B1 blogcsalád



A hajléktalan az új migráns

2018. június 18. - ashwood

dsc_0027.jpgHamarosan jönnek a propaganda beszámolói a hajléktalan-bűnözésről, az otthontalanok okozta járványokról és a fedél nélküliek nemzetbiztonsági kockázatáról. A kormány megint a leggyengébbekből, legvédtelenebbekből kreál virtuális ellenséget.

A hajléktalan lét esztétikai alapon történő betiltása, börtönnel fenyegetése épp olyan, mint a munkanélküliség jogi üldözése. A KMK, vagyis a közveszélyes munkakerülés tényállása már/még nem része a jogrendszernek. Ellenben a hajléktalanság szankcionálása maholnap (ismét) az lesz.

Az érvkészlet gyorsan elkészült. A legteljesebb felsorolását a kormányzati indokoknak a Pesti Srácok propagandatermék adta a minap itt és itt. A betűhalmazban minden hatalmi indok megtalálható:

A hajléktalanság önként vállalt kivonulás a társadalomból. ("A hajléktalanság kivonulás és/vagy kiszorulás a mindennapi normális életből, a társadalomból, a családból, abból a lehetőségből, hogy legyen valahol a világban számunkra elérhetően otthonunk.")

Minden hajléktalan maga tehet a sorsáról. (A hajléktalansághoz vezető "rossz döntések többnyire korán kezdődnek. Akkor mikor az illető nem jár, vagy nem tanul az iskolában, mikor nem szerez szakmát, és ezért (is) nincs munkája és jövedelme. Ehhez társul még a kannás bor vagy a csavarlazító és más népi kábítószerek túlzott fogyasztása. Ezek aztán igen gyorsan tönkre is teszik fizikailag, és onnantól kezdve már valóban – abban a valószínűtlen esetben sem, ha szeretne – nem képesek dolgozni." Az okok "alapvetően az adott ember személyiségében, döntéseiben gyökeredznek." "…állandóan pocsolya részegen járt haza, nem hozta, hanem vitte a pénzt és vegzálta a családot.")

A hajléktalanok debilek. ("A hajléktalanok döntő többsége olyan ember, akinek a mentális állapotából következik a hajléktalansága." "…szerencsétlen mentális betegek…")

A hajléktalanokon nem lehet segíteni, mert nem fogadják el a segítséget. ("A magyarok … segítőkészek, az agresszív házastárs elöl menekülők, a tényleg szerencsétlenek szinte mindig kapnak segítséget." – Nem tudjuk megállni: a családon belüli erőszak elől menekülőknek például a NaNe tart fenn menedékházakat. Az a szervezet, amelyet a kormány Soros-zsoldosként, külföldi ügynökként bélyegez meg.)

A hajléktalan hazug, kihasználja a társadalmat. ("...az őszinte hála megjátszásával, a kihasználás meghosszabbításának érdekében.")

A hajléktalan haszontalan. ("…három tevékenységet folytatnak: koldulnak, isznak és alszanak.")

A hajléktalan menthetetlen. ("…egy már leépülőben lévő, vagy teljesen leépült, középkorú alkoholistán, akik a csöves népesség jó részét kiteszik, a szó teljes értelmében, nem lehet segíteni.")

Már így is túl sokat költünk a hajléktalanokra. ("…a 10 ezer férőhely körüli hajléktalanszállókra 8-9 milliárdot költünk. … egy férőhelyre 800-900 ezer forint megy el évente. … 250-300 ezer jön ki csövesenként és évente. Ez szerintem nem kevés pénz. Gondoljuk csak el ennek ellenértékét kannás borban.")

Nagyjából eddig tart a hajléktalanság és a hajléktalan emberek elemzése a propagandában.

Azonban nem elégednek meg ennyivel. A fent vázolt, igen visszataszító emberképre azonnal rávarrják a "libsiket", a jogvédőket, egyszóval mindazokat, akiket már a menekültekkel kapcsolatban is üldözni kellett.

Ugyanis:

– "Minden kisebbségvédelmi ügy mögött egy hálózat áll…"

– "A kényszer-szolidaritás … hobbisegítőkre, aszfaltforradalmárokra, mindenféle szexuális érdekességre kiterjed, a normális családokra nem. Csak az nem számít, hogy hasznos tagja vagy-e a társadalomnak. Bármiféle önmegvalósítás, a hajléktalanság is menő, a normalitás nem."

– "Ostoba, hülye liberálisok hagyják őket szenvedni … , akik folyamatosan összekeverik a mindenki iránti személytelen, univerzális látszatfelelősséget a személyes, egyes embernek szóló valódi részvéttel és az abból következő személyes felelősséggel. … elég az, hogy ezek az emberek végre egy normális, nem liberális szabályok szerint működő helyen végre tisztán és jóllakva, orvosi kezelést kapva éldegélhetnek."

A menekültnél persze sokkal jobb a hajléktalan. Leginkább azért, mert van. Látható. Nem kell adótízmilliárdokat elkölteni plakátra és tévéreklámra, hogy az átlag magyar színesbőrűt lásson. A hajléktalan valóban ott van az utcasarkon.

A hajléktalan nem szól vissza. Nincsenek hajléktalan-érdekképviseletek, nincs egyetlen olyan szervezet sem, amely az utcán élők érdekében emelné fel a szavát. Kivéve azok a civilek, akik segítő munkát vállaltak. Ők viszont: liberálfasisztasorossorossoros. Nem hogy nem kell, de nem is szabad rájuk figyelni!

A hajléktalant általános megvetés övezi. Még a legszegényebbek is lenézik – így erősítik saját társadalmi státuszukat. "Mégsem olyan rossz nekem, hiszen nem tartok ott, ahol EZ."

Összességében: a hajléktalan ideális ellenség a Fidesz számára. Ahogy a menekült. Brüsszel. Soros. Az ENSZ. Az IMF. A Velencei Bizottság. …

Az pedig nem jut el azokhoz, akik a propaganda csecsén élnek, hogy:

– senki nem harcol az utcán lakás jogáért,

– de az emberhez való élet jogáért igen.

– A megvetett, "liberális" civilek tisztában vannak azzal, hogy akármennyire "könnyű" az út a hajléktalanságba, a reszocializáció, a visszailleszkedés hosszú, költséges és fárasztó.

– Felelősséggel tartozunk embertársaink iránt.

