta le az Extreme Digitalt FRISSÜLT

2015.04.01. 09:32 | Homár Hilda | komment

extreme_digital.jpg

Mai levélírónk, Egy csalódott vásárló számtalan költői kérdésével remekül körbelövi a témát, a válaszokat hagyjuk is, az Extreme Digitalnak viszont gratulálunk a míves öntökönszúráshoz.

Kedves Homár!

Egy történetet szeretnék megosztani, hogy miért is érdemes messziről kerülni az Extreme Digital-t.

Történt, hogy rendeltünk egy Philips HR1574/50 kézi mixert a szüleimnek, ami meg is érkezett december 30-án. Csak egy baja volt, hogy ÚJKÉNT adtak el egy HASZNÁLT terméket. Az egészben nem az a legszánalmasabb, hogy a csomagoláson is látszik, hogy régi (nagyobb, más képek, stb), hanem hogy benne volt egy munkalap is.



p1110823.jpg
Szóval a szüleim egy több mint 1 éves használt/javított/refurbished/felújított terméket kaptak teljes áron (törvényes ez?). Mikor erre így rákérdeztem az ügyfélszolgálaton a kedves hölgy (aki gondolom nem tehet semmiről) csak hebegett-habogott, ami várható volt, nem ez a dolga. Elismerte a panaszomat, megígértettem vele, hogy NEM vihetik el a régit, amíg nem érkezik meg az új. Ezek után egyszerűen nem bíztam bennük, és kinéztem belőlük, hogy újracsomagolva visszaadják ugyanazt.

A hölgy megbeszélte a helyzetet ott valakivel, aztán közölték, hogy sajnos a futár már tele van (?), így nem tudják január 2-án kiszállítani. Ez azért vicces, mert aznap beszélt édesanyám a futárral, aki azt mondta, hogy azért jött ilyen korán, mert alig van fuvarjuk így Karácsony után - gondolom hazudni könnyebb, mint azt mondani, hogy nincs raktáron.

Következő hétfőn megérkezett a várva várt futár, hogy vinné a régit. Viszont újat nem hozott. Tanakodtak a szüleim és a futár, hogy mi legyen, végül elvitte. Miután megtudtam ezt, megint hívtam az ügyfélszolgálatot, számon kérvén, hogy direkt kérésem ellenére miért nem akkor szállították el a régit, mikor hozzák az újat. A válasz az volt, hogy ez így működik, csak akkor adhatnak újat, ha a régit visszaküldöm, de keddre érkezik az új. (Akkor mégis miért ígérték meg nekem, hogy egyszerre történik a csere? Vajon melyik ügyfélszolgálatos hazudik?)

Persze hétfőre az átvétel miatt szabadság lett kivéve, aztán a csúszás végett keddre is, amikor megint csak ígéretük ellenére sem jött az új termék, de akkor már szerencsére nem kamuzott az ügyfélszolgálatos, hanem megmondta, hogy csak csütörtökön várható, mert nem érkezett meg (vagy nem tudták még átcsomagolni a régit). Slussz poén, hogy tökéletesen tisztában vagyok a helpdeskesek jogkörével, ezért szépen megkértem, hogy kapcsolja a felettesét, mert vele szeretném megbeszélni a dolgot, hisz Ő a kompetens személy. Sajnos ilyet nem lehet, mondom sebaj, akkor visszahívást szeretnék Tőle, sajnos ilyet sem lehet, hát akkor szeretnék panaszt tenni, sajnos itt ilyet nem lehet, vagyis lehet, csak a kutya nem fogja kivizsgálni, de megtehetem írásban...

