1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2018.04.21. 19:32 HaFr

A Momentum és Márki-Zay most éli fel a hitelét

Képtalálat a következőre: „mi vagyunk a többség”

Márki-Zay Péter nagyon sikeres és fontos fél éven van túl, de nem tudott ellenállni a kísértésnek, hogy egy kiforratlan elképzeléseket felvonultató, zavaros szervezőgárdát maga mögött tudó, és ami a legrosszabb, az általa is kártékonynak tartott és leváltani akart (!) posztkommunista pártok által megszállt, ezért minden bizonnyal kérészéletűre méretezett mozgalom fesztiválsorozat keretében felálljon a színpadra. Tette ezt úgy, hogy eddig ellentmondóan beszélt az országos politikai aspirációiról, és talán a rá váró hódmezővásárhelyi harcokra gondolva, meg akarván erősíteni a hátországát. De -- ismétlem -- tette ezt úgy, hogy világosan (de remélem, legalább homályosan) tudja, mit remélhet egy Gulyás Balázzsal az élen, a régi balos pártok védnökségével megszervezett, a szavazók legfeljebb 20%-ának szóló menettől. Amellett, hogy ez a fesztivál nélkülöz minden perspektívát, ami eddig is nyilvánvaló volt, most az is nyilvánvaló lett, hogy MZP türelmetlen, kapkodó, és nem világosak se a céljai, se a stratégiája. (Az ún. Új Ellenzék egy lesz a baloldali ellenzéki pártok között, amellyel szemben az ellenzéki establishment, a Fidesz által támogatva, már holnaptól harcot nyit.)

MZP a beszéde tartalmától függetlenül belekerült egy olyan kontextusba, amelynek alakulását -- az ellenzéki tér alakítását -- nem ő határozza meg és egyelőre nem látszik, mi tenné képessé erre a jövőben. A vállalkozása nehézsége abból is látszik, hogy egyedül fordította legalább részben a beszéde élét a parlamenti ellenzék ellen. Senki más nem akarta érteni a színpadon rajta kívül, hogy ennek itt és most ellenzék elleni tüntetéssé kellett volna alakulnia (miként e sorok írója már több éve javasolja). A nyomás el is kezdett múlni már azzal, hogy a szervezők engedélyezték a pártzászlókat, ami nem lehet véletlen döntés a részükről: a céljuk lehet pl. MZP korábban is kinyilvánított távlati céljának aláásása az ellenzék felváltásával kapcsolatban, mert ettől kezdve leginkább újra csak az összefogásukról lesz majd szó, rövidesen meg már arról sem. Tehát mire jó a mostani fesztiválozás? Semmire. Vagyis arra, hogy ne csinálja más kiszámíthatatlanul, radikálisabban a tüntetgetést. Helyette van csatorna, meder, központi tüntetés-menedzsment. Kinek az érdeke ez? Hát a parlamenti pártoké. Gyanítom, valamilyen formában ők is állnak mögötte.

A Momentumról hellyel-közzel ugyanez mondható el. Ahelyett, hogy megfelelne a saját maga által felállított normáknak, miszerint posztideologikus, innovatív mozgalomként túllép a mai kocsmán, nem először engedett a balos értelmiség, a progresszív ifjúsági divat, a saját eszmei tájékozatlansága és minden bizonnyal a belső konfliktusai által is diktált összetett nyomásnak és mára gyakorlatilag eggyé vált a balos ellenzékkel. Ha most eggyé vált, négy év múlva már felismerhetetlen lesz.

A magyar társadalom és a politikai rendszer válsága sokkal mélyebb annál, hogy a most folyó felvonulás és szenvedélyei akárcsak meg tudják érinteni. És hol vagyunk akkor az alkotástól! A kiszámíthatóságnak ezekben az órákban zajló tobzódása a kudarc hosszú távú megerősítését szolgálja: alternatívát nem ajánl általában a magyaroknak, kiutat nem ad a baloldal válságából, viszont feloldja a szenvedélyeket, amelyeket pedig az értelem szolgálatába kellene állítani és fókuszált munkára bírni. Potenciálisan jövőalkotó személyiségei és intézményei -- lásd a címben -- megint nem bizonyultak elég erősnek: elsodorja őket a szokványos középszer, a terméketlenség, az önbecsapás, elsősorban pedig a híveik sokadszori becsapása. (Régi kulturális káderek üzenetei, kaotikus útravaló, diverzifikálódó helyszínek és depolitizált, partikuláris, össze nem függő jövőbeli tervek, petyhüdt retorika, semmi azonnali akció.) Az, hogy a számosság most -- másodszor -- is megmutatkozott, nem segít, hanem a ront a helyzeten: magabiztossággal tölthet el, holott a lényegi halmaz üres. A megelőző munka elvégezetlen. A mennyiség legyőzi a minőséget és a mennyiség ezt diadalként éli meg, amitől az ellenzékiség homályosan látó maradék szeme is teljes sötétbe borul.

Röviden, nekem úgy tűnik, a Fidesz a választások után két héttel megszerezte magának az utcát és szoci elvbarátaival karöltve a NER-franchise részéve tette a köztéri tüntetésszervezést a fővárosban és a vidéki nagyvárosokban is.

208 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr6013853644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.04.23. 20:18:29

@HaFr: " á, félreértesz"

Ha Te mondod... egyébként Down-kóros vagyok.

Robur 2018.04.23. 20:22:44

@morph on deer: Én ilyenről nem hallottam. Én úgy tudom, május 1-re hirdettek demonstrációt akkor meg nincs tüntetés. De ha van erről infód akkor szólj.

Robur 2018.04.23. 20:26:07

@HaFr: Ugyebár arról beszélünk, hogy a 4 ellenzéki párt tűnjön el a láthatáron. Én kint voltam mindkét tüntetésen és pont ez van a levegőben. Az, hogy a 4-ek mit csinálnak, nem számít, át kell rajtuk lépni. MZP, a Momentum nekem jó választásnak tűnik. Persze lehet, hogy kiderül, hogy nem, majd az idő eldönti.

Janossz 2018.04.23. 20:34:42

@Robur:
No, ha kimegy 200 E ember az ellenzéki mozgalmak majálisára, az demonstráció. A tömeg szimpátiájának felmutatása.
Nem tüntetés. Ettől még jel.
Ha a Fidesz nem képes összetrombitálni ennek mondjuk negyedét sem, az is egy jel.
Így érted?

2018.04.23. 20:53:22

@Robur: "Ugyebár arról beszélünk, hogy a 4 ellenzéki párt tűnjön el a láthatáron. Én kint voltam mindkét tüntetésen és pont ez van a levegőben."

Én is ott voltam, de bármi volt a levegőben, én nem kábultam el, mint te a sörtől. A tömeg összefogást követelt a pártoktól, ha figyeltél volna. Én fenntartások nélkül vonultam a Jobbikosok mellett, sőt listán rájuk is szavaztam, pedig alapjáraton én baloldali lennék. A viták ideje lejárt, ezt mondta Kim Orbán vezér. Mi betartjuk ezt, egyesülve elsöpörjük a gazembereket, pont azért, hogy a jövőben továbbra is szabadon vitatkozhassunk és szídhassuk egymást, mint eddig. Ez a demokrácia alapja, hogy mi közösen vitassuk meg a dolgainkat és nem egy vezető pártnak önjelölt bűnszövetkezet mondja meg, hogy mi legyen az országgal.