Betiltani a nyomort, a hajléktalanságot, börtönbe zárni a legkiszolgáltatottabbakat, a diktatúrák szokása. Jogállamban a segítség a divat.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9314054834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildhunt 2018.06.19. 11:09:59

@chrisred: vagyis lehetsz. A szállóra rendszerint délután/este mennek be, reggel távoznak. Nézd meg egyszer, hogy működik egy ilyen.

Ekrü 2018.06.19. 11:10:59

@Fergio:
"Úgy látom emberségből van még mit tanulni... "-Mondod ezt te,aki szerint teljesen normális volt ,hogy anno kötelezték őket a TSZ-be dolgozni,és romos lakásokba helyezték el őket.És aki nem dolgozott azt bevitték KMK-ért.Szóval ez oké,a hajléktalanszállás meg a közmunka nem. Mert nehogy már a Fidesznek igaza legyen,nem igaz?
"értsd: mozgáskorlátozott/értelmi fogyatékos/vak/süket/amputált végtagú) hajléktalannak milyen közmunkát/munkát adsz, és mennyit fizetsz érte? "-Gondolom olyat amit ő is el tud végezni.És pont annyit adnék mint a többieknek.Viszont az elgondolkodtató,hogy azért a mozgáskorlátozottat /vakot/ amputált végtagút/stb.alapvetően leszázalékolták,tehát kevés kivétellel valószínű kap/kapott rokkant nyugdíjat. Akkor mit keres az aluljáróba?

chrisred 2018.06.19. 11:12:52

@Wildhunt: Mert még nincsenek kitiltva a közterületekről. Utána, gondolom, napközben se mehetnek oda.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.19. 11:12:53

@LebensraumamOsten: " ... Tönkreteszünk benneteket illibsiket (akár legálisan, pl. szarrá adóztatás, hatósági vegzálás, tulajdonkisajátítás, vagy még jobb az ún. dunaszerdahelyi módszer, aminek a részleteiről tegnap olvastam, az az igazi) aztán amikor nincstelen hajléktalanná váltok, a keresztény felebaráti szeretet jegyében utcára teszünk benneteket, majd begyűjtenek mindannyiótokat és mehettek a büntetőlágerekbe. ... "

Hát, ez egy érdekes elképzelés, DE egyvalami nagyon hiányzik hozzá a liberálfasiszta kétharmad. Ez egy jó darabig nem lesz meg, a 2006-os kúrmány (most Maszok és Kurcsánypárt) hosszú időre kiírta a liberálfasisztákat a kúrmányzás közeléből is.

Többször leírtam, és most sem sajnálom a billentyűzetet, hogy addig nem lesz itt kúrmányváltás, amíg a mostani, lejáratott, hiteltelen, vállalhatatlan ellenzéket nem teszi a világ a történelem szemétdombjára.

Berelhetoreklamfelulet 2018.06.19. 11:13:32

@chrisred:
Azt a kurva, hallod te se vagy százas...
A tag hajléktalan, nincs hol laknia, de még a napi betevője is kérdéses, és erre azzal jössz, hogy nem fogyaszthat alkoholt egy hajléktalan szállón, hát agyam eldobom, hogy lehet valaki ennyire retardált, bár mit is vár az ember egy libtardtól...

chrisred 2018.06.19. 11:15:59

@Ekrü: 2011 óta nincs rokkantsági nyugdíj.

chrisred 2018.06.19. 11:18:20

@Berelhetoreklamfelulet: Sajnálom, de a világ körülötted rendben van, a gond a koponyádon belül lakozik.

2018.06.19. 11:20:58

@Berelhetoreklamfelulet: Ez az egész semmi más, szimpla pavlovi reflex. Ha az Orbán így csinálná, akkor a balliberális azonnal felhorkan, hogy ezt így nem, azt úgy nem, dikktatúra, rendőrállam, mitképzelez?
Akkor szoktak elsompolyogni és elcsendesedni, amikor elő kellene valami épkézláb és megvalósítható ötlettel állni.

Berelhetoreklamfelulet 2018.06.19. 11:21:02

@feketehun:
"ugyanis messzemenőkig korlátozza a hajléktalanok szabad mozgáshoz való jogát."

Miben korlátozza?

Szép gondolatok, kár, hogy a valóság az, hogy rövid időn belül lelaknák és szétvernék az adófizetők pénzén épített házakat így rövidesen pont olyan színvonalat kialakítva, mint a szállókon van...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.19. 11:22:02

@feketehun: " ... Ha egy ilyen minilakás kulcsát a hajléktalan kezébe adnánk és akár korlátozott mértékű erőszakkal arra kényszerítenénk őket, hogy ezekben aludjanak éjszaka, miközben biztosítanánk számukra olyan szociális alapú munkát, amelynek jövedelme elegendő lenne ezen szobák kibérlésére, akkor sokat tudnánk segíteni nekik az utca és az albérlet közötti, egyébként teljesen megléphetetlen lépcsőfok leküzdésében. ... "

Azért gondolom, tisztában vagy azzal, hogy egy ilyen házban milyen felszerelésre van szükség... Minden bútor acélból, alaposan rögzítve, hetente rendszeres fertőtlenítéses takarítás stb... azért ezt biztosítani baromi nehéz lenne, és akkor még a rendészeti problémák megoldása is hátra van. Ahol 5-6 összeszokott hajléktalannál több van 100m-en belül, ott rendszeresek a verekedések, ordítozás, egymás zaklatása. Ha minden folyosóra teszel egy rendőrt, akkor már kishíján fegyintézetről lehet beszélni...

N. Barbie 2018.06.19. 11:22:34

@maxval balcán bircaman: Ismerem a ballib hozzaallast, nem ez volt a kerdes.
A kerdes az volt, hogy a ciganyproblema melyik szalan is sikerult fikarcnyit is javitania a nagyszeru fideszednek? Varom az ezzel kapcsolatos statisztikakat. Ezek hianyaban sajnos megint csak az ures propagandat nyomod.

Ja, csak halkan megsugom, hogy a ballib hozzaallas majdnem pontosan tukrozi a fideszedet is. Nincs valtozas. Csak hallgasd meg szamtalan fideszes vezeto politikus valaszat (sok ilyen volt az elmult 8 evben), mikor mondjuk Jobbik-os politikus neven nevezte a ciganyokkal kapcsolatos problemakat es a megoldasi javaslatrol erdeklodott a kormanynal. Nem gyoztek tulharsogni egymast a nagyszeru fidesznyikjeid, visszautasitani a felvetett (es koztudott) problemakat, burkoltan rasszistazni a kerdezot, a ballibektol szamtalanszor hallott sablonvalaszokkal megtoldva.

