A tegnapi események 4 tanulsága
2016. október 24. írta: Fedor

A tegnapi események 4 tanulsága

1. Rég nem gyalázta így meg 56 emlékét regnáló kormány

Bár a tíz évvel ezelőtti zavargások szakszerűtlen és brutális kezelése eddig elsőséget élvezett ezen a téren, azt hiszem most sikerült überelni.

marabu_161023.jpgkép innen

  • Miután már uniós tagállamként önként és dalolva visszatértek az orosz befolyás alá;
  • és lábbal tiporva mindazt, amiért a forradalmaink küzdöttek, előre letartóztatással fenyegették a demokratikus jogaikkal élni kívánókat;
  • valamint teljesen kilúgozták 56 baloldali hagyományait (plakátokon Mindszenty meg a FIDESZ képviselő Wittner Mária, de Nagy Imréről vagy Bibóról pl. egy szó se esik);

sikerült a kormány III/II-es tagját pont ezen a napon előléptetniük, Boross Péter meg az ünnep alkalmából a legótvarosabb komcsi frazeológiával kezdte el szidni az amerikai imperialistákat. Ha hozzátesszük ehhez azt, hogy nem az utódpárt van hatalmon, hanem az egykor legharcosabb rendszerváltó csapat, akkor már érthető, miért gondolom azt, hogy a nyolcvanas évek óta nem köpte még így szembe kormány a forradalom eszméit.

2. A FIDESZ egyre kevesebb embert tud megmozgatni

Már a kvótanépszavazáson is befuccsolt a korábban hatékony fideszes mozgósítás, hisz bőven a kívánt eredmény, az 50%-os érvényességi küszöb alatt maradt a részvétel, de most végképp szembeötlő volt, hogy mennyire nem kíváncsiak már az emberek Orbánra a legmegveszekedettebb hívein kívül. Hiába ment ezerrel a kampány telefonon, vidéki polgármestereknek küldött levélben és még számtalan más módon, nem csak az esti, ingyenes Szabadságkoncert nézőtere volt félig üres, a Kossuth tér is az maradt, mint ahogy azt a 444 videójából származó kép is mutatja:

444_kossuthter_1.png

Pedig nagy tömegre számítottak, az Alkotmány utca pl. végig be volt hangosítva, így viszont csak a nagy semmiben zengett Orbán hangja.

Az már csak hab a tortán, hogy ennek a "tömegnek" egy nem elhanyagolható része nem tapsolni jött Orbánnak, hanem kifütyülni őt. És erre az ünnepség szervezői készültek is: terrorveszélyre hivatkozva kordon mögött "ünnepeltek", ahova csak csomagátvizsgálás után lehetett bejutni.

Már aki egyáltalán bejutott. Az Orbánra legveszélyesebb "terroristát" pl. sikerült kint tartaniuk, Juhász Pétert ugyanis annak ellenére nem engedték be, hogy még a VIP részre érvényes hivatalos belépője is volt. Az indok: csak. Pofára. Hiába hívott Juhász rendőrt, azok nem jelentek meg. Nem először, és valószínűleg nem is utoljára történik, hogy a FIDESZ magánhadsereggel végezteti el a piszkos munkát, és a hivatalos rendvédelem szégyen-szemre asszisztál ehhez (elég azt hiszem csak annyit mondani, hogy Választási Bizottság, meg hogy Városliget).

És ahogy a kvótanépszavazás után, úgy most is hazugságokkal próbálják elfedni mindezt. Akkor jött az érvénytelenséget elhallgató hazug kampány, és a referendumtól egyáltalán nem függő, de annak folyományaként eladni próbált alkotmány-módosítási kísérlet, úgy most is rögtön jött sajtóközlemény a negyvenezres ünneplő tömegről, és a szélsőséges kisebbségről, amelynek nem sikerült megzavarnia az ünnepet (a hivatalos videón sikerült is lekeverniük a füttykoncertet), majd a szokott logikátlansággal elkezdték nyomni azt, hogy megzavarták a bunkók, hisz sípoltak a himnusz alatt. Utóbbi sajnos csak 99%-ban hazugság. Nem csak az én emlékezetem bizonyíték arra, hogy a tér legnagyobb részén csend és vigyázállás volt a himnusz alatt, hanem számtalan videofelvétel is (pl. a fentebb már belinkelt 444-es is), és csak azért nem 100%-ban hazugság a vád, mert a Vértanúk terénél valóban volt egy maroknyi kisebbség, amely nem csak Orbán beszéde alatt fütyült az Együtt kérésének megfelelően, hanem végig nyomta a teljes műsor alatt. Ott viszont az a Tuareg vitte a prímet, akit bár a fideszes szennysajtó megpróbált összemosni Juhászékkal, de a valóságban semmi közük egymáshoz, és akiről az Együtt-nél most gondolom nem túl szívélyes szavakkal emlékeznek meg.

3. Az agresszív civilek még mindig a jobboldalról kerülnek ki

Lehet azt mondani, hogy a rendőrség fellépése 10 évvel ezelőtt túlzó és elfogadhatatlan volt, és ez igaz is. De az akkor is csak egy reakció volt arra, hogy jobbos kartácsok kocsikat gyújtottak fel, és köveket dobáltak (a rendőrökben meg sajnos dolgozott a tévéostromkor történt megalázásuk miatti revánsvágy). Egy kisebb kivételtől eltekintve, azóta is leginkább jobboldali demonstrálókra jellemző, hogy fizikai inzultusban vezetik le az ellenvéleménnyel szembesülés miatti frusztrációjukat, és ez a tegnapi napon is bizonyítást nyert.

Míg a ballib oldalon még abból is belső vita lett, hogy mennyire ildomos kiabálás mellett sípolással is kifejezni a tiltakozásukat (mintha a jobboldalnak nem ez lett volna a legenyhébb eszköze az "emútnyócév" alatt), addig a helyszínen lévő fideszes vérnyugdíjasok a legnagyobb természetességgel támadtak bottal, esernyővel meg puszta ököllel az újságírókra meg a sípolókra.

kossuth_ter_sip_montazs.png

Utóbbiak viszont nem támadtak vissza, és ezúttal is hála nekik, hogy Gandhi  és Martin Luther King szelleméhez méltóan álltak ki a jogaik valamint a véleményük mellett, és nem ültek fel a provokációnak. Ahogy 1956 egyik jelképe a magyar-szovjet olimpiai vízilabdameccsen készült ikonikus fotó lett a medencéből sebesülten kimászó Zádor Ervinről, úgy a tegnapi napnak a jelképe is egy vérző arc lett, a történész Ungváry Krisztiáné.