2018.04.23. 21:02:35

@Robur: Elfelejtettem hozzátenni, hogy szó sem lehet arról, hogy kizárjanak a mozgalomból olyan pártszimpatizánsokat, akik több százezren szavaztak baloldali vagy jobboldali pártokra. Nem az a cél, hogy fanatikus birkahadat hozzunk össze, hanem hazaszerető és gondolkodó embereket, akiket nem lehet meghülyíteni két STOP táblával és Orbánnal.

odysszeusz 2018.04.23. 21:17:10

@marosy: Igaz!! Tele velük a parlament...a 2/3 és az 1/3 szépen együtt...Mostanában mintha nem tetszene a Márk-Zay...némelyeknek!! Vagy a tüntetések...és egyre többen vannak akik csak legyintenek a nyilvánvaló csalásokra. Ami szégyenletes ebben, hogy az "ellenzéki" (leírni is nehezemre esik!) pártok vezetői csöndben kushadnak...a választások előtt mekkora pofával ágáltak a tolvajok ellen!! Mandátum a zsebben...és ennyi volt. A Márknak igaza van...a jelenlegi ellenzéki politikusok simán megélhetési bűnözői az országnak...más kérdés a szavazó bázisuk...ezt mennyire ismeri fel vagy egyszerűen csak ugyanolyan birkabanda mint a Fideszé...

Kopasz Szuzukis 2018.04.23. 21:37:03

Mai hír: lemondott Örményország kormányfője, aki előtte 10 évig államelnökként építgette az illiberális államot. Választókerületek átszabása, parlamenti képviselők számának csökkentése, rendeleti kormányzás, választójog megadása grúz, azeri állampolgárságú örmény nemzetiségnek. Lemondás oka: a hetek óta tartó százezres tüntetéssorozatot már a katonaság sem volt hajlandó feloszlatni. Pedig a "főnök" volt egyúttal a főparancsnok IS!

Ad Dio 2018.04.23. 22:01:29

Neme szimpatikus az ürge. Adok neki egy esélyt. Sajnos a Momentumosok valóban kifújtak.

Robur 2018.04.23. 22:15:53

@HaFr: @a ribancok is kidobják a csikket: Senki sem akar pártszimpatizánsokat kizárni!!! Maguknak a pártoknak kéne eltűnni és egynek a helyükbe lépni! Tudod, Fidesz, ellenzék 1:1. Nincs 600 millió kisebb-közepes pártocska.

Robur 2018.04.23. 22:20:00

@Janossz: Értem amit mondasz, de nincs közös banzáj meghirdetve Május 1.-re. Nincs hova összegyűlni 200 ezer embernek. De ha tudsz ilyenről szólj!

abdul hackeem 2018.04.23. 22:55:15

@Gergely Molnar: Há, pedig a szélsőjobb a fityiszt támogatja. Számukra az a legkisebb rossz. Csaxólok.

abdul hackeem 2018.04.23. 23:02:12

@Trackers: Aha, a fityisz-féle bevándorlásszervezés az rendben van. Ölég nagy a katyvasz itten a fejekbe.

zokogjatok 2018.04.24. 00:21:41

@Emmett Brown: "Valahogy meg kellene bontani a Fidesz táborát "

Szerintem az rettentő jól fog menni fideszzombizással, birkázással, vallásgúnyolással, geciorbánozással, viktátorozással. Köztudott hogy ettől minden fidesszavazó elgondolkodik hogy jaj tényleg lehet inkább oda kéne szavaznom.

zokogjatok 2018.04.24. 00:24:54

@abdul hackeem: Jah elég durva hogy a vevőt beengedik a boltba, a csövest meg nem. IGAZSÁGTALANSÁG!!! :D

apro_marosan_petergabor 2018.04.24. 00:40:50

Nem volt már mit felélni.
Zay egypolitikai halott, a Momentum pedig egy politikai lufi.

screpes 2018.04.24. 06:18:49

@zokogjatok:
nem vevő. hanem orgazda, és nem csöves, hanem átutazó..Amíg propagandacélokból le nem szállítják a vonatról a Keletinél

VáradiJános 2018.04.24. 07:55:01

Van neked szíved ilyeneket írni a balfácánok új messiásáról? Lekapcsolod az utolsó reménysugarukat?

Emmett Brown 2018.04.24. 08:38:41

@zokogjatok: nem is erre a rétegre gondoltam, hanem azokra akikre Ungváry is utalt, azaz a jobbközép szavazókra.

szepipiktor 2018.04.24. 08:52:22

Olyan szinten indították be a palit, hogy az már kezd káros lenni!
Megy a hazudozás is, a címlapont ott egy másik - jellemzően kinyilatkoztató, kommentelhetetlen - poszt, ahol a fickót már kennedyzik.
És hazudnak, hiszen volt már egy hasonló, 2014-ben, akkor sem kellett az ellenzéknek, ma sem kell, csak nem tudják kikerülni.
Akkor, 2014-ben Tétényi Éva volt, aki mögé be lehetett volna állni, hiszenpolgári, ex-fideszközeli, szakértő, gyakorlott, NŐ, és évek óta harcolt a fidesszel!
Akkor Tétényi nem kellett, most hasonló ez a figura és valamiért most ő meg a Messiás.
Idálisabb közös vezér lenne Lukácsi Katalin! Sokkal egészségesebb és több társadalmi csoportot is összeköthetne.
De nem, nekünk ez a pali az aktuális megváltó, gondolom célja az ellenzéknek, hogy lejárassa idővel, hiszen nem az ő kölkük.

GyMasa 2018.04.24. 09:49:51

@screpes:
...nem vevő. hanem orgazda, és nem csöves, hanem átutazó..Amíg propagandacélokból le nem szállítják a vonatról a Keletinél...
Ertem, tehat, szerinted a tobbezer ember, aki kifizetett tobbszazezer EUR-t a letelepedesi kotvenyekert, az mind "orgazda", azok a szegeny hatarsertok, akik "csak" atleptek vizum nelkul az EU hatarait illegalisan, es tovabb akarnak uatzni Nemetorszgaba, ahol tobb a segely, azok viszont mind egytol egyig mintapolgarok?
Ertem.

Emmett Brown 2018.04.24. 10:06:54

@GyMasa: kifizetett? hitelt vettünk fel tőlük ember. akik ezzel egyedül és kizárólag jól járnak, azok az offshore közvetítők (arról meg nem tudunk semmit, hogy a cégek meg a kínaiak között milyen megállapodás van, lehet hogy még onnan is pörög egy halom pénz). Meg persze aki EU-s papírokhoz jut, az se panaszkodhat.

Az átvilágítás költségeit meg a Magyar állam fizeti.

Rengeteg embert engedtek be az EU-ba, és itt most nem csak a kötvényekről van szó, hanem elsősorban a "kárpátaljai magyarokról", ahol bizony a KGB is bedobott pár ügynököt.

abdul hackeem 2018.04.24. 10:08:55

@GyMasa: Nem kifizette, kamatért kölcsönadta: hu.wikipedia.org/wiki/Leteleped%C3%A9si_%C3%A1llamk%C3%B6tv%C3%A9ny
Senki sem mondta, hogy mintapolgár, de lehet, hogy tényleg menekült. Ezt kellett VOLNA a magyar hatóságoknak ellenőriznie.

Emmett Brown 2018.04.24. 10:21:49

@abdul hackeem: ez a cikk hemzseg a hibáktól (technikailag nincs kamat, csak árfolyamnyereség, illetve a befektetők nem vesznek kötvényt).

Tény, hogy a közvetítőknek jó buli.