Úgyhogy akkor csütörtökre édesanyámnak megint szabadság, és hogy miért? Mert a munkahelyén nem lehet csomagot fogadni, én pedig 150km-re vagyok tőlük. Szerencsére 12 nappal a rendelés után, megérkezett a csomag, és bár sérült, de az új típusú csomagolása van, lehet csak átrakták egyik dobozból a másikba és megtakarították, ez már sosem fog kiderülni. De sajnos ez is hibás, a bal oldali fej eléggé vadul jár oldalirányba is. Ezek után már meg se kockáztatunk egy garanciális ügyintézést, még a végén megkapja valaki más ezt, mi meg visszakapjuk az előzőt. :)

Ami problémám van az egésszel:
1) Törvényes, hogy használt terméket újként árul valaki, és hátha nem veszi észre a gyanútlan vásárló?
2) Tényleg ennyire amatőrök, hogy még annyira sem nézik át mit küldenek, hogy az alján ottmarad egy munkalap, hogy hibás a készülék?
3) Normális, hogy ügyfélszolgálaton csak falakba és hazugságokba ütközöm?
4) Miért nézik a vevőt ennyire hülyének? Miért nem lehet korrekten megmondani, hogy bocs, nem érkezik termék, majd szólunk, ha megérkezik.

Egyszerűen felháborító a hozzáállásuk a dolgokhoz, és nem szeretném, hogy más is így járjon velük. A levelet elküldtem nekik is, természetesen választ nem kaptam tőlük azóta sem, úgyhogy az írásban beadott panasz sem ér náluk semmit.

Üdvözlettel:
Egy csalódott vásárló

UPDATE  ápr. 2. 22:11

A posztot elküldtük az Extreme Digitalnak, hogy elmondhassák ők is a véleményüket az esetről, de a cég nem kívánt élni a lehetőséggel.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2015.04.01. 09:35:28

Biztos hogy kézimixer volt? /:P/

AtiSnatch 2015.04.01. 09:44:20

"Tényleg ennyire amatőrök, hogy még annyira sem nézik át mit küldenek, hogy az alján ottmarad egy munkalap, hogy hibás a készülék?"

Ha át akarnak baszni, szted benne hagyják?

GhostBusters 2015.04.01. 09:50:35

A csalás ebben az esetben megáll. Büntetöfeljelentést meg kell lebegtetni, és ha nincs hatása, meg is kell lépni; ismeretlen tettes ellen.

230e 2015.04.01. 09:52:14

Valami lehet ezzel a Shopline-ED kombóval, nekem elfelejtették lepecsételni a garanciajegyet, míg az ED csomagokkal soha nem volt gond.

230e 2015.04.01. 09:53:15

@AtiSnatch: Kiadtak egy egy éve visszavett terméket a munkalap alapján.

Terézágyú 2015.04.01. 09:56:20

Biztos azt hitték (a külseje alapján), hogy menekült...

Na jó, ez csak vicc, elég gáz ez az egész.
Most mondjam azt, hogy én még az életben nem vásároltam semmit levélben/neten és soha nem is fogok???

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.04.01. 09:57:01

@GhostBusters: "Büntetöfeljelentést"

:)) Egyszer tényleg próbáld meg, legyen a rendőröknek is egyszer egy vidám napjuk.

gabors 2015.04.01. 09:57:49

mennyit "nyertetek" ?????? az onlánnyal akciozva ???

Ja persze poszt-tolo semmit anyuka meg két nap szabit ...

megérte ???? gondolom...

kézi turmix ??? ja az még nincs .... gondolom ... nem is kellett hagyma majd megirja hogy a szocializmusban sem volt mégis jo volt az ugy ... (csak leveheto ajtos NDK turmix) akkor most minek

lwcolors 2015.04.01. 09:59:07

Már ezerszer rendeltem az eDigitaltól (magamnak és másoknak is), de soha semmi baj nem volt. Mondjuk nem kézimixer kategóriát (mert azt meg tudom venni helyben is, annyiért), hanem drágább dolgokat, (fényképezőgép, laptop, hálózati eszközök, TV stb.) Ráadásul mindig akkor jött a futár amikor kiértesítettek.
Úgyhogy az ügyfélszolgálatot nem tudom minősíteni mert még nem találkoztam velük semmilyen formában :)

gabors 2015.04.01. 09:59:57

@GhostBusters: WTF ????