Ő utólag így kommentálta az esetet:

...ami itt történt, példa arra, hogy hová vezet a fekete-fehér látásmód. Másokat a téren nálam sokkal jobban bántalmaztak. Együtt érzek velük. Meglepne, ha akár csak egy kormánypárti tüntető lenne köztük, de ha van, akkor együttérzésem nekik is szól. Érvekkel kell vitázni és nem gyáva erőszakkal.

4. Kezd kifulladni az Összefogás mantra

Nem tudok szó nélkül elmenni amellett, hogy amíg a Juhász-Jávor-Hadházy trió pár nap alatt össze tudott rántani egy tízezres tüntetést, addig az óbaloldal és a hozzájuk csapódók hosszas szervezéssel ennek csak alig a harmadát tudták produkálni tegnap, és aki elment, az se lelkesen, hanem elég frusztráltan térhetett onnan haza, megbánva, hogy nem inkább fütyülni jött. De ki a fene akar olyan helyre menni, ahol azt hallhatja mondjuk az ezúttal csalódást keltő Bokros Lajostól, hogy

Vacak az ellenzék? Kedves sajtó, bloggerek és véleményvezérek, ne fanyalogjatok, harcoljatok a szabadságért!

vagy magától Gyurcsánytól, hogy

Aki elmúltnyolcévezik, aki gyurcsányozik, az Orbánnal van

Hát, kösz, hogy fanyalgó fideszes lettem.

De most komolyan: Ezzel a szemellenzős mentalitással akarnak meggyőzni, hogy 2018-ban siker lesz az, ami 2014-ben kudarc volt? Most ez mennyiben más, mint amikor Orbán Magyarország elleni támadásként állítja be, ha a személyét kritizálják? A DK házi 888-a, a Juhászék pocskondiázásban már nagy rutinnal rendelkező Nyugati Fény az ünnep előtt is, után is megpróbált belerúgni a kifütyülős akcióba, és meg lehet nézni, hogy milyen eredménnyel. A saját kommentelőik tették őket helyre.

Érdekes volt Karácsony Gergely helyzete. Úgy látszik a Párbeszéd igyekszik minden irányba kompromisszumkész lenni, és ezért több vasat tartanak a tűzben. Amíg pártjának EU parlamenti képviselője egy hete együtt tüntetett Juhász Péterrel és Hadházy Ákossal, addig ő (unicummal, vagy anélkül, nem tudom) elment az összellenzékinek kikiáltott rendezvényre beszédet tartani. Igaz ott rögtön sikerült megfagyasztania a levegőt, amikor szemtől szembe beszólt Gyurcsánynak 2006 kapcsán, szóval végül is jól tette, hogy bevállalta a roncsderbyt.

El kéne már fogadni 2014 és az azóta eltelt idő egyik nagy tanulságát, hogy NEM szabad egy listára venni mindenkit, mert akkor sokan bármennyire is elegük van Orbánból, inkább otthon maradnak. Egyéniben koordinált indulás kell, mert a mai választási rendszerben csak így lehet legyőzni a FIDESZ-t, de listán meg kell adni a lehetőséget, hogy aki nem akar pl. Gyurcsányra szavazni, annak ne legyen muszáj csak azért, mert kormányváltást akar, és akkor összességében még több szavazatot is kaphat az Orbánon és a Jobbikon kívüli világ, mint közösen, egy kényszerlistán.

Persze a szükséges minimális együttműködéshez azért nem ártana, ha az egyik fél nem rúgna bele állandóan abba, aki nem hajlandó mindig és mindenkor beállni a sorba, és például merészel saját tüntetést szervezni. Igen kedves dékások, ez nektek szól.

És mindenkinek, aki eddig csak fekete-fehérben volt hajlandó gondolkodni.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr8211833303

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ütős beszédek 2016.10.25. 01:40:10

Munkásabb lesz, mint remélhettük. Bájos idős hölgyek és urak pofoztak a hatalom ellen tüntető sípolókat. A rajongásuk határtalan a Nemzet Atyja iránt. Mint Türkmenisztánban.Nyilván az ünnep méltóságát megőrizendő történt a néhány tetllegesség. Nem, ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.25. 12:07:13

@wizes1:

"A Wikileaks szerint,- erre bizonyítékok vannak, fényképekkel,- az egészet a székháztolvaj szervezte a futballhulligánokat bevonva"

Elő a bizonyítékokkal, mutasd őket.

2016.10.25. 12:09:19

@a BircaHang Média szerk.:

A III/II az nem ugyanaz, ahol a Medgyessi is tevékenykedett? Elég szelektív módon ítélkezik a VEZÉR.

$pi$ 2016.10.25. 12:10:18

Nagyon erőre kapott ez a három ballib acsarkodó, úgy látszik, hogy a fütyülős kampánnyal párhuzamosan beleerősítettek az elvtársak ezen a vonalon is. Biztos megnyitott egy-két csapot a soros aztán most kell egy kicsit túlórázni...

Mondjuk nem tudom hogy tudnak rátenni még egy lapáttal, ezen a héten már a választók is megbuktak. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.25. 12:12:01

@wizes1:

"sajnos van kb 4 millió kanapé forradalmár aki szaruik aze gsézre mert mindent utál.
Ha ezek megmozdulnak a fidesznek vége, irány a börtön és vagyonelkobzás."

Akkor mi sem egyszerűbb, könnyű dolga van a ballib oldalnak: csak ezt a 4 milliót kell megszólítani és tettekre sarkallni.

Ja, hogy ezek titeket éppúgy utálnak?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 12:15:36

@randomnotexists:

A mai tömegdemokráciák alapja a médiák hatalma. Azaz a politikusnak elsősorban ott kell nyernie, a médiákban.

A saját, baráti médiák nem számítanak, mert csak korlátozott a befolyásuk. Alapvetően a semleges és ellenséges médiákban kell mindig nyerni.

Na most, miféle hozadéka ellen annak, hogy a magyar rendőrség képes fenntartani a rendet egy állami ünnepen? Ez még a baráti médiák számára is trivialitás.

Ráadásul a rendfenntartás erőszak, s a hatalmi erőszak akkor se népszerű békeidőben és békés események kapcsán, amikor a hatalom JOGOSAN lép fel. Az ember alapvető ösztöne a gyengébbnek igazat adni, s a polgár-rendőr viszonyban mindig a polgár a gyengébb.

