Mit csinált felséged 24-től 27-ig?
2016. szeptember 27. írta: Fedor

Mit csinált felséged 24-től 27-ig?

orban_m1.png

A miniszterelnök ma délután interjút adott a királyi tévének. Beszélt persze a kvóta-referendumról is, mert hát mi más lenne a kedvenc témája, ha nem annak megindoklása, hogy szerinte miért jó kidobni milliárdokat egy olyan népszavazásra, amelynek egyetlen értelme, hogy uszítással fedje el e a kormányzati lopásokat, de most nem ez volt a legérdekesebb rész, hanem az, amikor a nagykörúti robbantásról beszélt, ugyanis ebben a témában ő most szólalt meg először.

65 órával az eset után.

Orbán utoljára szombaton volt látható, Bécsben, a migrációs csúcson. Európa avatkozzon be fegyveresen Líbia belügyeibe, hogy aztán odatoloncolhassa a menekülteket - mondta ott az az ember, aki máskor már néhány kritikus mondatot is belügyekbe való beavatkozásnak tart, majd eltűnt (nem először amúgy). A sajtósai beütemeztek ugyan pár már felvett interjút megjelenésre, de élőben Orbán nem volt látható a mai napig.

Pedig ha valamikor, hát most aztán lett volna lehetőség, hogy felhúzza a vészhelyzeti gumicsizmát, és nekiálljon intézkedni, személyesen kiosztva néhány sallert és tockost minden horgászkalaposnak. Nem jellemző rá, hogy csak úgy kihagyjon egy ilyen alkalmat, amikor eljátszhatja a Haza Megmentőjét. De tényleg: hol van olyan ország, amelynek a vezetője egy ilyen esemény után ennyi ideig nem szólal meg?

Most nem akarok azzal jönni, hogy ha már Ausztria, akkor ott található Graz is, vagy ha nem pihennie kellett szeretett volna, akkor esetleg onnan már csak egy köpésre van a bankjairól híres Svájc, mert igazából majdnem mindegy. Az igazi kérdés ez:

Azért nem volt semmi hivatalos infó ebben az egyszemélyileg kézivezérelt országban majd egy napig a robbantásról, mert a főnök nem volt elérhető, és így nem tudott eligazítást tartani arról, hogy migráncsozós vagy ne migráncsozós legyen az ügy kommunikációja?

Mert az rettentő szomorú lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr8611747443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lanchaster2 2016.09.27. 20:03:46

"Azért nem volt semmi hivatalos infó ebben az egyszemélyileg kézivezérelt országban majd egy napig a robbantásról, mert a főnök nem volt elérhető, és így nem tudott eligazítást tartani arról, hogy migráncsozós vagy ne migráncsozós legyen az ügy kommunikációja?"
Nem. Azért nem volt hivatalos infó, mert Orbán Viktor sem nem nyom-, sem nem bombaszakértő. Egy főváros közepén történt bombarobbanás után viszont leginkább az ő munkájukra van szükség, és nem a miniszterelnök véleményére.
Ők viszont a helyszínen dolgoztak. Amikor összejött annyi érdemi, és a nyilvánossággal megosztható információ, ami nem kockáztatja a további nyomozást, a szakmailag, és beosztás szempontjából is legautentikusabb személyek tartottak sajtótájékoztatót az egész országnak a kamerák előtt.
A többi politikus megnyilvánulását borítsa a jótékony feledés...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.09.27. 21:15:49

@Lanchaster2: Persze, hogy nem az ő dolga, nem ezt írtam. Az viszont tény, hogy sehol a világon nincs olyan, hogy egy ilyen robbantás után 1-2 órán belül ne legyen hivatalos kommunikáció, nem hogy 20 órán át...

stoppos76 2016.09.27. 22:12:54

@Fedor: Üljön át egy másik autóba.

s.g.l. 2016.09.28. 07:48:13

El volt foglalva, éppen megint lopott és legújabb hazugságaim című gyűjteményes beszédeit írta és rendezte.