300mrd esten kb 2 hét mulva foglalkoznak ilyen csalással ... DE kézi turmixra meg nyilván rögtön ....

CID 2015.04.01. 10:03:33

@Manyecska: Nem, de nem is kapod meg :D

Manyecska 2015.04.01. 10:07:41

@CID: hülye. Már nem is kell. van aki mixelget:P

FDToth 2015.04.01. 10:10:28

már kezdetek óta az edigitaltól rendelet, soha semilíne panaszom nem volt amit nem tudtak volna megoldani (sokszor kárpótoltak is és nem egyszer utaltak vissza pénzt és nem a leváslrást ajánlgatták)
igazából egyszerűen elintzáhető a posztoló átal leírt dolog is, csak meg kell fenyegtni őket ;)

Manyecska 2015.04.01. 10:15:10

@CID: neked a talpad erogén zóna? amúgy??
xd

Terézágyú 2015.04.01. 10:20:20

nekem sincs semmi panaszom erre a cégre. igaz egyszer lelőtték a kutyánkat, de aztán harminc nap múlva bocsánatot kértek, és küldtek ajándékba egy öngyújtót, szóval...

igi1 2015.04.01. 10:25:03

@AtiSnatch: benne mer síkhülyék

kézimixert minek rendelgetsz menjé oszt vedd meg avtescóba nem baromi drága dolog

igi1 2015.04.01. 10:27:37

@gabors: akkor nem csinálná a poszternak a diétás turmixot :)

Olyanok vagytok mán meginn.

@Terézágyú: tuti cigányok voltak tudományos diáknak öltözve oszt nem tudták átverni a sofőrt

ha csak úgy megállt nekik a rendőr

Manyecska 2015.04.01. 10:33:01

@igi1: oszt akkor mivan, mit keresnének tizenöten fényes nappal a pusztában???:)
ha már OFF KŰLDTEM LEVÉLT akitől kaptam!
/többet nem írom le/ :P de fontosch.

Manyecska 2015.04.01. 10:34:12

..már aki tegnap írt!..

igi1 2015.04.01. 10:41:21

@Manyecska: a sehogyse értem de mind1

Vadászbaszó nyúl 2015.04.01. 10:44:51

Szerződéstől elállni, mikszőrt máshol megvenni.

Már meging egy nick 2015.04.01. 10:55:26

Régebben rendeltem ennél a cégnél többször is, nekem nem volt gondom, ellenben árban jók voltak.

Ilyen hülyeségekkel az ember csak magát szivatja, hogy nem vihetik el amíg nem hoznak egy újat, mert az a kényszerképzete hogy ugyanazt fogják visszaadni másik csomagolásban.

Van azért egy kis üldözési mánia a poszter részéről :)

Ja hogyne. Megsúgom, hogy van az edigitalnak egy külön gyári csomagolás készítő üzeme ahol ezeket a csomagolásokat gyártják hogy a homár posztolóknak abba tegyék bele újra ugyanazt amit visszaküldtek.

Kritikus esetekben meg visszaküldik a terméket a gyártónak és direkt kérni fogják, hogy ne újat, hanem használt mixert gyártsanak és csak visszahozott dobozba csomagolhatják.

Attól még, hogy bekötötték lassan mindenhova az internetet nem szabad mindenkinek mindjárt rendelgetni rajt...