Azaz ha a rendőrség fellép, az csak a ballibeknek jó. Orbánt az segíti, ha a rendőrság nem csinál semmit.

Lám, Ugváryt NEM rendőr ütötte meg, s máris ballib hős lett. Na most képzeld el, ha rendőri akció során sérült volna meg! Már Amerikában is arról lenne szó a liberális médiákban, hogy a csúnya, cigány Orbán diktatúrájának terror-KGB-inkvizíciós bérrendőrsége veri a népet.

Igyekeznek most a ballib médiák ügyet csinálni Ungváryból, de nem megy, mert az egész semleges szemmel szimpla garázdaságnak, kis kocsmai verekedésnek tűnik.

Orbán megnyerte a vasárnapi csatát a médiákban:
- a ballibek nagyon kevés embert tudtak mobilizálni, gyakorlatilag lenullázták népszavazási eredményüket, hogy sikeresen akadályozték meg a népszavazás érvényességét,
- a Kossuth téri ballibek nevetsegessé tették magukat, Juhász felsült,
- békés volt minden esemény, a rendőrségnek nem akadt dolga.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 12:18:14

@randomnotexists:

Ez egy darab orosz média egy darab emberének az álláspontja.

s.g.l. 2016.10.25. 12:31:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Figyulózzál sarkiszajha!!
Sosem szavaztam a szocikra! Felfogod?
És mi az titeket utálnak?
Ez az agyament undorító szöveg a fideszvakhitűek agymosott szövege.
A magadfajták teszik undorítóvá az országot ezzel a rohadt nmegosztással, másik fikázásával, és az agymosott fideszhazugságok folyamatos szajkózásával.
Semmi önálló gondolat, csak a szajkózás, papagájkórusozás, teljes agyhalál.
Nyugi, ha ilyen ütemben épül le a minsizterÁlnok nagyon hamar újat kell előszedni, aki ennél a szartúrónál csak jobb lehet, mert honfogalalás óta nem volt iylen geci, aljas, hazug tolvaj vezetője MO-nak.

István Tamasi 2016.10.25. 13:14:25

@a BircaHang Média szerk.:

Te ocsmány bulesz birkaszar!
Arra még nem adtál választ, hogy miért pofázol bele magyar belügyekbe bolgár birkalegelőről?

István Tamasi 2016.10.25. 13:19:52

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:
Te ocsmány bulesz birkjaszar!
Veled ellentétben én Magyarországon élek, itt fizetek adót, ez a hazám. Te viszont bolgár hegyilegelőn legeled a gazt, neked nem hazád Magyarország

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 13:50:21

@István Tamasi:

Szóval azt mondod, Sorosnak legyen kuss? Atya Isten, te antiszemita náci vagy!!!

2016.10.25. 14:06:01

@a BircaHang Média szerk.:

Próbálod bagatellizálni, ruszki kém. Idézem: "Maga Dmitrij Kiszeljov, az orosz állami média igazgatóhelyettese és az állami hírügynökség igazgatója tartott szovjetorosz történelemórát hetente jelentkező politikai magazinműsorában."

2016.10.25. 14:41:07

@a BircaHang Média szerk.:

Elméleted több sebből vérzik.

Legfontosabb, hogy képtelen vagy levetkőzni diktatórikus gondolkodásmódodat, és alapból azt feltételezed, hogy a rendőrök párthovatartozás alapján döntenék el, kit kell eljárás alá vonni. Más szóval: a te forgatókönyvedben "ha a rendőrség fellép, az csak a ballibeknek jó", mert el sem tudod képzelni, hogy a rendőrség törvényesen lépjen fel.

"miféle hozadéka ellen annak, hogy a magyar rendőrség képes fenntartani a rendet egy állami ünnepen?" A VEZÉR és pártja egyik alaptétele az alkotmányos és egyéb rend (lásd három csapás, lásd büntetési tételek szigorítása, és főleg lásd Orbán nyilatkozatait "Magyarország a rendet képviseli a rendetlenné váló Európában"). Bármilyen alkalom, amivel ezt bizonyíthatják, számukra pozitív hozadékkal jár.

Bármennyire is szeretnéd (szeretnétek) úgy beállítani, hogy az "amerikai liberális média" hú-de-nagyon támadja Magyarországot, meg kell nyugtassalak, az amerikai média, liberális és másmilyen, nem igazán foglalkozik Magyarországgal. Az, hogy a legnagyobb újságok online kiadásainak legmélyebb bugyraiban néha megjelenik egy-egy cikk, az nem támadás. Az a média, ami széles körben el is jut az átlagemberekhez (pl. helyi újságok, kábeltévék híradói), gyakorlatilag soha nem beszél Magyarországról. Az NPR (a közrádió amerikai megfelelője) is maximum két évente egyszer, akkor is csak valamilyen összeurópai hír mellékszálaként említi Magyarországot. "Árnyékharcok hőse meddig leszel még?" :D

"lenullázták népszavazási eredményüket, hogy sikeresen akadályozták meg a népszavazás érvényességét" Ezzel vigasztaljátok most magatokat?

"nevetsegessé tették magukat, Juhász felsült" Nem kedvelem Juhászt, de ez már megint csak a tudatalatti diktatórikus, erő- és nem véleményszabadság tisztelő szemléleted feltörése, hogy szerinted ha valakit kizárnak valahonnan, az az ő felsülése, nem pedig az őt kizárók gyávasága.

"békés volt minden esemény, a rendőrségnek nem akadt dolga" Ja, Ungváry fejéből is spontán kezdett folyni a vér. A rendőrségnek akadt volna, csak hát nem akartak a FIDESZ hívei ellen intézkedni, hogy miért, azt jó lenne, ha valaki megkérdezné tőlük.

2016.10.25. 14:44:33

@a BircaHang Média szerk.:

Tehát a VEZÉR egyes III/II-es ügynököket szid, másokat kitüntet. Attól függően, hogy a III/II-es ügynök jelenleg melyik térfélen játszik. Erre mondtam, hogy szelektív.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 14:47:10

@randomnotexists:

Ilyen minden politikus: szelektív.

Hozzáteszem: az alapvető különbség az, hogy Medgyessy eltitkolta, majd amikor kiderült, kamuzott.

2016.10.25. 14:48:20

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Szerinted egy "na és?" a megfelelő válasz erre? Bármi, ami Oroszországból jön, az számodra oké? LOL Mondjam, vagy tudod magadtól is, hogy ennyire hülye még te sem lehetsz, és hogy ebből milyen következtetést vonok le?

