Ha ezt tényleg meglépi az LMP, akkor elég nagy segget csinál a szájából
2017. november 23. írta: Fedor

Ha ezt tényleg meglépi az LMP, akkor elég nagy segget csinál a szájából

horvath.pngÁltalában kerülöm a vulgaritást, de ez most nagyon kikívánkozott belőlem. 

Az alaphír ugye az, hogy kilép az MSZP-ből Újpest országgyűlési képviselője, mert a DK-val kötendő alku értelmében nem indítanák újra. Egyrészt érthetetlen az MSZP döntése, hisz Horváth Imre egyéniben tudott nyerni 2014-ben, ami nagy ritkaság volt akkoriban, tehát logikus lenne az újraindulása, másrészt viszont nagyon is érthető, hogy kevésbé ragaszkodnak egy olyan jelölthöz, aki már 73 éves, ráadásul elég kínos dolgok derültek ki a múltjából (a 80-as években határőrparancsnokként a KGB által szervezett képzéseken vett részt a Szovjetunióban). Bár tény, hogy az újpestiek ennek tudatában választották meg a Kiss Péter halálával megürült helyre. 

Szóval eddig semmi különös, látszólag ez is csak egy újabb fejezete az MSZP agóniájának. 

Viszont az azonnali.hu-hoz eljutott egy olyan füles, hogy az LMP lecsapna rá, és ők bizony elindítanák a mostani körzetében Horváthot. Meg is kérdezték Ungár Pétert, aki ezt reagálta:

Horváth Imre kilépésével az MSZP azon kevés politikusának egyikét vesztette el, aki egyéniben is képes volt megverni a Fideszt. Az LMP felkészült arra, hogy akár Újpesten, akár az országban senki ne maradjon képviselet nélkül, akik hisznek a társadalmi igazságosságban és elfogadhatatlannak tartják a Fidesz csak és kizárólag a gazdagokat támogató politikáját. Az LMP ezért továbbra is mindent megtesz azért, hogy minden egyéni körzetben a legjobb jelöltet találjuk meg, és azt javasoljuk a többi ellenzéki pártnak, hogy ők is ezt tegyék.

A lényeg: egyáltalán nem cáfolta a dolgot. És ettől egy kissé leugrott nálam az ékszíj.

Az LMP kormányváltás iránti elkötelezettségét már eddig is eléggé megkérdőjelezte, hogy nem óhajtanak senkivel se összeállni a győzelem érdekében, és annak ellenére is konokul elutasították az összeroskadó óbaloldallal és a szélsőjobb pártjaival szemben egyaránt reális alternatívát nyújtó Új Pólus ötletét (amely egy mérés szerint életképesnek bizonyulhatna), hogy annak ők lehettek volna legnagyobb, vezető pártja, és ezzel súlyt kapott volna Széll Bernadett miniszterelnök-jelöltsége. Az elutasítás indoka leginkább az volt, hogy az Együtt szerintük a múlt pártja, mert más, később sikertelennek bizonyult taktikát választottak 2014-ben, mint ők, és szóba álltak a szocikkal, márpedig ők ugye a múlt embereivel soha.

Persze ez az érvelés már eddig is több sebből vérzett, hisz Schmuck Erzsébetnél nem volt probléma a KISZ-es múlt, meg a Megyó kormányában betöltött helyettes államtitkári poszt. Hadházy Ákosnál se a FIDESZ tagság. Demeter Máriánál se a szoci képviselőség. Félreértés ne essék, én a nevezetek munkáját elismerem, és tisztelem, és engem nem is érdekel a múltjuk, csupán az LMP következetességét kérném számon, amikor ilyen hátterű emberekkel a köreikben az MSZP-t 10 éve otthagyó, és azóta más politikát folytató Szigetvári Viktort a múlt emberének tartják.

De mindez még hagyján, hisz Schmuck, Hadházy meg Demeter még a korábbi pártjaikban se tettek vállalhatatlan dolgokat, és a munka, amit azóta végeztek, abszolút hitelesíti őket, tehát az, hogy az LMP politikusai lehetnek, teljesen védhető még annak ellenére is, hogy némileg szembemegy a kommunikációs narratívájukkal.

Viszont ha igaznak bizonyul a fenti értesülés, az már egészen más lenne. 

Mert egy KGB-s kapcsolatokkal rendelkező ex-MSZMP tag indítása végtelenül elvtelen húzás lenne egy olyan párttól, amely pont elvi alapon, vélt erkölcsi fölénye tudatában különbözteti meg magát a többi ellenzéki párttól, és erre hivatkozva nem hajlandó szóba állni velük. Nem nagyon tanúskodna ez másról, mint végtelen opportunizmusról, arról, hogy nem érdekli őket igazán, hogy lesz -e kormányváltás, vagy legalább sikerül -e megakadályozni egy újabb fideszes kétharmadot, a lényeg az, hogy nekik minél több képviselőjük legyen.

Pontosan azt csinálnák így, mint az általuk olyannyira lenézett Gyurcsány.

Külön csavart ad a dolognak, hogy Vona Gábor minapi koalíciós ajánlatát szintén nem utasították el egyértelműen, ami egy újabb érthetetlen lépés, hisz hiába cserélt helyet látszólag a FIDESZ és a Jobbik a jobboldali térfélen, attól még a lényegüket tekintve továbbra is egyformák, szóval aki hajlandó egy olyan párttal szóba állni, amelyiknek egy Toroczkai lehet az alelnöke, az semmit sem tanult az elmúlt hét évből.

Mondjuk a Jobbiknál és érdekes fejlemény lenne egy ex-MSZMP-s képviselőt indító párttal történő együttműködés, de végül is miért zavarná, hogy a koalíciós partner egyik képviselőjét a KGB képezte ki? Nekik is van olyan az EU parlamentben...

