B1 blogcsalád



Gyurcsány ismét kisegítette a Fideszt

2018. szeptember 20. - nickgrabowszki

Elbukott a forradalom, vége az ellenállásnak. gyf_9.jpg

Amikor legjobban kellett, Ferenc előlépett, és kisegítette a kollégát.

Orbánnak nemcsak külföldön, de Magyarországon is súlyos problémákat okozott a szánalmas strasbourgi beszéd, meg az azt követő kétharmados szavazás, amelyben saját pártcsaládja túlnyomó többsége is beleverte az orrát a falba. A kínos kudarc magyarázatára egy csomó magyarázatot ömlesztettek a magyar választókra, hogy csaltak a szavazásánál, hogy nem is őket szavazták le, sőt, voltaképpen nem súlyos bukás volt ez, hanem elsöprő siker.

De egyik se volt telitalálat, ezért elő kellett állni valami jobbal. Például azzal, hogy ha már ők (ti. a Fidesz) nem is olyan kiváló, a potenciális ellenfelei, az ún. magyar ellenzék még annál is alkalmatlanabb. Egy ilyen összehasonlításból nem jöhet ki rosszul a Fidesz.

  • Már az is kudarc volt, hogy nem tudtak összetrombitálni egy demonstrációt a strasbourgi szavazás napjára.
  • Aztán az, hogy az LMP és a Jobbik demonstratívan távol maradt.
  • Továbbá, hogy a vasárnapi tüntetésre nagyon kevesen mentek el.
  • De ezt még mindig lehetett fokozni:

Gyurcsány Ferenc meghirdette az Ellenállást!,

ti. hogy addig az utcán maradnak, amíg le nem mond Orbán és a kormánya.

Úgy kellett ez a Fidesznek, mint egy falat kenyér. Ennél szánalmasabb forradalom még nem nem volt a magyar politikatörténetben. Egy hordóra tett Orbán-képet ütöttek bottal, hátha attól lemond a kép eredetije. Néhány tucat fanatikus ment el a kormánybuktató eseményre, ami még magyar ellenzéki viszonylatban is kínosan kevés.

A DK ezután azt közölte, a következő napra már el is marad az esemény. Eddig tartott a lelkesedés, meg a kitartás. Pont úgy, mint amikor még Gyurcsány aktív politikus volt, és hetente adott ki egy hangzatos új programot és egy politikai irányváltást. dktunt.jpeg

Olyan lett ő már az ellenzék számára, mint Thürmer Gyula vagy Schmuck Andor. Az az egyik dolog, amit mond, és a másik, amit tesz. 

Most két lehetőség van. Az egyik az, hogy 

  • Gyurcsány nem tudja, hogy az elkötelezett ellenzéki szavazók önmagukban nem tudják megbuktatni a kormányt.
  • De a bizonytalanokat, az el nem kötelezetteket konjunktúra idején nem lehet utcára vonni.
  • Csak ha létérdekeiket érzik veszélyeztetve (mint pl. netadó), de a Sargentini-jelentés, a kormány súlyos kudarca nem ilyen.
  • Hogy az ő személye eleve hiteltelenít minden ellenzéki kezdeményezést.
  • Hogy a vele (az 5 százalékos DK elnökével) való összehasonlításból Orbán (a 47 százalékot szerzett Fidesz elnöke) csak jól jöhet ki.
  • Hogy mint az ország legnépszerűtlenebb, a hitelességét 12 éve elveszítő, a megszorításokkal és a hazugságokkal összeforrt nevű politikusa eleve taszítja nemcsak a kormánypárti, de a bizonytalan szavazókat, sőt, még az ellenzéki szimpatizánsok jó részét is.

A másik lehetőség, hogy pontosan tudja.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7314251151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.09.21. 15:06:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: na akkor nem gondolod, hogy ez elég nagy különbség? Szóval kicsit demagóg összehasonlítani a két oktatási rendszer eredményeit? Eleve jobb a finn, a világ egyik legjobbja! Ez rendben van..nálunk meg még ott van a parszazezres cigányság problémája is...lehet a finn se ott tartana ahol, ha lenne fel milla 1-3-3 generáció óta gettosodó, ciganysaga, akiknek nagyon kis százaléka akar felemelkedni. A világ legjobb oktatási rendszere se tud mit kezdeni ha az egyén nem akar élni vele...

morpho 2018.09.21. 15:10:36

@Szilágyi Imre: "No de a szocik? Miért emeltek 2006-ban, 4 év szoci kormányzás után áfát, Bélám?"
Az a baj Bélám, hogy nem tudsz olvasni, csak bélázni! A szocik nem emeltek áfát 2006-ban Bélám. Három évvel később 2009-ben emeltek Bélám! Most légyszi írd le még százszor, hogy a geci szocik 2006-ban a választások után rögtön áfát emeltek! Legyen meg a száz, utánaszámolok! Édes Bélám, hogy egyem a zúzádat!