2016.10.25. 14:49:52

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Na de ennyire?

Medgyessit hiába szidod (nem kedvelem én sem), az nem változtat a VEZÉR kétszínűségén.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 14:51:18

@randomnotexists:

Lásd: a KGB ellen harcolt, meg hasonló sületlenségek.

Tökéletesen ismerem azt a szférát, ahol Megyó dolgozott. Saját apám ugyanazon a területen volt. S csak a teljesen hiszi el a meséket, hogy Mo. belépése a Világbankba és az IMF-be Moszkva ellenében történt.

Apám mindig a ballibekre szavazott 1990 után, mindig, kivétel nélkül, s ha élt volna most a nlépszavazás alatt, elment volna érvénytelenül szavazni, azaz elkötelezett ballib szavazó volt (bár párttag nem volt, az 1989-es MSZP-kongresszus után nem jelentkezett az MSZP-be), de ő is azt mondta: Megyó rendes srác, okos is, de a kamuzás öngól volt.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 14:53:35

@randomnotexists:

Nem szidom. Nem ismerem személyesen. S nem is tartom káros egyénnek. Azt mondom: hozott egy nagyon hibás döntést, megpróbálta eltitkolni titkosszolgákati kapcsolatait, pedig tudnia kellett volna, hogy képtelen lesz megsemmisíteni az őt azonosító iratokat, s azok mindenképpen az ellenzék kezébe fognak kerülni.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 14:57:44

@randomnotexists:

Oroszország nagy, sokan vannak ott, sokféle vélemény van sok dologról.

Pont Kiszeljov műsorát nem kedvelem, nagyon lekezelő a stílusa. Engem a magyar Hajdú Jánosra emléleztet (a kommunista Hét műsorból), akit marhára utáltam. Ugyanazon a csatornák vannak nála jobb műsorok. Tegnap este is néztem egyébként az egyik adást a szíriai háborúról.

Szóval miért baj, hogy valaki orosz azt gondolja, hogy 56 elejétől végéig CIA-akció?

2016.10.25. 15:05:34

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Jó hát az eddig is világos volt, hogy közöd van a titkosszolgálatokhoz, nem kell ezt apádra kenni. Mint mondtam, nem Medgyesi megítélése itt a lényeg, hanem Orbán viszonyulása.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:10:01

@randomnotexists:

"alapból azt feltételezed, hogy a rendőrök párthovatartozás alapján döntenék el"

Ilyet nem mondtam.

"el sem tudod képzelni, hogy a rendőrség törvényesen lépjen fel"

De igen. Viszont a törvényes fellépés során intézkedés lett volna a ballib provokátorok ellen is. Ami már önmagában segíti a ballibeket.

"A VEZÉR és pártja egyik alaptétele az alkotmányos és egyéb rend (lásd három csapás, lásd büntetési tételek szigorítása, és főleg lásd Orbán nyilatkozatait "Magyarország a rendet képviseli a rendetlenné váló Európában"). Bármilyen alkalom, amivel ezt bizonyíthatják, számukra pozitív hozadékkal jár."

Ne viccelj! Ennek hozadéka csak a legfanatikusabb 150-200 ezer fideszes keménymag számára lehet, őket meg minek megnyerni, ha úgyis meg vannak nyerve?

A választások megnyeréséhez a semleges kisembert kell megnyerni, s nem azt, aki akkor is rád szavaz, ha kötelet ígérsz neki.

A választások megnyeréséhez 2 millió ember kell, s nem a 150-200 ezres fideszes keménymag.

A ballibek se úgy nyertek választásokat annak idején, hogy fanatikus híveik rájuk szavaztak. Ez nem elég semmihez. Lásd az SZDSZ-t: amikor már csak a fanatikus hívek maradtak, kiestek a parlamentből.

"Bármennyire is szeretnéd (szeretnétek) úgy beállítani, hogy az "amerikai liberális média" hú-de-nagyon támadja Magyarországot, meg kell nyugtassalak, az amerikai média, liberális és másmilyen, nem igazán foglalkozik Magyarországgal."

De bizony foglalkozik. S mivel Orbán gond, Mo. ma kiemelt téma. Ami persze nem azt jelenti, hogy a esti hírekben ott van Mo.

""lenullázták népszavazási eredményüket, hogy sikeresen akadályozták meg a népszavazás érvényességét" Ezzel vigasztaljátok most magatokat?"

Miért kellene bárkinek is vígasztalnia magát? Mi történt olyan tragikus?

"szerinted ha valakit kizárnak valahonnan, az az ő felsülése, nem pedig az őt kizárók gyávasága"

Nem. Nem sikerült tömeget hoznia. Még a sajátjai is ellene fordultak.

"Ungváry fejéből is spontán kezdett folyni a vér"

Ilyet nem mondtam.

"A rendőrségnek akadt volna, csak hát nem akartak a FIDESZ hívei ellen intézkedni, hogy miért, azt jó lenne, ha valaki megkérdezné tőlük."

Nem. Ha a dolgok rendeződnek maguktól, jobb nem bevatkozni, te is tudod ezt.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:10:56

@randomnotexists:

Se apámnak nem volt, se nekem nincs közöm a titkosszolgálathoz. Nem mintha ezt szégyellni kellene.

2016.10.25. 15:12:21

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

"apám ugyanazon a területen volt" vs. "Se apámnak nem volt, se nekem nincs közöm a titkosszolgálathoz"

???

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:13:14

@randomnotexists:

Igen, egy véleményvezér véleménye, ez tény. De nem ő az egyetlen véleményvezér, s eleve egy demokráciában viták vannak.

Az orosz tv-csatornákon olyan sok vitaműsor van, hogy nem is tudok más országot, ahol ennyi lenne. Egyszerűen fogalmad sincs az orosz médiákról, s valamiféle torz liberális propagandán keresztül próbálod magyarázni azt, ami nem igaz.

2016.10.25. 15:23:43

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

A "köze van hozzá" mióta jelenti azt, hogy profi?

2016.10.25. 15:25:36

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Ez nem "egy véleményvezér véleménye", hanem "az orosz állami média igazgatóhelyettese és az állami hírügynökség igazgatója" kiselőadása. Naivitás azt feltételezni, hogy nem egy Putyin által meghatározott irányt követ.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:28:12

@randomnotexists:

Oké.

Voltak - és ma is vannak - emberek, akik titkosszolgák, azaz ott dolgoznak. Csak annyi az eltérés, hogy ma nem mindenkit figyelnek meg, míg akkor szinte mindenkit.