A határozott és azonnali cáfolat elmaradása ebben a két ügyben már így is méretes repedéseket okoz az LMP hitelességén, ha pedig végül igaznak bizonyulnak, az aztán végképp összeomlasztaná azt, és valóban el lehetne sütni a rossz szóviccet, hogy Nem Lehet Más a Politika.

Mert ezúttal sajnos nagyon is igaz lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr1313354621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.23. 14:47:11

Alapvető különbség hogy az Együtt, az a Dk szatelit pártja, ahogy Szigetvári Viktor is GYurcsány saját legfőbb bizalmasa volt évekig.

Az LMP pedig a Gyurcsány és Fidesz ellenpólusaként jött létre 2010-ben.

Azaz amíg az Együtt csak a ballib elkúrókban gondolkodik, addig az LMP midnenki másban, ami nem a Fidesz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.23. 15:11:30

@Ballib cenzúrázók réme 25: "Alapvető különbség hogy az Együtt, az a Dk szatelit pártja"

Fogalmad sincs a valóságról, ebből is látszik. A dékások és az együttesek majdnem úgy utálják egymást, mint mindkettő a FIDESZ-t, Szigetvári pont Gyurcsánnyal összeveszve hagyta ott az MSZP-t úgy 10 éve, Juhász meg mindig is vitában volt Fletóval.

Na kb. ennyire megalapozottak a kommentjeid.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.23. 15:59:19

A KGB ma úgy esik szóba, mintha valamiféle emberverő elnyomó szervezet lett volna.

Pedig ez - a belső rendszerellenesek üldözése - csak az egyik részleg volt.

Logikád alapján aki rendőr volt Kádár alatt, az nem lehet ma politikus.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.23. 16:02:15

@Ballib cenzúrázók réme 25:

Alapvetően az Együtt és a PM fantompártok.

Bajnai projektje lettek volna, de Bajnait közös erővel nyomta le a Dk és az MSZP. Majd ezek az izék értelmüket vesztették, de valahogy visszakéredztek aztán a DK és az MSZP keblébe, s azok el is fogadták őket jelentéktelen csatlósként.

Jövőre meg fognak végleg szűnni.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.11.23. 17:06:45

@Fedor:

" Juhász meg mindig is vitában volt Fletóval. "

Hehe..
Pápa Levente épp azért hagyta ott az Együttöt, mert Juhász és Szigetvári ki sem látszódtak a Fletó és az MSZP seggéből.

2017.11.23. 17:25:55

Dear tovaris Fedor! Azért az ugye tiszta, hogy az LMP annyira ellenzéki, amennyire tarlós elvtárs független?
Ha ez a jóember összeáll velük, azzal nem lomposék csinálnak segget a szájukból, hanem ő...

Lesz még Magyar Köztársaság 2017.11.23. 17:29:12

"Pontosan azt csinálnák így, mint az általuk olyannyira lenézett Gyurcsány."

És pont azt csinálja az Együtt is, amely már évekkel ezelőtt (sokkal-sokkal Gyurcsány előtt) bejelentette, hogy nem közösködnek, külön listán indul.

morph on deer 2017.11.23. 17:40:46

“a 80-as években határőrparancsnokként a KGB által szervezett képzéseken vett részt a Szovjetunióban.”

De mára legalább megfordult a trend: mint tudjuk az ‘elvtársak’ járnak/jártak át hozzánk némi gyakorlatozásra, kiképzésre, meg hasonlókra. Az mindjárt más!
Na meg azt sem illene feledni, hogy “népünk nagy barátja és (viktorka) jótevője” ugyancsak eme patinás szervezet egyik prominenseként volt ismert!

Tehát csak óvatosan a jelzőkkel, tisztelt hölgyeim és uraim!
:)

Az LMP-vel kapcsolatban pedig csak a klasszikust tudom idézni:
“- Hány éves is vagy te királyfi?
- 30...
- És még mindig hiszel a tündérmesékben..?!”

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.23. 18:34:46

Élvezem, ahogy az ellenzéki pártok marakodnak. Ebből lesz a nagy kormányváltó összefogás? :O

Karcso12 2017.11.23. 18:46:02

Az LMP volt az egyedüli "ellenzéki párt", amely segített a Fidesznek megválasztani 3 alkotmánybírót. Fontos kérdésekben együttműködik a Fideszszel. Ezt a mai viselkedése is megerősíti.

Karcso12 2017.11.23. 18:49:33

A KGB nem hasonlítható a mai rendőrökhöz. Bírói ítélet nélkül végeztek ki foglyokat. Csak az SzKP alá volt rendelve, kiszolgálva azt mindenben.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.23. 19:06:12

@Ballib cenzúrázók réme 24: Pápa hazudott. A mai napig nincs semmi bizonyíték a szavaira, az ellenkezőjére viszont számtalan.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.23. 19:07:50

@Republic Forever!: Nem azt jelentették be. Nézz utána az Együtt Új Pólus tervének.

Ben Franklin 2017.11.23. 20:35:27

Nem nagyon érdekelt az LMP régen se meg most se, de nem is irritált. Mázli kell h bejussanak, rengeteg a párt.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.11.23. 20:45:36

@morph on deer:

" mint tudjuk az ‘elvtársak’ járnak/jártak át hozzánk némi gyakorlatozásra, kiképzésre, meg hasonlókra."

Ez igaz.

Mint közismert Gyurcsányék alatt a teljes titkosszolgálatot KGB ügynökök világíottták át, elemzték a papírokat, és muattatk rá az ellenségekre.

Szerencsére az elkúrókat azóta már elzavartuk a picsába.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.23. 20:53:32

@Legeslegalja:

"Mint közismert Gyurcsányék alatt a teljes titkosszolgálatot KGB ügynökök világíottták át, elemzték a papírokat, és muattatk rá az ellenségekre."