Vagy meg kell nezni, az evekig a legfelso fideszes szintrol mentegetett, bujtatott koszos tolvaj florikat. A fideszed csak azert is bevedte, jol tudvan, hogy milliardokat lopott, de hat ugye kell a mar jol bevalt modszer: turd el a diszciganyod lopasait, cserebe szallitja neked a cigany szavazatokat.

Tehat akkor mi is valtozott? Az eg vilagon semmi.
Ja, hogy ne legyek igazsagtalan: valoban, a semmire segelyek osztogatasa helyett mostmar a nagyreszt semmilyen hasznos munka cimen kifizetett kozmunka fizetes all.

citrix 2018.06.19. 11:25:19

@Berelhetoreklamfelulet: Volt ilyen megoldás, tulajdonképpen a mai Ausztrália is egy fegyencsziget volt. Megpróbálhatjuk oda toloncolni a nem kívánatos elemeket de ebből komoly diplomáciai botrány lenne. Lakatlan sziget nem sok van jelenleg Magyarország tulajdonában (egy se) de lehetne vásárolni vagy elfoglalni. Az oroszok/szovjetek GULAG-ok létrehozásával tüntették el a "társadalom" (a rendszer) számára nem kívánatos elemeket. Hatalmas ország, megtehették. Itt 3 nap alatt gyalog is hazajönnek bárhonnan. Aki reális (nem a kreténség kategóriájába eső) megoldást tud, szóljon.

Ekrü 2018.06.19. 11:27:01

@chrisred: Igazad van ,most rokkantsági járadéknak és rokkantsági ellátásnak nevezik. :)
www.nyugdijguru.hu/nyugdij/megvaltozott-munkakepesseguek-ellatasai/rokkantsagi-jaradek-es-rokkantsagi-ellatas
Jogosult pld .az aki:
"b) aki 2011. december 31-én rokkantsági nyugdíjban, baleseti rokkantsági nyugdíjban, rehabilitációs járadékban vagy az egészségkárosodott személyek szociális járadékaiban részesült."

2018.06.19. 11:30:34

@citrix: Margit-sziget? Hajógyári? Nép? :)

fillérbaszó vadász 2018.06.19. 11:32:23

@Utó Pista: Kolléganőm mesélte. Csőves szar odamegy hozzá a "napok óta nem ettem" dumával. Kolleganő ad neki egy szenvicset a táskájából. A csőves, mivel nem pénzt kapott, házzávágja a csajhoz a szendvicset. Libsi tahók, vigyétek haza és gondozzátok meg fizessétek ti ezt a férget.

feketehun 2018.06.19. 11:35:05

@Berelhetoreklamfelulet: Abban korlátozza, hogy este egy bizonyos időpontig kell bemenni az ilyen szállókra, nappal viszont egy bizonyos időpontik el kell őket hagyni. Nem adja meg azt a tapasztalatot, hogy van egy otthonod, ami a tiéd - mind az önrendelkezés, mind pedig a privát szféra szempontjából. És hát igen, rövid időn belül lelaknák ezeket a szállásokat, így van, akkor pedig ismét pénzt kell költeni majd rájuk. Ez egy ilyen bicikli. Ha az a célunk, hogy komfortosabbá tegyük magunknak a várost, miközben a kiút leghalványabb esélyét kínáljuk a lecsúszott embereknek, akkor igen, az pénzbe fog kerülni, az adófizetők pénzébe. Ráadásul folyamatosan így is fog ez maradni, hiszen ezt a problémát lehetetlen egyszer s mindenkorra megoldani. De azért szerintem megérné a ráfordított pár milliárdot.

chrisred 2018.06.19. 11:39:15

@Ekrü: Vehetnéd a fáradságot, hogy elolvasd az egészet, és akkor talán magad is választ adhatsz a feltett kérdésedre. :)

feketehun 2018.06.19. 11:39:47

@Magánvéleményem: Jah, sejtem, hogy drága lenne. Mondjuk az acél meg lerögzített dolgokkal kevésbé értek egyet, pl. annak idején a kollégiumomban nem nagyon voltak olyan bútorok, amikért bárki is pénzt fizetett volna, ilyen esetben nem kell attól tartani, hogy ellopják őket. Szerintem rendészeti részét eltúlzod, van Magyarországon egyetmi szintű szociális munkás képzés, az ilyen szakmájú embereknek az a dolga és kompetenciája, hogy kezeljék az ilyen konfliktusokat. Persze nem árt, ha van egy rendőrkapitányság is a közelben. Miközben autópályákat, vasútvonalakat, (stadionokat), reprezentatív épületeket építünk, akkor szerintem rohadtul rá kell, hogy tudjunk áldozni a témára pár milliárd forintot.

fillérbaszó vadász 2018.06.19. 11:42:26

@Fergio: " ilyen geci nép nem sok van a világban"

Melyik népre gondoltál? A cigányra?

2018.06.19. 11:43:37

@N. Barbie: úúúúgy szeretném a magadfajta söpredéket egy cigánytelep közepére költöztetni és röhögni rajtatok, ahogy a cigányok ízekre tépnek a sok mocsokért amit itt (is) előadtok...

fillérbaszó vadász 2018.06.19. 11:43:42

@Rettegek mert ballib vagyok: "Persze a rózsadombi villából kibaszott szolidáris a ballib értelmiség, de ha meglát egy élő hajléktalant, akkor kulcsra zárja a rácsot a kapun."

Tipikus. A cigányokat is csak kellő fizikai távolságból szokták szeretni ezek a libsik.

2018.06.19. 11:45:23

Az itt megszólaló csürhének (tisztelet a kivételnek) őszintén kívánom, hogy kerüljenek jtcára családostul! Nagyon megérdemelnétek...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.19. 11:48:43

@fillérbaszó vadász: "Libsi tahók, vigyétek haza és gondozzátok meg fizessétek ti ezt a férget. "

Hát ahogy megfigyeltem, nem a lippsi tahók vannak kormányon immár 9. éve. Bár a csúti geci nem vállalja a felelősséget az ország lerohasztásáért, mégiscsak nektek kéne hazavinni, fideSSfasszopók.

citrix 2018.06.19. 11:57:20

@Womb Raider: A Margit-szigetre? Nem jó mert van két híd amin lelécelnének. Másrészt kissé rontanák a sziget összképét. Kissé nagyon. Túl a viccelődésen, a Pártnak mindig be kell dobnia egy-egy gumicsontot amin rágódik a pórnép. Az elvtársak és urak pedig lophatnak kényükre-kedvükre, törvényesen.