@konrada: Én nem adtam össze semmit. Csak érzékeltetni akartam, hogy a felső áfa kulcs most 27%, akkor meg 25 volt, a másik kettő meg korábban is létezett. Csak ez a fasz ezt "elfelejtette". Na jó, hazudott!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.21. 15:17:36

@6.Lenin: "Amit az elmúlt 10 valahány évben írtam a különböző blogokra"

Húúúú, mennyit trollkodhattál és hazudozhattál még máshol is!

csobi2011 2018.09.21. 15:19:21

@morpho: nem kell rávilágítani semmire, az értelmes ember érti anélkül is. A fidesz az alapvető élelmiszerek áfá-ját (sertés hús, baromfi hús, tojás, bizonyos tej termékek) csökkentette jelentősen, ami nagy hangsúllyal szerepel a szegény emberek havi kiadásában. Így hiába 27 % az áfa, az átlag ember kevesebb áfát fizet mint mikor a szocik idején 25 % volt. Aki ezt nem érti annak fölösleges ezt fejtegetni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.21. 15:20:35

@dorian gray: "jobb a finn, a világ egyik legjobbja"

Ezt magyarázom. Csak át kéne venni, nem pedig az ellenkező irányban visszafejleszteni a magyar oktatást.

Nincs még egy befektetés, ami olyan búsásan megtérülne, mint az oktatásra fordított pénz.

nemecsekerno_007 2018.09.21. 15:24:07

@MACISAJT1: Ilyen kérdésekkel nem terhelik magukat :)

Egyébként tök mindegy, hogy nemzet v. nem nemzet az a közösség amelyik Magyarországon él miért tolerálná az ilyen viselkedést? Már ha úgymond a baloldal "felülemelkedett" a nemzeten mint olyanon. Akkor nevezzük közösségnek....

Szerintem más európai közösségek se tolerálják az ilyet by the way....

nemecsekerno_007 2018.09.21. 15:32:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ezek az emberek morálisan alapon fordultak szembe a magyar választókkal és úgy egészében a magyar néppel mint közösséggel. Mégis mit várhatnak?

A jelentés kb. úgy készült mint Schmitt Pál doktorija, plussz az a kutyakomédia ami a szavzáskor volt... és van pofája néhányaknak erre azt mondani, hogy nem Magyarország ellen szólt.

Azt már nem is mondom, hogy milyen geopolitikai játszmák vannak a háttérben. :)

Mert, hogy nem a jogállam az kurv@élet.... Csak Schiffer említ valami ilyesmit a cikkében.

"Nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy a 7. cikkely Magyarországgal szembeni, tavaly májusi élesítése egybeesik a V4 együttműködés erősödésével, Trump lengyelországi beszédével, a magyar és lengyel különutas energiapolitika felvázolásával, s egyáltalán: a V4-régió önálló európai szereplőként történő színre lépésével."

szóval ilyenek mozgatják a világot, sajnos sokan csak a demokratikus mázat látják....

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.09.21. 15:34:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: elbeszélő költemény egymás mellett. A most is rendesen tanuló kolykoknek nyilván előrelépés lenne. Ezt én sem vitattam soha. Én másról beszélek. Arról a mondjuk ki, ciganysagrol, akinek a vidéki részének nagyja a falu vegi ciganysoron el, elképesztő körülmények kozott, szerintem az ottani 20 évesnél fiatalabbak a szüleiket dolgozni meg nem látták, ebben èlnek, hogy olyan amilyen szintén eleldegelunk a 4-5-6 gyerek miatt kapott alanyi jogon járó segélyeken, fel nem merül bennük valós igenykent a kitörés lehetősége, majd ő is összehoz 3-4-5 gyereket, ugyanabba a nyomorba, és ez megy a végtelenségig, csak egyre többen lesznek. Volt már kormánytól függetlenül ezer program, sok sok milliárddal, sokkal többel, mint a stadionok..és eredmény van? Marginalis. A belső, felemelkedési igény hiánya miatt. Ezzel a helyzettel a legjobb oktatási rendszer sem tud mit kezdeni. Gondolom a finneknel a nagy többség úgy el, ahogy egy normális társadalomban kellene. A szülő mondja a gyerekének, hogy tanulj és vidd többre mint én vittem, függetlenül attol, hogy kétkezi munkás, vagy ügyvéd akármi....

Szilágyi Imre 2018.09.21. 15:40:33

@morpho: Bélám!
Segítek.
"A 2006 őszi áfaemelés ellenére a költségvetés hiánya az áfa fel-le rángatásából így is több mint 110 milliárd forint lett és ebben az évben a GDP 9 százalékára rúgó deficittel Magyarország a uniós rangsor élére került."
A cikk utolsó bekezdése.
m.magyarnarancs.hu/egotripp/laszlo-geza-visszajatszas-afacsokkentes-2006-86126

2018.09.21. 15:51:17

@morpho: "n nem adtam össze semmit. Csak érzékeltetni akartam, hogy a felső áfa kulcs most 27%, akkor meg 25 volt, a másik kettő meg korábban is létezett. Csak ez a fasz ezt "elfelejtette". Na jó, hazudott!"

4 kulcs lesz az a 3 ..0-5-18-27. Messze érdekesebb az, hogy mely kulcs alá mennyi és milyen termék/szolgáltatás van besorolva és ezek egy átlagos családnál mennyi szumma forgalmi adóbefizetést eredményeznek..illetve azt, hogy 'akkor' és 'most' miként is alakul mindez.
Aztán még lehet nézgelődni az adóék és a családi adókedvezmények táján.
:)

Libsik visítanak de az ország a miénk ! 2018.09.21. 16:07:18

Kimondhatjuk a végeredményt: A SZARgentini jelentésbe, az ellenzék bukott bele.
AZ EMBEREK NEM VEVÖK A HAZAÁRULÁSRA !!!!!!!!