SomethingWild 2015.04.01. 11:00:11

Az Extreme Digital extrém sport.

igi1 2015.04.01. 11:01:11

Az a tanulsàg h ha egyszer átb@sztak másodszor is át fognak

compkertől sose vegyél alaplapot

sarostehen 2015.04.01. 11:07:50

Vissza lehet küldeni, és a pénzt visszakérni. Mi volt ebben a nehéz?

joetaylor 2015.04.01. 11:08:04

Az új termék nem az jelenti, hogy nem volt használva hanem azt, hogy azok a jótállási feltételek vonatkoznak rá mint az újra.

joska61 2015.04.01. 11:17:32

1: szerintem simán elba....ták. Van így.
2: vissza az első ponthoz.
3: Sajnos normális. Azért alkalmazzák az ügyfélszolgálatost, hogy az nyelje a gennyet, ne a főnöke.
4: Mert sanszos, hogy ők maguk sem tudják.

Dzsémsz Bond 2015.04.01. 11:23:25

A posztoli sem kicsit hulye hogy egy filleres mixer miatt kivesz 3-4 nap szabadsagot....

samcro 2015.04.01. 11:28:34

"külömböző" :D

Lehet, hogy nem vagyok szerencsés ember, de én ilyen mixerekből mindig a legolcsóbbat veszem, az is bírja addig, mint a márkás, és feleannyiba kerül.

Ez a futár/szabadságkivétel meg egy vicc, miért nem PickPack pontra kérte anyukád. (ha nincs PickPack pont a közelben, akkor visszavonom)

Dzsémsz Bond 2015.04.01. 12:08:24

@joetaylor: nem kicsit vagy hulye... Az új az új a használt meg használt....

CsakMintTe 2015.04.01. 12:12:50

@lwcolors: Na, végre valaki, aki úgy van vele, mint én :) Kezdtem hülyén érezni magam a homáros-edigitalos posztok nyomán, hogy nekem se volt még tucatnyi vagy még több rendelés után sem bajom velük.

Manyecska 2015.04.01. 12:26:05

@Dzsémsz Bond: jut eszembe, bolondok napja..., ma van anyám szülinapja xdd! Kösz hogy szóltál.

Manyecska 2015.04.01. 12:27:11

@CsakMintTe: mi is szoktunk rendszeresen eddig még nem szaladtunk bele-igaz, nagy értékben, cégnek-semmi malőrbe..

sarostehen 2015.04.01. 12:31:28

@igi1: Azért elvárható hogy 15 napon belül kibontsák. Itt sem az volt hogy 3 hónap múlva vették észre hogy használt terméket kaptak.

Terézágyú 2015.04.01. 12:34:54

@Már meging egy nick:
"Régebben rendeltem ennél a cégnél többször is, nekem nem volt gondom"

Ebből következik, hogy nem vagy hajlandó elhinni, hogy másnak meg lehet gondja... sőt a kognitív disszonancia miatt még szidod is az illetőt :)

Manyecska 2015.04.01. 12:44:24

@Terézágyú: ez csak visszacsatolt pavlovi reflex nála.

lcsaszar 2015.04.01. 14:04:23

Mi is vettünk kézi mixert, azóta sem használtuk.

Manyecska 2015.04.01. 14:25:52

OFF @Manyecska: az idiótának üzenem /Taknyosnyúl/-egy bejegyzéssel lejjebb- fűtésről, és cirkószerelésről volt szó. Fontos mert nincs fűtése!
Nincs itt valakinek Aristonja? akit én ajállllottam a cirkós blogban múltkor, ő nem javít ilyet- mint most kiderült:(((

Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.04.01. 14:39:48

'Szóval a szüleim egy több mint 1 éves használt/javított/refurbished/felújított terméket kaptak teljes áron (törvényes ez?). '

Ez teljesen törvényes, a posztoló kérédésére válaszolva, mindenki azt vesz, meg annyiért, amennyiért akar. Viszont ha arrőó nem tájékoztatták a vevőt (mondjuk apróbetűben valahol elrejtve az ÁSZF-ben), hogy nem új cuccot árulnak, akkor az viszont a fogyasztó megtévesztése és lehet menni a fogyvédhez/békéltető testülethez panaszkodni és kártéríteni.