István Tamasi 2016.09.28. 12:16:10

@Lanchaster2:
Igen, tudjuk, hogy a csúti g..i leginkább a közpénz fosztogatásában szakértő.

morph on deer 2016.09.28. 21:49:26

Nyilván már megint nem találta az igazit a sok közül...
Méér, van ilyen, mééér??

m.cdn.blog.hu/do/dotoho/image/2013/05_2013/arviz4.jpg

ogli dzsí 2016.09.28. 21:51:17

ooobáán!

ha kiderül hogy mégis migráncs robbantott? ooooobááán! hüleoooobááán.

Larry Silverstein 2016.09.28. 21:59:18

@Fedor: Igy igaz!

Amerikában már 1 órával a repülő után mindenki tudta a TVből, hogy America Under Attack! Akkor még Bush se tudta!

De: azt meg 15 év után se tudja senki, mitől omlott össze a WTC7 47 emeletes épülete, de ez apróság, mert legalább a média lekommunikálta a dolgot szinte élőben.

DeMarco 2016.09.28. 23:56:08

Jee-jeee... A legtipikusabb ha van sapka, ha nincs effektus, echte ballib tálalásban.

Tiszta szívás, hogy hiába kezdett gyors (kicsit túl gyors is) ajvékolásba a ballib tábor a kormányra fogva a robbantást, a kormány nem harapott rá a gyenge kommunikációs próbálkozásra, türelmesen kivárták a rendőrségi nyomszakértők jelentését és a megfelelő emberek nyilatkozatát. Az már messziről látszik, hogy nem migráns robbantott, nyilván hülyeség lenne ezzel előjönni, hiába is várja a magas labdát a ballib oldal.

Telnek a napok, a lufi kipukkadt, eredmény ballib szemmel megint nulla. Sajnos a nyomozás eredménye is eddig. Csak nehogy a végén kiderüljön, hogy valamelyik ballib párthoz kötődő szerencsétlenség csinálta, mert akkor a maradék 5% is lelép tőletek. A másik 95 pedig igen zabos lesz...

igazi hős 2016.09.29. 00:18:51

@DeMarco: "eredmény ballib szemmel megint nulla" A kormányoldal viszont mindenképpen profitál belőle, nem is kell hozzá hivatalosan kommunikálni, elég ha a hivatalos csatornák némák, miközben a háttérpropaganda rárepül a témára. Teljesen mindegy, mi derül ki 2-a után, ha sikerül még pár %-ot mozgósítani. Meglátjuk, ha nem titkosítják 30 évre, ahogy szokták, ha kínos az információ.

SeagalSteven (törölt) 2016.09.29. 00:33:42

"ballib szemmel" -ez meg mi a fasz?

SeagalSteven (törölt) 2016.09.29. 00:34:28

@DeMarco: "ballib oldal" -és ez meg mi a fasz?

colonel Tigh 2016.09.29. 02:34:01

@SeagalSteven: ha nem értesz egyet orbán elvtárs kedves vezetővel, netalán nem tetszenek milliárdos gázszerelők, a korrupció, a lopás, a mutyizás, akkor ballib vagy. Undorodsz a gusztustalan, uszító, csilliárd forintos kampánytól? Ballib vagy. Ami még kétszínű is, mert 1800 migráns befogadását világvégeként adnak el, de rogán már tizenezer afrikai, arab, kínai, ukrán és orosz kétes figurának adott magyar útlevelet (a kötvényvásárló összes családtagja is megkapja) - nem tetszik? Ballib vagy. Nem tetszik, hogy matolcsy tudata nem fogja át az összeget, amit ellop? Ballib vagy. Hát mi más lehetnél? Klasszikus egybites művelet.