Berelhetoreklamfelulet 2018.06.19. 11:57:39

@feketehun:
Mert - a tények alapján - az biza nem az ő tulajdonuk, így nem is célja, hogy megadja ezt az "érzést".

Amúgy röhejes is lenne, ha a csövesek ingyen kapnának saját lakást, miközben a sok dolgozó és adófizető, törvénytisztelő állampolgár évtizedekig húzza az igát, mire saját házhoz jut. Azért álljunk meg egy pillanatra...

kommentes nikk 2018.06.19. 12:01:24

@Fergio: jaj kérlek, ha rendőr állna a Blahán, és rászólna a hajléktalanra, tövig nyomott capslock-kal írnád ide, hogy diktatúra :) Ne alakoskodj :)

fillérbaszó vadász 2018.06.19. 12:02:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ki mondta, hogy fideszes vagyok?
Te olyan segghülye korlátort gyökér vagy, hogy azt gondolod, hogy aki nem szereti az agresszív, piás, alujáróba meg metróállomásra és villamosülésre hugyozó szaró csöveseket az csakis fideszes lehet.
Hát kurvara utálom a fideszt, te retardált. Mondjuk a libsiket meg még annál is jobban.
2010 előtt meg nem voltak csövik? kurvára voltak.
És ugyanilyen szar volt.
Remélem, majd te kapod el a TBC-t a védenceidtől, te libsi szar.

chrisred 2018.06.19. 12:02:10

@Berelhetoreklamfelulet: Nem saját tulajdonú lenne, ez nyilvánvaló. Amúgy hogy kerül ide a törvénytisztelet, nem bűnözőkről van szó.

CyberPunK 2018.06.19. 12:02:24

@hullajelölt88: Lehet, de egyelőre még ott tartunk, hogy a többségi társadalom nem kerül utcára, de még ha oda is kerül, akkor se szarik a villamosmegállóba vagy magára a villamosra, ellenben a többségi társadalomnak ebből a töke tele. Ezt kellene kurvagyorsan megértened.

fillérbaszó vadász 2018.06.19. 12:03:57

@kommentes nikk: Ja, de ha kedvenc csőveseinek egyike megtámadná az aulujáróban, és pont nem lenne ott rendőr, akkor meg azért lenne diktatúra, mert megtámadják a libbantakat az aluljáróban.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.19. 12:04:15

@feketehun: Tudod, ezzel az egyetemista hasonlítással nagyon benézed a dolgokat. Jónéhány hajléktalan alkoholfüggő, bármit hajlandó egy-két liter kannásborra elcserélni, és mindig lesz olyan, akinek ez jó üzlet. Ha a kórházak mellékhelyiségét képesek az emberek szinte a tégla falig lecsupaszítani, akkor gondolj bele abba, hogy mi lesz a hajléktalan tömb sorsa, ha nincs elegendően erős felügyelet.

Libsit akarok ÖLNIIII !!! 2018.06.19. 12:10:56

"Betiltani a nyomort, a hajléktalanságot, börtönbe zárni a legkiszolgáltatottabbakat, a diktatúrák szokása. Jogállamban a segítség a divat."

Ez van, ez itt magyarorszag, ha nem tetszik mehettek a demokratikus Sziriaba, meg Irakba a felsobbrendu arabjaitokhoz, es szophatjatok a faszukat egesznap.

Arcade Macho 2018.06.19. 12:12:46

be kell gyujteni a sok onkentes csovessegito libbancsot, meg a takonygerincu jogvedoket es melleje berakni a csoveseket a Blaharol es irany egy tanya, majd kiderul hogy a sok csoves vedo mennyire kepes a csovesek mellett mukodni!
en meg azt is megengednem hogy fuvet meg makot termesszenek, de ne a Blahan kretenkedjenek

Arcade Macho 2018.06.19. 12:16:24

a hajlektalansagnak egyik OKA az hogy buntetik a csaladon beluli eroszakot
pedig mennyivel kevesebb hajlekony lenne ha rendesen megpupujkazhatnak az asszonkat otthon, raadasul a hazicseled meg tisztaba is tenne a joravalo hajlekonyt

kommentes nikk 2018.06.19. 12:16:36

Egyébként végtelen naiv gondolat, hogy ha homiknak adnánk egy kecót meg melót, akkor minden szipiszuper lenne. Aki járkál a nagyfaluban, láthatja a saját szemével, hogy a hajléktalanok döntő többsége alkoholbeteg testileg-szellemileg leépült roncs, ráadásul sok kimutatás szerint ijesztő részük pszichiátriai eset. Adhatsz nekik lakást, nem fogja értékelni, nem fogja használni, az utcán van a többi haverja, ott tud lejmolni, ott él évek-évtizedek óta, nem tudnak és nem is akarnak mit kezdeni egy lakással, ha be lennének kényszerítve hetek alatt ótvarrá amortizálnák. Munkát meg mit lehet adni nekik? Már reggel összehugyozva fekszenek delíriumban, még sepregetni sem alkalmas a többség. Aranyos elképzelés az egyetemi tanteremből ez az adjunk nekik lakást dolog, de teljesen életidegen, megalapozatlan, nem képesek a közösségben élésre, a szabályok betartására, a tisztaságra, a józan életmódra, a munkára, semmire. Van persze kivétel, az a saccra 10-15 százalék, akiket mutogatni szoktak az érzékenyítő tévériportok, a jólfésült joviális bácsik, akik délelőtt még nem részegek és beszélni is tudnak folyamatosan 5 percet, rajtuk segíteni kell, de ők a kisebbség.

Kivlov 2018.06.19. 12:16:40

A B1 blog meg az új sz*r a ganajon...

haXXor 2018.06.19. 12:17:46

@Trompf: Teljesen egyetértek veled.

haXXor 2018.06.19. 12:20:45

Hajléktalanság sok esetben döntés. Pont. Volt szerencsém foglalkozni velük és nekik a helyzetük pont jó. Egyik sem szomorú, egyik sem akar lakást/családot/munkát/normális életet és mivel a ballib média ebben egy újabb Fideszezést lát így megcsinálja a maga torz, alternatív valóságát ahol a náci Orbán kiírtja az utcákról a hajléktalanokat. Pedig a valóság az, hogy ezzel ártotok a hajléktalanoknak a legtöbbet... Ennél még a begyűjtés és szállásra vitel is humánusabb.