GyMasa 2018.04.24. 10:23:54

@abdul hackeem: @Emmett Brown:
"Nemzetközi háttér
Ismert nemzetközi gyakorlat, hogy azok az országok, amelyek vonzani szeretnék a külföldi betelepülőket, bizonyos gazdasági befektetésekért cserébe letelepedési lehetőséget nyújtanak külföldieknek a letelepedésre, hosszabb távon az állampolgárság megszerzésére. Az ezzel kapcsolatos nemzetközi gyakorlat széles skálán változik."
Egyaltalan nem magyar sajatossag ez a rendszer.
Pl. a melysegesen diktatorikus, fasiszta UK-ban is elerheto.
www.gov.uk/tier-1-investor
...Senki sem mondta, hogy mintapolgár, de lehet, hogy tényleg menekült. Ezt kellett VOLNA a magyar hatóságoknak ellenőriznie...
Nem ertem, minek kell itt kavarni a dolgokat?
A menekult, az kerjen menekult statuszt a hivatalos jogi uton!
Akinek meg van 300kEUR-tokeje, az ugyis megvasarolja az allampolgarsagot es egeszen biztosan nem fogja az eletet kockaztatva vegigutaznia fel kozel-keletet, Afrikat, meg del europat.
Beszelsz itt ossze-vissza..

abdul hackeem 2018.04.24. 10:29:26

@GyMasa: Az lehet, hogy én összevissza beszélek (a wiki cikke által), te viszont propagandacélokkal hazudozod, hogy kifizette, idézlek "az ugyis megvasarolja az allampolgarsagot"
Hát b+ legalább jó üzlet lett volna.

Emmett Brown 2018.04.24. 10:31:27

@GyMasa: kb 50-60k euróba kerül az állampolgárság nettó (lehet hogy még több, de ezt nem tudjuk), és ez nem az országot gazdagítja.

Janossz 2018.04.24. 10:44:43

@Emmett Brown: Igen. Bár egyes hírek szerint 5-600-ért is kapható, akciósan, egyes szabolcsi településeken, ahol hatelemis polgármesterek osztják.

Emmett Brown 2018.04.24. 10:51:26

@Janossz: hát ha szerzel egy papírt, hogy a dednagyanyád Lembergi, és Kovács Máriának hívták, akkor simán.

GyMasa 2018.04.24. 11:08:35

@GyMasa: @Emmett Brown:
Ezt nem neked szantam!
Bocsi!
...kifizetett? hitelt vettünk fel tőlük ember...
Igen, mint ahogy azt pl. az UK-ban is lehetseges, lasd a fenti linket!
...akik ezzel egyedül és kizárólag jól járnak, azok az offshore közvetítők (arról meg nem tudunk semmit, hogy a cégek meg a kínaiak között milyen megállapodás van, lehet hogy még onnan is pörög egy halom pénz). Meg persze aki EU-s papírokhoz jut, az se panaszkodhat...
Tipikus win-win helyzet.
...Az átvilágítás költségeit meg a Magyar állam fizeti...
Igen, es a letelepedok pedig itt fognak adozni.
Aki tud nelkulozni 300k EUR-t a letelepedesi kotvenyre, az valoszinuleg igen sok adot fog fizetni.
...Rengeteg embert engedtek be az EU-ba, és itt most nem csak a kötvényekről van szó, hanem elsősorban a "kárpátaljai magyarokról", ahol bizony a KGB is bedobott pár ügynököt...
A KGB (fszb) tud idkuldeni ugynokot letelepedesi kotveny nelkul is.
Sot, legyel eros, valoszinuleg nekik megvannak az eszkozeik ra, hogy sokkal feltunesmentesebben, de legfokeppen olcsobban beepitsenek teglakat.
Ez ugyanigy igaz a terroristakra is.
Semmi ertelme 300kEUR/ fo behozni oket az EU-ba, amikor egy embercsempesz a toredekeert behozza oket fu alatt.

Emmett Brown 2018.04.24. 11:22:08

@GyMasa: az adófizetést jó lett volna a közvetítő cégekkel kezdeni, akik emberenként 15-20 milliót szednek be legalább, és akiknél a kamat landol (igaz árfolyamnyereség formájában). És erre az államnak lett is volna lehetősége, hogy így szabályozza.

Rogán spanjai az ország pénzét forgatják, és zsebre teszik a garantált nyereséget. És nem is adóznak belőle. Jackpot az országnak.

GyMasa 2018.04.24. 11:27:07

@abdul hackeem:
...Az lehet, hogy én összevissza beszélek (a wiki cikke által), te viszont propagandacélokkal hazudozod,...
Te pedig propaganda celbol hazudozod, hogy "Senki sem mondta, hogy mintapolgár, de lehet, hogy tényleg menekült. Ezt kellett VOLNA a magyar hatóságoknak ellenőriznie."
keptelen vagy kulonbseget tenni, ( vagy szimplan csak rosszindulatu vagy, amit egyre jobban gyanitok) egy haborus menekult, egy illegalis hataratlepo, illetve a menekulesi kotvenyekert fizeto kozott (igen, fizet erte, akkor is, ha csak "kolcson adja" a penzt, ugyanis abban egeszen biztos vagyok, hogy nem kapjak vissza a teljes osszeget, mert van bizonyos koltsege is ennek a folamatnak, ugyanugy, mint az UK eseten.).
Erdekes, hogy mindig eppen ugy kevered ezeket a kategoriakat, ahogy eppen jol esik.
...hogy kifizette, idézlek "az ugyis megvasarolja az allampolgarsagot"..
Egeszen pontosan ezt irtam:
"Akinek meg van 300kEUR-tokeje, az ugyis megvasarolja az allampolgarsagot es egeszen biztosan nem fogja az eletet kockaztatva vegigutaznia fel kozel-keletet, Afrikat, meg del europat."
Kap magyar allampolgarsagot?
Fizet erte? (tudod, ha mar akar 1 EUR-t is nem kap vissza a 300k-bol, akkor fizetett erte, azaz "Megvasarolja")
Egy szoval nem irtam, hogy mind a 300kEUR-t vegleg elkolti es nem kapja vissza!
Jo lenne, ha befejezned ezt a folytonos csusztatast.
Rettentoen szanalmas, hogy az allitolagos "notorikus hazudozasaimat" kizarolag csak ilyen ossze-vissza beidezett felmondatokkal, meg hazudozassal tudod "megcafolni" pedig ott van neked az "internet, ami nem felejt".
...Hát b+ legalább jó üzlet lett volna...
Most elmondom meg egyszer, ha mar te is cak ilyen anyagias modon kozelited meg a tulegyszerusitett vilagkepeddel:
- Igenis jobb uzlet, ha az orszagba jon egy olyan vallakozo,a kinek van 300kEUR-ja arra, hogy letelepedesi kotvenyt vegyen (de csak a te kedvedert, "kolcson adjon a magyar allamnak"), mint az, ha idejon akarhanyezer muveletlen, ellenorizetlen hatteru, beilleszkedni nagyreszt nem is akaro ember akikrol az allamnak (es ezen keresztul neked is) kell gondoskodnia.
- Akinek van ennyi penze, amit nelkuleozni tud evekig, annak valoszinuleg igen magas forgalmu vallakozasa is van, amelyik jo esellyel Magyarorszagon fog tevekenykedni.

GyMasa 2018.04.24. 11:29:38

@Emmett Brown:
...kb 50-60k euróba kerül az állampolgárság nettó (lehet hogy még több, de ezt nem tudjuk), és ez nem az országot gazdagítja...
tehat, azt allitod, hogy barki kapaht INGYEN magyar allampolgarsagot, ha kolcsonad 50-60k EUR-t?
Azaz, vesz allampapirt, es azt kamatostul visszakapja, es ezen felul egy filler koltsege nincs a folyamat soran.
Gondolom, erre van valami bizonyitekod is.

Emmett Brown 2018.04.24. 11:35:18

@GyMasa: fizet érte, csak nem nekünk, hanem a közvetítőknek. Akik egy kivételével offshore cégek, tehát nem is adóznak itthon abból a pénzből, aminek a megkeresését Magyarország tette lehetővé számukra, ráadásul monopolhelyzetben.