Na de az rendben volt, mert azt a demokratikus baloldal csinálta, ezt meg a náci Orbán.

Lesz még Magyar Köztársaság 2017.11.23. 21:21:31

@Fedor: 2014-es választások után az Együtt (ha!) már bejelentette, hogy a saját útját fogja járni. Időközben a Párbeszéd is leszakadt róla. Szigetvári ÉVEKKEL EZELŐTT beszélt arról, hogy külön pártlista lesz és maximum egyéni választói kerületekben lehet szó választási együttműködésről. Ne tagadd, ez így volt.

Aztán telt az idő, az Együtt támogatottsága nem nőtt, és a '18-as választásokhoz közeledve egyre fenyegetőbbé vált a törvényhozásból való kihullás réme, no meg nem mellékesen veszélybe került a sokmilliós évi párttámogatás is. Ezért az "ÚJ Pólus" ötlete, ezért a teljes körű "rész"együttműködés (mínusz dk és mszp) görcsös erőltetése az Együtt részéről, hogy lehessen, de legalábbis legyen meg az esélye parlamenti pártként tekinteni rá a jövő évi választások után is. Ennek fényében ma már bezzeg fontossá vált a szorosabb együttműködés: a közös pártlista és egyéni képviselőjelöltek indításának szorgalmazása.

Ugyan ott vagyunk, mint 2013 hasonló időszakában.

De mindegy is, mert sem külön, sem közös pártlistával; sem közös, sem koordinált egyéni jelöltek indításával ez a sakkban tartott ellenzék soha az életben nem fogja Orbánt legyőzni országgyűlési választásokon. Amaz ugyanis megfelelően gondoskodott erről.

Meridian74 2017.11.23. 22:05:15

Én még nem sokkal korábban még tiszteltem az LMP-t. Akik kitartottak a pártjuknál. Ugye akik kiléptek és részben lepaktáltak Kurcsánnyal és balkezével, bajnaival, azok csak tetves kis görények, haszonleső árulók. Lásd karácsonygergő és kompániája.

De időközben kiderült: Szélbernadettke soros szimpatizáns, de az is lehet hyog akár fizetet ügynöke.
Ennyi elég is jellemezni, mi is az LMP ma... tisztára kifordult ez a szuperzöld párt is önmagából, akárcsak a Jobbik vona gáborral.

dare 2017.11.23. 22:09:14

Az Lmp hitelessége azon múlik, hogy összebútorozna-e a Jobbikkal vagy sem?
Vagy azon, hogy összebútorozik régi káderekkel, és bebizonyítja amit mindenki szeretne már végre látni, vagyis:
Nem lehet más a politika, ezt szeretné végre nagyon-nagyon sok ember elérni, hogy NE LEHESSEN más a politika.
Ez okozna igazi katarzist, ez lenne az érdek a társadalom és a politikusok részéről, ne fogj össze senkivel, mert ezen múlik a hitelességed, de ha elutasítasz mindenkit, akkor meg kollaboráns vagy, szóval beáraztad magad.
Ez olyan helyzet, amiben nem lehet jó döntést hozni.
Egy félmondat, egy félreérthető gesztus ami nyitva hagyna lehetőségeket, már lavinákat indítana el, és a támadási felület oly mértékben megnőne, amit nem tudnának kezelni.
Ezért el is határolódnak Vona kijelentésétől, egy rossz mondat, és a sajtó szétszedné őket.
Így viszont a bizonytalanok maradnak passzívak a választáskor, mert nem látnak kormányváltó alternatívát, ami miatt el tudnának menni szavazni, és ne azt éreznék, hogy semmit se ér a szavazatuk.
Valószínűleg a Jobbik és az Lmp is sok szavazót fog tudni mozgósítani, ami annyi lesz amennyi, de mindenképpen többen lesznek (véleményem szerint), mint az Mszp és a Dk szavazói.
Előállhat kényszer számukra, de azt nem ők fogják eldönteni ki kivel alkothat kormányképes alternatívát, hanem a választók mondhatják meg ki kivel alkothat bármit is, nem rajtuk fog múlni ennek az eldöntése.
Beszélni beszélhetnek róla, csak nincs semmi értelme.
Építkezni kell, és jól szerepelni a választáson.
Ennyit kell tenni, minden félmondat ami nem erről szól támadási felületet ad mind a Fidesznek, a Dk-ról meg nem is beszélve, mert azok az antikrisztus eljövetelét is megjósolnák egy Jobbik-Lmp koalában.
Mindenki azt lépje már meg, ami a legtermészetesebb kellene hogy legyen.
Építkezzenek a választásokig, és ne a másikkal foglalkozzanak.
Vagy ha foglalkoznak is valakivel, akkor ott a Fidesz kormány ellenségnek.

Beer Monster 2017.11.23. 22:14:04

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Aki rendőr volt bármikor, az ne legyen már politikus. Jézusom.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.23. 22:15:12