Libsik visítanak de az ország a miénk ! 2018.09.21. 16:10:34

Kimondhatjuk a végeredményt: A SZARgentini jelentésbe, az ellenzék bukott bele.
AZ EMBEREK NEM VEVÖK A HAZAÁRULÁSRA !!!!!!!!

Jakab.gipsz 2018.09.21. 16:22:26

@GIeccsertetű:

Nektek libbsi kreténeknek, a "demokratikus értékrend" ami üres sztereotípia és Jolly Joker is egyben, mindenre ráhúzható, gumi paragrafus.

Nektek csak az a demokrata, aki úgy él és viselkedik, hogy ti mind jól érezzétek magatokat, ez az ami nem megy.

Fülig José 2018.09.21. 16:51:46

@Jakab.gipsz: nektek meg az a “hazafi”, aki ugyamúgy benyalja a vajda hazugságait, mint ti... közös tudat, 40 IQ. Akkor már inkább emez.

morpho 2018.09.21. 17:02:10

@csobi2011: "az átlag ember kevesebb áfát fizet mint mikor a szocik idején 25 % volt"
A húsfélék áfája talán egy éve csökkent. Előtte 7 évig 27%-volt. Az átlag ember tranzakciós díjat is fizet, amit a szocik alatt nem. Az átlagemberre áthárítják az ágazati különadókat, amit a szocik alatt nem, az átlagember jelentősen több jövedéki adót fizet most, és az átlagember biztos, hogy összességében most több áfát fizet. Ha ezt cáfolod, akkor tolj ide egy fogyasztói kosár statisztikát 2010-ből és 2017-ből. Te állítottad, bizonyítsd be!

@Szilágyi Imre: Utánanéztem. Voolt 2006-ban egy 15%-os kulcs néhány termékre, amit 20%-ra emeltek. Valóban. Te viszont ezt írtad: "Aztán 2006-ban megalakult a második Gyurcsány kormány. Jött a bejelentés a drasztikus áfaemelésről."
Ez lenne a drasztikus emelés? Ez összességében még mindig sokkal kedvezőbb volt mint most. Ez van Bélám! Az más kérdés, hogy hülyeség volt visszaemelni. Én hagytam volna 20%-on. Te viszont hazudozol!

@Womb Raider: A családi adókedvezményeket nem keverném ide, az áfát mindenki fizeti, az adókedvezményt meg az kap, akinek gyereke van. A fidesz a fogyasztást adóztatja a munkabér helyett, ami csak annak jó, akinek magas a fizetése és sok gyereke van. Viszont sokkal több ember van az országban, akiről ez nem mondható el.
Egyébként hogy munkabért vagy fogyasztást adóztatunk, az lehet egy vitaalap, csak én a sávos adóztatás híve vagyok. Aki sokat keres, az adózzon többet.

@Libsik visítanak de az ország a miénk !: "A SZARgentini jelentésbe, az ellenzék bukott bele"
Milyen ellenzék? Hol látsz te ellenzéket, melyik országban?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.21. 17:04:36

@nemecsekerno_007: "Ezek az emberek morálisan alapon fordultak szembe a magyar választókkal és úgy egészében a magyar néppel mint közösséggel."

Nem. Csak a hazaáruló gecivel. Azzal én is.

"A jelentés kb. úgy készült mint Schmitt Pál doktorija"

Van benne pár tévedés és elévült megállapítás. Bármelyik magyar sorosbérenc egy hét alatt megírta volna hiba és tévedés nélkül. Kár, hogy szarhentini nem kért meg rá valakit.

"egybeesik"

Valami valamivel mindig egybeesik. Ha a választások előtt csinálják, akkor a geci ajvékol, hogy befolyásolni akarják a választást, ha utána, akkor szerinte ez bosszú. Nincs jó időpont. Egyébként meg hat évet késett a dokumentum, már be van fejezve az orbáni diktatúra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.21. 17:06:45

@dorian gray: "ugyanabba a nyomorba, és ez megy a végtelenségig, csak egyre többen lesznek. "

Ezt magyarázom. Ezért kéne szegregáció nélküli, minőségi oktatás MINDEN magyar gyereknek, hogy a szegénységet ne termeljük újra. Az mindenkinek rossz.

nemecsekerno_007 2018.09.21. 17:28:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Hagyjuk, hívő vagy.

"Valami valamivel mindig egybeesik..." Ez tetszik a legjobban :)

taga20 2018.09.21. 17:44:46

@nemecsekerno_007: "Hagyjuk, hívő vagy."

Hagyjuk! hívő vagy.

2018.09.21. 17:47:49

@morpho: Az adókedveznény mindig az adott politikai párt távlati céljaihoz, népesedéspolitikához, hasonlókhoz társul.
Nem az ingyenélést támogatja, nem az alanyi jogon osztódást..hanem aktivitásra ösztönöz.
A dicső elődök adóztatták a fogyasztást, nyesték a béreket és közben az ingyenélére buzdítottak egy meglehetősen széles réteget.

"Egyébként hogy munkabért vagy fogyasztást adóztatunk, az lehet egy vitaalap, csak én a sávos adóztatás híve vagyok. Aki sokat keres, az adózzon többet.
"
Megnyugtatlak... aki többet keres, az jelenleg is többet adózik. Hajmeresztő, hogy ezt 30 év után is magyarázni kell. Írd le, egymás alá: ennyit adózik, aki 1200 000Ft bruttót keres és azt, hogy mennyit adózik, aki 180 000 bruttót.. aztán végezz el egy kivonást.
Láss csodát.. százalékosan ugyanannyit..de nominálisan kissé többet tesz a kasszába a magasabb jövedelmű..plusz..játszd el ezt a teljes bérköltséget nézve..