Steckdose 2015.04.01. 15:26:40

Nem tudom, velem az ED mindig tök korrekt volt, akkor is, amikor enyhén szólva bele lehetett volna kötni, hogy az általam vett termék hibás, egyetlen szó nélkül visszavették.* Én csak az Erzsébet krt-i üzletükkel (no meg a webbolttal) állok kapcsolatban, mert ők vannak közel.

*(Egy autóskamera volt, egy ideig jó volt, de eccercsak mocskosul elkezdett zörögni a hang, akármit csináltam. Nyugodtan meg lehetett volna próbálni lerázni pl. azzal, hogy rosszul van felszerelve a kocsimban, stb., de még a bizonyítékul bevitt SD-kártyát se játszották le, szó nélkül visszaadták a pénzt.)

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.04.01. 16:19:51

@joetaylor: Tévecc
Amire te gondolsz az felújitott/refurbished

Merwenus 2015.04.01. 17:49:35

@sarostehen: dátumból ítélve karácsonyi ajándék volt, az pedig kellemetlen tud lenni, így visszaküldés elég necces amikor már 2 hetet késik az ajándék :D

Netuddki. 2015.04.01. 19:45:51

Ha az emagtól rendelted volna akkor a mixer helyett román DVD-t kaptál volna. Most legalább van egy szer mixered...

2015.04.01. 20:26:08

Mintha az lenne írva a munkalap végén, hogy: CSERE VOLT...

Azaz nem a hibás került eladásra.
Hanem vélhetően egy ÚJ a régi dobozban.

igi1 2015.04.01. 20:50:58

@CsakMintTe: nekem rendben megérkeztek az elemeim

az edigitáltól rendeltem :)

Mr. Waszabi 2015.04.01. 21:09:09

Magyarország jobban teljesít. Hát így teljesít jobban, hogy a használt szart is eladják. Márcsak Orbán nyomdokain felbuzdulva, aki a kommunista diktatúrát adja el épp ugyanazon fogyasztóknak. Van még min csodálkozni hát? Sztem nincsen.

Aureliano Buendía 2015.04.01. 21:20:03

Vásárolj az emagtól, és nem hisztizz, bammeg.

Aureliano Buendía 2015.04.01. 21:21:18

@AtiSnatch: már megint egy mindenben összeesküvést kereső, magát a világ központjának gondoló hisztis picsa. Ha meg férfi, akkor meg valszeg a saját neme iránt vonzódik.

Aureliano Buendía 2015.04.01. 21:26:35

Igen, én is rendeltem (mint itt elég sokan) már az ED-tól, utoljára épp egy telefont (régebben tévét), és érdekes, engem soha nem akartak átbaszni.

Azt gondolom, direkt a posztolót akarták csak szívatni, mert érezték, hogy hiányosságok lehetnek a nemi életében, és így próbálták erről elterelni a figyelmet.

2015.04.01. 22:11:20

Komolyan vásárol még valaki ezekben az ótvar, piti webshopokban? És ez nektek jó ár? Nézzétek akkor az angol vagy német amazont. Egyben hasonlítsátok össze az ügyfélszolgálat minőségét.

BobaFett 2015.04.01. 22:44:08

Extreme digitalnal ez bevett szokás. Én egy szervizben dolgozom és már 2x előfordult az elmúlt másfél évben, hogy bejött egy notebook, aminek a gyári garanciája rég lejárt, de a ED számla szerint persze garos. Ott bukott ki a dolog mind a 2x hogy számla dátuma ELÖTT kb fél évvel már járt nálunk javításon a gép... Képzelem hány eset van amikor ez nem derül ki, mert nincs benne a rendszerben (pl. más szervizben volt, vagy nem romlik el másodszor a cucc)
BTW: ezért is nem jó rendszer az, hogy a végfelhasználói számlát mindenképpen el kell fogadni mint garanciát bizonyító okiratot. Mert az ilyen okosba megoldó magyarkodó cégek, jól vissza is élnek ezzel...