Willkommenskultur 2018.06.19. 12:21:52

@kommentes nikk: ezt hivjak szabadsagnak

nem egy nyarspolgar mentalitas, a nyarspolgarok imadnak szolgalni

Utó Pista 2018.06.19. 12:22:22

@hullajelölt88: Neked se sok eszed van. Gondolod, hogy azok akik az aluljárokban fetrengenek hányásos, húgyos pokrócokon, az utcára kerülésük előtt példás életet éltek?

Fülig José 2018.06.19. 12:31:59

@Libsit akarok ÖLNIIII !!!: jól van, bütyök, csak ne idegeskedj...

HALÁLBÜNTETÉST A SZURIKÁTA GYILKOSNAK !! 2018.06.19. 12:38:29

Az osszeset le kell loni, az libsikkel, es az arabjaikkal egyutt.

Fülig José 2018.06.19. 12:41:44

@fillérbaszó vadász: akkor azt is látod, hogy ez csak egy klasszik fideSS látszat-intézkedés...törvényen kívül helyezhetjük a csövest, ééés? van itt köztünk olyan, aki a MAGYAR RENDŐRSÉGTŐL várja a megoldást? mikor oldottak meg a rend éber őrei BÁRMIT is? elviszik a homit? és hova a faszomba? az előállítóba? gondolod, hogy a helyi kap.ság állománya fog a retek után takarítani? böribe? tárgyalás nélkül, hogyan?? vagy simán agyonverik?? és attól majd a csövi felszívódik?? vagy..? fideSSes agymenés, agyalottyadtaknak, ismét.

Kunhallmi Agnes. 2018.06.19. 12:45:13

Nincs miert aggodni, kedd van, mindjart bukik az Orban, es akkor vegre johetnek az arabok, a csovesek, drogosok, elmebetegek, alkoholistak. Mindenki korlatlanul azt csinalhat majd amit akar, ahol csak akarja.

feketehun 2018.06.19. 12:47:30

@Berelhetoreklamfelulet: Félreértesz, nem beszéltem tulajdonról. Nekem sincsen lakástulajdonom, bérlakásban élek, amit viszont az otthonomnak tekintek. Éppen azért igyekeztem hangsúlyozni, hogy a lehető legkisebb lakásról / szobáról legyen szó, hogy ne jusson senki érdemtelenül komfortosabb körülményezkhez, mint a dolgozó és adófizető emberek. Emellett szociális típusú munkavégzésről is beszéltem, tehát nem gondolom, hogy akár a bérlakást ingyen kellene kapnia bárkinek is. Úgy gondolom, hogy egy ilyen lakás havi bérleti díja kerüljön mondjuk 30 ezer forintba, miközben az elvégzendő munkáért fizetünk 80 ezret. Abból kijön a lakhatás és a vajaskenyér is.

feketehun 2018.06.19. 12:51:49

@Magánvéleményem: Értelek. Nem állítom azt, hogy ilyen intézkedésekkel mintegy varázsütésre minden hajléktalan minden problémája megoldódna, nyilvánvalóan naiv gondolat lenne ez. Azt viszont állítom, hogy az utcán élők 40-50%-a megragadná a lehetőséget és ezzel esélyt adhatnánk nekik arra, hogy visszaintegrálódjanak a társadalomba és idővel akár olyan adófizetőkké váljanak, akik részt vesznek a maradék 50-60% problémáinak megoldásában a közös teherviselés intézményén keresztül. Igazad van az alkoholprobléma kapcsán is, nyilvánvalóan a témához nálam jobban értő emberek munkájára lesz szükség. Nem látok azonban olyan megoldást, amely egyszerre lenne humánusabb és hatékonyabb, mint amit fentebb igyekeztem felskiccelni.

HUNGARIAN FIRST !!! 2018.06.19. 12:55:58

"börtönbe zárni a legkiszolgáltatottabbakat, a diktatúrák szokása."

Bezzeg amikor a liberalisok embereket VAKITOTTAK meg az utcakon, az maga volt a minta demokracia.

Fülig José 2018.06.19. 13:06:05

@HUNGARIAN FIRST !!!: újabb fideSS nick- újabb agyzseni komment... 12 éve volt, baromarc, és nem a liberók vakítottak, hanem a rendőrség, akiktől most te meg az elvbarátaid a megoldást várjátok...most akkor jók a zsaruk vagy nem?...nem érted, mi, kretén?

Berelhetoreklamfelulet 2018.06.19. 13:06:53

@Arcade Macho:
Tessék, valamelyik tard humanitárius megoldást akart a problémára, itt van a működő, és mindenki számára előnyös és hasznos megoldás, melyet mindenki támogat.

Össze kell szendi az összes csövest, és bepakolni az őket védő liberális csőcselék házába, és ők ott eltartatják egymást úgy, ahogy akarják.
Akkor ott senkit sem zavarnak, így az emberek is jól járnak, és a csöves is humanitárius ellátásban részesül, így a libbant is örül, és a csöves is, mert van hol laknia.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2018.06.19. 13:08:58

@chrisred: akkor ne bántsuk a briteket, de a büdös bácsikat attól még meg lehet kérni, hogy máshol alkalmatlankodjanak. Kb. ennyi. Tényleg nincs ezen mit moralizálni. Azt remélem az is bekerül az alkotmányba, hogy legyen mindig jó idő, a sör meg hideg.

Willkommenskultur 2018.06.19. 13:10:40

@Berelhetoreklamfelulet: ennel a rabszolgasag is humanitariusabb

raadasul minden lippsi /is/ szeretne par rabszolgat

Aki beintegral egy ciganyt v. homleszt az elete vegeig kapja meg a beintegralt jovedelmeinek 20%-at. De a karokozasert is feleljen a lippsi mentor. Azt jonapot.

Megoldottam.

chrisred 2018.06.19. 13:12:51

@Antlfinger Edvárd: Megkérni bárkit, bármikor, bármire - az illendőség határán belül.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.19. 13:25:29

@N. Barbie:

A ballib időhöz képest van előrelépés, ez a lényeg.

A Jobbikot meg hagyjuk, ki venne komolyan olyan pártot, melynek havonta változik a véleménye?

chrisred 2018.06.19. 13:27:03

@maxval balcán bircaman: Néhány napja ez még nem volt gond Orbánnál.

chrisred 2018.06.19. 13:37:27

@maxval balcán bircaman: Tulajdonképpen részedről semmi sem, de a vélemények cserélgetéséről volt szó.

VT Man 2018.06.19. 13:41:51

@poproad:
"a magyar hajléktalan az utcán él. a migráns kap feje fölé tetőt, ruhát, élelmet, pénzt. ha a magyar hajléktalan megkapná azt a segítséget, amit a migráns, sok minden változhatna."