@Republic Forever!: Hogy 2014-es választás után önállóan élt, és nekiállt identitást építeni, semmiben se befolyásolja, hogy milyen szövetségi politikát képvisel. Még a 2014-es közös lista se jelentett összeolvadást. Hogy a a szocikkal és Gyurcsánnyal nem akartak többet egy listán szerepelni, az tény, és nagyon helyesen teszik. A mai napig azt nyögik, hogy 2014-ben belementek a közös listába. Az önálló lista ígérete erre vonatkozott, hogy a az óbaloldaltól független.
Egészen pontosan ez szerepel az Együtt politikai nyilatkozatában: "A változást remélő polgárok számára biztosítjuk, hogy közvetlenül szavazhassanak a megújulásra. Ezért az Együtt önálló listát állít 2018-ban, megszervezve és képviselve a megújulás erőit. A győzelemhez új szavazók kellenek, és a szavazótábort csak így, önálló listával lehet bővíteni." Ez bizony már a az Új Pólus csírája, pláne, ha hozzá vesszük azt is, hogy pár sorral feljebb ez szerepel: "Tudjuk, a politikában csalódottak bizalma csak akkor nyerhető el, ha személyi garanciát adunk nekik: a kormányváltás egyben megújulást is hoz. Kérjük, elfordulás helyett vegyenek részt a közélet megváltoztatásában! Új politikai kultúrát képviselünk: tettekkel harcolunk a korrupció ellen, szakértői kormány megalakítását tartjuk kívánatosnak, és új vezetőket ajánlunk a választópolgároknak, mert csak így érhető el a győzelem. A változást csak a megújulás erői kényszeríthetik ki Magyarországon.".

egyuttpart.hu/rolunk/politikai-nyilatkozat/

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.23. 22:17:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem volt az se rendben, speciel Gyurcsányt én is a hátam közepére kívánom.

2017.11.23. 22:29:48

@Legeslegalja: ez kb. annyira hiteles, mint a hazaáruló megbízóid sorosozása. :D
Seggfej fideSSes...

2017.11.23. 22:31:33

@Meridian74: igen, ebből is látszik, hogy lomposék egy al-fideSS párt. Ugyanaz a söpredék más néven. :D

morph on deer 2017.11.23. 22:44:43

@Legeslegalja:
A Magyar Nemzeti Arcvonal nevű hungarista revűcsoport Bőnyi kiképzőtáborában fordultak meg az említett urak jópárszor.

Azokat remélem nem zavartad el, mert még a végén megrovásban lesz részed a legközelebbi taggyűlésen, tán még a “Szocialista Hazáért” kitüntetésedet is visszaveszik..!

morph on deer 2017.11.23. 22:51:39

@balintcsilla:
“...nekem csak a Bakondi György neve maradt meg :)
Akkor most ő is KGB ügynök vagy kém? :D”

Miért, nem az?
Egy világ omlott össze bennem..!
Eddig azt hittem ugyanis, hogy legalább valamihez ért is azért, hiszen még nem bukott le!
És most tessék, kiderül, hogy még csak nem is kém!
Hát akkor miért tartjuk? Tudja ezt valaki?

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.11.23. 22:53:10

És még mondja valaki azt, hogy a politikusok nem ribancok!
Összefekszenek mindenkivel, még egymással is!
Ráadásul, a kurválkodásaikat is mi fizetjük!

morph on deer 2017.11.23. 23:02:22

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte:

De legalább nem direktben: az a lóvé előzőleg elveszti közpénz jellegét!
És egyébként is, a jógázást is csak meg kell tanulni valahogyan, akárhány irányból nézzük is...

ArriMedes 2017.11.23. 23:05:34

?
nem, nem lehet más a magyar parlamenti politizálás a jelenlegi helyzetben, ezt eddig is tudtuk, a "lehet más"-t talán elhittük/elhitték mondjuk 2006-ban, 2010-ben, de 18-ban épeszű ember már nem hiszi el.
de látjuk a nyugatot, trump, macron, brexit, német problémák, most csak a legnagyobbakat említettem, nem nagyon más ott sem.

nem érdekli őket igazán, hogy lesz -e kormányváltás, vagy legalább sikerül -e megakadályozni egy újabb fideszes kétharmadot, a lényeg az, hogy nekik minél több képviselőjük legyen."

melyik ellenzéki pártot nem az érdekli hogy minél több képviselője legyen, hogyan lehetne akár kétharmados többsége az ellenzéknek, ha nincs külön-külön elég képviselő?

szóval aki hajlandó egy olyan párttal szóba állni, amelyiknek egy Toroczkai lehet az alelnöke, az semmit sem tanult az elmúlt hét évből."

magyarán közös lista jobbik nélkül.
az nem veri meg a fideszt, esély sincs rá, ilyen nem kell.
ill. jobbik ide vagy oda, azért ha a közös listában ott van az mszp, meg a gyurcsány, lehet hogy nem a jobbik szintje, de ott is lennének keményen vállalhatatlan arcok.

szóval nem tudom mit akar a posztíró.

ArriMedes 2017.11.23. 23:21:51

vagy összellenzéki nagykoalíció átmeneti időkre---ennek része a jobbik.

vagy "demokratikus ellenzéki" összefogás, azaz a jobbik nélkül----ez is visszataszító, volt mszmp-huszárok, gyurcsány, stb, de talán a fidesznél jobb
ámde ennek esélye sincs nyerni, meg ha nyerne is igen kérdéses lenne mit tudnak csinálni

vagy önállóan induló, képviselőmaximalizáló pártok

mivel tömegpárt nincs, ezért én nem látok nagyon sok más lehetőséget, persze ilyen-olyan trükkök lehetnek még, de ellenzéki győzelmet az sem hoz, jobbikkal való szóbaállás nélkül meg pláne nem.

morph on deer 2017.11.24. 00:57:19

@ArriMedes:
“ott is lennének keményen vállalhatatlan arcok.”

Szemben mondjuk a most uralkodó arcokkal, amelyek ugye vállalhatóak...

Valóban?
Még egy ilyen, és dicső vezérünknek úgy torkán akad a szotyola a meglepetéstől, hogy se köpni, stb.

Talán azon kéne elmerengeni, hogy mennyire biztos az, hogy a Kósa, Rogán, Balogh, Semjén csapat - akár még Német Szilárddal megerősítve is - vállalhatóbb, akár Gyurcsánynál is! ‘Bölcs’ vezérükről már nem is beszélve!