Britanniában ki kapja a lóvét? Bullshit LTD a Jersey szigeten?

GyMasa 2018.04.24. 11:35:53

@Emmett Brown:
.. akik emberenként 15-20 milliót szednek be legalább...
Tehat, akkor a letelepedonek nem ingyen van a letelepedes?

GyMasa 2018.04.24. 11:44:16

@Emmett Brown:
..fizet érte, csak nem nekünk, hanem a közvetítőknek...
Akkor Abdul allitasa, miszerint "nem vasarolja meg az allampolgarsagot" hamis!
...Akik egy kivételével offshore cégek, tehát nem is adóznak itthon abból a pénzből, aminek a megkeresését Magyarország tette lehetővé számukra, ráadásul monopolhelyzetben...
Ezt nem tartom helyesnek en sem!
...Britanniában ki kapja a lóvét?...
www.gov.uk/ukvi-premium-service-centres/use-the-super-premium-service
Itt van a 10kGBP-be kerulo "Superpremium"
szolgaltatas leirasa. Itt is csak egy email cim van a kapcsolattartashoz.
...Bullshit LTD a Jersey szigeten?...
Nem tudom, .gov.uk-s kormanyzati email cim van megadva, de az tul sokat nem jelent, mert itt sem latszik ki van mogotte.

abdul hackeem 2018.04.24. 11:50:26

@GyMasa: Pontosan te írtad:
"Ertem, tehat, szerinted a tobbezer ember, aki kifizetett tobbszazezer EUR-t a letelepedesi kotvenyekert, az mind "orgazda", azok a szegeny hatarsertok, akik "csak" atleptek vizum nelkul az EU hatarait illegalisan, es tovabb akarnak uatzni Nemetorszgaba, ahol tobb a segely, azok viszont mind egytol egyig mintapolgarok?"
Tehát először te mostad össze/ide a menekülteket (migráns, hogy te is értsd) a fityisz közeli letelepedési kötvénybizniszhez.
Másodszor, az országnak konkrétan vesztesége van ebből, tehát nem az lenne a cél, hogy akik idejönnek fizessenek VALAKIKNEK (ennyi erővel a palermói maffiának is adhatnák a pízt), hanem, hogy a zembereknek legyen haszna az ÁLLAMNAK befizetett ellentételezés által (ti. hogy megvásárolták)
Harmadrészt már niggereltél is, meg baromira féltetted a kultúránkat, most meg minden oké? Aki fizet az jó migri?
Nem hinném, hogy rosszindulatú lennék, ha azt mondanám - az energetikai, egészségügyi és menekült/letelepedési témákhoz való - hozzászólásaid alapján, hogy fidesz- propagandista vagy.

Janossz 2018.04.24. 11:54:10

@GyMasa:
Nyomod ám az agitációt rendesen, ahogy elnézlek.
"- Igenis jobb uzlet, ha az orszagba jon egy olyan vallakozo..."
Nem jön ide. Esze ágában sincs. Nem azért fizetett. Szabad mozgást kapott az Unióba, ez volt lényeg.
Jó pénzért bárkit rászabadítunk a szövetségeseinkre.:-(

Emmett Brown 2018.04.24. 11:56:37

@GyMasa: nem lehet megmondani, mert a Kínai meg a közvetítő közötti megállapodás nem ismert.

De a folyamat így néz ki: Jang bemegy 360k euróval, 60at legombolnak róla mint ügyintézési költség. A maradék 300bol vesz a Kajmán szigeteki cég által kibocsátott értékpapírból (ez a konstrukció üzleti titok) amely cég utána jegyez a kötvényből, 270-280k-ért, és a cég visszakap 5 év múlva 300k-t.

Az hogy a kinaival Mi a megállapodás, senki sem tudja. Ha nem basszák át, akkor kap 300k-t. Tehát az állampolgárságért összesen fizet 360at, de ha minden korrekt, akkor visszakap 300-at. Ha nem, akkor a közvetítő keres 60 és 360 kozott, a kínai kárára.

Az országnak még nem jutott semmi, csak a kölcsön lóvé, amit visszafizetunk a Kajmán cégnek.

Emmett Brown 2018.04.24. 12:01:10

@GyMasa: nem nincs ingyen. De ez a pénz nem Magyarországé, hanem Rogán spanjáé.

abdul hackeem 2018.04.24. 12:05:12

@GyMasa: Megint csúsztatsz.
A "Superpremium" egy _szolgáltatás_, amikor fizetsz azért, hogy VIP-ként kiszolgáljanak, 24 órán belül megmondják, hogy alkalmazható-e rád a kért vízum és mobilizált szolgáltatást is ad, tehát elmegy veled, helyetted az ügyeket intézni a UK kormány által felhatalmazott akárki.
Ezen felül befizeted a kasszába a vízumdíjat.

abdul hackeem 2018.04.24. 12:19:09

@GyMasa: "keptelen vagy kulonbseget tenni, ... egy haborus menekult, egy illegalis hataratlepo, illetve a menekulesi kotvenyekert fizeto kozott"
Az lehet, hogy én képtelen vagyok, de hogy az országunk és az EU biztonságáért felelős emberek is, az nemzetbiztonsági kockázat.