Nincs is ennel egyszerubb dolog.

Csak el kell utazni az osztrak hatarig, eldobni az iratokat, es azt hazudni, hogy sziriai haborus menekult. Mar is lesz szallas, etel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.19. 13:43:49

@chrisred:

Túl rövid idő alatti változás, mely mögött látszik az elvtelen taktikázás. Ezért nem vehető komolyan.

slamovics bea 2018.06.19. 13:46:07

@Fergio: tény, hogy létezik az általad említett lehúzós "maffia", akár intézményen belül is, de ezt nem nevezhetjük általánosnak. Az ilyen lehúzások gyakran épp intézményen kívül történnek, mert tudják, hogy falakon belül következményei lesznek. Nálunk legalább is így működik, e tekintetben zéró tolerancia van, kvázi ha az ember bejön a menhelyre, krízisszállóra, nagyobb biztonságban van e tekintetben, ráadásul az értékeit, pénzét leadhatja megőrzésre. A lehúzós "maffia" fontos szereplői azok a kisboltosok, kocsmárosok, akik egész hónapban hitelre etetik, itatják őket, miközben oda, a kocsmába megy (!) a nyugdíj/ellátás, a pénzt a tulaj kezeli, és annyit számol fel, amennyit akar. Vagy a feketén foglalkoztató "vállalkozó" - mert a közhiedelemmel ellentétben sok hajléktalan ember dolgozik -, aki emberbaráti szeretetből felajánlja, hogy a heti bér egy részét ő félreteszi, segít takarékoskodni, és a heti kialkudott 6.000,- Ft-ból csak 2 ezret ad ki. A többi meg valahol biztonságban pihen, de az ember sosem kapja meg. Ezek mind intézményen kívüli problémák, és hosszú szakmai tapasztalatom szerint gyakoriabbak, mint az intézmények belüli lehúzások.

VT Man 2018.06.19. 13:47:13

@N. Barbie:
"Tehat akkor mi is valtozott? Az eg vilagon semmi.
Ja, hogy ne legyek igazsagtalan: valoban, a semmire segelyek osztogatasa helyett mostmar a nagyreszt semmilyen hasznos munka cimen kifizetett kozmunka fizetes all."

"2000-től
A közcélú foglalkoztatást a szociális törvény[5] 1999. évi módosítása során, a 2000. évtől vezették be. Bevezetésének célja a rendszeres szociális segélyre (RSZS) jogosultak átmeneti munkába vonása volt. A segélyrendszer későbbi átalakításai (2009-től a rendelkezésre állási támogatás, RÁT, későbbi nevén bérpótló juttatás – BPJ, illetve foglalkoztatást helyettesítő támogatás – FHT) során végig megmaradt az a feltétel, hogy a segélyezettnek közmunkát kell végeznie. A három közfoglalkoztatási forma közül a közcélú foglalkoztatás finanszírozása volt a legkedvezőbb az önkormányzatok számára, alapesetben a bérköltségek és járulékok 90%-át fedezhette a Munkaerőpiaci Alap. A közcélú foglalkoztatás központi támogatását a Magyar Államkincstár adminisztrálta, illetve folyósította az önkormányzatok számára. A közcélú foglalkoztatást – hasonlóan a közhasznú és a közmunkához – települési önkormányzatok, azok társulása, vagy az általuk megbízott szervezetek szervezték és működtették.

2008 „Út a munkához” program
A tartós munkanélküliség csökkentését célzó, 2008-ban meghirdetett Út a munkához program keretében 2009-től felülről nyitottá tették a közcélú foglalkoztatásra igényelhető forrásokat. Emellett a központi finanszírozás arányait úgy alakították, hogy az a kibővült keretek kihasználására ösztönözzön: a közcélú munka esetében 95%, a RÁT esetében csak 80% volt a központi támogatás (a korábbi 90% helyett).[6]

2011-től
2011 előtt a közfoglalkoztatás alapvetően három formában (közhasznú munka, közmunka-program és közcélú munka) létezett Magyarországon, amelyek tartalmilag (az elvégzett munka jellegében) kevésbé különböztek egymástól, finanszírozásban és az irányító, felügyelő intézmény tekintetében viszont igen.

2011. január 1-től megszűnt a korábbi három közfoglalkoztatási forma, és azt az „egységes közfoglalkoztatás rendszere” váltotta fel."
hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6zfoglalkoztat%C3%A1s_Magyarorsz%C3%A1gon

slamovics bea 2018.06.19. 13:51:04

@hullajelölt88: 1+1 évig lehet a szállókon lakni.

chrisred 2018.06.19. 13:55:16

@maxval balcán bircaman: Ebben egyetértünk. Viszont ez az összes magyar politikusra elmondható, szóval egyik sem vehető komolyan.

Ekrü 2018.06.19. 13:58:07

@chrisred: Elolvastam.Meg egy másikat is ahol táblázatba van szedve ,hogy 2018-ban milyen rokkantsági szintre mennyi összeg jár.Tele van vele a net.
"Rokkantsági járadékra
az jogosult, aki a 25. életéve betöltése előtt keletkezett egészségkárosodása legalább 70 százalékos mértékű és nyugellátásban, baleseti nyugellátásban, megváltozott munkaképességű személyek ellátásban nem részesül."-Tehát az a fiatal/gyerek aki még nem dolgozott.
"A rokkantsági ellátásnak
viszont feltétele a biztosításban töltött meghatározott idő."-Tehát ők azok akik már dolgoztak/dolgozhattak (pld. egy 10-30 %-os rokkant dolgozhat) és fizettek TB-t.Ide tartoznak még azok akik 2011 előtt rokkantsági nyugdíjat kaptak.
Mind a kettő mellett lehet dolgozni a törvény szerint.
Szóval persze lehet mondani ,hogy a rokkantsági nyugdíj megszűnt,csak illik hozzátenni,hogy van helyette más.
Persze ez így elég morbid,azt hiszem semmi nem kárpótol egy embert azért ha rokkantságra kényszerül.