Helga Beauty Salon. 2018.09.21. 17:59:32

@taga20: Mi van idióta, te nem vagy hívő? Az hiba, mert adna célt a szar életednek!

nemecsekerno_007 2018.09.21. 18:00:14

@Womb Raider: "Hajmeresztő, hogy ezt 30 év után is magyarázni kell..."

Kádár népe...

Kánikula 2018.09.21. 18:20:33

@Ramil Safarov: haha milyen igaz.. biztosan van egy beépített fideszes biztató embere aki mondogatja "ez az feri csináljuk meg, veled megcsináljuk" ő meg elhiszi.

Ménár Atya 2018.09.21. 18:33:06

Ferire szükség van a politikában, így legalább mindig tudja az ember, miért nem szabad erre a hibbant pojácára és tettestársaira szavazni :)

bekerült 2018.09.21. 18:52:26

Hülye nickgrabowszki !

A tüntetés nem maradt el és tovább folytatódik, csak vidéken !
Ott is van utca és tér ugyanis !

Vidéken se joob a helyzet és oda is vinni kell az információt !
A lakájmédia ugyanis a parlamenti ellenzéki munát nem kellően mutatja be.
Talán a személyes találkozás ettől jobb lesz !

Az LMP meg a JOBBIK azt csinál amit akar, ők úgyis a FIDESZEL vannak !
Nekik köszönhető az orbáni 2/3 !

Jól teszi a DK , hogy akciózik, ideje már tenni is valamit és most jött el az alkalom !

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.09.21. 19:04:19

Gyurcsány - > Pirospipacs Gyulus a szálentolodzyi egyház szemefénye :-)

morpho 2018.09.21. 19:41:16

@Womb Raider: Te most mi a faszt fölényeskedsz? Nem tudsz olvasni faszfej?

"Egyébként hogy munkabért vagy fogyasztást adóztatunk, az lehet egy vitaalap, csak én a sávos adóztatás híve vagyok. Aki sokat keres, az adózzon többet." Ott van, hogy sávos!!! Hajmeresztő, hogy ezt 30 év után is magyarázni kell...
Egyébként ez egy száz éves közgazdasági vita, hogy melyik ország esetében melyik a jobb. Kár, hogy te nem érted, de valakinek hülyének is kell lennie!

Arra meg ne legyél büszke, hogy a fidesz kikapcsolta a társadalmi szolidaritást és még a csíráját is igyekszik elfojtani. Az ország szégyene, hogy ezen nem háborodik fel.

Fidesz bérszámfejtés 2018.09.21. 19:52:58

@Ménár Atya: Rajta is van Feri a fizetési listán.

taga20 2018.09.21. 19:54:05

@nemecsekerno_007: mondja ezt egy kibaszott papagáj.

pityuka ill. ernőke, mond szépen a bácsinak, hogy STOPSOROS meg, hogy MEGÁLLÍTJUK BRÜSSZELT!

6.Lenin 2018.09.21. 19:58:43

@Fidesz bérszámfejtés:

Ez tuti, hogy kamu. Ez a pacák nagy ripacs az igaz, de , hogy tudatosan képes lenne tolni a Fidesz szekerét, az egy ordas nagy hazugság. Ennyi esze nekije sose volt, és sose lesz.
Ő egy evolúciós tévedés.

2018.09.21. 20:02:41

@morpho: " Aki sokat keres, az adózzon többet."

Újra leírom.. aki sokat keres, az sokat adózik..és mivel sokat fogyaszt, sok fogyasztási adót is befizet.

A te elképzelésed ez: aki többet keres, mint te, az fizessen kurva sokat! Botka emlőin nevelkedtél, de hajrá, tegyétek programotokká, aztán majd kérdezzétek Horn Gabit, a választások éjszakáján, hogy mit is jelentenek a számok..
Nincs ezen mit vitatkozni.. amit te álmodsz, az a kommunizmus light. Nem kell többet adózni, és hagyjuk már a társadalmi szolidaritást is.. Azt kell megnézni, hogy hová is folyik el az a kurva sok pénz, amit má így is befizetünk.

morpho 2018.09.21. 20:05:58

@Womb Raider: Bocs, de hülyékkel nem tárgyalok. Ez van pubi!

6.Lenin 2018.09.21. 20:08:41

@morpho:

Na, itt a szabványszöveg, ha beégtél.

taga20 2018.09.21. 20:11:41

@Womb Raider: te szerencsétlen barom, progresszív adózásról nem hallottál még?

a skandinávok is komcsi lájtok, te istenbarma!

2018.09.21. 20:18:42

@taga20: Ha a skandinávok a kútba ugranak, mész te is?

Pontosan ismerem a jövedelem adóztatásának lehetséges változatait.. és, mint fentebb leírtam, a jelenlegi is éppen eléggé igazságtalan, ne feszítsétek a húrt, mert még a maradék magasan képzett (és ebből fakadóan magasan dotált) szakember is elhúz a retekbe. Ha nektek nem elég az, ha a teljes bérköltségem felére rátenyerel az állam.. akkor szívjatok gázt.
Semmivel nem kapok többet sokszor több adóért, mint az, aki az átlagbére után adózik.
Te mennyit fizetsz a CBA-ban a sörödért? Jövedelem arányosan, vagy ugyannyit, mint Kolompár Szelaví a segílyéből?