GyMasa 2018.04.24. 12:28:04

@abdul hackeem:
...Pontosan te írtad:...
Ja, csak nem neked.
Es KERDES volt!
..Tehát először te mostad össze/ide a menekülteket (migráns, hogy te is értsd) a fityisz közeli letelepedési kötvénybizniszhez...
Te voltal az:
"abdul hackeem 2018.04.24. 10:08:55
@GyMasa: Nem kifizette, kamatért kölcsönadta: hu.wikipedia.org/wiki/Leteleped%C3%A9si_%C3%A1llamk%C3%B6tv%C3%A9ny
Senki sem mondta, hogy mintapolgár, de lehet, hogy tényleg menekült. Ezt kellett VOLNA a magyar hatóságoknak ellenőriznie."
Itt kifejezetten osszemostad a ket dolgot.
...Másodszor, az országnak konkrétan vesztesége van ebből,...
Pontosan milyen vesztesege is van?
Elad allampapirt, amit amugy is eladna.
...tehát nem az lenne a cél, hogy akik idejönnek fizessenek VALAKIKNEK...
Az o szempontjukbol teljesen irrelevans, hogy kinek fizetnek!
Ok kifizetik a kert arat, es kapnak magyar allampolgarsagot, tehat megbukott a hazugasgod, hogy "nem megvasaroljak az allampolgarasgot", mert, de, megvasaroljak.
Sot, nekik megeri 300kEUR+20 millio HUF-ert, mint az UK-beli 2MGBP+parezer GBP dijert.
...(ennyi erővel a palermói maffiának is adhatnák a pízt), ...
A palermoi maffia tud nekik "palermoi allapolgarsagot" adni?
Es, azzal jar egyutt szabad mozgas az EU-ban?
Mert, ha igen, akkor valoszinuleg a palermoi maffiatol fognak vasarolni!
...hanem, hogy a zembereknek legyen haszna az ÁLLAMNAK befizetett ellentételezés által...
Az embereknek mar abbol is haszna van, ha HUF alapon van az allam eladosodva, mert csokken a devizakitetsege az orszagnak.
...(ti. hogy megvásárolták)...
Na, mivan, akkor megiscsak megvasaroltak?
Akkor ki hazudozik?
...Harmadrészt már niggereltél is,...
Ez erdekelne, vedd csak elo a "nem felejto internet"-eden leveo mappadbol!
...meg baromira féltetted a kultúránkat, most meg minden oké?...
Az, hogy problemaid vannak a leirt szovegek ertelmezesevel, es kiserlete sem teszel utanakerdezni, amikor valamit nem ertesz, az nem az en problemam, hanem a tied.
...Aki fizet az jó migri?...
Neked ebben a temaban teljes fogalomzavarod van, de ez mar nem meglepo.
- Vannak az uzleti befektetok, akiknek van eleg penzuk, hogy legalis uzleteket csinaljanak vilagszerte, ok ha elegedetlenek a szuletesi allapogarsagukkal, vehetnek a vilag szamtalan orszagaban sajat allampolgarsagot.
- Vannak a valodi haborus menekultek, akik menekulnek egy krizis elol, es ennek ellenere betartjak VEGIG a torvenyeket, es hivatalos uton kernek menekult statuszt.
- Vannak azok, akik a jobb elet remenyeben jonnek HIVATALOSAN (tudod, vizumot valtanak ki, meg munkavallalsi engedelyt, meg ilyenek) az EU-ba, ahol becsuletesen dolgoznak es igyekeznek beilleszkedni.
- Es vannak az embercsempeszekkel, a zoldhataron atszoko, es ezzel buncselekmenyt elkoveto BUNOZOK, akik a jobb elet remenyeben ILLEGALISAN probalnak meg az EU-ba bejutni.
Aztan dontsd el, hogy neked vannak-e ilyen kategoriaid, vagy csak szimplan kevered ezeket, ahogy a narrativadnak eppen megfelel.
...Nem hinném, hogy rosszindulatú lennék,...
Pedig, nagyon ugy tunik.
Tudod, egy "notorikus hazudozo" az egy olyan ember, akit semmi perc alatt szembesiteni lehet a hazugsagaival, es semmi szukseg arra, hogy a "hazugsagnak" csak azt a reszet idezd be, amelyik azt tamasztja ala, hogy az illeto hazudik, az egesz mondat azonban nem.
Viszont ilyen csusztatasokkal elni az bizony rosszindulat.
...ha azt mondanám - az energetikai,...
Ebben a temaban mar bizonyitottad, hogy neked zero relevans tudasod van, igy ebben a temaban a kritikad is teljesen irrelevans.
...egészségügyi...
Ebben a temaban, sem tartalak semennyire kompetensnek, ugyanis nekem legalabb volt valami otletem, toled viszont kizarolag fikazast hallottunk, javaslatot viszont semmit.
...és menekült/letelepedési...
Ebben a temaban pedig vagy tajekozatlan vagy, vagy szandekosan hazudozol.
Illetve eszed agaban sincs erdemi vitat folytatni, csak az ellenzeki, tobbszor cafolt, ertelmetlen zagyvasagot mantrazod.
...témákhoz való - hozzászólásaid alapján, hogy fidesz- propagandista vagy...
Azt gondolsz, amit csak akarsz, mert minden jogod megvan hozza.
Reszemrol ugy gondolom, hogy nekunk nem kell nagyon folytatni ezt az ertelmetlen gepelgetest.

abdul hackeem 2018.04.24. 12:37:49

@GyMasa: Ehhez képest elég sokat koptatod itten a billentyűzetet. A hsz-ed alapján is tudjuk ki vagy.

DrGehaeuse 2018.04.24. 13:28:27

@HaFr: Ne gondold!
Cselekedj! Például beszélhetnél MZP-vel a stratégiáról és a taktikáról. Hátha lesz belőle valami. A Gulyás gyereket (Gurmaicsemete) valahogy ki kéne sakkozni pl. A Komlóskai polgármester (földim) révén össze tudnék hozni egy találkozót!

Janossz 2018.04.24. 13:31:04

@DrGehaeuse: Micsoda kilátások!
Még formálódni se kezd az ellenzéki egység, már meg is van, kit kéne "kisakkozni". Bölcs gondolat.

GyMasa 2018.04.24. 13:42:30

@abdul hackeem:
...Megint csúsztatsz.
A "Superpremium" egy _szolgáltatás_,...
Igen, az alapszolgaltatas linkje ott van fentebb.
Keresd ki, es nezd meg.
Az, hogy nem nezed meg, nem az en bajom.

Emmett Brown 2018.04.24. 13:45:16

@GyMasa: az országot kár érte, méghozzá az elmaradt haszon formájában, amiről az állam lemndott.

DrGehaeuse 2018.04.24. 13:45:37

@Janossz: Gulyás Balázs Gurmai Zita fiacskája. Nem kéne neki előtérbe tolakodnia. Elismerem: a "kisakkozni" kifejezés félreérthető. Nem kizárni kell az ilyeneket a fidesz ellei egységből, csak a vezetésbe nem kellene tolakodniuk mert túlságosan kötődnek a régi establishment-hez.

GyMasa 2018.04.24. 13:46:12

@abdul hackeem:
...A hsz-ed alapján is tudjuk ki vagy...
Helyesen: tudni veled, hogy ki vagyok.

GyMasa 2018.04.24. 13:48:32

@Emmett Brown:
..nem nincs ingyen. De ez a pénz nem Magyarországé, hanem Rogán spanjáé...
Tehat az allapolgarsagot megveszik, akik le akarnak telepedni.
Ez nem neked szol elsosorban, hanem Abdulnak, aki lehazugozott amiatt, hogy ezt mertem allitani.

Attilajukkaja 2018.04.24. 13:49:21

@GyMasa:
"Akkor javaslom a B1 blogcsalád, vagy a szeka blog látogatását!"
Köszönöm, szoktam látogatni ezeket, de most ide írtam le a véleményemet. :o)

Janossz 2018.04.24. 14:07:22

@DrGehaeuse: felhívnám figyelmed a ribancos kollégai korábbi soraira:
"Én is ott voltam, de bármi volt a levegőben, én nem kábultam el, mint te a sörtől. A tömeg összefogást követelt a pártoktól, ha figyeltél volna. Én fenntartások nélkül vonultam a Jobbikosok mellett, sőt listán rájuk is szavaztam, pedig alapjáraton én baloldali lennék. A viták ideje lejárt, ezt mondta Kim Orbán vezér. Mi betartjuk ezt, egyesülve elsöpörjük a gazembereket, pont azért, hogy a jövőben továbbra is szabadon vitatkozhassunk és szídhassuk egymást, mint eddig. Ez a demokrácia alapja, hogy mi közösen vitassuk meg a dolgainkat és nem egy vezető pártnak önjelölt bűnszövetkezet mondja meg, hogy mi legyen az országgal. "

Vagy megszabadul az ország a rezsimtől, és utána mindenki kötődik, akihez akar, utálja, akit jólesik, vagy itt dagonyázunk életfogytiglan.
HaFr Márkyval meg a komlóskai polgármesterrel nem fogja megdönteni Orbánt, még a te segítségeddel sem.

Janossz 2018.04.24. 14:08:42

@Attilajukkaja: A fazon úgy belakta magát már ezen a blogon, hogy valami házmesterfélének gondolja magát. Van ilyen.

Trackers 2018.04.24. 14:12:06

magyaridok.hu/belfold/hazudott-a-hir-tv-es-az-index-de-kiralysag-helyett-csak-bohocot-kaptak-3013822/
Lázár János tette közzé hivatalos oldalán, hogy mind a Hír TV, mind az Index helyreigazított egy olyan cikket, amellyel befolyásolhatták a februári időközi polgármesterválasztás végkimenetelét Hódmezővásárhelyen.
---

DrGehaeuse 2018.04.24. 14:15:40

@HaFr: "Magyarország fele a száz (!) éve velünk élő etnicista radikalizmusra szavazott"

Felejtsd el!