Almandin 2018.06.19. 14:04:00

@Exploiter: A KMK ma már nem lenne bevezethető. Ugyanis a Kádár-rendszerben nagyrészt állami vállalatok voltak, akik kötelesek voltak embereket felvenni. Ez volt a kapun belüli munkanélküliség. Akkoriban tényleg könnyű volt állást találni. Abban az időben valóban csak a munkakerülők nem dolgoztak, valamint a rokkantak.
Ha ma bevezetnék a KMK-t, a következő dolgok történnének:
1.:Rengeteg ember próbálna elhelyezkedni, de nem tudna. Rengeteg büntetőeljárás indulna, a rendőrségi apparátus túlterhelődne, nem lenne idejük a bűnözőket kergetni.
2.:A fiatalabb, képzetlenebb munkanélküliek egy része villámgyorsan kivándorolna, mert nincsenek lezárva a határok. Jellemzően azok mennének el, akik ma a mamahotelben élnek, mert sikertelenek lettek a munkaerőpiacon, de amíg nem járt érte büntetés, eltartathatták magukat a szüleikkel. Szerintem több százezres lenne a kivándorló tömeg.
3.:Megnőne a fiktíven foglalkozatottak száma. Sokan bejelentenék a vállalkozásukba a munkanélküli sógort-komát, hogy megmentsék a börtöntől. Persze, ha kiderülne, akkor is börtön fenyegetné az elkövetőket, de nálunk ez beleférne a "megoldjuk okosba'" típusú magyaros problémamegoldásba.
4.:Pont a hajléktalankérdést nem oldaná meg. Piacgazdaságban egyetlen magáncég se kötelezhető arra, hogy szociális alapon vegyen fel felesleges számú és esetleg alulképzett embert. A vállalkozásnak ugyanis ki kell tudni termelnie a dolgozó bérét. Akár tönkre is mehet a cég, ha túl sok embert alkalmaz. Tehát a KMK csak a tervgazdaságban működőképes modell.

chrisred 2018.06.19. 14:07:40

@Ekrü: Meg azt is illik elmondani, hogy a feltételrendszer is más lett.

Willkommenskultur 2018.06.19. 14:10:54

@Almandin: "Abban az időben valóban csak a munkakerülők nem dolgoztak, valamint a rokkantak."

Akarcsak ma, azzal a kulonbseggel hogy ma mar a rokantak tobbsege is dolgozik

Almandin 2018.06.19. 14:16:54

@Almandin: Javtás a 2. ponthoz: nem a képzetlenebb, hanem a képzettebb munkanélküliek nagy része vándorolna ki.

Almandin 2018.06.19. 14:19:37

@Willkommenskultur: Ők sajnos nem, mert 2012-ben volt a "rokkant holokauszt", amikor rengeteg embert ellátás nélkül kidobtak a rendszerből munkaképtelenül. Sokan közülük öngyilkosok lettek, de hogy visszakanyarodjunk a poszt témájához, hajléktalanná is sokan váltak közülük.

Willkommenskultur 2018.06.19. 14:22:10

@Almandin: persze

visszamenteg dolgozni az alrokkantak, nem is ugy all a haza dolga mint a lippsik idejen

Willkommenskultur 2018.06.19. 14:23:18

@Almandin: "nem a képzetlenebb, hanem a képzettebb munkanélküliek nagy része vándorolna ki. "

ha visszajonnenek a szocik

Fülig José 2018.06.19. 14:38:26

@Willkommenskultur: az ékezetek hiányából következtetem, hogy nem Magyarországon élsz. Szóval kuss. Ha meg itt élsz és ennyit látsz az országból, dobogós balfasz vagy. Úgyhogy kuss.

Willkommenskultur 2018.06.19. 14:40:39

@Fülig José: Most vot valasztas. Ok se ott elnek?

muhaha

Gleccsertetű 2018.06.19. 15:12:53

fel kell fegyverezni a hajléktalanokat, és ráereszteni őket egy libsi tüntetésre

N. Barbie 2018.06.19. 15:13:47

@hullajelölt88: "úúúúgy szeretném a magadfajta söpredéket egy cigánytelep közepére költöztetni és röhögni rajtatok, ahogy a cigányok ízekre tépnek a sok mocsokért amit itt (is) előadtok... "

Es konkretan mi is az a mocsok, amit eloadtam? Idezd kerlek, ami mocsok es igaztalan volt. Kivancsian varom.
Ja, sopredek meg esetleg anyad vagy apad lehet, en biztos nem (csakhogy a szellemi szinvonaladon valaszoljak :D)

N. Barbie 2018.06.19. 15:21:47

@maxval balcán bircaman:
"A ballib időhöz képest van előrelépés, ez a lényeg.

A Jobbikot meg hagyjuk, ki venne komolyan olyan pártot, melynek havonta változik a véleménye? "

Micsoda meglepetes, semmi konkret valasz....
Ami megerositi, hogy semmilyen merheto elorelepes nincs a ciganyproblemakkal, magyarul megint hazudtal.
Igen, a ballib idokhoz kepest annyi az elorelepes, hogy nem segelynek hivjak a havi ingyenpenzt, hanem kozmunkanak, aminek szinten semmi ertelme, hasznos munka a legritkabb esetben van belole, altalaban az egesz napi aso vagy lapat tamasztast jelenti. Ennyi erovel a segelyt is adhatnak, ugyanaz.
Na, ez mind az elorelepesed, tenyleg oriasi valtozas, ja, nem.

A habonyi mantrakat meg hagyjuk a Jobbik-rol. Nincs annal szanalmasabb, mikor a fidesznyikek jonnek ezzel a havonta valtozik a velemenyuk dumaval, ami egyreszt konkret hazugsag, masreszt kik is mondjak? A fidesznyikek, akiknek a gazdaja es annak partja szelsoliberalisbol eljutott a divatszeljobbig (annak megfeleloen, hogy eppen mikor melyik fizetett jobban). Azzal nincs gond, elfogadtatok. De ha a Jobbik lenyegeben ugyanazt mondja ugy 10 eve minden temarol, max. disztingvaltabb formaban, az meg mar el van konyvelve havi velemenyvaltasnak. Ki erti ezt a fideszes "esz"jarast. :)

N. Barbie 2018.06.19. 15:24:07

@VT Man: Remek, es ez a litania melyik kerdesemre is volt valasz?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.19. 15:28:25

@N. Barbie:

Nagyon sokat változott a Fidesz, 30 év alatt, s nem taktika alapján.

Vona hiteltelen személy.

Willkommenskultur 2018.06.19. 15:53:04

@maxval balcán bircaman: Szerintem Soros kibekul majd Magyarorszaggal.

Nagykörúton túli magyar 2018.06.19. 15:53:05

Én azt nem értem, hogy lehet egy olyan országban hajléktalan, ahol egy multimilliomos politikusnak is (aki félmillióért bérel lakást a Rózsadombon) összedobnak 150 millió forintot??