6.Lenin 2018.09.21. 20:23:34

Majdnem 3 millióan voltak Szegeden a Gyurcsány tüntetésén, de ma csak kb 30-an értek rá, de a többiek is majd 1x jönni fognak, ígérték állítólag.
Szívós 1 pacák az már szent.

www.atv.hu/belfold/20180921-gyurcsany-mi-nem-leszunk-elegendoek

taga20 2018.09.21. 20:33:04

@Womb Raider: "Ha a skandinávok a kútba ugranak, mész te is? "

milyen ostoba kérdés ez?

"Ha nektek nem elég az, ha a teljes bérköltségem felére rátenyerel az állam"

neked bazdmeg mi a munkád, mert amit eddig láttam tőled, hogy hétfőtől-péntekig a blogszférában baszod a rezet!

diorella queen már kibaszott, mert szétkurtad a bloggját. most ide jöttél te kibaszott parazita?

te olyan vagy, mint a geci és klánja. rátelepedtek valamire és szétütitek!

6.Lenin 2018.09.21. 20:40:48

Bocs az előbb téves adatokat közölem szegedi kormányváltó tüntetésről. 10 percig 31 -en voltak, de aztán kiderült, hogy az odatévedt hajléktalan azt hitte valamit ingyen osztanak.
De aztán elment, sőt a haverja is vele ment , mert közben felébresztette.
Végül is a többiek aránylag nyugodtak maradtak a tüntetés végéig, ők végig hittek abban, kapnak is majd valamit. Tévedtek, nem lettek okosabbak.

morpho 2018.09.21. 20:51:02

@6.Lenin: Nem baj, hogy te is magadra vetted. Belefér!

6.Lenin 2018.09.21. 20:54:44

@morpho:

Nyitott könyv vagy pubikám. Erőlködsz, de nem megy, aztán jön a másik hülyézése.

jajdehülyevagyok 2018.09.21. 20:56:44

Nem tudja. Nincs realitásérzéke.

taga20 2018.09.21. 20:57:36

@morpho: ne erőlködj evvel a demens gyökérrel, nem érdemes!

6.Lenin 2018.09.21. 21:01:02

Ja, igen
Egy érdekes tény még a mai óriási szegedi kormányváltó tüntetésről.
A tüntetés végén a végig hűségesen kitartók szerettek volna ott helyben a Fideszre szavazni, de miután kiderült, hogy ez pont nem erről szólt, különben is ma nincs szavazás péntek lévén. a 29 ember csalódottan távozott.

Attika77 2018.09.21. 21:30:41

A ripacs folyamatosan tolja Orbán szekerét. Mellesleg 27%-os Áfa mellett, és 60%-os adócsalás mellett felesleges progresszív adózásról beszélni. Addig is itt egy objektív, nemzetközi elemzés, Gyurcsány kormányzati teljesítményéről. index.hu/gazdasag/2017/12/22/gyurcsany_ferenc_vezeto_politikus_gdp_novekedes_tanulmany_kutatas_william_easterly/

laci_52 2018.09.21. 23:35:01

@Attika77: Igazad van! 2010-ben Gyurcsány volt az, aki megágyazott Orbán kétharmados győzelmének. Azóta az ellenzék bomlasztásával már csak biztosabbá teszi, hogy minden választást a Fidesz nyerjen.

kolomparlole1114 2018.09.21. 23:45:43

@6.Lenin: Mert a Zsidorbán-szopóktól hiteltelen a gyurcsányozás.

kolomparlole1114 2018.09.21. 23:47:34

@laci_52: 2010-ben a 100 milkás végkielégítések miatt bukott meg a kormány, mert akkor még azt hittük hogy az egy olyan nagy összeg ami nem is létezik. Erre jöttek ezek a zsidó cigány kommunisták, és bebizonyították hogy el lehet lopni 1000 milliárdokat is, stadionra, Pénztáros Lőrinckére, helikopterezésre. De jó lenne ha megint csak 100 milkáékat lopnának, nem milliárdokat...

taga20 2018.09.21. 23:48:19

@laci_52: laci bazdmeg, akkor örülj fletónak, ne fikázd itt is!

taga20 2018.09.21. 23:59:39

@kolomparlole1114: haver, neked mi bajod a zsidókkal?
na nem a kápókkal, hanem mondjuk rejtőjenővel vagy guttman arnolddal?

nápolyi maszti 2018.09.22. 00:38:43

Várnám, hogy a B1 blog irányt mutasson az ellenállás helyes irányát illetően. Mert hogy valami bődületes pofont kapott az ország (kormánya), az a szavazók fele számára világos. Többékevésbé az is, hogy jogosan. Ehhez képest meg a lapítás, a mismásolás, a fidesz ezerrel terel, az ellenzék (?) kussol -- orbán, gondolom, már utcára vezényelte volna a focihulligánjait, és égne a tévészékház. Ehhez képest a B1-es unalmas finnyáskodást olvashatunk, hogy ne ő, ne így, ne most. Hanem??????

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 02:46:55

@morpho: az "eredendő bűn" az volt, hogy előtte levitték az áfát 25%-ról 20%-ra (2006)... rövidtávú politikai haszonszerzés miatt, növelve a hiányt, teljesen feleslegesen, pótcselekvésként...