G. Wolf 2015.04.02. 01:08:44

tőlük soha semmit!!!!

én tabletet akartam venni, 5 egyszerű igen-nem jellegű kérdést megírtam az ügyfélszolgálatnak, ebből 3-ra érkezett hablatyoló válasz, ami ha akarom igen, ha akarom nem... válasz e-mail hogy ok, de ezt most hogy kell érteni, és most igen vagy nem? és mi van a másik két kérdésemmel.

erre egy kioktató jellegű e-mail jött, hogy hát leírták bla bla bla...

köv e-mailben megköszöntem a segítséget és megírtam hogy akkor megveszem máshol, akár pár ft-al drágábban.

több ismerős is hasonló tapasztalatról számolt be

Palladrin 2015.04.02. 08:33:41

Szabadságot kivenni? Hármat? BOTMIXERÉRT?

Ez hülye!

az_igazi_trebitsch 2015.04.02. 09:19:21

A neten történő vásárlás fő szabálya: csak személyes átvétel! Ami pedig mégis csomagban jön a súlya-mérete miatt, azt még az átvételi elismervény aláírása előtt kibontani, ellenőrizni, és ha bármi nem stimmel, a szállítólevélre ráírni, és a futárral azonnal visszaküldeni!

2015.04.02. 09:22:42

ez nem egyei eset...
pont múltkor láttam egy tabletet hardveraprón...
és a dobozon ott van nagy betűkkel h REFURBISHED, mellette az edigital számla...

NOCOMMENT

Már meging egy nick 2015.04.02. 10:33:34

@Terézágyú: én nem mondom, hogy másnak ne lehetne gondja. Azzal hogy én - és ahogy olvasom nem is kevesen rajtam kívül - elégedett vagyok ugyanezzel a webáruházzal csak azt a véleményem akartam kifejezni - úgy látszik nem jött át mindenkinek - hogy valószínűleg nem egy velejéig romlott társaságról van szó az én véleményem szerint. Egy bizonyos volumen felett nincs az a kereskedő ahol nem fordulnak elő problémás esetek a kérdés inkább az, milyen gyakran és hogyan rendezik.

Ezért gondolom túlzónak ezt a fajta üldözési mániát, hogy nem adom oda mert úgyis ugyanazt csomagolják majd másik dobozba, szabadságok kivételét egy nyomorult mixer miatt.

Én azt gondolom, hogy ügyet intézni és megfelelően reklamálni is tudni kell. Mármint a fogyasztó részéről.

Mire van kitalálva a most már 14 napos elállási jog ha nem erre? Nem oké a termék? Visszaküldöm várom a pénzt, nem külön gondot csinálok magamnak. Ebben az esetben véd a törvény, nem kell vitatkozni, szabadságokat beáldozni, nincs is min. Én az utóbbi 4 évben összesen nem voltam 4 nap szabadságon! Se betegszabadságon, se normális szabadságon, se semmilyenen, de ha egyszer kiveszek 4 napot az biztos, hogy nem egy szájba baszott mixer után fogok szaladgálni.

Végül is az "ügy" ezzel a fajta elintézésével a posztoló még mindig nem áll jól, ahogy olvasom jelenleg sincs megelégedve azzal amit kapott.

Őszintén és teljes jó szándékkal javaslom a posztolónak - és még sokaknak - Thomas Gordon pszihológus professzor konfliktuskezelési módszereit. Ezzel az ügyintézéssel a posztoló megvalósította a nincs nyertes, vagy csak vesztes típusú konfliktus kezelést. Ugyanebből a helyzetből az én véleményem szerint sokkal jobban is kijöhetett volna.

daito 2015.04.02. 10:50:55

@az_igazi_trebitsch: nem minden futár szereti, hogy átvétel előtt kibontod; mert ha nem tetszik, akkor utána ő b.szh.t a cuccal.