Nyugodtan nevezhet bárki anticiganistának (Marsovszky Magdaléna nyelvi leleménye) azért amit most leírok:

A cigány többségű falvakban 80-90%-os fidesz gyözelem született. Reálisan 1 millióra kell tenni a magyarországi cigányság létszámát. A magas gyermekszám és korai gyermekvállalás miatt viszonylag magas a választóképes kor alattiak aránya, saccoljuk 40%-ra. Reálisan van 600 ezer választóképes korú cigány. Cigány bűnszervezetek a fideszkormány pénzét a cigányság szavazatainak megvásárlására használták rendívül hatékonyan.
A 2,8 millió fideszre adott szavazatból 550 ezer szerintem biztosan pénzért (gulyáslevesért, száraztésztáért, pálinkáért) megvett cigány szavazat.

www.facebook.com/100011424256453/videos/891840821206718/

Ehhez adjuk hozzá a külhoni magyarság 98%-os fidesz szavazatát ami kb. 250 ezer.

Marad 2 millió fideszz szavazat amiből nagyon sok egzisztenciális félelemből, megszokásból, gyurcvsányfóbiából stb. született.

Meg lennék lepve, ha lenne 1,5 millió hazánk fia aki azért szavazott fideszre mert annyira elvakultan "etnicista radikális" lenne.

Attilajukkaja 2018.04.24. 14:21:16

@Janossz:
"A fazon úgy belakta magát már ezen a blogon, hogy valami házmesterfélének gondolja magát."
Mert a következő 4 (?) év újra a házmesterek világa lesz nálunk. Kövérrel az élen, aki a főházmester, csak még nem tanulta meg kezelni a liftet, de a fegyveres őröket már megszervezte magának. :o(

abdul hackeem 2018.04.24. 14:23:01

@GyMasa: Te már azt is állítottad, hogy van atomunk.

ben2 2018.04.24. 14:25:48

@Janossz:

"Vagy megszabadul az ország a rezsimtől, és utána mindenki kötődik, akihez akar, utálja, akit jólesik, vagy itt dagonyázunk életfogytiglan. "

Na ez az MSZP-DK és hátországuk által tolt ostobaság tartja bénult állapotban az ellenzéket már 8 éve.

Az állandó "nyírjunk ki minden ellenzéki alternatívát a demokrácia érdekében" népi játék láthatóan képes hatalomban tartani a fideszt, kellemes ellenzéki dagonyát biztosít a szociknak, mert nem tud kinőni olyan ellenzéki formáció, ami nem kompromittálódik az elk..rókkal.
Az ellenzéki médiateret továbbra is a szokásos hideg-polgárháborús propaganda és a "ki lóg ki az összefogásból" témák dominálják, és látványosan válasz nélkül marad az alapkérdés, amire a legtöbb választó kiváncsi: mégis mire számíthat a nép az ellenzéktől az orbántakarodj után.

Ha tehát 2022-ben is Orbán kétharmadot akarsz, akkor nyugodtan maradj a "mindenki tömörüljön hazafias népfrontba, aki nem fidesz" paradigma mellett.

Emmett Brown 2018.04.24. 14:30:24

@GyMasa: a termék a magyar állampolgárság. Elvileg Magyarország az eladó, és gazdag külföldiek a vevők. Megköttetik a szerződés, aminek révén Ők úgy kapnak valamit, hogy mi (az eladók) nem kapunk mást mint átmeneti likviditást. Viszont van egy pár külső résztvevő, akik összességében 100 Mrd-nál többet kaszálnak, amit a vevők fizetnek. A kínainak nincs ingyen, de mi effektíve ingyen adjuk (meg a likviditás), mert mi nem kapunk semmit.

Fent leírtam a folyamatot, hogy miként működik a dolog. Szerinted rendben van így?

Janossz 2018.04.24. 14:40:10

@ben2: A kérdés nem politikai. Matematikai inkább.
Vörös és barna nélkül nem cseréled le a narancsot.

LebensraumamOsten 2018.04.24. 14:49:42

Béndek Petike!
Olyan ismerős neked a vezetékneved, talán mert meglehetősen ritkán fordul elő... :DDD
Nem vagy véletlenül (de, de igen, tutira) valami fia-borja annak a bizonyos Béndek József ex NAV elnökehelyettesnek aki levitézlett határőr altábornagyként került a NAV élére, mégpedig rendkívül ÉRDEKES KÖRÜLMÉNYEK KÖZT?
Ugye egyetlen napra - IGEN EGYETLENEGY NAPRA! - módosították az Eltolcsy Kaméleon Gyuri nemzetgarázdasági miniszter rendeletét a hivatalnál tiszti beosztáshoz szakirányúként elismerhető képzettségekről. Aki erről tudott és beadta kérelmét, az nagyot szakított. Aztán másnaptól hihetetlen módon hatályon kívül helyezték a rendeletet és már senki nem rúgott labdába. Béndek Józsi bácsit pedig azon az egyetlen napon nevezték ki és másnaptól már szerzett joga címén lehetett NAV elnökhelyettes, úgy, hogy semmiféle szakirányú iskolája nem is volt neki ehhez.
Persze nem is a hozzáértése miatt vették fel, hanem azért, hogy elvégezze a piszkos munkát a bűnügyi főigazgatóságon és lapátra tegyen - kirúgjon - egy csomó pénzügyőr nyomozót, akik véletlenül éppen könyékig, sőt derékig voltak benne egy csomó piszkos ügyben, amelyek roppant kellemetlen hatással bírtak volna derék kormánypárti fideszes politikusok részére. Sőt azért is pikáns a dolog, mert egy csomó szocialista-fideszes összefonódást mutató közös bűncselekmény is feltárásban volt. Aztán jött az öreg likvidátor és elsimította hullámokat, mielőtt kikezdték volna a nemzeti együtt lopás derék rendszerét. Utána már nem is kellett sokáig lennie, mert a piszkos munka végeztével hamar lapátra tették.
Szóval, mesélj hogyan is kötődsz te a fideszhez Petike?

GyMasa 2018.04.24. 14:53:50

@Emmett Brown:
...A kínainak nincs ingyen, de mi effektíve ingyen adjuk (meg a likviditás), mert mi nem kapunk semmit...
Nagy britanniaban is lehet allamkotvenyt venni.
Akkor ok is ingyen adjak?
Ha igen, akkor az miert OK, a magyar megoldas meg miert nem? (most korlatozzuk ezt a kerdest kizarolag erre a pontra, es hagyjuk ki belole a "roganekellopjak" reszt.)
...Fent leírtam a folyamatot, hogy miként működik a dolog. Szerinted rendben van így?...
Akkor most tisztazzuk, hogy mivel van bajod:
- Azzal, hogy Magyarorszagon lehet allampolgarsagot szerezni adott osszeg befizetesevel? (nekem ezzel nincs bajom, hiszen ez nem egy magyar sajatossag, vilagszerte rengeteg allam el vele)
- Vagy azzal, hogy a rendszer szarul van megcsinalva, es lopnak belole. (Ezzel viszont egyet ertek, mert szerintem is szar a megvalositas, csak ebben a temaban meg ahogy latom itt mindenkinek bezarodik a megertokepessege, es keptelen szetvalasztani a ket dolgot, illetve ideologia menten megy az osszemosasa a dolgoknak. (Lasd a "migrancsoknak" eladott letelepedesi kotveny). Az en ertelmezesem szerint neked is ezzel van problemad.

Trackers 2018.04.24. 15:05:14

@DrGehaeuse:

A jobbikosokkal mi legyen, mikor az etnicista radikálisokat számolgatod ?
Véletlenül a ballibekhez adtad, akiknek 1 milliós táboruk is folyamatosan olvad ?