DFK 2016.09.29. 07:27:49

Ha meg rögtön, kevéssé megalapozva nyilatkozik, akkor azon siránkoznál. Akkor rögtön politikai haszonszerzésről kiabálnál. Szerintem meg pont minden jel arra mutat, hogy egy egykoron a titkosszolgálatokkal családi alapon jó kapcsolatokat ápoló politikus vagy annak csapata állhat a robbantás mögött. Ki az aki előre azt mondta, lesz robbantás? Ki az, aki ultimátumot adott a kormánynak, hogy meddig mondja meg mi történt? Vagyis kinek volt előre felépített kommunikációs terve? Amire pechére nem ült fel a kormány?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.29. 08:16:34

Nem hiszem hogy Orbánnak rögtön meg kellett volna szólalnia. Egy felelős politikus akkor szólaljon meg, amikor már vannak az erre illetékesektől szerzett tények.
Állt volna a kamerák elé, hogy "bazmeg valaki robbantott!" ? Akkor azért röhögnének rajta.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.29. 08:18:36

@DeMarco: Látom elővetted kedvenc rágógumidat és ballibezel, ennyi. Ja! Szóval akkor én nem vagyok ballib, ugye?

czjanos 2016.09.29. 08:33:23

A miniszterelnöknek (de legalább a belügyminiszternek) akkor is meg kellett volna szólalnia, hogy megnyugtassa a közvéleményt (megelőzze a találgatásokat). Persze, ha nem a nyugalom a cél, akkor érthető a hosszú hallgatás.

DeMarco 2016.09.29. 10:10:43

@czjanos: Az lenne megnyugtató, ha elkapnák a tettest és sok évre lecsuknák. Az megnyugtatná a közvéleményt. Minden más, csak felesleges szócséplés. Lényegtelen melyik politikus mikor, mit nyilatkozik. A tanulság inkább az, hogy végre le kellene cserélni a gagyi felbontású ipari kamerákat, valami sokkal élesebb képet adó másikakra.

czjanos 2016.09.29. 15:25:34

@DeMarco: A kamera ügyben teljesen igazad van. A megnyugtatás kérdésben vitatkozom. A hosszú hallgatás bizonytalanság látszatát kelti, főleg ilyen "terror-veszély helyzetes" időben. Elejét lehet venni a találgatásoknak, amik csak fokozzák a bizonytalanságot.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.09.29. 17:00:21

@DeMarco: @DFK: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A 10 perc és 65 óra között azért vannak ésszerű átmenetek.

DeMarco 2016.09.30. 08:17:22

@Fedor: Vannak. Más is elgondolkodott azon, hogy miért nem kommunikáltak azonnal. És mivel nem tették, az három dolgot jelenthetett. Nyugodtságot, mert nem klasszikus terrortámadással álltunk szembe, ez azért világos volt rögtön, még akkor is, ha lehetett volna sokkal rosszabb vége is a dolognak, végül is a rohadék szögekkel pakolta meg a bombát. Másrészt ilyenkor sokkal fontosabb a nyomozóhatóságokat hagyni dolgozni és akkor beszélni, ha lesznek konkrétumok, vagy legalább olyan részletek, amiket nyilvánosságra lehet hozni. Az a felvételeken is látszik, hogy nem a lakosság volt a célpont, inkább a rendőröket akarták megölni, hogy direkt ezt a kettőt, vagy csak véletlenül voltak rossz helyen, talán megtudjuk valamikor. Vagy nem.

Mindenesetre ha előbb beszéltek volna, mondjuk arról, hogy migráns által elkövetett terrortámadás volt a fővárosban, aztán kiderült volna, hogy szó sincs ilyesmiről, akkor most meg azon lovagolnátok ezerrel. Ha van sapka, ha nincs ugye...

Igazából én egyáltalán nem vagyok kíváncsi, hogy milyen gyorsan reagálnának éles helyzetben olyan tragédiáknál, mint amik Párizsban történtek. Az már régen rossz, ha tényleg reagálni kell. Óriási szerencse, hogy nem ti vagytok kormányon és van aki gátat szab a teljes mértékű áradatnak. Minden ballib migránssimogatót kizavarnék legszívesebben Rómába egy hétre, de nem a Hiltonba, hanem a közterekre, közparkokba kicsit nézelődni... Ott nem unatkoznak a rohamrendőrök...