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 02:58:09

@Szilágyi Imre: te funkcionális analfabéta vagy... linkelsz egy cikket, arra hivatkozol, az ellenkezőjét állítva... a zengő ábécé megvolt, de a gőgös gúnár-mosó masa kombót már hanyagolhattad, az összetett mondatok, mint a csomolungma magasodnak elötted, ráadásul az oxigén palack helyett a kemping gázt csatoltad magadra, gondolván az mégis csak kisebb súlyú...

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 03:12:46

@Womb Raider: nominálisan valóban többet adózik, ám azt elfelejtik megemlíteni az erre hivatkozók, hogy a körülmények (és ez a társadalom egészének együttműködése, kooperációja!) biztosítja azt a magasabb jövedelmet alapvetően, nem az egyes egyének kvalitásai... így viszont talán elvárható a sávos adózás a status quo fenntartása érdekében (és nem, egy 3000€/hó nettó még nem tesz senkit gazdaggá, maximum nem vegetál)...

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 03:21:55

azt azért megkérdezem, hogy akik szerint a sargentini-jelentést megszavazó magyar eu-s képviselők hazaárulók, miként vélekednek gézafia vajkról és munkásságáról?...

BaitHrunner 2018.09.22. 06:36:56

@Sir Bates dö Hól:
"nominálisan valóban többet adózik, ám azt elfelejtik megemlíteni az erre hivatkozók, hogy a körülmények (és ez a társadalom egészének együttműködése, kooperációja!) biztosítja azt a magasabb jövedelmet alapvetően, nem az egyes egyének kvalitásai..."
Ezt ugye nem gondolod komolyan?

6.Lenin 2018.09.22. 09:23:03

@Sir Bates dö Hól:

Gyurcsány "eredendő bűne", hogy nem igazi politikus, csak önmaga hisz benne, meg Vadai Ágnes, senki más.
Nem látja át az intézkedési következményeit. ez a mostani "ellenállás" ékes bizonyíték erre.
Ekkora öntökönrúgást egy politikus nem csinál(hat).
Gyurcsány Ferenc alkalmatlan egy ország vezetésére, még egy nagyobb politikai párt vezetésére is. Ő most van a DK csúcsán, innen már csak lefelé visz az út, számára.
Ezzel a akciójával elérheti, hogy , ha véletlenül volt normális tagja is a DK-nak, az most otthagyja őket, ha nem akar végleg a közröhej tárgya lenni.
Ezt mondom úgy, hogy tulajdonképpen kedvelem GyF-et, mint a balfaszság példaképét.

ninimimi 2018.09.22. 10:33:41

Érdemes figyelni az Index címlapot kissé kritikusabban! Ők azok, akik ugye "majd szólnak", ha oda a függetlenség...
Teljesen eltűntek a politikai hírek, egy szó se a visszatartott EU pénzekről, a Sargentini jelentés utóhatásairól Európában és a világban.
A blogszféra válogatása is eszerint cenzúrázva. Már csak ez az egy b1 maradt, de mindjárt ezt is leveszik a címlapról.
Ennyi volt a "függetlenség", meg hogy "majd szólnak"... Ja, persze!
Á, bocs! Mégis ott a címlapon egy - majdnem - idevágó téma:

"MIT KAPTUNK NYUGAT-EURÓPÁTÓL? HIDEGFRONTOT. TÍZ FOK MÍNUSZ. GRATULÁLUNK!"
Nem, nem pont ez a legfontosabb most, hanem az, hogy 24 ezer MILLIÁRDOT kaptunk Nyugat-Európától, és hogy az hová tűnt, kedves kormány?! Majdnem stimmel a téma, kedves "független" Index! Majdnem...gratulálunk!

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 13:13:51

@BaitHrunner: ha nem így gondolnám, miért írtam volna?... egy adott viszonyrendszerben létezünk, egymással kölcsönhatásban... ez a társadalom...

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 13:44:42

@6.Lenin: az "eredendő bűn" az áfa teljesen értelmetlen és felesleges csökkentésére vonatkozott...

( gyurcsány valóban nem viselkedett felelős és önzetlen államférfi módjára, bár talán soha nem fogjuk megtudni, hogy mekkora mozgástere volt e kérdésben... nem könnyű önként felállni... még egy válást sem könnyű eldönteni... de valóban már csak egy ballaszt a nemzet számára, csak orbánnak ellenpont... és imádja ezt a szerepet... olyanok ők ketten, mint Tom és Jerry, a gyalogkakuk és a prérifarkas...)

eloi 2018.09.22. 13:52:52

@Sir Bates dö Hól: És az a gazdasági rendszer meg amiben élünk a KAPITALIZMUS!
Ahol mindenki annyit kap, amennyit ér a munkája a munkáltatójának.
Te/ti valamiféle szocialista restaurációról álmodtok folyton. Elvenni8 attól akinek több van (mindegy miért van több) és osztogatni oda, ahol nyilván okkal van kevesebb. Mert két különböző munka, különböző cégeknél nem ugyanannyit ér.
Nektek a kapitalizmussal és annak alapszabályaival van problémátok. Miközben persze most éppen jónak tartjátok. Mert nyugaton is az van.
De azért szeretnétek, ha kapitalizmus név alatt azért mégiscsak valamilyen szocializmus lenne valójában.
Kipróbáltuk az egyenlősdit, nem rémlik? És működött?