ételizésítő 2018.04.24. 15:06:03

@HaFr:
Igen, az látszik abból, amit cikknek gondolva ide hánytál.

Trackers 2018.04.24. 15:07:35

@LebensraumamOsten:

Hát ez jó.
Béndek mint Fidesz bérenc.. :D
Márki-Zay és csapata úgy látom erős kezdést tolnak.
Az LMP, Gyurcsány, vagy az MSZP lesz a következő, akit a Fideszre tolnak vajh ?

Emmett Brown 2018.04.24. 15:16:23

@GyMasa: Az hogy lehet állampolgárságot venni azzal önmagában nincsen gond (megfelelő feltételek és átvilágítás esetén).

A brit megoldás amit linkeltél, az amúgy egy vízum 40+24 hónapra, a konkrét letelepédeshez 2/3 év után 10/5 millió Font befektetésével van lehetőség (ez 20/30 szorosa a magyarnak), de ez most mellékes.

A problémám azzal van, hogy látszólag az egész rendszer azért indult, hogy egy pár arc megszedje magát (2012-ben indult, akkor pont nem volt égető szükség középtávú likviditásra). A cégeket az állam jelölte ki, és ez egy vadonatúj törvény volt, tehát gyakorlatilag bármilyen szabályozást ki lehetett volna alakítani.

Ha mi is ingyen (likviditásrt) adnánk, az SOKKAL kevésbé zavarna, mint a jelenlegi helyzet.

De ha már van egy igen jelentős elbírálási díj, akkor erről miért mond le az állam önként és dalolva egy harmadik fél javára?

A rendszer szarul van megcsinálva, de nem lopnak belőle hiszen a közvetítők teljesen legálisan jutnak hozzá ehhez a 100+Mrd-hoz. Ez nem lopás, hanem hűtlen kezelés, és nem a cégek, hanem a törvényhozó részéről.

GyMasa 2018.04.24. 15:22:20

@Emmett Brown:
OK, akkor ebben teljesen egyet ertunk!
...Ez nem lopás, hanem hűtlen kezelés, és nem a cégek, hanem a törvényhozó részéről...
State capture?

ben2 2018.04.24. 15:26:39

@Janossz:

A választás mindig politikai kérdés.
Le tudod-e cserélni a narancsot, ha összeöntöd a vörösset a barnával?
Mennyiben lesz jobb, ha a vörös és a barna keveréke veszi át a hatalmat a narancstól?
Ezek politikai és nem matematikai kérdések.

Amúgy vesztes helyzetben a szocik mindig ezt a taktikát nyomják le az ellenzéki választók torkán.
1992-ben egyetlen épeszű ellenzékiben sem merült fel, hogy az MSZMP jogutódjának bármilyen kormányzati szerep juthatna az MDF kormány leváltása esetén.
Akkor még az SZDSZ és a Fidesz egy liberális pólus kiépítésén dolgozott, hogy az MDF-nek ne a komenisták visszaszavazása legyen az egyetlen alternatívája.
Aztán a politikacsináló értelmiség megalapította a Demokratikus Chartát, ami a "fasisztaveszélyre" hivatkozva hadba hívott válogatás nélkül minden ellenzéki erőt, ezzel kieresztve az utódpártot a politikai karanténból és megindult Horn Gyula diadalmenete.

Most is ugyanezt csinálják: verik a tamtamot 8 éve, hogy sötét fasizmusban élünk, ezért mindenki, aki él és mozog, álljon be az összellenzéki népfrontba, mert amikor veszélyben a demokrácia, akkor nem szabad különböző programokról meg ideológiákról beszélni, mert az csak éket ver az ellenzéki csoportok közé és nem jön ki a matek.
És valójában kinek jó ez?
Első sorban a Fidesznek, mert az egyezkedés, matekozás sikeresen leköti az ellenzéki energiákat és senkinek nem jut ideje komolyan vehető kormányzati alternatívát kiépíteni, de ha mégis, úgysem jut médiafelülethez, mert azt újfent a "ki nem fog össze kivel" fingreszelés dominálja.
Másod sorban pedig az MSZP-DK-nak, akik már a ki tudja hanyadik választást bukják el "nem kicsit, nagyon", de mégis sikerül minden választáson a "megkerülhetetlen tényező" pozíciójába lavírozni magukat, miközben egy valódi versenyhelyzetben már rég kihullott volna mögülük a szavazóbázis.

Attilajukkaja 2018.04.24. 15:44:55

@GyMasa:
@Emmett Brown:
"Ez nem lopás"
Kivéve, amikor ismeretlen tettesek betörnek és elvisznek 500 milliót a közvetítő cég irodájából. ;o)
444.hu/2017/06/27/betortek-egy-letelepedesi-kotvenyt-forgalmazo-ceghez-tobb-mint-felmilliard-forintnyi-keszpenzt-vittek-el

Janossz 2018.04.24. 15:55:52

@ben2: " egy valódi versenyhelyzetben már rég kihullott volna mögülük a szavazóbázis. "
Volt már valódi versenyhelyzet. Mit tudnak felmutatni az újonnan alakult formációk abból?
Önkormányzati, EU-s választásokon hogy szerepeltek?
Itt élünk. A realitásokkal tisztában kéne lenni.
Az őskomcsikra szükség van az újak eltávolításához.

Emmett Brown 2018.04.24. 16:01:12

@Attilajukkaja: az betöréses lopás. az hogy ott ennyi pénz lehetett az meg hűtlen kezelés.

Janossz 2018.04.24. 16:03:54

@Attilajukkaja: Roppant életszerű dolog ekkora összeget cash-ben tartani a házi pénztárban.
Egy tisztességes vállalkozástól.

abdul hackeem 2018.04.24. 16:13:46

@ben2: A bloggazdánk pont ezt mondja, hogy egy liberális demokráciában lehetne akár hungarista is, meg kommunista is a parlamentben, nem lenne veszélyben a demokrácia. Csak akkor nem lehetne riogatni.

ben2 2018.04.24. 16:14:37

@Janossz:

Az nem valódi versenyhelyzet, ha pl. az LMP vagy a Momentum úgy just csak ellenzéki médiafelülethez, hogy a téma 80%-ban a "kivel és hogyan (nem) akarnak összefogni", a maradék 20%-ban meg lehet egy kicsit szidni az Orbánt.

Amúgy éppen, hogy az őskomcsik miatt nincs kormányváltás.
Puzsér elég velősen összefoglalta: a fidesznek elhitték a választók, hogy ha rájuk szavaznak, akkor nem engedik be a migráncsokat, az ellenzéknek viszont nem hitték el, hogy ha rájuk szavaznak, akkor majd nem fognak lopni.
Nyilván nem hitték el, ha olyanok virítottak az első sorban, mint Molnár "megúsztam a letöltendőt" Gyula és I. "Enyves Kezű" Gyurcsány Ferenc.
Azaz nem lehet egyik nap "ők lopnak, mi visszaadjuk" szlogennel kampányolni, ha másnap tolvajokkal vonulnak együtt nagy egyetértésben, csak hogy kijöjjön a matek.

Attilajukkaja 2018.04.24. 16:28:28

@Emmett Brown:
"az betöréses lopás. az hogy ott ennyi pénz lehetett az meg hűtlen kezelés"
A lopás az lopás, akár betöréses, akár nem. Szerinted mégis ki lehetett az az "ismeretlen" tettes, akit soha nem talált meg a rendőrség? Nyilván egy bennfentes volt.
De igazad van, ez soha nem lett bebizonyítva.

@Janossz:
"Roppant életszerű dolog ekkora összeget cash-ben tartani a házi pénztárban."
Ja, ja! :o)))
Persze van, akinek ez csak aprópénz.

abdul hackeem 2018.04.24. 16:35:16

@ben2: Miért úszta meg molnár?
Ha enyves kezű akkor miért nem csukták le fletót?
Komplikált egy világ ez.