Mert itt most erről van szó.

Ha viszont ez így jól van, akkor miért nem mindegy, hogyan dulakodnak ott alant az ellenzékben a “vállalhatatlan” arcok a “még vállalhatatlanabb” arcokkal?

Ugyanis ez nem a “három kívánság” című társasjáték, - ezek vannak, és ezek olyanok amilyenek, nincs más.
Nem is lesz más!

Másmilyen meg egyáltalán nem lesz, egyik sem, soha. Legalább is belátható időn belül nem...

Akkor viszont csak aközött lehet választani, hogy finnyáskodunk tovább és marad ez a szégyenletes bagázs, vagy a minimális kooperációval, de együttműködve sikerül elzavarni őket.

Egyéb lehetőség nincs.
Bár ábrándozni bármiről szabad, de tényleg!

morph on deer 2017.11.24. 01:01:11

@ArriMedes:
Az első részre reagáltam, mert csak most láttam a másodikat - az ott leírtakkal viszont teljesen egyetértek!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.24. 06:01:47

@balintcsilla:

A jelenlegi orosz határőrség szintén része az FSZB-nek (mely kisebb szervezet, mint az egykori KGB).

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.11.24. 06:34:15

Jónapot.
Kávé merre?

jaaa...köszönöm szépen.

Beer Monster 2017.11.24. 07:03:18

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
A hatalomvággyal rendelkező emberek eleve nem alkalmas a köz képviseletére.

Exploiter 2017.11.24. 07:20:40

@morph on deer:

A kisebbik rossz elvétől szenved az ország évtizedek óta. Van akinek a fidesz a kisebb rossz, egy időben ez igaz is volt. Van akinek a másik oldal.

Én örülök, hogy egyre több ember veti el ezt a gondolatot. Én is valaki mellett akarok szavazni, nem valaki ellen, ha várni kell, várni kell. Mert mi lesz, ha megint behúzza a fidesz négy évre? Újabb pofátlan lopások? 8 éve az megy. Előtte 8 évig is az ment. Meg előtte, meg előtte. Ez csak akkor lenne érv, ha olyan mellé állnék, aki nem ezt folytatná. Ezzel az összefogás kiesik.
Más valami?

nademostmajdaztan 2017.11.24. 07:35:40

"hisz hiába cserélt helyet látszólag a FIDESZ és a Jobbik a jobboldali térfélen, attól még a lényegüket tekintve továbbra is egyformák, szóval aki hajlandó egy olyan párttal szóba állni, amelyiknek egy Toroczkai lehet az alelnöke, az semmit sem tanult az elmúlt hét évből"

Na aki egy ilyet leír, az az, aki semmit nem tanult az elmúlt hét évből.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.24. 08:05:41

@morph on deer:

"Szemben mondjuk a most uralkodó arcokkal, amelyek ugye vállalhatóak..."

Ettől már szalonképessé válnak az ellenzék vállalhatatlan arcai? Szart akarsz fosra cserélni?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.24. 08:10:31

@ArriMedes: "magyarán közös lista jobbik nélkül."

Nem, nem ezt akarja a posztíró, hanem az Új Pólus híve. Ha nem ismernéd, linkek a posztban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.24. 08:11:45

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Miért szavaznék rá? Te kommentelsz minden posztomhoz, de úgy látszik semmit se fogtál fel a tartalmukból...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.24. 08:14:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Akikre én szavaznék, azoknál én nem látok vállalhatatlan arcokat. A szociknál látok, a DK-nál látok, a jobbik meg úgy ahogy van, vállalhatatlan. Az LMP pávatánca pont azért óriási csalódás számomra, mert egyébként az elfogadható kategóriába sorolom őket.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.24. 08:46:42

@Beer Monster:

Fordítva, csak ők alkalmasak. A politika a hatalomról szól. S a jó politikus akarja a hatalmat.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.24. 08:47:53

@Fedor:

Elméletileg antigyurcsányista vagy, de a gyakorlatban rá szavazol, hiszen végsősoron ballib összefogást akarsz.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.24. 09:05:45

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Ez Együtt létrehozásának oka, hogy Gyurcsány soha ne kerülhessen perifériára.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.24. 09:41:09

@Ballib cenzúrázók réme 25:

Az eredeti cél az MSZP és Gyurcsány leváltása volt, de ezt lehetelenné tette ez a 2 párt, ráadásul Bajnai iszonyú rossz politikusnak bizonyult.

Cycmen 2017.11.24. 09:50:52

Hoppá! Liberális moralizálás! Baloldalon teljes gőzzel megy az egymás lejáratása, fúrása, miniszterelnök jelöltet csinálnak ki, átvágják saját képviselőjüket, összefognak, külön indulnak, szóval megy az aljasság ezerrel! Erre most az LMP úgy néz ki hogy meglép valami logikusat és felzendül a kórus! Az LMP ezzel a húzásával semmivel nem okoz nagyobb kárt mint amit ők eddig csináltak, de most eljátsszák a tisztajellemű felháborodottat!
Csak így tovább fiúk! Legalább a törzsszavazóitok is rájönnek lassan mekkora szarok vagytok!

morph on deer 2017.11.24. 09:56:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“Ettől már szalonképessé válnak az ellenzék vállalhatatlan arcai?“

Én a dilemmára hívtam fel a figyelmet, nem állítottam ilyesmit. Viszont jelenleg ez a helyzet, bármi mást szerenénk is helyette.

“Szart akarsz fosra cserélni?”

Lehet, hogy legalább a szaga más?
Amúgy ugyanaz a végtermék, ugyanonnan ered, ebben igazad van.
A baj az, hogy a jelenlegi már bőven meghaladta a csatornák befogadóképességét, ömlik és árad mindenfelé, maholnap mindent belep...
Nekem ez már túl sok a “jóból”. Egy következőt egy darabig talán könnyebb a “helyén” tartani.