S voltak - vannak - emberek, akik informátorok, azaz nem dolgoznak a titkosszolgálatoknál, de segítik őket infókkal.

Na, Megyó ez utóbbi volt.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:29:23

@randomnotexists:

Nem ismered az orosz valóságot. Kiszeljov véleménye csak az övé. Ez a műsor eleve az övé, ez egy szerzői műsor.

2016.10.25. 15:37:18

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

"a törvényes fellépés során intézkedés lett volna a ballib provokátorok ellen is" Miért is? Tilos a véleménynyilvánítás? A véleménynyilvánítás miért provokáció? Még egyszer mondom, nem értek egyet a fütyülőkkel, de a maximum intézkedés, amit még valamilyen szinten törvényesnek lehetne magyarázni, az a sípolás befejezésére való felszólítás lehetett volna.

"Ennek hozadéka csak a legfanatikusabb 150-200 ezer fideszes keménymag számára lehet" Közvetlenül talán igen. Hosszabb távon viszont jól kiaknázható, ha másban nem, kommunikációban.

"De bizony foglalkozik" Például? Mondom, néhány utolsó hírnél többet nem tudsz előbányászni.

"mivel Orbán gond" Leginkább Magyarország számára.

"Mi történt olyan tragikus?" A népszavazás érvénytelen volt. A kormány kommunikációjából világos, hogy ezt elég tragikusan fogják fel.

"Nem sikerült tömeget hoznia." Ebben igazad van, mondjuk én nem is számítottam másra. Mint többször is mondtam, magam sem értek egyet a fütyüléssel. "Még a sajátjai is ellene fordultak." Miért? Mert nem akarták magukat megveretni?

"Ha a dolgok rendeződnek maguktól, jobb nem bevatkozni" Ja bocs, én azt hittem, hogy a rendőrségnek az igazságszolgáltatásban is van szerepe...

2016.10.25. 15:37:55

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Tehát van kapcsolatuk a titkosszolgálatokkal.

2016.10.25. 15:39:55

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Ezt meséld másnak, ez még propagandának is rossz.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:47:27

@randomnotexists:

Járj utána magad, s ne higgy vakon elenérdekelt forrásoknak.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:49:14

@randomnotexists:

Persze, de nem ott dolgoztak.

Kádár alatt eleve nagyon keskeny volt a határ. Minden vezető, abszolút mindenki, s minden személyezetis köteles volt jelentéseket írni, S ha nem is volt hivatalosan belügyi informátor, a jelentése akkor is bekerült a Belügyhez is.

2016.10.25. 15:53:03

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség: Járjak utána minek? Nem egyértelmű, ezt mire értetted.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:55:20

@randomnotexists:

"Tilos a véleménynyilvánítás?"

Nem az. Viszont ha elmegyek megzavarni embereket, joggal számíthatok, hogy valaki válaszolni fog. Ez is volt Juhász terve.

"a sípolás befejezésére való felszólítás lehetett volna"

S erre valaki szót fogadott volna?

""Ennek hozadéka csak a legfanatikusabb 150-200 ezer fideszes keménymag számára lehet" Közvetlenül talán igen. Hosszabb távon viszont jól kiaknázható, ha másban nem, kommunikációban."

Semmiben sem aknázható ki.

""De bizony foglalkozik" Például? Mondom, néhány utolsó hírnél többet nem tudsz előbányászni."

Minden olyan ország előtérben van, melynek vezetése nem számít megbízhatónak, ezt te is tudod.

""mivel Orbán gond" Leginkább Magyarország számára."

Nem. Jelenleg ő az ideális opció, mindenki más negatívabb nála. Elsőként mondta ki vezető politikusként mindazt, ami még pár éve is tabunak számított.

"A népszavazás érvénytelen volt. A kormány kommunikációjából világos, hogy ezt elég tragikusan fogják fel."

Persze, ez nem volt siker. AMire a reakció mindig az: igyekezni kell kihozni a maximumot.

""Még a sajátjai is ellene fordultak." Miért? Mert nem akarták magukat megveretni?"

Nem, hanem mert tudták: ez biztos kudarc. Siker akkor lett volna, ha sikerült a teret megtölteni fütyülő emberekkel.

""Ha a dolgok rendeződnek maguktól, jobb nem bevatkozni" Ja bocs, én azt hittem, hogy a rendőrségnek az igazságszolgáltatásban is van szerepe..."

Így igaz. Ezért nem kell mindig beavatkozni.

2016.10.25. 15:55:56

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Köszönöm, hogy végre sikerült eljutnod oda, hogy elismered az egyértelműt. Tehát akkor miért is van rendben a VEZÉR kettős mércéje a III/II-es ügynökökkel kapcsolatban?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:57:18

@randomnotexists:

Az orosz médiahelyzetnek jár utána. Elismerem, ezt nehéz a nyelv ismerete nélkül.

Komolyan elhiszed, amit a liberók mondanak, hogy az orosz médiákban egy vélemény hangozhat el, minden ellenvéleményt elfojtanak, s a vitaműsorok megrendezett színjátékok statisztákkal?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:58:03

@randomnotexists:

Nem, mert a mostani nem ügynök, hanem titkosszolga, s nem titkolta sosem. Azaz az eset más.

2016.10.25. 16:15:09

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

"Ez is volt Juhász terve" Belemagyarázod. Ami annak fényében meglehetősen vicces, hogy szerinted az orosz állami média igazgatóhelyettese és az állami hírügynökség igazgatója szimplán csak a magánvéleményét adja elő az orosz állami tévében. De egy magyar ünnepségen tüntető harmadrangú politikus, az csakis mindenféle hátsó szándékkal cselekedhet. LOL látom követed a VEZÉRT a szelektív megítélésben, jó tanítvány vagy, ötös.

"erre valaki szót fogadott volna?" Bízok benne.

"Minden olyan ország előtérben van, melynek vezetése nem számít megbízhatónak, ezt te is tudod" Hát öcsém én itt Ohioban rohadtul nem érzem, hogy Magyarország bármilyen téren előtérben lenne. De te ott Bulgáriában biztos jobban tudod.

"Elsőként mondta ki vezető politikusként mindazt, ami még pár éve is tabunak számított." Te is azok közé tartozol, akik azt hiszik, ha egy politikus nem PC, ha szokatlanul fogalmaz, akkor mindjárt igaza is van? Orbán semmi olyasmit nem mond, amit előtte ne mondtak volna már ki más politikusok, igaz azok előbb utóbb a történelem szemétdombján végezték.