Janossz 2018.04.24. 16:36:17

@ben2: " Volt már valódi versenyhelyzet. Mit tudnak felmutatni az újonnan alakult formációk abból?
Önkormányzati, EU-s választásokon hogy szerepeltek? "

Hány megyei városnak van LMP-s polgármestere? Egynek sem.
Hány LMP-s ül a Bp-i közgyűlésben? 1.

Hány LMP-s ül az EU Parlamentben? 1.

Innen szép elzárkózni a többiektől, egyedül világot váltani! :-)

DrGehaeuse 2018.04.24. 16:41:08

@Trackers: Mivel a jobbik vezetése hátat fordított az etnicista radikalizmusnak, s helyette a cukiságos-bérúniós kampánnyal a balközépre pozicionálta magát ("elvesztette jobbik jellegét" mint a bajuszosszar az "elnök jellegét"), a valódi etnicista radikáljobberek vagy a fityiszre szavaztak vagy senkire.

ben2 2018.04.24. 16:48:57

@abdul hackeem:

Miért eddig ki nem úszta meg?
(Egyedül a szerncsétlen Zushlagot sikerül lekapcsolni, de azt is csak azért, mert az elvtársai megszivatták.)
Tehát vagy fogadjuk el alaptételnek, hogy mostantól kezdve - szekértábortól függetlenül - senkit se tolvajozzunk, ha nincs ellene jogerős bírósági ítélet, vagy - szintén szekértábortól függetlenül - mindenkit, akiről józan ésszel belátható, hogy sáros, csak jól le volt papírozva, így jogállami keretek között nem lehet lekapcsolni.

ben2 2018.04.24. 16:59:27

@Janossz:

Ez amolyan "tyúk vagy tojás" kérdés.
Az LMP és a Momentum azért nem jut médiafelülethez, mert nincs elég támogatója és azért nincs elég támogatója, mert nem jut médiafelülethez.
Ezzel még nem is lenne gond, mert a politika már csak ilyen, csakhogy az ellenzék zsinórban bukja a választásokat és nem az összefogás hiánya, hanem pont az összefogás erőltetése - illetve az összefogás szükségességének kamu indokai - miatt.

Az MSZP-DK van annyira gyenge, hogy saját erőből már sosem lesz kormányzati tényező, de annyi befolyásuk még van az ellenzéki holdudvarra, hogy csirájában kinyírják a potenciális konkurenciát.
Na ennek tipikus eszköze az összefogás erőltetése, mert megkerülhetetlenné teszi őket az ellenzéki térfélen, miközben egy új formációkat lehetetlen helyzetbe hozzák: vagy fel kell vállalniuk az MSZP-DK minden mocskát, vagy az összefogás fanok kiátkozzák őket.

abdul hackeem 2018.04.24. 17:24:03

@ben2: "akiről józan ésszel belátható, hogy sáros, csak jól le volt papírozva, így jogállami keretek között nem lehet lekapcsolni."
Pontosabban a helyzetre kreált, jogállaminak nevezett keretek között nem akarják lekapcsolni.

Emmett Brown 2018.04.24. 17:30:43

@Attilajukkaja: engem nem az érdekel, hogy melyik belső ember nyúlta le le ezt az 500 millát.

Az viszont igen, hogy miért nem hiányzik senkinek az a pénz, ami offshore-éknál landolt.

Attilajukkaja 2018.04.24. 17:36:35

@Emmett Brown:
"engem nem az érdekel, hogy melyik belső ember nyúlta le le ezt az 500 millát."
OK. Csak egy érdekes (számodra érdektelen) mozzanatra akartam felhívni a figyelmet, de látom, hogy nem mindenki értette meg.

"miért nem hiányzik senkinek az a pénz, ami offshore-éknál landolt."
Ki mondta neked, hogy SENKINEK sem hiányzik? Na mindegy, további jó beszélgetést!

Janossz 2018.04.24. 17:39:43

@ben2: " csakhogy az ellenzék zsinórban bukja a választásokat és nem az összefogás hiánya, hanem pont az összefogás erőltetése - illetve az összefogás szükségességének kamu indokai - miatt."
Ahhoz képest, hogy alig két hete segítette hozzá az LMP az ominózus 5 körzettel a Fideszt a kétharmadhoz...

Te komolyan azt gondolod, hogy az MSZP-DK klasszikus szavazótábora, ha a két párt eltűnne a színről, tömött sorokban vonulnának szavazni az LMP-re, meg a Momentumra? Hány éves vagy te?

Nekem volt itt egy öreg kommer szomszédom, a pártnak-pártból élt aktív korában.
Élete utolsó pár évében megtért. Fideszes lett.
Ócska kis rádióján a Kossuth szólt reggeltől napestig. Így megy ez.

ijontichy 2018.04.24. 17:46:55

@Janossz: "Élete utolsó pár évében megtért. Fideszes lett."
Na jah, kissé lassan esett le neki a tantusz, hogy hol van a valódi "jogfolytonosság" :-)

Emmett Brown 2018.04.24. 17:48:23

@Attilajukkaja: volt bárki az ellenzékből, aki komolyabban feszegette volna ezt a témát?

ijontichy 2018.04.24. 20:41:24

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Birka, te még mindig nem bírtad abbahagyni az ivást, a "történelmi" Fityiszgyőzelem örömére? A végén még nem azért veszted el munkád, mert bukott a fityisz, hanem mert kirúgnak piálásért :-)

Khonsu 2018.04.24. 20:46:12

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Aztán hova fogjátok azt a sok halottat temetni? :D

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.04.25. 06:41:28

Bircát sörtüzezés miatt kitilt. Nyilván egy tizedik nick formájában majd vissza.

neoteny · http://word.blog.hu 2018.04.25. 06:47:30

@HaFr:

"sörtüzezés miatt kitilt"

Azt hittem, hogy a sörnek a vizezése szankcionálandó.

DrGehaeuse 2018.04.25. 08:00:45

@Janossz: Stimmel! Meg kell szabadulni a rezsimtől.
Maga HaFr is leírta már a gyanút, sőt Botka is utalt erre, nekem viszont meggyőződésem: a szocik és a déká kapcsolt részeikkel és a kamupártokkal együtt a KNER szerves részei. Sajnos mindeddig sikerrel hitették el választóikkal, hogy ők orv-bán ellen harcolnak tehát nem részei a problémának. A problémának csak egyik (bár legfontosabb) kirakati eleme orv-bán, a KNER (nem lehet NER-nek nevezni mert itt a Korrupt Nemzetnyomorítók Együttmutyizási Rendszer-ével állunk szemben) halmazában a fityisz csak hab a tortán. Orv-bán a cseresznye a hab tetején. De a torta töltelékében és a mázában ott van a KNER előző vezetése: a bukott baloldal.

screpes 2018.04.25. 09:00:46

@ben2:
A tyúk/tojás kérdést el lehet dönteni, egy magyarok által feltalált módszerrel.
Azzal, hogy feltételezzük (Ld Kornai János: A hiány) hogy
nincsen se tyúk, se tojás..
Ebben az esetben az lesz előbb, ami jobban hiányzik.

2018.04.25. 19:54:08

MZP elismerte, hogy nem profi politikus és úgy látszik valamiért fontos neki, hogy ezt mindenki számára nyilvánvalóvá is tegye. tessék neki segíteni.xD
ő legalább kiáll a zemberek elé az ő arcával és tud sokak számára kerek, értelmes mondatokat is kitolni magából, nem úgy mint sok további fellépő.
ez a mai helyzetben azért már-már valami.
süti beállítások módosítása