És muszáj tenni ezügyben valamit, mielőtt végleg késő. Még négy év már nem fér bele, és aki ezt nem látja be, az pillanatokon belül maga is alurlól fogja szagolni, végképp alatta marad.

Ahogy itt is láthatod, - fedor elemzése spot on!

Alick 2017.11.24. 10:43:41

A politikában minden szűzlányból egy idő után ribanc lesz...

Sir Gombóc 2017.11.24. 11:40:59

@Fedor: Az átlag baloldali szavazó és a Jobbik között véleményem szerint sokkal több a közös, mint ami nem. Alapvető különbség csak a retorika szintjén van. Azt mondanám 80%-ban hasonlók a célok. Ez nem áthidalhatatlan, de kétségkívül nagyfokú kompromisszumkészség kell hozzá.

Sir Gombóc 2017.11.24. 11:45:13

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A jó politikus szolgálni akarja a hazáját, nem birtokolni. Abban igazad van, hogy ilyen nagyon kevés van..

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.24. 11:47:08

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Te tényleg nem szelektíven olvasol. Sehol nem írtam olyat, hogy a DK-val össze kéne fogni, pont, hogy nem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.24. 11:49:40

@Sir Gombóc: Az egyetlen közös pont, hogy utálják Orbánt. Egyebekben alig van közös. Azonos céljaik a fidesznek meg a jobbiknak vannak, ott van 80%-os átfedés. A maradék húsz százalék meg egy szóval leírható: Orbán.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.24. 12:06:51

@Sir Gombóc:

Ehhez akarni kell a hatalmat. Aztán az már más kérdés, hogy mire kell a hatalom: jóra vagy rosszra. De mindenképpen szükséges eleme a hatalomvágy.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.24. 12:07:43

@Fedor:

Dehát az Együtt összefogott 2014-ben a DK-val, ez szimpla tény. S most se zárkóznak el ettől.

Mr. Neutron 2017.11.24. 12:39:10

Vajon véletlen, hogy ha az "LMP" első betűjét K-ra cseréljük, az utolsót B-re és ezek közé beékelünk egy G-t, akkor "KGB"-t kapunk eredményül, ami éppúgy három betűs, mint az LMP?

Elgondolkodtató egybeesés...

Ellenvélemény_ 2017.11.24. 14:36:16

@Fedor: Az Együtt-PM lehet a "vállalható" döntés szerinted? Azért kérdem mert a szocikat, a DK -t, LMP -t Jobbikot kilőtted. Maradt az Együtt-PM és a Momentum (meg pár mikropárt)

morollo77 2017.11.24. 15:56:22

A helyi szervezetük szerint Kanász-Nagy Máté indul a körzetben

vajdasagi 2017.11.24. 18:34:51

@Fedor: A Jobbik nem vállalhatlan. Egy éve minden közszereplésük, amelyet látok teljesen rendben van. De tényleg.
Sajnos valóban nagy kockázat, de más esély nem lévén fogjuk be az orrunkat és szavazzunk a Jobbikra.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.24. 18:59:20

@vajdasagi:

Oszt ha netán győztök a Jobbikkal, akkor 4 éven át orrbefogva éltek?

Jorgos Vadefakisz 2017.11.24. 21:22:54

Nocsak, Fedor! Csak nem kezd lehámlani az a hályog? Igen, Lófaszt Más a Politika. :)
A végén majd még Fletótól sem kapsz hányingert. A kúrához van még kb. 0,5 éved. Hajrá, szívből szurkolok neked!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.25. 10:26:41

@Jorgos Vadefakisz: Én komolyan nem értem, TÉNYLEG ENNYIRE nem tudjátok felfogni, hogy miket írok én itt? Vagy csak ennyire nem nem tudtok túllépni a "nem szerti Orbánt=gyurcsányista" képleten, bármwennyit is szidom itt Gyurcsányt meg a DK-t?

Előszedtem csak a te kedvedért pár korábbi posztomat (a legrégebbi több, mint 9! éves, a legelső posztjaim egyike), amiket Fletóról és a pártjairól írtam. Döntsd el magad, hogy vajon kedvelem -e őt.

fedor.blog.hu/2008/09/30/a_forditott_piszkos_fred_effektus

fedor.blog.hu/2010/10/25/kolonc

fedor.blog.hu/2016/05/31/aki_peldat_vehetne_schifferrol

fedor.blog.hu/2016/07/19/nyugati_feny_keleti_modszerekkel

fedor.blog.hu/2016/09/03/draga_ballib_szavazok_nem_kene_mar_valtani

fedor.blog.hu/2016/10/15/az_igazi_agressziv_baloldal

Jorgos Vadefakisz 2017.11.25. 11:02:28

@Fedor: Asszem, félreértettél. Én most nem ironizáltam, hanem komolyan gondoltam. :) Pontosan tudom, hogyan vélekedsz a Fletóról, és hogyan vélekedtél Schifferről és pszeudo-ellenzéki társairól. Pont ezért írtam, amit írtam. ;)

Morpheus. 2017.11.25. 11:12:38

@Fedor: abból hogy nem reagálsz a kérdésemre kiolvasható azért, hogy miközben posztjaidban nyilt demokráciáról beszélsz, gyakorolni már nem mered, ahogyan meggyőződésed sem vállalod fel, nem beszélve a kommentelők egy részének offolásáról.