"igyekezni kell kihozni a maximumot" Pontosan ezt mondom én is. Csak nagyon nem mindegy, milyen áron.

"Siker akkor lett volna, ha sikerült a teret megtölteni fütyülő emberekkel." Mint mondtam, egyetértek, ezzel beégtek a balosok. Nem bánom. De hogy miért, szerintem azért, mert nem volt bátorságuk odamenni. Annyian simán vannak Budapesten, amennyit a VEZÉR hívei az egész országból odabuszoztattak. Mondjuk őszintén megmondva, nem vagyok biztos benne, hogy ha balos lennék, akkor nekem is lett volna bátorságom odamenni sípolni.

"Ezért nem kell mindig beavatkozni" És akkor hogyan képzeled el az igazságszolgáltatást? Ez nem valami fedett akció, ahol követni kell a sípolókat, vagy te csak ilyen módszerekben tudsz gondolkodni? Mert ha megfigyelik őket, akkor az sokkal inkább feltételez egy autokrata rendszert, mintha helyben szólnak nekik, hogy hagyják abba.

2016.10.25. 16:20:00

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Nem. Mint mondtam, nem vagyok liberális. De annyira naiv sem vagyok, hogy amikor az orosz média egyik fő-fő irányítója kiselőadást tart, akkor azt gondoljam, csak a saját szerény kis magánvéleményét ismerteti.

2016.10.25. 16:22:23

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Értem. Bocsi, de ez számomra továbbra is mellébeszéd kategória. Ügynök, titkosszolga, nevezd ahogy akarod, mind a kettő a kádári rendszert támogatta.

2016.10.25. 16:25:46

@randomnotexists: *kiselőadást tart a tévében

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 16:26:26

@randomnotexists:

Az illető ember Putyin támogatója, ettől még ez az ő véleménye.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 16:27:28

@randomnotexists:

Mindenki a Kádár-rendszert támogatta, más nem volt akkor,

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 16:29:47

@randomnotexists:

Két út van jelenleg:
- a múlt útja, az oligarchia útja, nyugat útja, a liberális út a szakadékba,
- ezzel szakítás.

Ez a lényeg.

Orbán pár éve az utóbbi csapatban játszik. Ezért pozitív.

2016.10.25. 16:54:20

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Egy ilyen pozícióban lévő ember tökéletesen tisztában van megnyilvánulásai jelentőségével. Tudja, hogy nem magánvéleményeként jelenik meg, amit mond. Sem az állampolgárok, sem a külföld felé. De ami az ő helyzetében a legfontosabb, hogy azzal is tisztában van, hogy ezt országa politikai vezetése is tudja. Ha mégis bevállalja, az azt jelenti, hogy amit mond az megegyezik a politikai vezetés által megszabott iránnyal. Magyarul egyszerűen nem mondhat olyat, ami szembemenne Putyinnal, akár magánvéleménye, akár nem.

2016.10.25. 17:04:19

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

"a liberális út a szakadékba" LOL :D és buhahaha

Hát igen, a nyugat pont úgy néz ki, mint aki a szakadék szélén tántorog, a kelet meg virul, mint maci a málnásban. Ja, várj, nem...

Tömegével vándorolnak nyugatról keletre az emberek. Ja, nem...

Az utóbbi idők keleti fejlesztéseit a nyugat ész nélkül másolja. Ja, nem...

A keleti gyárak sokkal több és nagyobb üzemeket nyitnak nyugaton, mint fordítva. Ja, nem...

Nyugaton sokkal több a szegény ember, mint keleten. Ja, nem...

Nyugaton sorra halnak vagy kerülnek börtönbe a vezetést bírálók, keleten meg mindenki azt mond amit akar. Ja, nem...

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 18:45:12

@randomnotexists:

Erre sok opció nem volt: papnak tanulni esetleg, remetének lenni, segédmunkát választani, stb.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 18:48:44

@randomnotexists:

Ez az ember Putyin bizalmi embere, azaz alapvetően egyetért vele. Nem kell külön alkalmazkodnia mert egyetért. Mindt ahogy egy magyar ballib véleményvezér is egyetért alapvetően a ballib politikusokkal. Ha kritizál is, az nem érint a,lapvető kérdéseket.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 18:51:25

@randomnotexists:

Felületes jelek alapján ítélsz. A Titanic is jól nézett ki a jéghegy előtt.

2016.10.25. 19:25:24

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Volt még jó pár, elvégre azért nem az egész ország volt beszervezve. Egyébként sem hivatástól függött a dolog, különösen igaz ez a papi hivatásra.

2016.10.25. 19:26:14

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Na végre sikerült beismerned az egyértelműt, hogy ez az ember a hivatalos véleményt képviseli.

2016.10.25. 19:27:17

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Így igaz, és a Titanic sem azért ütközött a jégheggyel, mert önmagában rossz hajó volt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.25. 20:43:01

@randomnotexists: Én már próbáltam. Ez egy csetrobot. A válaszait a kommentjeidhez igazítja, de a belső állapotát nem tudod befolyásolni. Semmiről nem "meggyőzhető".

2016.10.25. 20:52:09

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

:D

Tudom, többen is próbálták már, olvastam. Szerintem mondjuk nem robot, szerintem orosz kém ;) illetve propagandista. Az is lehet, hogy maga KGBéla :D Csak nagyon bénán csinálja.

Mindegy, elvagyok vele amíg nincs jobb szórakozásom, bár úgy látom most lefagyott egy kicsit.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.26. 05:54:14

@randomnotexists:

Így igaz. Sokan nem voltak beszervezve, pl. apám nemet mondott, pedig háromszor hívták. De ennek ellenére ő is a rendszer támasza volt, s jelentései - melyeket írnia kellett munkahelyi kötelezettségként - elmentek a Belügybe. Szóval nagyon keskeny volt a határ.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.26. 05:55:30

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: @randomnotexists:

Aki nem liberális, az mindenképpen Putyin robotja, ez a liberalizmus egyik alaptétele. Hiszen normális ember csakis liberális lehet.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.26. 05:58:13

@randomnotexists:

Csak nem úgy, ahogy te ezt elképzeled.

Azaz nem a Kádár-kori magyar tv esete, ahol eleve volt egy hivatalos álláspont, s a műsorvezető ezt ismételte robotként, s més álláspont nem is hangozhatott el.

Itt a helyzet egészen más: van sokféle vélemény, s ezek egy része egyezik a "hivatalossal". Eelve abszurd persze hivatalos álláspontról beszélni, nemigen van ilyen 56-tal kapcsolatban.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.26. 05:59:48

@randomnotexists:

Dehogynem: hibásan volt megtervezve, nem volt elég mentőcsónak, stb.