6.Lenin 2018.09.22. 14:07:01

@Sir Bates dö Hól:

Tudom, hogy mire írtad, de ez is inkább engem igazol. Nem látja be a következményeit a cselekedeteinek.
Ha tudta előre, hogy úgyis megváltoztatja, akkor minek az ilyen húzások?
Nem igaz, hogy nem látja, ma Mo-on nincs kormányváltó hangulat. Ilyen "ellenállás" eleve bukásra van ítélve. Két nap alatt össze is omlott, ebből már nem lehet jól kijönni.
Igen, lehetséges, hogy rivalizálnak, de a meccs már eldőlt régen.
Ebben amit írtam látszik meg az igazi különbség köztük. Orbán képes előre kombinálni, következtetéseket levonni, Fletó nem.
Az áfa, meg a hasonlók csak érdektelen részletkérdések.
Szerintem.

BéLóg 2018.09.22. 14:24:12

A B1 blog EZERSZER többet segít Orbánnak, mint Gyurcsány. Imádlak is érte benneteket.

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 15:28:50

@eloi: nem érted és nem is fogod érteni, vulgárisan (a szó eredeti jelentése szerint) és egysíkúan gondolkozol, nem érted a komplexitást... senki sem írta az egyenlősítést... ne adj senkinek semmit, majd elveszik... megvéded? hogyan?... secessio plebis, 449, rémlik?... persze, te nem függsz senkitől, a te tevékenységed önmagában is megáll... te tudsz baszni egyedül is, ugye?;-)...

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 15:41:20

@6.Lenin: "Ha tudta előre, hogy úgyis megváltoztatja, akkor minek az ilyen húzások?"

mert "rólad szólnak a hírek, veled van tele a sajtó"... mégis mit csinálna, ha nem ezt? kertészkedne, gyufából makettet építene?...

orbán sem államférfi, vágyvezérelt a az előrelátása, még csak meg sem lesz említve a történelemkönyvekben... az idő próbáját ő se fogja kiállni, mint számtalanok előtte-utána... az persze kellemetlen, hogy mi pont most és itt vagyunk... egy negyedszázad semmi a világon...

taga20 2018.09.22. 15:47:51

@Sir Bates dö Hól: haver, te menthetetlen vagy, mint évek óta mindig!

te elkezdesz a fityeszdroidokkal értelmesen diskurálni????

u.i.: az a pár évvel ezelőtti szívatásod még mindig fáj, sírbatesz:))))

laci_52 2018.09.22. 15:54:08

@BéLóg: Tévedsz, a B1 blog jelentéktelen, kevesen olvassák, Gyurcsány viszont állandóan szerepel mindenütt és ameddig nem vonul vissza a politikától, addig mindig Fidesz-kormány fogja vezetni az országot...

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 16:03:02

@taga20: a magot elszórod, ez kötelesség, hisz mi másért lenne magos, az eső meg majd jön magától... nálad is megérkezett, nem?:-)..

taga20 2018.09.22. 16:07:14

@Sir Bates dö Hól: nálam még alszik az a mag;)

egyébként, látom már a határátkelőn is vecc:)))

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 16:09:35

@taga20: aha, ott tisztán látszik, hogy nem csak a legértelmesebbek mennek el:-)...

6.Lenin 2018.09.22. 16:28:47

@Sir Bates dö Hól:

Nehéz ezt megvitatni egy hívővel.

"mert "rólad szólnak a hírek, veled van tele a sajtó"... mégis mit csinálna, ha nem ezt?"
Mondjuk én ezt az önismeret teljes hiányaként értékelem. Természetesen mindenki elfogult valamilyen szinten önmagával, de.....

"orbán sem államférfi, vágyvezérelt a az előrelátása, még csak meg sem lesz említve a történelemkönyvekben."

Sokkal kisebb kaliberek is benne lesznek/vannak. Gyurcsány is benne lesz, de nem mind1, hogy milyen lesz a megítélése.

Orbán esetében a "vágyvezérelt"-ben kicsit alábecsülöd őt.

De, mivel Gyurcsány valószínűleg (legalább is én nem látok benne semmi esélyt) még 2006 -ban eljátszotta a lehetőségét, hogy politikailag hosszabb távon lehessen vele számolni, kettőjükről vitázni ma már nem sok értelme lenne.

6.Lenin 2018.09.22. 16:47:52

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Nincs, mert ellentmond az emberi természetnek ( a beírt programnak).
Mert a fejlődés végét is jelentené.
Még az evolúció szerint is csak az életképesebb maradhat életben.
Tehát nincs igaza.
Szerintem (is).

taga20 2018.09.22. 16:54:08

@6.Lenin: te, és a geci maffiája egy zsákucca vagytok, egy neandervölgyi ember!

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 17:00:19

@6.Lenin: én hívő vagyok, az önálló, kritikus gondolkodás hívője... a történelemkönyvekben persze hogy benne lesz, de azok csupán aktuálpolitikai pamflettek nagyrészt, olyanok, mint a larousse képes bibliája... el kellene sajátítani az értő olvasást, s akkor a papírra rótt mágikus kis jelek életre kelnek... "születni, élni, meghalni, ennyi a bogaraktól is kitelik"... ez fennmarad, ám orbán egyetlen beszédére sem fog emlékezni senki sem negyedszázad múlva, ám voltaire vagy marx gondolatait még a tatuinon vagy a galaxis legtávolabbi pontján is ismerni fogják:-)...