Ellenvélemény_ 2017.11.25. 11:58:07

@Morpheus.: nekem sem válaszolt egy k*rva szót se amikor a pártpreferenciájáról kérdeztem
@Fedor: illik válaszolni Fedor úr!

vajdasagi 2017.11.25. 13:01:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A nekem szegezett kérdésedből jóllátszik, hogy mennyire el vagy tévedve. Ezt kérdezed: "Oszt ha netán győztök a Jobbikkal, akkor 4 éven át orrbefogva éltek? "

1. Nem MI győzünk a Jobbikkal. Én egy választópolgár vagyok, aki szeretne
egy fejlődő normális országot, és miután más esélyt nem látok:
megpróbálok a Jobbikra szavazni és utána reménykedni.

2. Az mindegy, hogy én "orrbefogva" élek-e majd, vagy nem. Az a kérdés,
hogy sikerül-e a Jobbiknak ezután megbüntetnie azokat, akik legtöbbet
loptak? Sikerül-e nekik leváltaniuk és feljelenteniük Polt Pétert, sőt találni
ellene annyi bizonyítékot, hogy a FÜGGETLEN bíróság őt elitélje? (Nem
tudom, érted-e ennek a fogalomnak a jelentését.)
Sikerül-e nekik javítani az oktatáson? Sikerül-e nekik olyan társadalmi
klímát biztosítani, amelyben a fiatal és képzett emberek végre nem
mennek el olyanm arányban, mint jelenleg.

3. Mivel itt a Haza sorsa forog kockán, 1-1 olyan pici sors, mint az
enyém, alig is nyom a latban. Megmaradhatunk-e mint nemzet, ez itt a
kérdés. Ezzel szemben te meg a hozzád hasonlóak ezt úgy élitek meg,
mintha egy focimeccsen ti ezeknek mi meg azoknak szurkolnánk. És
persze biztos vannak köztetek sokan olyanok, akik pénzért teszitek azt,
hogy nem a Nemzet érdekét tartjátok a legfontosabbnak. Szégyen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.25. 13:12:06

@vajdasagi:

"megpróbálok a Jobbikra szavazni és utána reménykedni."

Ez pontosan olyan, mint 10 ezer méternél kiugrani a repülőgépből ejtőernyő nélkül, és reménykedni.

"FÜGGETLEN bíróság őt elitélje? (Nem tudom, érted-e ennek a fogalomnak a jelentését.)"

Nem értem, lécci, magyarázd el.

"amelyben a fiatal és képzett emberek végre nem mennek el olyanm arányban, mint jelenleg."

Ugye Lengyelországból, Romániából, Bulgáriából és Szlovákiából is Orbán miatt mennek el népességarányosan ugyanannyian vagy még sokkal többen? Lécci, magyarázd el, hogyan csinálja ezt Orbán, te biztos tudod.

"Megmaradhatunk-e mint nemzet, ez itt a kérdés."

Valóban ez a kérdés. Ugye a megmaradás leghatékonyabb módszere muzulmánok és négerek felső korlát nélkül betelepítése?

vajdasagi 2017.11.25. 20:51:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
1. A repülőgépünk zuhan lefelé, és a fidesz nevű bűnbanda még kísérletet sem tesz a zuhanás megakadályozására. Továbbra is csupán rabolnak és hülyítik a 10 millió utast. A Jobbikra szavazás lehet, hogy elkeseredett kísérlet, de a biztos halál helyett választott alternatíva.

2. Tudod, az a bíróság független, amelyről a kormánypárt prominens képviselői nem mondják, hogy "minden bíró komcsi". És úgy általában igyekeznek tőlük a politikusok távol maradni.

3. Én ugye a Jobbikra akarok szavazni. Te tényleg úgy gondolod, hogy a Jobbik muzulmánokat és négerek akar beengedni? Mert ha igen, akkor te hülye vagy.

vajdasagi 2017.11.25. 20:54:41

@vajdasagi: Lengyelországból, Romániából stb. tényleg elmennek nyugatra a képzetlenek. Náluk azonban ennél rosszabb dolog történik: innen a képzettek is elmennek. Legynelországban ezek azért maradnak otthon, mert ott inkább érvényesül a meriokrácia: aki képes nagyot alkotni, az jól meg is él belőle. Nálunk azonban a politikai hűség a fő előléptetési kritérium. Hát hogyne menne el az, aki képes nagyon jól megélni Németországban, itthon pedig seggnyalásra kényszerülne a boldogulása érdekében.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.25. 21:04:22

@vajdasagi:

1) Már amennyiben a biztos halálnak értelmes alternatívája a biztos halál.

2) Mert ugye az a bíróság a független, amelyikre a te választottjaid azt mondják, hogy az, ugye?

3) Szerinted honnan kellene tudnom, kire akarsz szavazni? Egyáltalán miért kellene tudnom? A betelepítéssel kapcsolatban pedig szóba sem hoztam a Jobbikot, így hülyézd a kedves családtagjaidat, ne engem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.25. 21:08:33

@vajdasagi:

Kérlek, igazold azt az állításodat, hogy az említett országokból nem megy Nyugatra a képzett munkaerő. Kérlek, igazold, hogy az említett országokból csak a képzetlenek mennek Nyugatra.

Hint: Képzetlen munkaerővel dugig van Nyugat-Európa, főleg Németország. Úgy hívják őket, hogy migránsok. Nem kell nekik több, sem Lengyelországból, sem a többi kelet-európai országból.

vajdasagi 2017.11.25. 21:34:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hivatalos statisztikával nem tudom igazolni (időm sincs rá, de lehet, hogy nem is létezik). De százával találkozok a régiónkból Nyugat-Európában vendégmunkáskodó emberekkel. Nyilván nem feket-fehér a kép, de Lengyelországból jobbára kétkezi munkásokkal lehet találkozni pl. Angliában, Magyarországból meg szoftverfejlesztőkkel is, és nemcsak kétkezi munkásokkal és nemcsak cigányokkal.