DeMarco 2016.10.02. 20:58:46

Ahogy várható volt, ezt megint csúful be buktátok...
98%-os a nemek aránya. Ez gyakorlatilag mindent elmond. Nullák vagytok, egyszerűen marginális 2%-os reális szavazóbázissal rendelkeztek, nem meglepően leginkább Pesten.
Persze próbálkoztok a szokásos idióta dumával, hogy aki nem ment el, az biztos veletek szavazott volna, de én számtalan embert ismerek, aki lusta volt elmenni, de egyébként nemmel szavazott volna, sőt olyat is, aki azt hitte, hogy ha nem megy el, akkor az automatikusan nemet jelent részéről. Amikor fletót láttam (hangot azért nem adtam rá, nem vok bolond) Viktort lemondásra biztatni, már harsányan röhögtem...
Ez az időközi választás pont akkorra részvételt hozott, mint bármelyik korábbi köztes szavazás és ahogy például a kettős állampolgársági szavazásnál is, a baloldal ismét bekormányozta magát a védhetetlen pozícióba a népakarattal totálisan szembemenve...
2 %-os bődületes leégéssel szerepeltetek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.07. 18:13:46

@DeMarco: Most látom, hogy már megint küldtél üzenetet abból az alternatív világból, ahol az M1 az egyetlen hírforrás és viktor szava a szentírás.

Ezzel szemben a valóságban

1. Az igen mellett egyedül egy mérhetetlen párt kampányolt, A Fodor Gáboré. Tőlük még a 2% is szép eredmény, kár hogy még ezzel is Orbán érdekeit szolgálták :-) Azt meg már megtanulhattad volna ennyi idő alatt, hogy nekem ahhoz a párthoz semmi közöm.
2. Rajtuk kívül a demokratikus ellenzéki pártok mindegyike + a civil szervezetek a népszavazás érvénytelenségéért kampányoltak, ki így, ki úgy (bojkottal vagy érvénytelen szavazattal). A magam szerény eszközeivel még én is.
3. A népszavazás érvénytelen lett, nem is kicsit. Gyakorlatilag a nemeket csak a fideszes és a jobbikos szavazótábor hozta össze (tőlük nem is várt mást senki), az ellenzéki tábor otthon maradt, vagy direkt érvénytelenül szavazott. Tehát fölöslegesen lett kidobva majdnem húszmilliárd Ft az uszításra, Orbán nem érte el a maga elé állított célt, és ez még akkor is így van, hogy jó illiberális módjára ezt a tényt Orbán, és parancsára a lakájmédia elhallgatja, és úgy tesznek, mintha nyertek volna, pedig nem, az ez egyetlen nyereségük a mozgósítás letesztelése volt a választás előtt, de ezt viszont meg a többi, a kampányban részt vevő párt is megcsinálta, ha már rákényszerült, és a jelek szerint sikeresen.

Szóval akkor ki is bukta el a népszavazást, apafej?

DeMarco 2016.10.09. 00:07:57

@Fedor: Ez már kórtani eset... annyira siralmas, hogy nem is válaszolok rá érdemben...

DeMarco 2016.10.10. 11:25:50

@Fedor: 89' helyett 16'-ban érdeklődés hiányában megszűnik a "nép" izé, fletó meg önként kisétál a parlamentből?! wtf, alszik maga ilyenkor?? Szép ez a hét... :D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.12. 17:49:56

Fletót ne rajtam kérd számon. De hogy a Népszabi érdeklődés hiányában szűnt volna meg? LOL Véletlenül se azért, mert kényelmetlen volt a FIDESZ-nek, hogy sorra borítgatta ki a biliket Rogán és Matolcsy körül, és ezért kényelmetlenné vált Orbánnak... Na akkor holmályosodj föl:

magyarnarancs.hu/narancsblog/5-egyszeru-teny-hogy-politikai-okbol-gyilkoltak-le-a-nepszabadsagot-101153

Ja, és vedd mellé ezt, ellenpontozásul:

adatujsagiras.atlatszo.hu/2016/10/11/nehany-adat-arrol-hogy-a-kormanykozeli-mediat-hogyan-tartja-el-a-piac/

További jó szórakozást a diktatúra kiépüléséhez.