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.19. 16:00:27

@Willkommenskultur:

Minden lehet. A gazembereknek is megvan a joguk bűneik megbánására.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.19. 16:04:12

@Szél Bernadett börtönben van már?:

Ez önmagában nem jelent semmit: ilyen a magyar ember.

6 éven keresztül üzemeltettem Mo-on bioboltot.

A tipikus vásárló a 65 év körüli özvegy nyugdíjas néni volt, aki fel van háborodva miért kerül a csipkelekvár 5 Ft-tal többe, mint a 40 km-re lévő másik boltban, viszont boldogan újságolja, hogy most jutott hozzá alig 150 ezer Ft-ért rákot és hajhullást gyógyító csodalámpához.

Willkommenskultur 2018.06.19. 16:06:05

@maxval balcán bircaman: Ahogy az ember megoregszik, szentimentalis lesz....

Soros is tudja, azok voltak a szep idok amikor a nacikokkal dolgozott Budapest megtisztitasaert. Megiscsak ez a hazaja.

N. Barbie 2018.06.19. 16:09:38

@maxval balcán bircaman:
"Nagyon sokat változott a Fidesz, 30 év alatt, s nem taktika alapján.

Vona hiteltelen személy."

Az ures habonyi rizsa, unalmas.
Ezt magyarazom, csak nagyon nem akarodzik felfognod. A fideszed, elukon a gazdaddal, a legvadabb szelsoliberalisok voltak mai ertelemben, majd ahogy az fizetett jobban, hozodtak jobbra, majd mikor az in. szelsojobb kezdett eloretorni Europaban, akkor ok is felcsaptak annak. Nagyon hiteles, persze, a szemellenzos birkaknak talan.
De nem baj, mindez a palfordulas nem zavar vikikenel.
Ellenben Vonanl meg a Jobbik-nal semmi ilyesmi nem volt, ehhez kepest ok annyit csinaltak, hogy a velemenyuk dolgokrol kb. ugyanaz, max. finomabban adjak elo. nem baj, az ostoba fidesznyikeknel ez mar hiteltelenne valast jelent.
Nem tudom megvan-e amit mondani szeretnek. Az egyiket hiteltelenne tesz 1 egysegnyi dolog, a masikat meg nem annak a szazszorosa sem. Erdekes logika.

Ja, amugy megkerdeznem, hogy esetleg mennyire is lehet hiteles ez a mostani (szavakban) szeljobberkedes a fidesznel, mikor a sajat bevallasuk szerint is minden ezzel kapcsolatos nagyobb otletet a Jobbik-tol loptak. A keritestol kezdve a kettos allampolgarsagig stb. stb.

Szoval mennyire is johetnek szivbol ezek a dolgok, ha minden ezzel kapcsolatos otletet mastol kell ellopni? Elgondolkodtak mar ezen a hozzad hasonlo fideszesek valaha?
Nyilvan nem. De azert persze, Vona a hiteltelen, nyilvan. :D Vona ahogy igerte, lemondott a vereseg utan, a mandatumat is visszaadva. De a habonyi sajto miota zengte, hogy ez a csunya Vona meg a Jobbik a penzert meg hatalomert barmire kepes (regi bolsevik modszer, ami rank igaz, azt fogjuk ra az ellenfelunkre). Aha.
Viktorkad melyik buktaja utan is tett hasonlot? Ja, hogy egyiknel sem? Akkor ki is a hatalommanias...

Gleccsertetű 2018.06.19. 16:15:02

@Gleccsertetű: nem is. sokkal jobb, ha inkább az itt kommentelő libsik levadászására képezné ki őket az állam.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.19. 16:15:17

@N. Barbie:

S mikor tagadtam, hogy a Fidesz sokat változott? Soha.

Vona eleve nem volt nekem soha szimpatikus. Antiszemita reformnyilasból lett ballibszagú "konzervatív".

Nekem még a Jobbik középső szakasza volt a leginkább eléfogadható: amikor már nem zsidótak, de még nem lengették a homokzászlót se.

Nagykörúton túli magyar 2018.06.19. 17:45:22

@maxval balcán bircaman:

"Ez önmagában nem jelent semmit: ilyen a magyar ember."

Mármint a liberális féle, úgy érted. Mert nem hiszem, hogy sok fideszes adott volna bele... :)
Szerencsénk, hogy nem ők irányítják az országot.
Multimilliomos politikusoknak száz meg száz milliókat összedobni, aztán hőzöngeni a hajléktalanság miatt, ez mekkora már! :D

Nagykörúton túli magyar 2018.06.19. 19:08:57

@maxval balcán bircaman:

Én sem hittem, hogy ez lehetséges. És látod.
Olyan szegény az ország azon fele, amelyik nem "fideszközeli", hogy 150 milliót is képes összeadni pár nap alatt egy milliomos politikusnak.
De képzeld, én ennek csak örülök.

$pi$ 2018.06.19. 19:23:11

Én nem vagyok hajléktalan, de ha megállok valami rossz helyen kocsival azonnal büntetnek. Ha megállok és nem fizetek, akkor megint csak azonnal büntetnek. Hogy van, hogy én, aki adót fizetek nem parkolhatok le akárhol, engem lehet büntetni, a hajléktalan meg ott is élhet akár, mert neki joga van?

Miért jár neki a jog? Nekem miért nem jár?

Nagykörúton túli magyar 2018.06.19. 19:37:03

@$pi$: Mert egy hajléktalan sokkal hasznosabb az országnak.

chrisred 2018.06.19. 21:57:05

@$pi$: Szerintem a rendőrnek fogalma sincs arról, hogy van-e lakásod vagy hajléktalan vagy, a kocsid miatt büntet meg.

onmagam 2018.06.20. 06:26:34

@fillérbaszó vadász:
na egy zseniális következtetés!
egy csöves egy kamu dumával akart pénzt kihúzni, vagyis basszák meg a libsi tahók!
Értem én, hogy van benned egy frusztráció a "libsi tahók"iránt, bárkik is legyenek azok, de nem tudtál volna valami olyat írni amiből nem egyértelmű, hogy csak valami nagyon rossz ürügyet keresel, hogy kiéld ezt a frusztrációt ?

onmagam 2018.06.20. 06:30:10

@$pi$: ha a hajléktalan rossz helyen áll az autóval, vagy nem fizet parkolási díjat akkor őt nem büntetik? Én nem hallottam ilyen esetről, persze lehet.

2018.06.20. 08:49:17

@onmagam: Ha-ha-ha...
Próbálj csak egy talpalatnyi közterületet is elfoglalni, beszutykolni, aztán gyere vissza és számolj be a tapasztalataidról...
süti beállítások módosítása