Neked a migránsok elvették az eszedet. Angliában alig van menekült, vagy migráns. Ott paki és indiai van annyi, hogy emiatt sokan gondolták, hogy nem kell nekik a lengyel, román és magyar. Emiatt lett a Brexit. Hidd el, hogy Magyarországnak nem a migránsok a legfontosabb kérdése, hanem az oktatási rendszer. A hatalmon lévő bűnbanda akarja azt, hogy te éjjel-nappal a migránsokar gondolj, és ne azt lásd, hogy közben ők leraboljk az országot.

Amúgy persze nem kell nekünk a migráns, és jó a kerítés. De ezt el lehet érni hülye konzultáció nélkül is. Sőt csakis más eszközökkel lehet ezt elérni. A "konzultáció" egy népbutítás.

vajdasagi 2017.11.25. 21:37:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

1. A biztos halálnak jó alternatívája az elkeseredett kísérlet a váltásra

2. Az a bíróság a független, amelyet a politikusok békén hagynak. Vajon most ez a helyzet?

3. Onnan kellene tudnod, hogy abban a kommentemben írtam, amelyre te válaszoltál. Tehát vagy hülye vagy, vagy úgy válaszolsz, hogy el sem olvasod azt, amire válaszolsz. Melyik a kettő közül?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.25. 21:55:38

@vajdasagi:

1) Feltéve persze, hogy a Fidesz a biztos halált jelenti. Nem igazán úgy néz ki.

2) Tévedsz. Az a bíróság független, amelyik nem hagyja magát a politika által befolyásolni. Attól, hogy próbálják befolyásolni, még lehet független.

3) A megpróbálsz és az akarsz nem ugyanaz.

Én nem hülyéztelek téged, eddig kellő tisztelettel írtam neked. Légy szíves, viselkedj te is így velem. De mivel nem értetted meg, kicsit erőteljesebben írom: hülyézd a repedt sarkú bárcás kurva édesanyádat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.25. 21:56:39

@vajdasagi:

"Hivatalos statisztikával nem tudom igazolni"

Köszönöm, ennyi volt. :D

vajdasagi 2017.11.26. 16:21:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Te magad vagy az élő példája annak, hogy aki itt marad, az egyre inkább elbutul. Te ne is próbáld megmérni a tudásod nemzetközi körülmények között, mert az rád nézve lehangoló lesz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.26. 16:33:21

@vajdasagi:

Hát igen, ha már bizonyítani nem tudod az állításodat, akkor egy kis személyeskedés még mindig segít megmenteni az arcodat. Vagy legalábbis azt hiszed... :D

DeMarco 2017.11.27. 19:39:18

Megfogadtam, hogy a választásokig már nem szólok hozzá politikai blogokhoz, mert semmi értelmét nem látom a döglött lovakat rúgdosni, nincs semmilyen kihívás, felesleges minden karakter. Saját magukat húzzák egyre lejjebb a baloldalon.

Most mégis kivételt teszek, mert a kommenteket olvasva azért egy dolog megragadja a figyelmet. Súlyos gerinctelenség tünetei bukkannak fel. A rengeteg, egy időben szinte minden hétvégén megrendezett überbéna ballib antifa tünticskés bulik után most hozzádörgölődznének a Jobbikhoz egyesek és boldogan kötnének velük szövetséget, csakhogy a hátukon bemászva kapjanak egy pici bársonyszékecskét. Nem azért írom, mert amúgy ez meglepő lenne, de azért mégiscsak egy igen durva szembeköpés. És persze roppant szórakoztató...

Beer Monster 2017.12.04. 22:48:44

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A hatalomvágyó saját magát képviseli.

Tisztességes szándékú embernek nem szempont a mások fölötti hatalom.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.05. 06:32:46

@Beer Monster:

Hatalom nélkül nem lehet a jót megvalósítani, azaz ez nem igaz.

Beer Monster 2017.12.05. 10:00:59

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

A hatalomvágyó saját magát képviseli.

Mutatja a történelem is, az a kevés jó vezető nem volt hataloméhes.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.05. 10:09:50

@Beer Monster:

Hát nem.

Van közjóért küzdő hatalmas és önmagáért küzdő hatalmas. Már Platón elmondta ezt.

Beer Monster 2017.12.05. 18:44:18

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Csak hát nem nagyon lett igaza. A közjóért küzdés és a hatalomért küzdés a történelemben sose fért meg egymással.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.06. 17:38:34

@Beer Monster:

Most komolyan azt hiszed, hogy a világtörténelemben nem létezett még a közjóért harcoló hatalmas ember? S mindenki vagy perverz hatalommániás vagy korrupt tolvaj?

Beer Monster 2017.12.06. 23:57:18

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Épp ez az, hogy Nagy Imre, Bibó, Gandhi, Mandela, Martin Luther King, Albert Schweitzer, Szaharov a közjóért harcoltak, nem a hatalomért.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.07. 07:03:52

@Beer Monster:

Ha valaki politikusként akarja a közjót segíteni, akkor köteles harcolni a hatalomért. Pl. mit tudott volna elérni Putyin, ha monduk csak cikkeket írt volna?

Beer Monster 2017.12.07. 09:25:23

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Mi több, Hitler is azzal tette volna a legtöbbet, ha csak festett volna.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.07. 10:19:28

@Beer Monster:

Alapvetően ez nem szempont.

Mindenkit jót akar, Hitler is jót akart.

A helyzet akkor úgy alakult, hogy sokan osztották álláspontját.

Végülis Hitler nem a rendszer megdöntésével szerzett hatalmat, hanem részben a választási akarat, részben a korabeli elit döntése alapján.

A korabeli liberális rend Németországban olyan állapotokat teremtett, hogy Hitler jónak vagy kisebb rossznak tűnt a többség számára.

De ez hogy jön ide?
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0