DeMarco 2016.10.13. 09:08:05

@Fedor: Ha-ha-ha... :DDD Látom most is vicces kedvedben voltál...

Valahogy egyáltalán nem emlékszem, hogy megyó-fletó alatt bármikor is diktatúrát kiabáltál volna, vagy akár csak szóvá tetted volna, hogy mennyire támogatják államilag a baloldali médiát, köztük a legjobban épp a "nép"izét... Jah, kérem, kormányváltás történt hello, most a jobboldali médiát tolják (érthetően nem a baloldalit), elfogytak az ingyen adóforintok, az adóból reklámbevételek forrás és ami még fontosabb, ahogy fletó sem engedte megrendelni vmelyik jobboldali lapot, úgy most a baloldali lapokat nem kell kötelezően megrendelni a minisztériumoknak, állami intézményeknek. Most nem maradt más csak a valós piac, torzításmentesen. És jééé.... rögtön kiderült, hogy egy médiához médiafogyasztók is kellenének... tudom, hogy ez újdonságként hat egyeseknek, nem ehhez voltak szokva a kommunizmus, szocializmus, baráti baloldali kormányok alatt, de ideje lenne felébredni... Ahogy az sem véletlen, hogy nem merik a kábeltévék meglépni a választható csatornákat, mert rögtön a fele bezuhanna, nézettség hiányában. (Mondjuk nem lenne kár a zöméért.)

Utópiában persze az a véleményem, hogy soha, semmilyen kormány ne támogasson az adóforintokból semmilyen médiát, évtizedek óta várom, hogy jön valaki, bezárja, felszántja és sóval felhinti a "közmédiát, párttévét (színtől függetlenül)", de ez teljesen irreális remény.

A valóságnál maradva:
1. Már 89'-ben meg kellett volna szüntetni.
2. Eleve lassú agóniára volt ítélve, ahogy sorban meghal(t) a törzsközönsége.
3. Eleve koncepciótlan volt, hogy nem számítottak arra, hogy egyszer a valós piacból kell megélni.
4. Legalább a baloldali pártok helyzetéből tanulhattak volna, ha nincs szavazó, nincs eredmény...ha nincs olvasó, nincs bevétel...vagy legalábbis sokkal szerényebb.

Talán kicsit a többi média forgalmazó elgondolkodik azon, hogy előbb olvasókat kell szerezni, olyan tartalommal megtölteni ami miatt többen megveszik a lapot, vagy az adott megrendelőkkel kalkulálni és nem azt nézni, hogy hátha jönnek a haverok kormányra és úgy is majd jól megtámogatnak a sok-sok adóforintból... Persze tudjuk, hogy sehol sincs teljesen független média, még az usában és angliában sem, legfeljebb papíron, ettől függetlenül törekedni lehet rá.

Mellékesen hozzáteszem, szerintem soha nem olvastál egy büdös sort sem a "nép"izéből, legfeljebb néha odatévedtél a weblapjukra... csak elvi kifogásaid vannak, meg hát végre megint megpróbálod a kormányra kenni a sz..t.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.14. 08:43:00

@DeMarco: Elég nevetséges próbálkozás, hogy amikor a legnagyobb példányszámú, és amúgy a legutóbbi évben nyereséges politikai napilapot beszántják egyik percről a másikra, de úgy, hogy még az online archívumot is, miközben alig olvasott, hazug kormányszórólapokhoz ömlenek a milliárdok, akkor piacról kezdesz el papolni.