Nyilván volt sok pozitív eleme is, de nem volt tökéletes, aminek hirdette magát.

István Tamasi 2016.10.26. 09:45:29

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:
Te ocsmány bulesz birkaszar!
Összefüggéstelen zagyva megjegyzéseddel csak a saját eszetlenségedet bizonyítod.

István Tamasi 2016.10.26. 12:54:06

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Nem húzom fel magam egy ocsmány bulesz birkaszaron aki nem is magyar, nem is Magyarországon él, a leánykori neve Ivanov és Fidel Casto meg Tódor Zsivkov janicsárképzőit végezte.

2016.10.26. 15:26:00

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Apád tevékenységét tapintatból nem kívánom kommentálni.

2016.10.26. 15:28:59

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Tévedsz, rólad minden egyéb szempont figyelmen kívül hagyása mellett is nélkül ordít, hogy Putyin kiszolgálója vagy. A motivációidat nem ismerem, nem is érdekelnek.

2016.10.26. 15:30:59

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Nos lehet itt erőlködnöd a szerecsenmosdatással. Tény, hogy rohadt kevesen vagytok, akik beveszik ezt a maszlagot. Még a magyar kormány sem, be is kérették az orosz nagykövetet emiatt.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.26. 15:46:57

@randomnotexists:

Nyugodtan tedd, semmi gond. Már ha van valami infód. Mert ez így csak gágogás.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.26. 15:47:44

@randomnotexists:

Putyin híve vagyok sok dologban, s a mai kor legjobb politikusának tartom. A szolgája azonban nem vagyok.

2016.10.26. 15:56:36

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Az, hogy nem volt elég mentőcsónak, az mennyiben volt oka a jégheggyel való ütközésnek? Különben is, ez az egész Titanic hasonlatod baromság. Okoskodhatsz, hogy amiket írtam, azok csak külsőségek, de igazság szerint nem csak azok. Nagyon is fontos mércéi egy ország -és tágabb értelemben véve egy társadalmi modell- sikerességének. Az illiberális vezetők, mint például Putyin és Orbán, etethetik a magadfajta szerencsétleneket azzal, hogy ők aztán ismerik a végső nagy igazságot ami majd valamikor egy szép napon megmenti az országot a sok képzelt ellenségtől, de ettől még a népnek továbbra is csak a nagy büdös semmi jut. Sőt, egyre inkább. Érdekes, ezek a vezetők és környezetük valahogy nem akarnak azonosulni a felemelkedés állandó halogatásával, ők mindjárt most, a lehető leggyorsabban hatalmas vagyonokat harácsolnak össze. Nevetséges. Mármint aki bedől nekik. A kifogások egy ideig még elmennek, aztán egyre többen látnak át a szitán, amit a gonosz nyugatról szőnek az illiberális propagandisták (köztük te is). Amíg nem következik be megint a nyugatra utazás korlátozása, a nyugati hírforrások hallgatásának és olvasásának tiltása, amíg nem kezdik el üldözni ismét azokat, akiknek nyugaton rokonuk van, addig elég nehéz bemagyarázni az embereknek, hogy mennyivel jobb nekik az illiberális államokban, mint a nyugati országok lakóinak nyugaton. Ne nevettess, hogy csak külsőségek! Tessék lehet sorolni az illiberalizmus eredményeit! Ja, azok mindig valami fikcióból indulnak ki, pl. "ha a szocik maradtak volna akkor most sokkal rosszabb lenne" Nem vagyok szoci, sem liberális, de ez kb. olyan érv, mint ha mi lett volna, ha Napóleon megnyeri a waterlooi csatát: fantázia, semmi más. Kézzel fogató eredmények nincsenek, semmi, sőt csak romlás van. De nagymértékű.

2016.10.26. 15:57:52

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Dehogynem, csak ahhoz is ostoba vagy, hogy ezt felismerd.

2016.10.26. 15:58:36

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Dehogy nincs, hiszen pont te mosdatod már mióta.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.26. 16:06:13

@randomnotexists:

Az igaz ügy hosszú távon nyer, ne reménykedj az ellenkezőjében ennek...

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.26. 16:07:12

@randomnotexists:

Ostoba te vagy: képtelen vagy felismerni, hogy más is van ballib agyadon kívül...

2016.10.26. 16:16:59

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Ezt a dumát hallgatta már az ország negyven éven keresztül. Még az összeomlás küszöbén is ezt szajkózta az akkori állami média. Bocs, nem nyert.

Érved neked is pont annyi van, mint azoknak volt.

2016.10.26. 16:19:26

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Egyrészt nem vagyok sem bal, sem lib. Sajnos képtelen vagy kilépni ebből a kategóriából.

Másrészt, dehogynem, tudom, hogy vannak más berendezkedések is. Csak például az illiberális demokráciának csúfolt autokrata berendezkedést rohadt $^@rnak tartom.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.26. 16:20:40

@randomnotexists:

Oké, akkor te egy olyan nem-ballib vagy, aki fatális véletlen egybeesések folytám mindenben tök ugyanazt mondja, mint a ballibek.

2016.10.26. 16:21:56

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Így van, az illető '56 degradálásával rosszat tett. De innentől ezt beszéld meg inkább a magyar kormánnyal, még ők sem tartják elfogadhatónak ami elhangzott, mint mondtam még az orosz nagykövetet is behívatták miatta.

2016.10.26. 16:24:00

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Nem, csak azokra a dolgokra, amiben nem értek velük egyet, itt nem került szó.

randomnotexists (törölt) 2016.10.26. 16:56:08

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Mondom, beszéld meg vele. Küldhetsz neki e-mailt, vagy megkérheted valamelyik Magyarországi ismerősödet, beszéljen a képviselőjével, hogy tegyen fel neki kérdést ebben a témában a Parlamentben.

randomnotexists (törölt) 2016.10.26. 17:41:02

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Hát lehet te nem emlékszel rá, idézek különböző kommunista ökörségekből:

"Marx és Engels a tőkés rendszer sírásójaként és a szocialista társa­dalom megalapítójaként határozta meg a proletariátus világtörténelmi jelentőségű szerepét. Tudományos pontossággal megállapították, hogy a tőkés rendszer csődje elkerülhetetlen, és a kommunizmus győzni fog." - Mityin Nyikolaj a kommunista kiáltvány százéves évfordulóján