A lófa szára 2015.04.02. 10:56:56

@gabors: Miért is ne kötözködnél? Ha a pórul járt emberbe tudsz csak belerúgni, akkor inkább rugdosd a falat mezítláb.

gabors 2015.04.02. 11:59:24

@A lófa szára: Új vagy a homáron ??? akkor inkább nézelödj kérlek egy kicsit hosszabb ideig (nem kötelező persze).... és majd utána irj ha releváns akarsz maradni

Veetee 2015.04.02. 12:42:04

Egyszer érném meg, hogy a "végett" és "miatt" szavakat mindenki a megfelelő módon használja.

Laci1982 2015.04.02. 12:49:31

a vásárló egy barom. Minden gépezetben fordul elő homokszem. Azon szarakodni, hogy nem akarja vissza küldeni a hibásat amíg az újat meg nem kapja ==> idióta. Extreme Digitaltól többször rendeltem, mindent megkaptam, minden működik. És olcsóbb, mint a hagyományos boltok. A netes vásárlásban lehetnek buktatók, ha ez nem tetszik, menj be a k.rva media marktba és vedd meg ugyanazt 15ezerrel drágábban......aztán lehet, hogy az is ugyanolyan szar lesz, és ugyanezt kell eljátszanod velük................nyomorék...

MEDVE1978 2015.04.02. 12:52:54

@az_igazi_trebitsch: Személyes tapasztalatom az, hogy a futár nyavajog. Több esetben is megtörtént. Volt olyan, akinél kibontottam a rendelt eszközt (mobiltelefont) és nézegettem, hogy minden sértetlen-e és megvan-e, miközben a futár már a bontogatás kezdetén elkezdte hadarni, hogy ő ugyan nem viszi vissza, ha valami probléma van vele. Nem feladata, nem fizetik érte stb.

MEDVE1978 2015.04.02. 12:57:01

Tapasztalat, hogy e-digital az itthoniak egy jobb képviselője. Van többé-kevésbé rendes ügyfélszolgálat, nem basznak át alapesetben. Egyedül a karácsonyi időszak problémás, de nemcsak ezzel a szállítóval, hanem az összessel. Már többször belefutottam abba, hogy az oldalukon egy hetes szállítási határidővel vállalt cuccot december elején megrendeltem, utána hetekig hitegettek. MAjd jönni fog, türelmét kérjük, szállítás három héten belül várható stb. Ezt követően sokszoros kérdezgetésre kinyögték, hogy fogalmuk sincs, mikor lesz, lehet, hogy a szállító már nem is szállít ilyet.

Dr. Fotos 2015.04.02. 13:11:02

Azert tehetik meg mert voltal olyan hulye, hogy szaros mixer miatt 3 nap szabit vettel ki, majd elkezdted hasznalni az ujnak titulalt ismet hibas termeket es nem mentel vissza hozzajuk ujra. Ebbol levonjak a kovetkeztetest: a vasarlo tenyleg olyan hulye, hogy ezt benyelte.

Addig amig az emberek belenyugszanak abba, hogy a szart is lenyomjak a torkukon, ne varjon senki valtozast.

Eudocimus Ruber 2015.04.02. 13:17:31

Ha a csúszás végett vette ki a poszter a szabadságot, akkor ő maga akarhatta ezt a bulit.

Hentes pékné módra 2015.04.02. 21:25:16

Nem értek hozzá, de a munkalapon az áll, hogy a terméket a gyártó cserélte azonos típusra, így az én olvasatomban azt jelenti, hogy bár a munkalap benne maradhatott, az eszköz minimum a gyártó által felújított.
Aztán hogy szar volt, illetve az utána következő is szar volt már csak azt jelenti, hogy ez a termék egy szar amit nem szabad megvenni.

zooDoo 2015.04.08. 12:59:41

Az Xtrémdidzsitál egy fos ezek szerint. Szarjanak Orbán fejet.
süti beállítások módosítása