Amúgy meg miközben a korábbi kormányok alatt a kormánypárti lapok sose kaptak ilyen arányú támogatást, mint a mostaniak, az ellenzéki lapok is kaptak állami megrendeléseket, sőt, speciel a Magyar Nemzetet anno pont Horn Gyula mentette meg a megszűnéstől azzal, hogy ellenzéki hangra is szükség van. Gondolkodj el esetleg ezen, hogy egy expufajkás demokratábban gondolkodik, és nagyvonalúbb tud lenni, mint a "nagy szabadsághős" Viktor.

DeMarco 2016.10.14. 23:33:18

@Fedor: Amikor pufajkást írsz, nekem speciel 56', a balatonkenesei Honvéd üdülő, meg egy oltott meszes gödör ugrik be többek között, de felőlem nyugodtan hagyhatta volna bedőlni.

"Amúgy meg miközben a korábbi kormányok alatt a kormánypárti lapok sose kaptak ilyen arányú támogatást, mint a mostaniak" Pfff....szánalom... 1 ft is sok volt, hát még a feneketlen zsákba milliárdok...

Egyetlen büdös fillért sem kell semmiféle "megmentésre" költeni közpénzből. Se erre a 30 évvel ezelőttről itt ragadt maradványnak, se egyik másikra sem. Ha kell ellenzéki propaganda, akkor vegyétek a lapot.

Vicces, hogy bár elvi szinten te vagy a liberális, mégis te nyávogsz állandóan állami pénzekért, vagyis azok hiányáért piacgazdaság helyett...

Egy szó mint száz, nemhogy nem ejtek könnycseppet érte, elégtételt jelent, hogy bár 30 évet kellett rá várni, de az idő végül rendet rakott. Bár láthatóan nem mindenki fejében...

Az meg külön pikáns, hogy a kommunisták, szocialisták, rajtuk keresztül az orosz érdekek volt szószólóját, a baloldal eminens szócsövét, pont az amerikaiak siratják... Trumpot nekik...

DeMarco 2016.10.15. 20:00:34

@Fedor: „A Népszabadság az elmúlt tíz évben csak veszteséget termelt, a példányszám drasztikusan csökkent, mivel az emberek már nem érdeklődtek az újság iránt" − mondta Heinrich Pecina osztrák üzletember, a lapot is kiadó Mediworks tulajdonosának, a Vienna Capital Partnersnek (VCP) a vezetője".

"Heinrich Pecina az osztrák gazdasági lapnak most úgy nyilatkozott a történteknek csak gazdasági okai vannak. Tájékoztatása szerint a közelmúltban a lap működési vesztesége nagyságrendileg egymillió euró volt évente. A lapot kiadó Mediaworks összforgalmának tíz százaléka a Népszabadságból származik, azonban a laphoz köthető kiadások a cég teljes nyereségét negyven százalékkal csökkentik - áll az interjúban."

És a csúcspont:

"Pecina 2015-ben a lapot a szocialista pártnak akarta eladni. Mint fogalmazott, mindent elmond, hogy a Magyar Szocialista Pártnak nem volt "bátorsága", hogy átvegye az újságot. "A most hangoskodók közül senki sem akarja a lapot" - mondta."

Asszem ezzel le is zárult a baloldal újabb tökön rúgása, újabb öngólt láttunk, kérem tessék továbbmenni, nincs itt semmi látnivaló...

Te meg továbbra is hagyd a fejed a homokban, Isten ments, hogy egyszer is kihúzd onnan...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.20. 18:48:29

@DeMarco: Te még mindig itt rugózol, és szórod a hülyeségeket? Úgy kell neked, ha beveszel minden hazugságot, amit a Népszabadság újságírói pontról pontra megcáfoltak:

www.facebook.com/nepszabadsagszerkesztoseg/posts/223443054738341:0
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0