"Csak egyet nem tudnak: a kapitalizmust többé meg nem menthetik és a kommunizmus ügyének győzelmét többé meg nem akadályozhatják. Az emberi haladás útja ma feltartóztathatatlanul a szocializmus, a kommunizmus felé vezet. (...) Az út, mely előttünk áll, még göröngyös. Gondban, nehézségben a jövőben sem lesz hiány, de akik mint mi, 30 esztendővel ezelőtt ott voltunk az ifjú kommunista párt bölcsőjénél és akik átvészeltük három évtized rengeteg viharát, tudjuk, hogy a nehezén már túl vagyunk. (Nagy taps. "Éljen Rákosi!") ügyünk: a szocializmus, a kommunizmus, amelynek zászlaját hazánkban 30 évvel ezelőtt kibontottuk s amelyhez annyi mártírunk vére, annyi jó elvtársunk szenvedése tapad, győzelmesen halad előre. A 30 éves kommunista mult, a magyar dolgozók hatalmas pártja kezesség arra, hogy szilárdan és keményen haladunk tovább a megkezdett úton a magyar dolgozó nép, a nemzetközi proletár felszabadulás szolgálatában, az emberiség jobb jövője, a szocializmus, a kommunizmus felé. (Óriási taps.) Pártunk minden tagja legyen büszke arra, hogy öntudatos, harcos katonája lehet a világot felszabadító kommunista mozgalomnak, legyen büszke arra, hogy harcos katonája annak a nagy ügynek, amely az egész földgömböt átfogja s annak a hadseregnek, amelynek élén az emberiség üdvére és megváltására ott halad a hatalmas Szovjetunió és mindannyiunk bölcs, szeretett vezére: a nagy Sztálin! (A hallgatóság helyéről feláll és hatalmas lelkesedéssel élteti Sztálint és Rákosi elvtársat.)" - Rákosi Mátyás 1948.

"Vannak nagy feladataink, de mély meggyőződéssel mondom, hogy a Magyar Népköztársaság minden híve bizalommal tekinthet a jövőbe. Az ellenforradalmi támadás tanított is, edzett is, össze is kovácsolt bennünket. Ha nem feledkezünk meg a múlt hibáiról, ha a tanulságokat, tapasztalatokat a munka megjavításában hasznosítjuk, a jövőben biztosabban mehetünk előre. (...) Fel, elvtársak, az új munkára, az új harcra, új feladatokra, és győzni fog igaz ügyünk!" - Kádár János 1957. május 1.

Bocsi nem folytatom mert elhányom magam. Lényeg, hogy ez ömlött minden pártkonferencián, minden iskolai ünnepségen, minden rendű és rangú felszólaló minden felszólalását kötelezően ezzel fejezte be, hogy a kommunizmus/szocializmus elkerülhetetlenül le fogja győzni a kapitalizmust, és meg fog valósulni a proletariátus nemzetközi uralma. Éljen április 4., éljen pártunk és kormányunk, éljen a dicsőséges Szovjetunió!

Most is várják a győzelmet.

Agyrém. De te álmodozz tovább.

randomnotexists (törölt) 2016.10.27. 12:50:30

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Az évtized legmegjósolhatóbb válaszát sikerült leírnod.

Úgy, hogy szerinted nem igaz, hogy „az igaz ügy hosszútávon nyer” dumát hallgatta már az ország negyven éven keresztül.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.27. 14:57:35

@Ballib cenzúrázók réme 18: "a jobboldali füttyögők ezerszer kutúráltabbak, mint a ballib csürhe, mert azok az ünneplők mögött elkülönülten füttyögtek, nem pedig az ünnepelni vágyó gyermekek, anyák, és idősek között"

Hazudsz, mint mindig.

2007.03.15. Múzeumkert, 11 óra, központi állami ünnepség
A hivatalos állami ünnepség kezdetekor kétezer árpádsávos zászlókkal, karikírozott Gyurcsány-fejekkel és fakeresztekkel felszerelkezett tömeg érkezett a békés megemlékezők közé. A Himnusz eléneklése után a műsor első fele gyakorlatilag elveszett a kormány távozását követelő hangorkánban. Számtalan család próbálta halálra rémült, zokogó gyermekeit kimenekíteni a kereplők, sípok és ordibálások erdejéből.

www.epa.hu/00800/00804/00473/63807.html

Scott Tenorman Must Die 2016.10.30. 19:51:48

@illaim: húú, az aztán marha jól sült el

DeMarco 2016.11.02. 18:31:35

@Fedor: Nem tudom, kapsz-e ezekért a propaganda posztokért vmi csekély fizetést, vagy sem. Értem én, hogy a provokálással és a nyilvánvaló blődségekkel csak azt akarod(játok) elérni, hogy legalább beszéljenek a szimpi/fizető pártodról. A negatív kampány is kampány, ha közszájon forog. De ez nem az usa, itt történelmi gyökerei és valós negatív tapasztalatai vannak az embereknek, nálunk nem jön be ez a technika.

Ezekkel a propaganda posztokkal pont az ellenkezőjét éred el a célodnak. Még több embert elriasztasz...

Persze...ha ez a cél...akkor tökéletesen oldod meg...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.02. 20:06:32

@DeMarco: A fideSS fasszopóink az ilyen konkrétumoktól és érvektől mentes, általánosan mocskolódó kommentjei a riasztóak.

Egy dolgot írt rosszul: "Az agresszív civilek még mindig a jobboldalról kerülnek ki" Ez abszolút nam igaz, kikérem minden jőérzésű jobboldali nevéban. A fideSS és követői szélsőjobb rasszisták, semmilyen erőszaktól nem riadnak vissza.

"itt történelmi gyökerei és valós negatív tapasztalatai vannak az embereknek, "

Teljes hülyeség. A diktatúra lehetne a kádári idők emléke, de elfelejtették már, különben felkelnének a kádári diktatúra orbáni visszaépítése ellen.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.05. 18:14:35

@DeMarco:
1. Soha, semmilyen posztot nem írtam pártmegrendelésre, se ingyen, se pénzért. Amit itt látsz, azért 100%-ban én vállalom a felelősséget.

2. Mókás, hogy engem tartasz gyűlöletkeltőnek, aki kiállt a békés tiltakozás mellett, és nem azokat, akik rájuk támadtak, és fizikailag bántalmazták őket demokratikus jogaik gyakorlása közben.

3. Az meg had ne érdekeljen engem, hogy TE mit tartasz provokatívnak , és másokat elijesztőnek. Nekem meg a te hülyeségeid azok.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0