(hogy értsd te is: én már rég visszatértem a mont everestről, mikor te még csak a vizet forralod a 4000-es alaptáborban a kávéhoz, csak megtéveszt, hogy együtt isszuk...)

taga20 2018.09.22. 17:11:04

@6.Lenin: nem te ugattál nekem fityesznyugger, hogy nem nézel meg képeket?

egyébként, miért kell a kettőnk pofozkodásába belekeverni a nagyapámat?

miért retek? lassan beadod a kulcsot, és te úgy akarsz mekmurdálni, hogy egy gerinctelen szar voltál?

6.Lenin 2018.09.22. 17:12:54

@Sir Bates dö Hól:

Húha..... önálló, kritikus gondolkodás... ezt mások is elhinnék neked, miután elolvasták néhány hozzászólásodat?
Én nem, de mind1.

6.Lenin 2018.09.22. 17:16:07

@taga20:

Miért? Én megláttam benne az embert .
(Te meg így lebecsülöd? Igaz, te közelebbről ismerheted.)

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 17:16:53

@6.Lenin: a kávé kész van már?... feketén, cukor nélkül, ha lennél szíves, köszönöm:-)...

6.Lenin 2018.09.22. 17:22:17

@Sir Bates dö Hól:

Ennyire jó jellemzést adtam Feriről?
Kösz.

taga20 2018.09.22. 17:24:48

@6.Lenin: egy egyszerű kérdés volt fityeszszutyok! mégegyszer felteszem!

a kettőnk vitájába, miért kevered bele a nagyapámat?
ráadásul kettő volt. egyik főjegyző volt, a másik szocdem hengerész a weiszmanfréd művekben.

mégegyszer kérdezem, ha nem vagy még zombi!

miért kevered ide a nagyapáimat?

6.Lenin 2018.09.22. 17:35:33

@taga20:

Csupán azért, hogy igazolni tudjad nemesi múltad.
Mellesleg te megtagadod a Darwin elméletét?
Te idehoztad a neandervölgyit, én meg egy picit még hátrébb mentem az időben.

De ha bánt a múltad, én elnézést kérek tőlük, valóban igaz, hogy ők arról nem tehetnek, hogy mi lett az egyik utódból.

Akkor nem is a szemei hasonlítanak rád, hanem az a piros valami a lába közt, az viszont kiköpött te vagy.

taga20 2018.09.22. 17:45:24

@6.Lenin: szánalmas egy fityeszzombi vagy!

ha éppen lesz időm jövőre, viszek virágot a sírodra, mert valószínű az unokád le fog köpni!

6.Lenin 2018.09.22. 17:51:42

@taga20:

Hálából a szellemem minden este meglátogat majd, mivel időm lesz rá szarásig.
Utánad meg majd megyek Fletót ijesztgetni.

taga20 2018.09.22. 18:00:31

@6.Lenin: haver, azé írok ilyeneket, me te meg ilyeneket.

"Csupán azért, hogy igazolni tudjad nemesi múltad."

"Akkor nem is a szemei hasonlítanak rád, hanem az a piros valami a lába közt, az viszont kiköpött te vagy."

szerinted, hogy kéne ezekre reagálnom?

na zene, me aszt még néha érted, te múltidő!:))) a kurvaanyádat.

www.youtube.com/watch?v=WfNE73vyd-k

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.09.22. 18:59:53

Orbánt Gyurcsánynak köszönhetjük. És a jelenléte a politikában azóta is is csak segíti neki a birkák egyben tartását.

Ménár Atya 2018.09.22. 19:34:06

Förönc szögödön öszödözött, dö mögszöpta ött ös :D:D:D

Sir Bates dö Hól 2018.09.22. 20:30:39

@6.Lenin: nincs vita köztünk abban, hogy jobban tenné, ha visszavonulna, de magát minősíti aki a szar és a fos közül akar választani... én legalábbis egyiket sem gondolnám delikátnak, ám te
tudod, ki vagyok én, hogy megszabjam mit minősítesz gasztronómiai csúcsteljesítménynek... mintha a világon csak bunyós pityu és mr. busta létezne...

6.Lenin 2018.09.22. 20:43:26

@Sir Bates dö Hól:

Azt hittem értetted, hogy miről is írtam eddig.
Tévedtem.
Mind1.

BéLóg 2018.09.23. 12:03:17

@laci_52: Nana, akkor miért is címlapozza őket az Index? Az Indexet (alapjában) mégis csak a kattintások érdeklik. A B1 olyan hülye, hogy simán többet vonz mint az egyebek.

Melee 2018.09.23. 22:29:31

És sok hülye még mindig nem érti meg, hogy a DK és az MSZP rajta van a Fidesz fizetési listáján.

2018.09.24. 06:02:01

@Melee: Nem kell fizetési lista.. elég ha hagyják Flepnist, meg a többieket játékban maradni..kéz kezet mos. Álbalhék, hőzöngések, de itt mindenkinek van annyi vaj a fején, hogy eszébe sincs borogatni a bilit. Nyilván a húsos fazékhoz nem nyúlhatnak, de a maguk kis disznóságait folytathatják és az eddigiekkel sem kell elszámolni. Ez a gond azzal, hogy relatíve közel a rendszerváltás..itt a zavarosban keletkeztek a nagy vagyonok, mindenkinek van félteni/veszteni valója. A múltjával mindenkit el lehetne meszelni... hát akkor nem jobb, ha azért lehet egy kis pénzt keresni?

fepe 2019.01.17. 11:21:09

@morpho: "2006. szeptember 1-jétől a 15 % ÁFA kulcs 20 % áfára emelkedett"

www.logsped.hu/afa.htm
süti beállítások módosítása